Kävin toissa viikolla reisivamman jälkihoidossa täällä Turun lähellä pienemmällä paikkakunnalla naispuolisella urheiluhierojalla. Olen sulkista pelaava kaveri, enkä etsinyt hoidosta mitään eroottista. Yhdessä vaiheessa hieroja siirtyi käsittelemään lantion ja reisilihaksen välistä aluetta. Sain yllättäen hyvin nopeasti täystondiksen, joka varmasti näkyi myös hierojalle. Jäin miettimään, tiedostavatko hierojat tuon alueen käsittelyn sivuvaikutukset. Sinänsä mitään kiusallista tilannetta ei tullut
ja hierojanainen vaikutti osaavan asiansa. Pientä flirttiä kyllä ihan terveellä tavalla oli sitten hoidon jälkeen. Jos tavarani olisi boksereissani sattunut olla toiseen suuntaan kääntyneenä, olisi hieroja saanut sen nopeassa tahdissa häiritsevästi hoitoalueelle
Tahaton äkillinen reaktio naishierojalla
Anonyymi
2
109
Vastaukset
- Anonyymi
Joopa, sitten me heräsin...
- Anonyymi
Se on pelkkä refleksi, ei tarkoita että olisit kiihottunut. Terv.huollon ammattilaiset tuntevat ilmiön. Nou hätä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379