Lellimismatkailua Pattayalle.

Anonyymi

Lapsena pilalle lellityt juntit ovat löytäneet aikuisiässä oivan kohteen, Pattayan.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lärpätä Lerppaa !

      Se oli soan jälkhen, ko mie näin yhen semmosen kumman ihmeen, jota mie en voinu uskoa oikein milhän. Tuolta Möykkysestä tuothin venheelä kaksi ihmistä, mies ja vaimo siinä oli. Se oli se Paulaharju ja sillä oli se hänen vaimonsa matkassa.

      Mie en sitten sitä ihmettä ollu koskhaan nähny, että vaimola on housut jalassa. Mie en käsittäny sitä, että vaimoilaki on päällyshousut. Se ei minun järkhen mahtunu, ei milhän. Ne tuli tuohon pottumaale, ko met isän kans nostima pottuja. Se Paulaharju kysy sitten isältä, että onko tässä kylässä semmosia vanhempia ihmisiä, että hän haluais niitä haastatella, jokka tietäs tämän kylän elämästä jotaki sanoa siitä vähän takasinpäin. Isä sano, että joo, niitä vain on kaksi ja näytti sen talon missä ne assuu. Sielä on Tiina toisen nimi ja toinen on Martta, ne on vanhoja ihmisiä, että net kyllä tietävät kertoa. Ne sano, että sepä hyvä, meppä lähemä tekhen töitä ja niin ne lähti siitä sitten.

      Mie olen sitten kirjasta kattonu, ko se on tehny sen, niin oli ne tiehnet tästäki kylästä jotaki, ne vanhat ihmiset.

      Se se tosihan minua ihmetytti ne päällyshousut naisela ja sillä Paulaharjulaki oli semmoset kengät, etten mie niitä ymmärtäny kengiksi ollekhan. Ne oli semmosia nahkakenkiä kyllä, mutta niissä ei ollu nokkaa ollekhan. Ne oli niinkö lipposet, mutta varret niissä oli pitkät.

      Täälä niin harvoin kulkiki, niitä semmosia viehraita, joita ei tuntenu. No ne teki sen hommansa ja jatkoit matkaa, ne teki työksensä sitä hommaa. Kiertelit kattomhan näitä pieniä kyliä ja miten täälä elethän ja olhan. Silloinhan ne näit, ko sattu just se perunannostoaika, että täälähän ihmiset touhuavat täyttä päätä.

      • Anonyymi

        Juuri näin.

        Pattayalle on ihana matkustaa thaityttöjen hellittäväksi ja lellittäväksi.

        Pattayan Paratiisista saat kaikki palvelut.


    • Rekallinen mun poikakavereita vietiin vahingossa britteihin... Niistä meni nyt parasta ennen päiväys umpeen sitten. Ei saatu koneinssejä ja kirurgeja pelastamaan Suomen tyyövoimapulaa. Mä oon ihan romuna.. Kostoksi pesen sen.
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006282441.html

      • Anonyymi

        Mä kysyi täälä kumpi fuge vai pattis? Sain vastaohjauksen ja sit jo kahen päivän päästä ostettii fugesta rantahuvila ja jahti. Mietin jo tässä kahestaan mielikuvitusvaimoni thaidollyn kanssa että mistä hommataan seuraava huvila. Se vaan pihisi ja sihisi. Vissiin vuotaa taas. Hoitsu joskus aina neulalla sitä härnää ja sit se on ihan velttona.


    • Meillä ei lellitä. Laitoin pojan hommiin hampurilaisravintolaan jo seiskan vanhana ja estin sen kouluunpääsyn. Turhaan ne siellä koulussa olis opettanut jotakin hölynpölyä sille jotakin mamatiikkaa ja hystoriaa. Kotona meillä vallitsee läsnäolo ja läsnäolokasvatus. Tuijotan poikaa kaksi tuntia panakodipäissäni joka ilta mutta en puhu mitään eikä tehdä mitään. Se on sitä aitoa läsnäoloa parhaimmillaan.
      Vaimopetterille ja poikapetterille hommattiin molemmille kelakortit. Se on kaikkein paras luottokortti ja tällaisen mirjaldöörin musta amex. Sähköt meni poikki yöllä mutta akka käy lataamassa mun tapletin rappukäytävässä kohta ku meen savelle.

    • Anonyymi

      Lellimismatkailu on nykyisin kuuminta hottia. Ihana päästä thaityttösen lempeään lellintään.

      • Anonyymi

        Tripadvisorin mukaan Pattaya on paras Hellimis matkailun kohdepaikka


    • Anonyymi

      Kerta pari päivässä lellintää = pumpummia niin a vot tekee hyyyyyväääää !!!

    • Mä kerran lellisisin akan poikaa. Kaks vuotta istuin riksussa.

    • Anonyymi

      Se on se vapaa kasvatus ja kun ei saa enää piiskaa antaa

      • Anonyymi

        Sadomasokismi taitaa olla enemmän euroopan vuokramorsianten laji


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe