Astral tv on mennyt täysin överiksi

Anonyymi

Pari päivää sitten juontovuorossa oli Seija Laukkanen. Ohjelmaan soitti nainen, joka oli ostanut itselleen hylätyn kissan. Eläin oli kai jotakin pari vuotias.
Nainen ihmetteli, että mitä hänen kissansa tulee masun päälle ja alkaa tuijottaa hänen päätään.

Seija sanoi kissan näkevän värejä. Totesi myös, että kissat ovat kuin pieniä lapsia, jotka ihastelevat kaikkea näkemäänsä. Jälkimmäisessä sanomisessa olen hänen kanssaan samaa mieltä. Näin varmasti ja todella oikeasti on.

Soittaja oli kuulemma käynyt joskus reikikursilla.
Hänellä oli myös vaivoja selässä ja niskassa.

Ohjelma meni siihen asti ihan ok. Mutta lopussa tuli aikamoinen rimanalitus.
Seija Laukkanen väitti soittajan kissan olevan hänen ex- rakastettunsa edellisestä elämästä.

Joskus tämä kyseinen näkijä ja monet muut ohjelmassa juontavat väittävät joidenkin soittajien nykyisessä asunnossa elelevän vieläkin edesmenneitä vainajia.
Ovat "näkijöiden" mielestä jääneet tänne, eivätkä ole menneet valoon.
Nämä väittämät joidenkin vainajien menemisestä, tai toisten edesmenneiden
tulemisesta uudelleen eläimen muodossa kun vain ovat melkoisessa ristiriidassa toisiinsa.

Samoin moiset "selvänäkemiset" muka siitä, että jonkun soittajan sisar, tai muu ystävä edellisestä elämästä tulevat soittajalle vastaan eläimen muodossa, ovat aika makaabereja, suoranainen vitsi, tai niin paksua tekstiä, että moisille puheille ei voi oikeastaan muuta kuin nauraa. En oikein jaksa uskoa, että kenenkään ex-rakastettu edellisessä elämässä päättäisi haluta tulla jonkin koiran, tai kissan muodossa takaisin nähdäkseen ja tavatakseen kumppaninsa sillä tavalla.

Kuka ja kuinka ihmeessä kukaan voi tuollaisia höpinöitä ja lähestulkoon kaista*äisiä väittämiä uskoa? Miten moinen voi mennä kenelläkään läpi?
Pääkopassa ei voi olla kaikki kunnossa, jos moisia uskoo? Käyttäisivät ihmiset vähän enemmän sitä päätään.

Viihdeohjelmahan tuo Astral tv vissiin on, mutta eettisyyden, moraalin ja hyväuskoisten ihmisten vedättäminen ja heidän rahojensa vieminen on enemmän, kuin arveluttavaa. - Ja tuomittavaa.
Kyseisen ohjelman poisvetäminen tv: stä olisi enemmän, kuin tarpeen.
Loppuisi moinen huuhaa, humpuuki ja hyväuskoisten ihmisten vedättäminen ja rahojen vieminen katteettomilla palveluilla.

9

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huh huijaa,säälittää ihan sellaiset yksinäiset,hyväuskoiset soittajat oikeesti. Stina SAHARI oli muuttunut ihmeellisen näköiseksi,pelottavan näköiseksi ,,,noidan oloinen pitkine hapsottavine hiuksineen,silmät jotenkin oudon näköiset ja piirteet muuttuneet kovasti,jotenkin noidan näköinen olemukseltaan. IKÄVÄÄ kun ihmiset antavat elämänsä tuollasille pimenä voiman esille tuomisista.

    • Anonyymi

      Miksi aloittaja katsoo ohjelmaa jos se noin ahdistaa?

      • Anonyymi

        Mistä päättelet, että häntä ahdistaa? Hänellä on mielipide ja sitä ei ole patologisoitu.
        Mikä sinua ahdistaa hänen aloituksessaan?

        Seija Laukkanen höpöttää minunkin mielestäni outoja ja hänen anatomian tuntemus on alkeellinen. Käsittääkseni hän on ammatiltaan siivooja.
        Suutari pysykööt lestissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet, että häntä ahdistaa? Hänellä on mielipide ja sitä ei ole patologisoitu.
        Mikä sinua ahdistaa hänen aloituksessaan?

        Seija Laukkanen höpöttää minunkin mielestäni outoja ja hänen anatomian tuntemus on alkeellinen. Käsittääkseni hän on ammatiltaan siivooja.
        Suutari pysykööt lestissään.

        Johan olet hurja, oletko noin paljon nähnyt vaivaa että omistamansa yrityksen palvelut olet tarkastanut.

        Tutki seuraavaksi korkeakouluista mihinkä ammatiin on korkeakoulusta valmistunut. Ja millä arvosanoilla.

        Kerro omalla nimellä omat meriittisi kun kykenet nimettä muita arvostelemaan.


    • Anonyymi

      Kävin syksyllä Naomi Mesinin luona ja heitin ihan kujeellani kysymyksen että kas kun ei ole häntä Astral ohjelmassa näkynyt kun sitä ihan huvikseni olen silloin tällöin seurannut. Hän katsoi minua kuin olisin hyvänkin vitsin kertonut ja sanoi että kyllä häntä on pyydetty mukaan kyseiseen ohjelmaan mutta että hän on kieltäytynyt kunniasta. Sanoin hanelle että hyvä! Minulla ei ole monesta selvänäkijästä henkilökohtaista kokemusta mutta on sanottava että kun on aidon näkijän luona käynyt niin tietää mistä siinä on kysymys ja kun tuota kyseistä ohjelmaa on seurannut niin eipä se oikein jaksa ainakaan minua vakuuttaa. Hyvänä viihteenähän varmasti toimii ja jokaisella on tietysti oma mielipiteensä.

    • Anonyymi

      Ei naarata. Päiväsaikaan on vain ylen uutisagendaa.

    • Anonyymi

      Ajatella miten ihmeellistä, kun eräs yöjuontaja säilyi pestistä.

    • Anonyymi

      Mikäli "uskoo" jälleensyntymiseen, niin ei nuo ole mitenkään ristiriidassa keskenään. Jälleensyntymisopin mukaan kuoleman jälkeen mieli etsii uuden ruumiin ja päätyy valintaansa joko vapaan valinnan tai edeltävän karman pakottamana. Fyysinen keho tässä maailmassa on oppien mukaan vain yksi mahdollisista. Esim. on korkeampia ja alempia tasoja, joissa ei ole fyysistä ruumista. Sitten on (oppien mukaan) vielä sellaisia olemassaolon tiloja, ettei ole ruumista ollenkaan. Eli ei "atomista ruumista" eikä "sub-atomista". Tiedä sitten... Mutta on se merkillistä että miksi minä olen juuri minä, ja juuri tällaisessa kehossa. Ihmisellä on suu, silmät, vatsa yms, kuten eläimilä. Ihmisten on pakko nukkua joka yö, kuten eläimienkin. Pakko myös juoda samaa vettä kuin eläimienkien, Syntyä ja kuolla, kuten eläimienkin. Myös eläimet ovat tuntevia ja tiedostavia olentoja. Toki eri määrissä, mutta enemmän kuin kuin meille nauta-sikaa jatkuvasti syöville halutaan uskotella... Jostain edeltävistä asioista sen täytyy johtua, kuten kaikki muukin johtuu edeltävistä asioista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe