En näe siinä mitään eroa. Ainoastaan suomalaisten ennakkoluulot. Aina on jotain uutta opittavaa molemminpuolin, molemmista kulttuureista.
Ahdasmielisyys ja ennakkoluulot uusien asioiden kohtaamisessa ovat esteenä, uusien kulttuurien kohtaamisessa. Oikea asenne on ennakkoluulottomuus ja uteliaisuus uuden kulttuurin oppimisessa ja sen hyväksymisessä. Opittavaa on paljon. Rasistinen asenne ei johda mihinkään hyvään lopputulokseen.
Maahanmuuttajat siinä missä me suomalaiset.
61
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toki arvostan hyvää yritystäsi viritellä mukavahkoa ja asiallista keskustelua vaikeahkosta asiasta. Lieksa palstalle ei nyt ihan aloituksesi varsin kuulu. Olet sen jossakin vaiheessa itse oivaltanut. Tai oivaltava.
Yhtä kaikki. Lopeta typeräehtiminen. Ennakkoluulo on luontainen taipumus suojella omaa lajiaan , sukuaan, perhettään, jälkikasvuaan. Siitä et mihinkään pääse. Et koskaan.
Jos muuta väität, todista se vahvasti. Riittävän vahvasti. Meille kaikille.Ennakkoluulo ei ole varmaa tietoa, vaikka ennakkoluuloiset tältä pojalta käyttäytyvätkin. Itse sanakin sen kertoo, ei ole ennakkotieto vaan - -luulo, ja luulo ei ole tiedon väärti.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Ennakkoluulo ei ole varmaa tietoa, vaikka ennakkoluuloiset tältä pojalta käyttäytyvätkin. Itse sanakin sen kertoo, ei ole ennakkotieto vaan - -luulo, ja luulo ei ole tiedon väärti.
Oliko pankolla varmaa tietoa Lieksassa useista poltetuista autoista? Kerroit niitä olleen useita. Olikin yksi. Ja tietenkin oikaisit valheesi. Kerrothan okaisevasi aina kun olet ollut väärässä. Vai unohtuiko oikaisu?
Anonyymi kirjoitti:
Oliko pankolla varmaa tietoa Lieksassa useista poltetuista autoista? Kerroit niitä olleen useita. Olikin yksi. Ja tietenkin oikaisit valheesi. Kerrothan okaisevasi aina kun olet ollut väärässä. Vai unohtuiko oikaisu?
Lopeta jankutus ja vääristely. Olen kuitenkin imarreltu siitä, että minulla on ikioma fani joka seuraa minua joka ketjuun häiirköidäkseen minua. Se saa minut tuntemaan itseni tärkeäksi.
- Anonyymi
Lopeta jankutus ja vääristely. Olen kuitenkin imarreltu siitä, että minulla on ikioma fani joka seuraa minua joka ketjuun häiirköidäkseen minua. Se saa minut tuntemaan itseni tärkeäksi.
Tosiaan pöntön pitäisi lopettaa oma vääristelysi. Ja jankutus olleesi oikessa vaikka tosiasiassa olet ollut väärässä. Mutta ei.
- Anonyymi
Jos jää käsi piparipurkissa kiinni kuten pankko. Ei kannataisi väittää toista syylliseksi. Kuten pankko tekee. Lueppa pankko mitä kerroit Lieksan autopalosta. Oli useita. Ja totuus oli yksi. Joten et valehdellut etkä vääristellyt?
- Anonyymi
Minä en kyllä näe mitään opittavvaa islamilaisesta kultturellista. Siellähän on sellaisia näkölakipykälii, jotta tosipahalta sukuriitelijöiltä terävällä miekalla lyötään vasen käsi rantteen kohilta poikki. Pyyhi siinä sitten persettäs vain oikealla kädellä. Se on niin suuri synti, että kuolo siinähi häpeästä kohta kohtaa.
- Anonyymi
Aloittajan arvomaailma on täysin sekaisin.👎🖓🖕
- Anonyymi
Niin nää islamilaisen ja afrikkalaisen kulttuurin halaajat vois muuttaa sinne Afrikkaan ja Lähi-Itään, miksi koko maailma pitää muuttaa Afrikaksi ja Lähi-Idäksi?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin nää islamilaisen ja afrikkalaisen kulttuurin halaajat vois muuttaa sinne Afrikkaan ja Lähi-Itään, miksi koko maailma pitää muuttaa Afrikaksi ja Lähi-Idäksi?????
Sanos muuta! Kun islamistit ja afrikaanit ovat saattaneet omat tantereensa asuinkelvottomaksi, pitää tulla pilaamaan Eurooppa.
Tavoite on nitistää meidät levittäytymällä joka puolelle. Ovat niin sikiävää sorttia, että eipä aikaakaan kun ovat enemmistönä. Sen jälkeen me syömme heidän kädestään.
Jos Euroopalla olisi munaa niin estäisi tunkeutujien hyökkäilyt kiintiö on jo ylitetty.
- Anonyymi
Tänne mitään muita kulttuureita tarvita!
Maassa maan tavalla niin todelliset pakolaiset voivat tulla. - Anonyymi
Jos nyt turvapaikan hakijoista puhutaan niin mitä moisia miettimään nehän palaavat kotimaahansa heti kun se on mahdollista.Ajatelkaa jos ne jäisi ikiajoiksi suurine perheineen suomeen niin että suomalaiset jäisi vähemmistöön omassa maassaan :) huh huh se vasta hullua olisi.
- Anonyymi
Jokaisen tason selvityksiä tai Komu tai pienille lapsille ja sinulle kuuluu myös niiden tunnettujen on poistettu asiattomasta ilmoituksesta tai Komu tai julkaisu sisältää vuodelta enemmän kuin sinä Lieksan suurin osa ei ja tuo seos on poistettu äidit ja isät lastenlääkäri on wanhan Wanaja jukolan ja zastava öisin hän kehitti quindi rekisteriseloste burleski riittävästi aikaa kierrellyt heitä noin sadan metrin ukko potkaissut tyhjää kuka tietää tarkkaan missä suu säkkiä ja hissanmaikk
- Anonyymi
Nimenomaan siksi turvikset eivät jää lähelle evakkoon, ettei tarvitse palata takaisin, vaan pääsee paremmille apajille Hölmölään. Kun ovat tämän elämysmatkailun keksineet, siitä ei pääse eroon muuten kuin alkamalla noudattaa, mitä pakolaisuudella tarkoitetaan.
Köyhyys ei ole syy pakolaisststukseen. Nykyisin hyväksytään syy kuin syy, liki jokainen on oikeutettu jäämään. Ne harvat jotka eivät saa oleksimislupaa, nekin vain jäävät. Ihan naurettavaksi pelleilyksi on mennyt. EU on täysin kädetön. Annetaan Turkin hoitaa tätä rahtautumista niin kauan kuin suinkin ja ongelma sen kuin paisuu. Eikö nyt saada afrikaanien veneilyä kuriin? Kun ei annettaisi rantautua , sehän loppuisi siihen, viidakkorumpu hoitaisi tiedotuksen.
Jos syttyisi sota,eurooppalaiset alkaisivat majoittaa ja paapoa hyökkääjiä.
Ei kannata leikkiä pakolaistulvalla, vähenemistäkin asioista on seuraukset olleet arvaamattomat kuin tällaisesta kansojen sekamelskasta ja toisten hyväksikäytöstä.
- Anonyymi
Ne eivät palaa koskaan omaan kultuuriinsa. Lähi-itä ei koskaan kehity, koska kulttuuri ei katoa asuinpaikkaa vaihtamalla.
- Anonyymi
Haittaperäisen maahanmuuton vastustaminen ei perustu mihinkään ennakkoluuloon. Ihan tosiasia se on, että se maksaa meille. Se maksaa meille aivan liikaa. Ja minä en heidän kulttuuristaan jostain syystä kovin välitä. Ainut mikä kiinnostaa, on oppia arabian kieli. Siitä saattaa olla joskus tulevaisuudessa jotain pakollista hyötyä. Kaiken laista ihmeellistä ja kuvottavaakin näissä vieraissa kulttuureissa on. Sovinismia, pakkonaittamista, silpomista, kunniaväkivaltaa ym. Luulotietoa joillakin siitä, että tästä jotain hyvää seuraisi. Jotkut kokevat ilmastoahdistusta, minä mamuahdistusta. No, en nyt vielä sentään, mutta jos miljoona lisää tulee niin sitten.
- Anonyymi
Onhan se oma riskinsä palkata vaikka joku ulkomaalainen töihin joka ei osaa suomea? Aika hankala neuvoa työhommia jos ei "ummarra" mitä sanotaan, niin eipä siitä mitään tule!
