Juntin oikea Thaimaa.

Anonyymi

Pattaya, opas ja viina, sekä vierailut viiden oppaan maaseutukodissa.

7

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikävintä kuitenkin on että aloittaja ei ole koskaan vieraillut Thaimaassa.

    • Niin; haluaisin toki tietää mikä on rva Senssun mielestä oikea tapa lomailla Thaimaassa?
      Olen lomaillut siellä jo yli 30 x enkä ensimmäistäkään negakokemusta muista näiltä lomamatkoiltani.

      Lukuisista Kanarian yms. paskamatkoista on mieleeni jäänyt hyvin monta epämiellyttävää hetkeä kusetusten ja huijausyritysten tiimoilta.

      Kevennyksenä tähän pikku kertomus.
      Virolainen avovaimoni; se laiha oli poistunut mereen pulikomaan tai kahlailemaan vai halusiko vain ottaa minusta pienen hetken etäisyyttä?
      Luin Adolf Hitlerin kirjaa Taisteluni kun viereeni löntysti yönmusta pitkä nauravainen kaveri ja kauppasi aurinkolaseja. Minulla oli jo sellaiset päässäni mutta timo jankutti että koeta näitä!

      Pyysi laseista 30 €! Sanoin että olet hullu! Timo sanoi että katso sankojen sisäpuolelle. Siihen oli teipattu reilu gramma ihanan pehmeää Marokkolaista.
      Tein heti kaupat ja lasit olivat minun.

      Seuraavina päivinä laiheliini virolaiseni jo väsyi ainaiseen naureskeluuni kaikille tyhmille asioille.....

      • Lisään vielä että tämä tapahtui jollakin Kanarian saarista en enää muista millä.

        Kehotan vakavasti puuttumasta Thaimaassa mihinkään huumeisiin; tuomiot ovat järisyttävän ankaria myös viihdekäyttöturisteille.
        Huumeiden katumyynti onkin tyystin loppunut Pattayalla.

        Jos niitä nyt joku haluaa kokeilla tai käyttää omissa oloissaan niin se ei ole ongelma. Kaikkea on saatavilla ja hyvin helposti.
        Oppaalle sananen että haluaa esim. jabaa tai ekstaasia niin tämä tuntee henkilön joka tuntee henkilön jolta sitä saa.
        Suosittelen lämpimästi kaikille ekstaasia; se nostaa mm. tavallisen tylsän paneskelun aivan uusiin sfääreihin......:-)


      • nazi kirjoitti:

        Lisään vielä että tämä tapahtui jollakin Kanarian saarista en enää muista millä.

        Kehotan vakavasti puuttumasta Thaimaassa mihinkään huumeisiin; tuomiot ovat järisyttävän ankaria myös viihdekäyttöturisteille.
        Huumeiden katumyynti onkin tyystin loppunut Pattayalla.

        Jos niitä nyt joku haluaa kokeilla tai käyttää omissa oloissaan niin se ei ole ongelma. Kaikkea on saatavilla ja hyvin helposti.
        Oppaalle sananen että haluaa esim. jabaa tai ekstaasia niin tämä tuntee henkilön joka tuntee henkilön jolta sitä saa.
        Suosittelen lämpimästi kaikille ekstaasia; se nostaa mm. tavallisen tylsän paneskelun aivan uusiin sfääreihin......:-)

        Vastataanpa rouvittelijalle hieman asiaa.

        Jokainen valitkoon oman oikean tapansa lomailla, se ei tarkoita nyt kuitenkaan puheena olevaa matkailua kokien oikeaa thaimaata.
        Turha väittää asiaa toiseksi, että Pattayan rakkaiden mielenkiinto ei olisi juuri se mitä aloituksessa mainittu.

        Kanariaan ym. enkä exiisi ota kantaa.

        Huumemielenkiintosi ohella aatujuttujesi johdosta pidän sinua nollana.

        Mutta tuohon itse aiheeseen.
        Tälle palstalle kirjoittelee Aasi sun muut tallaajat, sekä itse päälandeneiti, mutta .....
        yksikään koskaan ei ole kirjoittanut mitään todellisesta normaalielämästä landella.
        Riippukeinussa kirjan lukeminen ja kanamäärät on höpölöpöä mukamas maatilan arjesta.

