että mun sydän itkee niinä päivinä kun en näe sua. Halusin tai en. Siis niin syvältä. Pääsisinpä takaisin siihen olotilaan ennen ihastusta. Kaikki oli niin helppoo.
Mitenkähän sun päivä? Oliko helppoo vai kärvisteletköhän tämän kans niinku mä.
Ihan syvältä tää tunne
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus sitä toivoo tosiaan jotain tuollaista.
Musta tosi ikävä kun ihmiset ei kohtaa ja tunteita ei tule jaettua keskenään.
Oletko kertonut ihastuksesta hänelle? - Anonyymi
Pari viikkoa mennyt taas
- Anonyymi
Välillä tunne saa vallan ja kärvistelen sitten painan sen pois.
- Anonyymi
En voi sanoa samaa, koska en tunne noin ketään kohtaan. Ihastun ihmisiin, mutta ne menevät aina ohi jossain vaiheessa jos mitään ei tapahdu. Myös se vaikuttaa, että olen voinut huonosti monta vuotta monesta syystä johtuen. Luulen etten edes voi ruveta tutustumaan vielä moneen vuoteen keneenkään. Ensin täytyy selvitä rankoista vuosista.
- Anonyymi
Ikävä hiipuu nopeasti kun ei näe! "Poissa silmistä - poissa mielestä" on niin totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä hiipuu nopeasti kun ei näe! "Poissa silmistä - poissa mielestä" on niin totta!
Juuri noin, en edes muista enää milloin olin kunnolla ihastunut. Ja lisäksi kauan kestänyt stressi vaikuttaa jaksamiseen yleensä ja mielenkiintoon edes tutustua keneenkään.
kyllähän tämä hieman kärvistelyä on viime aikoina ollut, ihastumisen tunteiden kanssa..
- Anonyymi
Kipuilen tätä ikävääni niin kauan kunnes löydän jonkun muun, mutta sitä ei tapahdu kun tunteet tähän körriin pysyy vaikkei nähtäisi ollenkaan, ja vaikka saisin häneltä vaan kylmää rättiä ja tylytystä osakseni.
En ole ilmaissut ihastumistani, yritän olla ihmisiksi. Mutta hän... en ole koskaan ennen nähnyt kenenkään pakoilevan minua. Vaikkei edes tunneta vielä...enään. Tuntuu vain kuin joku voima ottaisi vallan kun ollaan samassa tilassa. Pakoilen, käännyn pois ja syvä huokaus jää....
Ihan naurettavaa... ja surullista... En kai toivu enää, kun takana jo kaksi vuotta roviota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222593Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2262242Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611593Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1791435- 561320
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751086Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa671076- 361011
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39962- 52914