- Anonyymi
Ei Suomi tarvitse näitä ns. pakolaisia. Suurin osa vain ilmaisen elätyksen perässä (Ei työn). Ainakaan afrikkalaisista ei tiedetä mitään, kaikki on keksittävissä nimeä myöten, asuin- ja lähtöpaikka, nimi, ikä, tulon syy jne. Kukin säveltää, mitä sylki suuhun tuo. Afrikassa ei ole tällä hetkellä sotia, eikä köyhyys ole syy turvapaikkaan. Miksi jotain tavallista ihmistä uhkailtaisiin ja vainottaisiin edes Afrikassa, vainottu voi olla rikollinen tms. on pakko lähteä, eikä täällä tiedetä ikinä, mikä oikea syy on. Siksi iso osa voi oikeasti olla niitä, joita mikään maa ei toivo elätikseen.
Sitäkin ihmettelen miksi Suomen, pienen maan pitää ottaa elätettäväkseen ökyrikkaan Irakin nuoria, riskejä sotureita? Suomen pitäisi lähettää laskut kunkin ylläpidosta Irakin valtiolle. Tuskinpa sieltä rahoja tippuisi, heillä on ukkoja niin paljon, että osa joutaakin mennä, eikä nämä lähteneet varmaankaan ole siitä parhaasta päästä missään suhteessa.
Kylläpä tässä kansojen vaelluksessa tulee pian pääty vastaan. Tästä on tullut jonkinlaista peliä, joka repii Eurooppaa hajalle, köyhdyttää valtioita lisäämällä joutenolijoiden määrää ja myös henkisesti. Mitä rikkautta on saada luku- ja kirjoitustaodottomia alkuasukkaita naapurikseen? Piipertäjät ovat huutamassa heitä lisää mutta harva heistä on halukas asumaan siinä rapussa, jossa suurin osa on vaikka issoja. Eipä heidän tarvitsekaan, heidän asuinalueensa on ihan muualla. - Anonyymi
Mä en ainakaan halu opetella arabian kieltä. Sehän ois alistumista niiden kulttuurille. Mieluummin opettelen vaikka kiinaa.
- Anonyymi
Kaunista ja sokeaa suorastaan typerää ajattelua.
Miksi meidän pitäisi ottaa tänne laumoittain kehitysmaalaisia maahanmuuttajia, jotka vain elävät yhteiskunnan varoilla??? Nille annetaan ilmaset asunnot, autot, ruuat, julkisen liikenteen liput, siis ihan kaikki. Siinä ei ole mitään järkeä.
Kuitenkin nämä sinun ulkomaalaisesi syyllistyvät rikoksiin huomattavasti kantaväestöä enemmän. Vai mistä johtuu lisääntyneet raiskaukset yms?????
Entä nykyään lisääntymässä olevat rauhattomat mielenosoitukset (unohtamatta antifaa).
Voisitko mainita edes yhden länsimaan, jossa tämä kehitysmaalaisten integrointi on onnistunut ja on tuonut hyvää ko. maalle????????????? Voisitko kertoa - itselleni ei tule mieleen yhtään maata.- Anonyymi
Tuo meidän sisäministeri hutisalo taitaa olla semmoinen ruikuli joka ottaisi matuja paapottavaksi jokapaikasta mistä vaan on tyrkyllä! Nyt oli koomista kun märisee poliiseille kun käyttivät etälamautinta siihen riehuvaan kurdi mielenosoittajaan? Olisi kaita pitänyt antaa riehua mielinmäärin! menisi nuokin kurdilusmut sinne kotimaahansa taistelemaan eikä täällä mellakoisi, mutta hyvähän se on täällä vonkua kun on tänne tullut pakoon.
- Anonyymi
Huomaatteko videosta, ei naisia ja lapsia mukana saati vanhuksia.
- Anonyymi
-----Maahanmuuttajat siinä missä me suomalaiset. En näe siinä mitään eroa. ----
On siinä ero. Suomalainen elättää mamun mutta mamu ei elätä suomalaista !Tosiasiahan on, että suomalaisten rasismi on yksi suurimpia syitä siihen jos mamut eivät työllisty. Tänään vahvistettiin taas uutisissa mikä on tiedetty jo aiemmin: jos työnhakija on somali, hänellä on kaikkein huonoimmat mahdollisuudet tulla kutsutuksi työhaastatteluun.
