Juu moi. Ollaan pari m35v n 30v. Kimppajuttuja testailtu, lähinnä setillä mä, mun apurina toinen mies ja meidän mamma. Todella kivaa on ollut. Muija on saanut munaa kunnolla ja tuplaa on testattu jne... Mutta nyt onkin sitten jotain erilaista. Kokoonpano sama, mutta se olenkin minä kuka saa munaa. Muijan fetissi nähdä. Vähän enemmän jännittää ku yleensä
Ei ihan sitä perinteistä kimppaa
8
1126
Vastaukset
Tuohan olisi hyvä....
- Anonyymi
Jokos oot tuon siis kokenut, saanut siltä teidän apuriltanne munaa...? ;)
Kumpa sitä itsekin saisi, kivan pariskunnan löytäisi jossa aviomies minua naisi samalla kun hänen vaimoaan nuolisin...
t: M45-utelias-Tre Kivaa hommaa, olen ollu pariskunnalle kolmantena ja molempia pannu.
- Anonyymi
Biman_1984 kirjoitti:
Okei 😊 Täytyy myöntää, että kuulostaa kiihottavalta.. Kivan " outoo " eli just siistiä.
Tulehan sit ihmeessä tänne kertomaan kokemuksestasi kun olet tätä päässyt kokemaan... ;)
Kiihottavaltahan tuo tosiaankin kuulostaa, kumpa sitä itsekin pääsisin kokemaan jonkun kivan pariskunnan kanssa...
t: M45-utelias-Tre Anonyymi kirjoitti:
Tulehan sit ihmeessä tänne kertomaan kokemuksestasi kun olet tätä päässyt kokemaan... ;)
Kiihottavaltahan tuo tosiaankin kuulostaa, kumpa sitä itsekin pääsisin kokemaan jonkun kivan pariskunnan kanssa...
t: M45-utelias-TreEnpä minä tuota ole päässyt kokeilemaan mistä tuossa puhutaan. Kolmen kimppaa kylläkin joitain kertoja. Kokonnpanot ovat olleet minä ja kaksi naista, minä, kaveri ja muija ( näin myös niin, että muija on ollut minun oma muija ) ja kerran minä ja kaksi muuta miestä
Biman_1984 kirjoitti:
Enpä minä tuota ole päässyt kokeilemaan mistä tuossa puhutaan. Kolmen kimppaa kylläkin joitain kertoja. Kokonnpanot ovat olleet minä ja kaksi naista, minä, kaveri ja muija ( näin myös niin, että muija on ollut minun oma muija ) ja kerran minä ja kaksi muuta miestä
Itsellä olisi kanssa haaveena, että pääsisin miehen ja naisen kanssa harrastamaan seksiä. Itse olen biseksuaali ja pari kertaa olen harrastanut miehen kanssa seksiä, mutta en ole vielä päässyt harrastamaan kimppaa.
- Anonyymi
Minä mukaan. Annetaan eukolles kunnon show
kimppaa ät suomi24 fi
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3892918Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944402729- 1221566
- 461325
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo911168Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26911- 56883
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39855Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121832En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30819