Kauppahan se on mikä kannattaa. Heitän Peruspuolueelle idean ryhtyä omistamaan K-ryhmää, joka on vapaasti ostettavissa pörssistä.
Jokaisen Peruspuolueen kannattajan kannattaisi hankkia K-ryhmän osakkeita arvo-osuustililleen sen verran kuin on rahkeissa varaa. Yhtiökokousta varten osakkeiden äänimäärä poolattaisiin, jolloin vaikutusvalta kaupan toiminnassa on paras mahdollinen. Tarkoitusta varten voi myös perustaa Oy Osakeyhtiö K-ryhmän Asiakasomistajat Ab:n, josta osuuksia voi hankkia.
Osakeyhtiöissä vallitsee suora taloudellinen demokratia - mitä enemmän osakkeita, sitä enemmän äänivaltaa.
Oy Osakeyhtiö K-ryhmän Asiakasomistajat Ab tekee suunnatun osakeannin, jonka merkinnästä saadut varat laitetaan K-ryhmän osakkeisiin kiinni. Joku pankki voisi olla toinen asiakasomistajuus Pankeilla on lupa painaa rahaa eli ei voi oikein olla tappiollista.
Jos Peruspuolueen "kansankapitalistinen" omistajuus auttaa kauppaa kannattamaan paremmin, tuotot voi käyttää esimerkiksi kotimaisen energiateknologian kehitykseen.
Ryhtyminen K-ryhmän omistajaksi
1
77
Vastaukset
- Anonyymi
Natsikauppa on meidän kauppa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984