Joku rasisti saat taisi sanoa tähän, että kuka palkkaisi somalia muutenkaan? Tämä on juuri sitä perussuomalaisten ja rasistien kaksinaamaisuutta. Mamulta vaaditaan, että pitää olla maassa maan tavalla, mutta hänen ei anneta olla maassa maan tavalla, koska hän todistaisi ennakkoluulot vääräksi, ja sitä rasisti ei halua. Mamun pitää tehdä työtä, mutta työpaikan portilla seisoo perussuomalainen joka ei halua maahanmuuttajan osoittavan ahkeruuttaan. Perussuomalaisessa maailmankuvassa tarvitaan sylkykuppeja, eikä tähän asemaan valituille ihmisille ei haluta antaa mahdollisuutta päästä siitä pois.- Anonyymi
Tosiasiahan on, että suomalaisten rasismi on yksi suurimpia syitä siihen jos mamut eivät työllisty. Tänään vahvistettiin taas uutisissa mikä on tiedetty jo aiemmin: jos työnhakija on somali, hänellä on kaikkein huonoimmat mahdollisuudet tulla kutsutuksi työhaastatteluun.
Joku rasisti saat taisi sanoa tähän, että kuka palkkaisi somalia muutenkaan? Tämä on juuri sitä perussuomalaisten ja rasistien kaksinaamaisuutta. Mamulta vaaditaan, että pitää olla maassa maan tavalla, mutta hänen ei anneta olla maassa maan tavalla, koska hän todistaisi ennakkoluulot vääräksi, ja sitä rasisti ei halua. Mamun pitää tehdä työtä, mutta työpaikan portilla seisoo perussuomalainen joka ei halua maahanmuuttajan osoittavan ahkeruuttaan. Perussuomalaisessa maailmankuvassa tarvitaan sylkykuppeja, eikä tähän asemaan valituille ihmisille ei haluta antaa mahdollisuutta päästä siitä pois.Mikäs pakko niiden on tänne änkäytyä, ja minä en varsinkaan palkkaisi ensimmäistäkään matua jos mulla olisi firma ja työpaikkoja! Mitä minä niillä kielitadottomilla tekisin, ja sityen vielä välillä rukoustaukoja työajalla? Ei valkonaamatkaan saa pitää ylimääräisiä taukoja työajalla.
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs pakko niiden on tänne änkäytyä, ja minä en varsinkaan palkkaisi ensimmäistäkään matua jos mulla olisi firma ja työpaikkoja! Mitä minä niillä kielitadottomilla tekisin, ja sityen vielä välillä rukoustaukoja työajalla? Ei valkonaamatkaan saa pitää ylimääräisiä taukoja työajalla.
Olet rehellinen, toisin kuin perussuomalaiset. Perussuomalaiset valehtelevat maassa maan tavalla juttujaan, teeskentelevät että ottaisivat mamut mukaan yhteiskuntaan jos ja kun, mutta koko ajan heillä ei ole mitään aikomustakaan hyväksyä mamuja. Olisi rehellistä rasismia sanoa vain tämä suoraan kuten sinä teet.
- Anonyymi
Tosiasiahan on, että suomalaisten rasismi on yksi suurimpia syitä siihen jos mamut eivät työllisty. Tänään vahvistettiin taas uutisissa mikä on tiedetty jo aiemmin: jos työnhakija on somali, hänellä on kaikkein huonoimmat mahdollisuudet tulla kutsutuksi työhaastatteluun.
