Tiedämme ettei meitä tule

Anonyymi

Näitä tässä mietin, mutta sitten ajattelin kysyä sinulta nainen, miten näet suhteemme. Realistina tiedän, ettei meidän suhteestamme tule mitään, vaikka välittäisitkin, sinä järkevämpänä varsinkin osaat jarrutella. Haluaisin tietää silti yhden asian. Mitä tunteesi sanoivat, jos ei oteta lukuun realiteetteja? Mitä ajattelet suhteestamme?

Vaikka kyllä minä arvaan. Sinun puolelta ei kiinnostuta taida olla. Olisihan tämä suhde jo aivan toisella tasolla. Olenko oikeassa?

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä kenelle sanasi osoitat ja kuka olet. Mutta jos olisit ihminen jota kaipaan, sanoisin, että haluaisin olla vierelläsi ihan koko ajan. Se kävisi hä elle varsin raskaaksi ja oliisi epähygieenistäkin, esim. vessassa käynti. Se aiheuttaisi ongelmia myös työn teossa ja kaikessa muussakin, koska olisin koko ajan hänessä kiinni. Olisin paita, hän olisi peppu.

      Niin että .

      • Anonyymi

        Jos minulle ? Suhde kaatui väärinkäsityksiin, siihen ettei aikaa, osattu käyttää oikein. Olen kyllä järkevä, muttei se koskaan ole estänyt suhdetta. En helposti päästä ketään lähelleni, mitä ei helposti uskoisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minulle ? Suhde kaatui väärinkäsityksiin, siihen ettei aikaa, osattu käyttää oikein. Olen kyllä järkevä, muttei se koskaan ole estänyt suhdetta. En helposti päästä ketään lähelleni, mitä ei helposti uskoisi!

        Luulisin, että kaikki johtuu ajasta, sitoumuksista, ja siitä, että hän rakastaa toista.


    • Anonyymi

      Suru avaa suojamuurit. Suremalla asiat pääsevät taas virtaamaan. Se mikä on jämähtänyt paikalleen, voi liikahtaa.
      Minulle kävi eilen niin. Suurin hänet pois. Porasin yöllä yksin. Hän on mennyt. Särki sydämen ja meni. Vihaan häntä!

      • Anonyymi

        Ajanmyötä vihakin unohtuu ja muistaa vain hyvät jutut.


    • Anonyymi

      Viimeiseen lauseeseen vastaan että samat sanat jos ajattelen viimeistä n puoltavuotta.

      En enää tiedä. Edes mitä haluaisi . Liìan monimutkaista. Ei minulle emme ole suhteessa.

    • Anonyymi

      Jos ei olisi tätä kaikkea... Mikään ei estäisi mua olemasta sulle enemmän. Olisin sun jos tahtoisit. En välittäisi muista enkä kenenkään mielipiteistä.

    • Anonyymi

      Realiteetti on se, että hän on varattu. Siksi tämä ei minun puoleltani etene.

      • Anonyymi

        Jos olet hän,voitaisiin edetä edes ystävyys tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän,voitaisiin edetä edes ystävyys tasolle.

        No se olisi mukavaa!


    • Anonyymi

      Mistä ap tiedät ettei meitä tule? Mitkä ovat meidän realiteettimme?

    • Anonyymi

      Puhut suhteesta, itse en ole vielä suhteessa. Haluaisin kyllä olla. Kysymyksesi pisti ajattelemaan ja vastaan Hänelle. Olen järkevä tunneihminen. Järkeni sanoo, että mitään suhdetta kaatavaa estettä ei ole, jos halua löytyy. Itseltäni löytyy, jos tulisi mahdollisuus.

      Varmaan joutuisimme ympäristölle selittämään ha huhut kiertäisi. Läheiset kuitenkin, ainakin itselläni, ymmärtäisivät kun saisivat aikaa tottua. He kuitenkin haluavat, että olisin onnellinen. Nyt en ole ja he sen taitavat nähdä. Toivottavasti sinunkin läheiset ymmärtäisivät ja tulisivat. Jos läheiset hyväksyy, ei lopuilla ole niin väliä. Itsekin haluan läheisilleni hyvää.

