Ei ihan sitä perinteistä kimppaa

Juu moi. Ollaan pari m35v n 30v. Kimppajuttuja testailtu, lähinnä setillä mä, mun apurina toinen mies ja meidän mamma. Todella kivaa on ollut. Muija on saanut munaa kunnolla ja tuplaa on testattu jne... Mutta nyt onkin sitten jotain erilaista. Kokoonpano sama, mutta se olenkin minä kuka saa munaa. Muijan fetissi nähdä. Vähän enemmän jännittää ku yleensä

8

1217

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohan olisi hyvä....

• Anonyymi

Jokos oot tuon siis kokenut, saanut siltä teidän apuriltanne munaa...? ;)
      Kumpa sitä itsekin saisi, kivan pariskunnan löytäisi jossa aviomies minua naisi samalla kun hänen vaimoaan nuolisin...
      t: M45-utelias-Tre

• Kivaa hommaa, olen ollu pariskunnalle kolmantena ja molempia pannu.

• Okei 😊 Täytyy myöntää, että kuulostaa kiihottavalta.. Kivan " outoo " eli just siistiä.

• Anonyymi
        Biman_1984 kirjoitti:

Okei 😊 Täytyy myöntää, että kuulostaa kiihottavalta.. Kivan " outoo " eli just siistiä.

Tulehan sit ihmeessä tänne kertomaan kokemuksestasi kun olet tätä päässyt kokemaan... ;)
        Kiihottavaltahan tuo tosiaankin kuulostaa, kumpa sitä itsekin pääsisin kokemaan jonkun kivan pariskunnan kanssa...

• Anonyymi kirjoitti:

Tulehan sit ihmeessä tänne kertomaan kokemuksestasi kun olet tätä päässyt kokemaan... ;)
        Kiihottavaltahan tuo tosiaankin kuulostaa, kumpa sitä itsekin pääsisin kokemaan jonkun kivan pariskunnan kanssa...

Enpä minä tuota ole päässyt kokeilemaan mistä tuossa puhutaan. Kolmen kimppaa kylläkin joitain kertoja. Kokonnpanot ovat olleet minä ja kaksi naista, minä, kaveri ja muija ( näin myös niin, että muija on ollut minun oma muija ) ja kerran minä ja kaksi muuta miestä

• Biman_1984 kirjoitti:

Enpä minä tuota ole päässyt kokeilemaan mistä tuossa puhutaan. Kolmen kimppaa kylläkin joitain kertoja. Kokonnpanot ovat olleet minä ja kaksi naista, minä, kaveri ja muija ( näin myös niin, että muija on ollut minun oma muija ) ja kerran minä ja kaksi muuta miestä

Itsellä olisi kanssa haaveena, että pääsisin miehen ja naisen kanssa harrastamaan seksiä. Itse olen biseksuaali ja pari kertaa olen harrastanut miehen kanssa seksiä, mutta en ole vielä päässyt harrastamaan kimppaa.

• Anonyymi

Minä mukaan. Annetaan eukolles kunnon show
      kimppaa ät suomi24 fi

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      351
      1021
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      711
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      34
      617
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      547
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      39
      522
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      513
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      315
      478
    8. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      449
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      74
      448
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      431
    Aihe