Joku rasisti saat taisi sanoa tähän, että kuka palkkaisi somalia muutenkaan? Tämä on juuri sitä perussuomalaisten ja rasistien kaksinaamaisuutta. Mamulta vaaditaan, että pitää olla maassa maan tavalla, mutta hänen ei anneta olla maassa maan tavalla, koska hän todistaisi ennakkoluulot vääräksi, ja sitä rasisti ei halua. Mamun pitää tehdä työtä, mutta työpaikan portilla seisoo perussuomalainen joka ei halua maahanmuuttajan osoittavan ahkeruuttaan. Perussuomalaisessa maailmankuvassa tarvitaan sylkykuppeja, eikä tähän asemaan valituille ihmisille ei haluta antaa mahdollisuutta päästä siitä pois.Taas persujen syytä kun eivät mamut työllisty. Olisiko vikaa työn hakijoista? Ei osata lukea eikä kirjoittaa, ja Suomeakin pitäisi osata. Sekä työhalujakin löytyä. Naapurini kertoi isoyhtiö otti 10 kpl mamuja töihin. Seuraavana aamuna 9 ei tullut töihin ja yksi kertoi ettei kerkeä. Joten pöntölle höpö höpö. Suvakki uutiset ei kerro totuuksia,mihin aina vetoat ja valehtelet. Montako inssiä on Lieksassa työllistynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas persujen syytä kun eivät mamut työllisty. Olisiko vikaa työn hakijoista? Ei osata lukea eikä kirjoittaa, ja Suomeakin pitäisi osata. Sekä työhalujakin löytyä. Naapurini kertoi isoyhtiö otti 10 kpl mamuja töihin. Seuraavana aamuna 9 ei tullut töihin ja yksi kertoi ettei kerkeä. Joten pöntölle höpö höpö. Suvakki uutiset ei kerro totuuksia,mihin aina vetoat ja valehtelet. Montako inssiä on Lieksassa työllistynyt?
Suvakeilla on pakkomielle että matuja pitäisi ottaa töihin? Montako matua on jossain suvakkifirmassa töissä? Siitähän suvakit saisi valtavan mediatapahtuman itselleen kun tekisivät mediaan juttua ja näyttäisivät miten matuilta työnteko sujuu. En usko että kaikki Suomen firmat on persuvetoisia ja siitä johtuen ei mamut työllisty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvakeilla on pakkomielle että matuja pitäisi ottaa töihin? Montako matua on jossain suvakkifirmassa töissä? Siitähän suvakit saisi valtavan mediatapahtuman itselleen kun tekisivät mediaan juttua ja näyttäisivät miten matuilta työnteko sujuu. En usko että kaikki Suomen firmat on persuvetoisia ja siitä johtuen ei mamut työllisty.
Eihän niillä ole haluakaan tehdä töitä kristityille. Johan Koraani kieltää sen.
Pankko puhuu tas vasten parempaa tieto. Ja vääristelee. - Anonyymi
Joku rasisti saat taisi sanoa tähän, että kuka palkkaisi somalia muutenkaan? Tämä on juuri sitä perussuomalaisten ja rasistien kaksinaamaisuutta. Mamulta vaaditaan, että pitää olla maassa maan tavalla, mutta hänen ei anneta olla maassa maan tavalla, koska hän todistaisi ennakkoluulot vääräksi, ja sitä rasisti ei halua. Mamun pitää tehdä työtä, mutta työpaikan portilla seisoo perussuomalainen joka ei halua maahanmuuttajan osoittavan ahkeruuttaan. Perussuomalaisessa maailmankuvassa tarvitaan sylkykuppeja, eikä tähän asemaan valituille ihmisille ei haluta antaa mahdollisuutta päästä siitä pois.10kpl otettiin töihin kuten kerroin. 9ei tullut aamulla ja yksi ei kerinnyt oli muita kiireitä . Ja Tämä on tosi. Joten pönttö lopeta paskan jauhaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän niillä ole haluakaan tehdä töitä kristityille. Johan Koraani kieltää sen.
Pankko puhuu tas vasten parempaa tieto. Ja vääristelee.Kyllä maahanmuuttajilla on halu tehdä töitä, kuten myös suomalaisilla, jos työtä vain on tarjolla. Käsittämätön väite ja yleistys, että ei ole halu tehdä töitä..
- Anonyymi
Suomalainen veronmaksaja, työtä tekevä elättää työttömän suomalaisen, jolla ei ole työhaluja. Niin se vaan on asianlaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä maahanmuuttajilla on halu tehdä töitä, kuten myös suomalaisilla, jos työtä vain on tarjolla. Käsittämätön väite ja yleistys, että ei ole halu tehdä töitä..
Jospa ottaisi selvää mitä Koraani kertoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä koraani sanoo? Ne joilla koraani on kirjahyllyssä tai laatikossa, tulkitsevat koraania vapaammin, eikä liian kirjaimellisesti. Hyviäkin asioita koraanista löytyy, kun ne oikein osaa tulkita ja suhteuttaa nykyaikaan elämänohjeina.