      Sen sijaan se mikä osuu, on niin poikkeuksellista, että itse haluan pitää siitä kiinni. Tutustuessa syvemmin sen sitten näkee miten hyvin palaset loksahtaa yhteen. Ja tutustuessa voi hyvin antaa asian hautua. Koko elefanttia ei tarvitse kerralla syödä. 😁Tunteeni ja intuitioni kertoo, että olet elämäni suuri rakkaus. En koskaan ole tuntenut näin ennen suhteen alkua, mutta nyt vaan tunnen. Elämä voi joskus yllättää, kun ei ole varautunut. ♥️

      En siis tekisi itse omista ajatuksista ja peloista estettä. Kun pääsemme keskustelemaan asioista niiden oikeilla nimillä palaset alkavat loksahtaa kohdilleen. Näin luulisin. Tässä elämässä on ollut kohtia, jolloin olen joutunut ottamaan askeleen suuntaan joka on uusi, mutta askel pelottaa. Joka kerta kun olen luottanut vahvaan intuitioon on askel kantanut ja päätös on ollut oikea.

      • Anonyymi

        OK. Hyvin olet pohtinut asioita, ja perusteellisesti. Kuka tietää, juuri noin voi olla. Ja ehkä hän ajattelee noin, tai jopa olisit hän. Ei voi tietää.


    • Anonyymi

      Miksi edes haluat tietää? Tutustuisin, ehkä viettäisimme aikaa yhdessä jos viihtyy seurassa.

    • Anonyymi

      Hänelle (n) sanoisin, että jos tilanne sen sallisi, niin haluaisin edetä vielä paljon nykyistäkin pidemmälle sinun kanssasi. En tiedä miten itse siihen kykenisin taustani huomioiden, mutta parhaani tekisin jotta olisit onnellinen kanssani.

      • Anonyymi

        Kiinnostusta oli, ei ollut yksipuolista. Jos näin kesken kaikki jäisi, tulisin kauan miettimään...21.52 kirj.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostusta oli, ei ollut yksipuolista. Jos näin kesken kaikki jäisi, tulisin kauan miettimään...21.52 kirj.

        Ei ollut sinulle. Mulla ja hänellä (n) ei ole mikään vielä päättynyt.


    • Anonyymi

      Haluaisin unohtaa realiteetit ja karata kanssasi pois. Tee sinä aloite, laita minulle viestiä. Jos et laita, et saa koskaan tietää voisiko meistä tulla jotakin. T. Vaaleahiuksinen nainen lähes naapurista

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa ”lähes naapurista”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa ”lähes naapurista”?

        Muutama sata metriä :)


    • Anonyymi

      Jos olisin sinkku eikä tarvisi pelätä joitain asioita yrittäisin tutustua häneen paremmin.

    • Anonyymi

      Jos olisimme sinkkuja, olisin uskaltanut olla näkyvämmin kiinnostunut sinusta ja ehkä ottaa yhteyttäkin. Silläkin uhalla, että olisit nauranut työkavereiden kanssa ihastukselleni.

    • Anonyymi

      Teksti tuskin on minulle, mutta realisistisesti - jos hän olisi vapaa ja kiinnostunut minusta niin meillä olisi mahdollisuus tutustua hiljalleen toisiimme ja syventää rauhassa tunteita. Suurimmat kompastuskivet itselle olisivat oma ujous ja kokemattomuudesta johtuva jännitys, sekä heikohko itsetunto. Olen syönyt suruuni liian paljon makeaa ja en ole niin hyvässä kunnossa kuin hän on joskus minut tuntenut. Mutta jos näkisin hänen olevan vilpittömästi kiinnostunut, niin löytäisin kyllä rohkeutta ja haluaisin olla hänelle paras mahdollinen nainen. *k

    • Anonyymi

      Tunteeni sanoisivat, että " Go for it", mutta joudun jarruttelemaan tilanteen vuoksi. Mutta niin teet sinäkin, jos sinulla tunteita kohtaani on. Sen haluaisin jo tietää, en enää jaksa tätä kaipuuta lähellesi.

      • Anonyymi

        Mikä muka pakottaa jarruttelemaan?


    • Anonyymi

      Tämä ei ole minulle, koska aika paljon saisi venyttää totuutta, että saisi välillämme tapahtuneista "suhteen". Vastaan kuitenkin hänelle kenen kanssa suhteen haluan. Tiedän että romanttinen, oikea suhde olisi vaikea ja lähes mahdoton saavuttaa. Salasuhde on mahdollinen, kuten olemme huomanneet, mutta sitä en halua, en pysty sellaiseen. Haluan silti olla hänen kanssaan ja hänet pysyväksi osaksi elämääni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe