Persut ne vie Keskustan kanantusta ja agitoi maahanmuuttajia vastaan

mutta kun Suomen kansa vanhenee, niin kyllä tänne jonkin verran täytyy sitä asutusta vaikka muslimimaista tai venäläisiä ottaa, ei varmaan kukaan tule hyväksymään, että tämä "pelkäksi Naturaksi" jää. Museoimista olen kyllä ehdottanut poliitikoille. Mutta varmasti se maan rauhallisuutta jonkin verran tulee verottamaan se vieras asutus. Jo tuloerojen takia. Ja kulttuurierojen. Mutta jotkut tosissaan yrittävät keksiä ratkaisuja tähän ikääntymisongelmaankin ja maailmassa on ihmisiä, jotka lähtevät myös paremman elintason perässä.

10

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhtään muslimimatua ei ole pakko ottaa veronmaksajien eläteiksi.

Vaikka kuinka lestalahkolaiset niitä alaikäisiä ja vanhuksia raiskailemaan haluaisivattenkin.

• Anonyymi

Alajärvelle mahtuu hyvin, lestadiolainen pitäjä.

• Niinpä niin. Miksihän tänne sitten kaiken maailman suurmoskeioita suunnitellaan, tämä statikin sellainen käpykylä. Ja pitävät meitä "liberaaleja" skandinaaveja varmaan aika kevytkenkäisinäkin, kun täällä tällais tnaisihmisetkin sanoo mielipiteensä. Mutta kummasti se helpottaa, kun saa päivitellä tätä maailmanmenoa. Eikä minustakaan se väkimäärä voi olla ongelma maassa, jossa on erämaatakin ihan, että joku tolkku ja slekeä suunta, millaista infraa halutaan luoda ja kansaa vetää puoleensa.

• Anonyymi

Kenen perse kestä vielä elättää elättimamutkin, eläkelöisten lisäksi..? Mamut vain kuluja.

• Anonyymi

Kyllä trendi maailmalla on sellainen,jos haluamme olla maailmanmenossa mukana
      meidän on työperäinen maahanmuutto hyväksyttävä jossain määrin,persuilla on
      suhteessa muiden puolueiden kannattajiin varmaan vähintäin yhtä paljon maahan
      muuttaja puolisoita,joten en usko että oikeasti vastustavat työperäistä maahan-
      muuttoa kyse on vaalitaktiikasta,tällä vastustus hokemalla haluavat erottautua
      muista puolueista.Persuilla on syvä huoli kannatuksen sulamisesta,kun demareilla
      on nyt valovoimainen keulakuva.

• Anonyymi

Nyt Jussi kärähti valehtelusta.

• Anonyymi

Sehän sanoi ettei ole varma tiedon todenperäisyydestä. Kärnä puhui kepulin tapaan muunneltua totuutta asiasta maaseudun lapsia ajatellen.

• Anonyymi

Mitä persuilla ? tekemisensä. Jokin EU juoppo aina jotain unohtaa, siinä se teot.
      Pitää saada näkyvää keskustan tavoin, ei puheita sosialistien tapaan.

• Anonyymi

Ei se mitään vakuutus maksoi myös EU hepun kalliin auton kun ajoi eduskunnan aitaan.

• Anonyymi

ISIS-lapset sijoitetaan Pirkanmaan ja Pohjanmaan keskustalaisiin pitäjiin koko Suomen asuttuna pitämiseksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5338
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      484
      2474
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1239
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      1035
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      957
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      934
    7. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      41
      812
    8. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      774
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      764
    10. Siellä taas pyörin

Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?
      Tunteet
      8
      723
    Aihe