Meinasin ostaa suzukin ja kävin Vitaralla koeajolla. Eri syiden johdosta lopullinen päätös venyi pariinkin otteeseen ja kävin vielä uudestaan parilla koeajolla ensin motarilla ja sitten lumisateiden jälkeen auraamattomilla eillä. . Tällä viimeisellä oli tarjolla 1.4 automaatti bosterjet (automaatti ensi kertaa koeajettavana) ja hankintapäätös oli siinä paikassa sinetöity.
Kolmatta vuotta menossa ja ei ensimmäistäkään vikaa tai ongelmakohtaa vielä. Kunhan hybridimalli tulee markkinoille käyn kyllä koeajamassa sellaisen. Hybridi tai ei, ihmeitä pitää tapahtua maailmassa jos seuraava autoni on joku muu kuin Suzuki.
Meinasin ostaa suzukin
19
91
Vastaukset
- Anonyymi
Saako tolla mennä motarille aikas hazardihommaa
- Anonyymi
Mielestäni ei saa. Suzukit pitäisi kieltää kokonaan. Levoton ohjaus, väärä taka-akseli. Hehehehehehehhshshshshsssss.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni ei saa. Suzukit pitäisi kieltää kokonaan. Levoton ohjaus, väärä taka-akseli. Hehehehehehehhshshshshsssss.
että oikein taka-akseli
Vitarassa ei ole taka-akselia, siinä on erillisjousitus kaikissa pyörissä
Paljastit tietämättömyytesi 100%
- Anonyymi
Yritä nyt saada se koulureppu asias kuntoon äläkä höpötä aikuisten palstoilla
- Anonyymi
Koulumenestystä ei ole, eikä ole luvassa myöskään tulevaisuudessakaan, joten on pakko etsiä jotain muuta sisältöä surkeaan elämääni. Suoli24 palstalla trollaaminen on yksi niistä tulevaisuuteni näkymistäni......
- Anonyymi
no onhan se parempi kuin ei mittään, onnea matkaan!
- Anonyymi
Kunpa Vitaraan saataisiin kunnollinen ohjaus. Useat lehdet ovat koeajoissaan lytänneet Suzukin ohjauksen tunnottomaksi, heikosti keskittäväksi ja kuminauhamaiseksi.
Huono ohjaus pilaa muuten keskinkertaisen pikkuauton keskiarvon alimmaiseksi.- Anonyymi
Tällä viimeisellä koeajokerrallam oli tarjolla 1.4 automaatti bosterjet (automaatti ensi kertaa koeajettavana) ja hankintapäätös oli siinä paikassa sinetöity.
- Anonyymi
Kaikki jotka ovat Vitaralla oikeasti ajaneet enemmän kuin tallin pihalla, tietävät että ohjaus on nopea, herkkä ja hiukan tottumusta vaativa mutta hyvä. Se on tehty nopeaksi siksi että sillä on tarkoitus ajaa myös maastoissa ja huonoilla tieosuuksilla jonne tavallisilla autoilla ei ole asiaa ja silloin on ohjauksen reagoitava todella vikkelästi pientäkin liikettä ratilla. Muuten karahtaa kiville.
Omat kokemukseni todella huonoilla teillä sekä kesällä että talvellä lumen keskellä ovat olleet lähinnä mykistystä auton kyvystä liikkua vaikeissa oloissa siitä huolimatta ettei se ole varsinainen maasturi. Lumessa kulkee kuin kärppä ja märkää jäistä ylämäkeä etenee kitkoilla käsittämättömällä tavalla. Venetrailerin laskut ja ylösvedot vaikeissa oloissa soraisissa rampeissa sujuvat ilman ahdistusta ollen suoranainen ilo. Naapruiveneilijöiden ilmeet ovat näkemisen arvoiset kun lähden vetämään traileria vedestä todella vaikeaksi tunnetulla soraisella jyrkällä rannalla erämaassa. Manuaalivaihde ykkönen päälle ja lukitus tarpeen mukaan jos kovasti irotsoraa ja auto lähtee rauhallisesti naksuttamaan ylämäkeä täydellä kuormalla. Ei ole syytä kiihdytellä ja singota soraa ihmisten silmille. Tätä olen tehnytt jo lukemattomia kertoja ja aina on yhtä helppoa. Vitara on hyvä retkeily- ja erämiehen auto mutta toimii erinomaisesti myös pitkillä taipaleilla maantiellä ja moottoriteillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki jotka ovat Vitaralla oikeasti ajaneet enemmän kuin tallin pihalla, tietävät että ohjaus on nopea, herkkä ja hiukan tottumusta vaativa mutta hyvä. Se on tehty nopeaksi siksi että sillä on tarkoitus ajaa myös maastoissa ja huonoilla tieosuuksilla jonne tavallisilla autoilla ei ole asiaa ja silloin on ohjauksen reagoitava todella vikkelästi pientäkin liikettä ratilla. Muuten karahtaa kiville.