        Suosittelen todellakin sulle sfääriä, niin jaksat taas pelastaa suomea........sanoin.


      • SENSSU kirjoitti:

        Vastataanpa rouvittelijalle hieman asiaa.

        Jokainen valitkoon oman oikean tapansa lomailla, se ei tarkoita nyt kuitenkaan puheena olevaa matkailua kokien oikeaa thaimaata.
        Turha väittää asiaa toiseksi, että Pattayan rakkaiden mielenkiinto ei olisi juuri se mitä aloituksessa mainittu.

        Kanariaan ym. enkä exiisi ota kantaa.

        Huumemielenkiintosi ohella aatujuttujesi johdosta pidän sinua nollana.

        Mutta tuohon itse aiheeseen.
        Tälle palstalle kirjoittelee Aasi sun muut tallaajat, sekä itse päälandeneiti, mutta .....
        yksikään koskaan ei ole kirjoittanut mitään todellisesta normaalielämästä landella.
        Riippukeinussa kirjan lukeminen ja kanamäärät on höpölöpöä mukamas maatilan arjesta.

        Suosittelen todellakin sulle sfääriä, niin jaksat taas pelastaa suomea........sanoin.

        Elämä Thaimaan maasudulla on äärimmäisen tylsää jos matkailija haluaa uusia elämyksiä.
        Näitä ei tuolta saa.

        Kevennyksenä pieni maaseututarina:
        Olimme juhlistaneet päivän kokonaisella sianpäällä. Koolla oli kylän eliitti ja kaikki istuivat juhla- aterialla keittiön maalattialla. Mulle oli varattu muovituoli. Arvelivat kai että olin naima- aikeissa oppaani kaa ja mahdollisesti tuleva kyläläinen.
        Tunsin itseni hyväksytyksi koska olin ostanut jo oppaani laihalle faijalle ison töllön ja lautas- antennin asennuksineen.

        Kylän ämmät olivat poistuneet, keskelle lattiaa heitettiin puupölkky ja yksi hemmo ryhtyi hakkaamaan veitsellä viherpuskaa pienemmäksi. Arvannette mitä viherpuska oli.
        Paikalle pölähti poliisiauto. Minä siitä sönkkäämään että nyt heinät piiloon; poliisit ovat pihalla!

        Heinän hakkaajaukkeli nosti paidanhelmaa, sieltä näkyi mutka ja totesi:
        - Minä olen poliisi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Vastataanpa rouvittelijalle hieman asiaa.

        Jokainen valitkoon oman oikean tapansa lomailla, se ei tarkoita nyt kuitenkaan puheena olevaa matkailua kokien oikeaa thaimaata.
        Turha väittää asiaa toiseksi, että Pattayan rakkaiden mielenkiinto ei olisi juuri se mitä aloituksessa mainittu.

        Kanariaan ym. enkä exiisi ota kantaa.

        Huumemielenkiintosi ohella aatujuttujesi johdosta pidän sinua nollana.

        Mutta tuohon itse aiheeseen.
        Tälle palstalle kirjoittelee Aasi sun muut tallaajat, sekä itse päälandeneiti, mutta .....
        yksikään koskaan ei ole kirjoittanut mitään todellisesta normaalielämästä landella.
        Riippukeinussa kirjan lukeminen ja kanamäärät on höpölöpöä mukamas maatilan arjesta.

        Suosittelen todellakin sulle sfääriä, niin jaksat taas pelastaa suomea........sanoin.

        Missä palstavajakin tarinaa normaalielämästä thaimaassa.?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä palstavajakin tarinaa normaalielämästä thaimaassa.?

        Mistä kutsumanimi palstavajakki?
        Tuohan on loukkaavaa varsinkin kun kohteesta tai hänen kirjoituksistaan ei ole mitään tietoa.
        Normielämä Thaimaassa on käsitykseni mukaan paljon seesteisempää kuin se olisi koskaan kotomaassamme.

        Kevennyksenä tähän live- videota "Espanjasta", siellä on kaduilla nyt kivaa:
        https://www.youtube.com/watch?v=CkVHIYRmoBs


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe