Sunnuntain vetoja

Lumiukko heräsi juuri pieneen krapulaan et sillei hei! Suorastaan naurattaa Liverpoolin kerroin Munaa vastaan vieraissa. 1,80 taitaa olla paras, mitä on tarjolla. Siis vierasottelussa. Pari kautta sitten olisi ihmetelty alle kahden kerrointa kotipelissä. Lumiukko ajatteli tintata tasapeliä, sillä takana on uuvuttava viikko kansainvälisiä pelejä ja se näkyi ainakin eilen vähäisinä maalimäärinä. Tuon sanottua tämä ottelu tietysti nyt repeää kuin kuoropojan...Savossa. Ole Gunnar alkaa olla epätoivoinen ja taitaa saada pian kenkää. Piste tästä olisi edes osittainen kasvojenpuhdistus, mutta voitto on varmasti enemmänkin mielessä, kun tasapelipisteet eivät Manua enää lohduta. Klopp puolestaan olisi todennäkölisesti tyytyväinen tasuriin et sillei hei! Tämä on Poolin rankimpia pelirupeamia tällä viikolla, Salah on kolhuinen ja pelaaja pitää kierrättää, mutta tehdäänkö sitä tässä faneille tärkeässä taistossa.

Tänään ManU vieraissa, keskiviikkona Genk vieraissa, sunnuntaina Tottenham kotona, keskiviikkona Arsenal kotona, lauantaina Aston Villa vieraissa, tiistaina Genk kotona, sunnuntaina City kotona. Tuon rupeaman jälkeen parin viikon tauko.

1

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1-1 FT Manun maalia ei olisi koskaan pitänyt hyväksyä, mutta kaipa tasuripojoon pitää loppujen lopuksi olla tyytyväinen. Tappiokin oli aika lähellä. Old Toilet on ollut Poolille vaikea paikka, eikä sieltä pisteitä helpolla oteta, vaikka Manu on historiallisen heikossa hapessa. Nyt sarjajohto on vain 6p, joten ainakin kotipelit pitäisi voittaa. Olisi tietysti kiva, jos City menettäisi pisteitä yllättäville vastustajille. Poolin mestaruuskerroin kävi yhdellä buukkerilla jo luvuissa 1.57, mutta nyt se näkyy olevan 1.75. Cityn kerroin on 2.10. Olisi varmaan kannattanut tuupata Cityä sisään ennen kuin Pool pelasi Unitedia vastaan, kjäh kjäh.

tiedättekyllä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      76
      5900
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      276
      4783
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2598
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2503
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      88
      1542
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      14
      1430
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1367
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1316
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      108
      1264
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1221
    Aihe