Omat kokemukseni todella huonoilla teillä sekä kesällä että talvellä lumen keskellä ovat olleet lähinnä mykistystä auton kyvystä liikkua vaikeissa oloissa siitä huolimatta ettei se ole varsinainen maasturi. Lumessa kulkee kuin kärppä ja märkää jäistä ylämäkeä etenee kitkoilla käsittämättömällä tavalla. Venetrailerin laskut ja ylösvedot vaikeissa oloissa soraisissa rampeissa sujuvat ilman ahdistusta ollen suoranainen ilo. Naapruiveneilijöiden ilmeet ovat näkemisen arvoiset kun lähden vetämään traileria vedestä todella vaikeaksi tunnetulla soraisella jyrkällä rannalla erämaassa. Manuaalivaihde ykkönen päälle ja lukitus tarpeen mukaan jos kovasti irotsoraa ja auto lähtee rauhallisesti naksuttamaan ylämäkeä täydellä kuormalla. Ei ole syytä kiihdytellä ja singota soraa ihmisten silmille. Tätä olen tehnytt jo lukemattomia kertoja ja aina on yhtä helppoa. Vitara on hyvä retkeily- ja erämiehen auto mutta toimii erinomaisesti myös pitkillä taipaleilla maantiellä ja moottoriteillä.Itse ostin vitara 1.4 automaatin ja voin todeta että ohjaus ei pienen totuttelun jälkeen häiritse itseäni millään muotoa, erittäin hyvin toimiva automaattiaski etenemis kyky liukkaalla hyvä, kävin juuri pidemmällä reissulla tuulisissa olosuhteissa ja voin kumota väitteen että tuuli veisi autoa yhtään sen enempää kuin muitakaan, toki pitää muistaa että autoa ei pidä verrata kaikilta ominaisuuksiltaan kalliimpiin autoihin, mutta saman hintaluokan autoissa vitara on yksi parhaita jos ei jopa paras.
- Anonyymi
Niin. Tätä toivovat kaikki mutta mitään edistystä ei näytä tapahtuvan. Erityisesti scross ja vitara körsivät tästä ongelmasta. Välttäkää kuin ruttoa kyseisiä autoja tai jossette usko ottakaapa koeajoon ja ajelkaa vähän aikaa motarilla niin tiedätte mistä puhun.
- Anonyymi
Kolmatta vuotta menossa Vitaralla ja ei ensimmäistäkään vikaa tai ongelmakohtaa vielä. Kunhan hybridimalli tulee markkinoille käyn kyllä koeajamassa sellaisen. Hybridi tai ei, ihmeitä pitää tapahtua maailmassa jos seuraava autoni on joku muu kuin Suzuki.
- Anonyymi
Neljättä vuotta ajan Vitaralla ilman ensimmäistäkään vikaa. Auto on parempi kuin osasin odottaakaan. Muuhun en vaihda.
Uusin löytö on Falkenin japanilaiset kitkarenkaat jotka ovat todella hiljaiset ja hyvä pito. Sopivat juuri tähän autoon. Saattaa olla että ovat alunperin suunnitelleet auton niille kumeille ja niillä testattuja. Tosi hyvät! J hinta hyvä - Anonyymi
Suzuki lla 7v ilman ensimmäistäkään vikaa. Tiellä on pysytty ja tyytyväisiä oltu..
Tosin kakkosautona Ford premium malli.. Parivuotta ollut,, jatkuvasti jotain häiriötä tai vikaa päällä.
On se huikea laatuero näiden välillä.
Ei tarvii enää miettiä mikä on seuraava uusi automerkkimme.. Suzuki vieläpä varsin edullisia vrt Toyotaan. - Anonyymi
3ekaa vuotta Suzukilla menty eikä mitään vikaa mutta kuukauden päästä siitä käsi läpi pohjasta....ei edelleenkään mitään "vikaa".....
- Anonyymi
niin varmaan
- Anonyymi
Koskahan uusi Vitara tulee? Mielellään hybridi ja toivottavasti ohjausongelma on otettu vakavasti.
Nykyisin tunnoton ja epämääräinen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004847182- 2272558
- 262551
- 1571844
- 1141738
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31339Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01244Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41125