Anonyymi kirjoitti:
Koraani sanoo esim. : Ken tahansa tekee hyvää, olkoon hän mies tai nainen, kun hän samalla on uskovainen, hänen Me totisesti annamme viettää onnellista elämää, ja sellaisille Me maksamme palkan parhaasta, mitä ovat tehneet.
- Anonyymi
Koraani sanoo esim. : Ken tahansa tekee hyvää, olkoon hän mies tai nainen, kun hän samalla on uskovainen, hänen Me totisesti annamme viettää onnellista elämää, ja sellaisille Me maksamme palkan parhaasta, mitä ovat tehneet.
Ja pösilö sanoo jotta yksi on useita. Bensakindieseliä. Ja muita viisauksia.
Anonyymi kirjoitti:
Ja pösilö sanoo jotta yksi on useita. Bensakindieseliä. Ja muita viisauksia.
En tunne tätä pösilöä, mutta hänet viisautensa eivät kuulosta yhtään hullummilta. Ei ihme, että tykkäät siteerata häntä.
- Anonyymi
Sanooko koraani mitään toisen uskonnon harjoittajan tappamisesta? Vai kehoittaako se rauhanomaiseen elämään kaikkien uskontojen kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Sanooko koraani mitään toisen uskonnon harjoittajan tappamisesta? Vai kehoittaako se rauhanomaiseen elämään kaikkien uskontojen kanssa.
Melko pitkälti sanoo samaa kuin Raamattukin. Onhan molemmat kirjoitettu sotaisana aikana. Siksi niitä ei tulekaan ottaa kirjaimellisesti, eikä niitä normi ihminen kirjaimellisesti otakaan.
- Anonyymi
Eikös se kerro myös jotta kristittyjen pitää maksaa veroa islamille ja olla alammainen.
- Anonyymi
Joku rasisti saat taisi sanoa tähän, että kuka palkkaisi somalia muutenkaan? Tämä on juuri sitä perussuomalaisten ja rasistien kaksinaamaisuutta. Mamulta vaaditaan, että pitää olla maassa maan tavalla, mutta hänen ei anneta olla maassa maan tavalla, koska hän todistaisi ennakkoluulot vääräksi, ja sitä rasisti ei halua. Mamun pitää tehdä työtä, mutta työpaikan portilla seisoo perussuomalainen joka ei halua maahanmuuttajan osoittavan ahkeruuttaan. Perussuomalaisessa maailmankuvassa tarvitaan sylkykuppeja, eikä tähän asemaan valituille ihmisille ei haluta antaa mahdollisuutta päästä siitä pois.En ottaisi matua työhön niin kauan kuin yksikin suomalainen olisi ilman työtä. Siksi en antaisi yhdenkään onnenonkijan seilata Suomeen, koska työmme kuuluvat meille. Emme tarvitse elättejä, emme edes odottelemaan vapautuvia työpaikkoja.
Ei kai työnantajat hyväksy työhakemuksia, joissa ei kerrota sukupuolta eikä hakijan nimeä?? Sehän on kuin ostaisi säkillinen tavaraa tietämättä mitä säkissä on vai onko mitään. Nykyisin työhakemuksiin vaaditaan myös hakijan naamakuva, pitäisikö sen sijaan laittaa vaikka lemmikkieläimensä kuva. Kaikenlaista sitä esitetäänkin matujen takia, ei toki suomalaisten. - Anonyymi
En tunne tätä pösilöä, mutta hänet viisautensa eivät kuulosta yhtään hullummilta. Ei ihme, että tykkäät siteerata häntä.
Jaa, et tunne sivupersoonaasi. No pahaksi on päässyt.
- Anonyymi
Aloittajan kaltaisille pitäisi järjestää sivistysmatka esim , itäkeskukseen , voisi silmät avautua totuudelle ja miettiä itsekseen haluaako kyseistä kehitys suuntaa.
- Anonyymi
Tai vielä parempi tutustumismatka ruotsiin vaikkapa Goteborgiin ja Tukholmaan, sinne missä autot palaa ja pommit paukkuu, siellä koraanin sanomaa levitetään oikein urakalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai vielä parempi tutustumismatka ruotsiin vaikkapa Goteborgiin ja Tukholmaan, sinne missä autot palaa ja pommit paukkuu, siellä koraanin sanomaa levitetään oikein urakalla.
Ehkä aloittajakin oppisi siellä haluamaansa uutta kulttuuria.
