Kävin toissa viikolla reisivamman jälkihoidossa täällä Turun lähellä pienemmällä paikkakunnalla naispuolisella urheiluhierojalla. Olen sulkista pelaava kaveri, enkä etsinyt hoidosta mitään eroottista. Yhdessä vaiheessa hieroja siirtyi käsittelemään lantion ja reisilihaksen välistä aluetta. Sain yllättäen hyvin nopeasti täystondiksen, joka varmasti näkyi myös hierojalle. Jäin miettimään, tiedostavatko hierojat tuon alueen käsittelyn sivuvaikutukset. Sinänsä mitään kiusallista tilannetta ei tullut
ja hierojanainen vaikutti osaavan asiansa. Pientä flirttiä kyllä ihan terveellä tavalla oli sitten hoidon jälkeen. Jos tavarani olisi boksereissani sattunut olla toiseen suuntaan kääntyneenä, olisi hieroja saanut sen nopeassa tahdissa häiritsevästi hoitoalueelle
Tahaton äkillinen reaktio naishierojalla
Anonyymi
2
181
Vastaukset
- Anonyymi
Joopa, sitten me heräsin...
- Anonyymi
Se on pelkkä refleksi, ei tarkoita että olisit kiihottunut. Terv.huollon ammattilaiset tuntevat ilmiön. Nou hätä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642536Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2371504- 931297
- 1241067
- 66827
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8761- 70747
- 52744
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17721