Ei ihan sitä perinteistä kimppaa

Juu moi. Ollaan pari m35v n 30v. Kimppajuttuja testailtu, lähinnä setillä mä, mun apurina toinen mies ja meidän mamma. Todella kivaa on ollut. Muija on saanut munaa kunnolla ja tuplaa on testattu jne... Mutta nyt onkin sitten jotain erilaista. Kokoonpano sama, mutta se olenkin minä kuka saa munaa. Muijan fetissi nähdä. Vähän enemmän jännittää ku yleensä

8

1174

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohan olisi hyvä....

• Anonyymi

Jokos oot tuon siis kokenut, saanut siltä teidän apuriltanne munaa...? ;)
      Kumpa sitä itsekin saisi, kivan pariskunnan löytäisi jossa aviomies minua naisi samalla kun hänen vaimoaan nuolisin...
      t: M45-utelias-Tre

• Kivaa hommaa, olen ollu pariskunnalle kolmantena ja molempia pannu.

• Okei 😊 Täytyy myöntää, että kuulostaa kiihottavalta.. Kivan " outoo " eli just siistiä.

• Anonyymi
        Biman_1984 kirjoitti:

Okei 😊 Täytyy myöntää, että kuulostaa kiihottavalta.. Kivan " outoo " eli just siistiä.

Tulehan sit ihmeessä tänne kertomaan kokemuksestasi kun olet tätä päässyt kokemaan... ;)
        Kiihottavaltahan tuo tosiaankin kuulostaa, kumpa sitä itsekin pääsisin kokemaan jonkun kivan pariskunnan kanssa...

• Anonyymi kirjoitti:

Tulehan sit ihmeessä tänne kertomaan kokemuksestasi kun olet tätä päässyt kokemaan... ;)
        Kiihottavaltahan tuo tosiaankin kuulostaa, kumpa sitä itsekin pääsisin kokemaan jonkun kivan pariskunnan kanssa...

Enpä minä tuota ole päässyt kokeilemaan mistä tuossa puhutaan. Kolmen kimppaa kylläkin joitain kertoja. Kokonnpanot ovat olleet minä ja kaksi naista, minä, kaveri ja muija ( näin myös niin, että muija on ollut minun oma muija ) ja kerran minä ja kaksi muuta miestä

• Biman_1984 kirjoitti:

Enpä minä tuota ole päässyt kokeilemaan mistä tuossa puhutaan. Kolmen kimppaa kylläkin joitain kertoja. Kokonnpanot ovat olleet minä ja kaksi naista, minä, kaveri ja muija ( näin myös niin, että muija on ollut minun oma muija ) ja kerran minä ja kaksi muuta miestä

Itsellä olisi kanssa haaveena, että pääsisin miehen ja naisen kanssa harrastamaan seksiä. Itse olen biseksuaali ja pari kertaa olen harrastanut miehen kanssa seksiä, mutta en ole vielä päässyt harrastamaan kimppaa.

• Anonyymi

Minä mukaan. Annetaan eukolles kunnon show
      kimppaa ät suomi24 fi

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      514
      8785
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      155
      6076
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      353
      5106
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      63
      4716
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      98
      4321
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      166
      4033
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      181
      3893
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      91
      1828
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      103