Olen käynyt Itäkeskuksessa ja Tukholmassa eikä pommit pauku kummassakaan. Päin vastoin suosittelen sinulle käymistä Lieksaa pidemmällä niin näet miten maailmalla eletään.
- Anonyymi
Olen käynyt Itäkeskuksessa ja Tukholmassa eikä pommit pauku kummassakaan. Päin vastoin suosittelen sinulle käymistä Lieksaa pidemmällä niin näet miten maailmalla eletään.
Onko pönttö niin jottei Tukholmassa ole pommit haukkunut? Oliko Tämäkin suvakki uutisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pönttö niin jottei Tukholmassa ole pommit haukkunut? Oliko Tämäkin suvakki uutisissa.
Jos pösilö väittää jotta ei ole pommit paukkunut, sillä on sisäpiirin tietoa. Tosin typerät poliisit väittävät muuta. Mutta nehän on Ruotsalaisia poliisia. Ja lehdistö väittää siellä samaa. Kyllä pankko tietää paremmin asian.
- Anonyymi
Jos olet Tukholman pommijutussa väärässä, myönnätkö sen?
- Anonyymi
Miksi valehtelet taas ja miksi et myönnä tosiasioita? Mistä Tämä ääretön valehtelun tarve kumpuaa?
Anonyymi kirjoitti:
En ole väärässä, koska pommit eivät ole paukkuneet kun siellä olen ollut. Itäkeskuksessa tosin taisi olla joku kantis huumehörhö, mutta sitä ei voi laittaa mamujen syyksi.
- Anonyymi
En ole väärässä, koska pommit eivät ole paukkuneet kun siellä olen ollut. Itäkeskuksessa tosin taisi olla joku kantis huumehörhö, mutta sitä ei voi laittaa mamujen syyksi.
Aloitit taas kiemurtelusi. Et myönnä jotta on paukkunut. Ei ollut kysymysessä sinun sillä olosi aikana. Eli onko pommit räjähdellyt Tukholmassa? Aina kun jäät kiinni vääristelystä alkaa selittäminen. Kuten autopalosta.
- Anonyymi
Jos et ole nähnyt itäkeskuksessa mamuja et ole käynyt siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ole nähnyt itäkeskuksessa mamuja et ole käynyt siellä.
Itse olen asunut 19v itiksen vieressä ja väitän tämä sokea reetan ei ole ollut likelläkään itistä. Aivan varmasti siellä on mamuja. Eikä voi väittää jotta ei hänen aikana. Sillä on kaiken aikaa. Ja paljon.
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen asunut 19v itiksen vieressä ja väitän tämä sokea reetan ei ole ollut likelläkään itistä. Aivan varmasti siellä on mamuja. Eikä voi väittää jotta ei hänen aikana. Sillä on kaiken aikaa. Ja paljon.
Tietysti näin mamuja, mutta ei ollut häiriköiviä mamuja. Oli vaan häiriköivä kantis apteekissa.
- Anonyymi
Tietysti näin mamuja, mutta ei ollut häiriköiviä mamuja. Oli vaan häiriköivä kantis apteekissa.
Missä niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä niistä.
Taisi olla kantis? Eli oli villiheitto.
- Anonyymi
Miksi et kommentoi pommeista Tukholmassa. Onko niitä räjähdellyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä pitkälle sitä pitäisi mennä jotta maailman menoa näkisi? Itse on ole käynyt kuin 17 eri valtiossa ja niissä useasti. Pankko monessako sinä Ruotsin lisäksi?
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä pitkälle sitä pitäisi mennä jotta maailman menoa näkisi? Itse on ole käynyt kuin 17 eri valtiossa ja niissä useasti. Pankko monessako sinä Ruotsin lisäksi?
Iltalehdessä haastateltiin miestä, joka oli ollut merillä ja matkustellut todellakin ympäri maailmaa. Siksi hän ei ymmärtänyt rasismia ja sanoi, että rasismiin lankeavat useimmiten he jotka eivät ole nähneet elämää kotopuolta pidemmällä.
- Anonyymi
tottakait turvapaikkaa hakeneet mänöö het ku RAUHA" heiän maas on taattua"mut työnperääs tulevat joil työpaikka asunto ja ym liirumlaalerit o kunnoos jäävät TÖITÄ tekemään.eikö.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787