Roikumme täällä narulla pidämme kiinni ettemme vain tippuisi tuuli riepottaa ja vesi kastelee kietouduimme yhteen pitäen kiinni ettemme lennä pois. Myrsky kasvaa, rakeet pistelee, puiden oksat piiskaavat. Me kulumme, me vanhenemme, rypistymme, reikiinnymme, lopulta paistaa aurinko ,joka lämmittää ja irtauduimme mutta olemme lähellä toisiamme ja toisten turvana.
Vastaukset 23
Vanhimmat
Kuulostaa kovalta kohtalolta. Käykö sun ystäville aina noin köpelösti?
Tää on nyt.
Olet tosi ystävä💕
Valtakunta olet ihan ok, mutten usko sinulla olevan lapsia. Silloin kun lapseni olivat vielä pieni ja koululaisia, olivat kädet täynnä hommia. Ruuanlaittoa monta kertaa päivässä, leipomista, siivoamusta, kuljetuksia, ulkoilua, läksyissä auttamusta, pelaamista, satujen lukemusta lapsille, tapoeluiden selvittelyä jne jne. Jos sinulla olisi laosia,et pystyisi okenaan täöllä niin usein ja yöllökin.
Nonii mulla onkin mies.
Tällä hetkellä imetän kahta lasta.
Sit se että kuvitellaan että oon joku toinen, niin sitä en ole.🤔
Juu, ymmärrän sen. Oli minunkin lapsilla isä, mutta siltikin. Miten ehdit olla täöllä ja huomasin, että olet yölläkin niin miten jaksat olla päivisin lasten kanssa, jos yöllä valvot? Olen ymmärtänyt, että sinulka on useampua lapsia niin varmasti vievät aikaasi kuitenkin vaikka onkin mies kuvioissa.
Tajuatko nyt kellon ajan nyt? Minulla älylaite ”kännykkä” kulkee mukana nimimerkki johon tulee viesti jos joku kirjoittaa en aina tiedosta uusia viestejä palstalle tulevia vain minua kaipaavia minulle kirjoitettuja.
Sama kun sinulle tulee tekstiviesti.
Tai ystävän kanssa seurustelet kotona.
Välähtääkö nyt?
Ei siis minusta chatti kaveriksi ole😁
En ole niin kirjoittanut, että olet joku toinen. Kirjoitin vain, että minun on hankala uskoa, että sinulla on niinkin monta lasta, koska palstailet niin usein ja tosiaan yölläkin
Kirjautuminen tapahtuu vain näpäytyksellä kun älylaite kännykkä tallentaa puolestasi salasanat.
Nyt nukkuu vauva ja taapero ja hyppään iltakävelyllä juoksumatolle. Ikävä kyllä en ole tässä tavotettavana hetkeen.
Noh joku kiusaa minua sillä.🥺sillä sanoin.
Entä yöllä? Ei tarvitse hermostua.
Mitä siitä?
Mikä valvottaa öisin ? Tai nukutko pitkään aamuisin niin että rytmisi on sellainen, että valvot yöllä ja nukut pitkään aamusta?
Nukun ihan just ja mies on meillä aamuvirkku mutta lomalla ei haittaa kun välii katsoo pitkää netlix yöllä.
Muutenkin annetaan toisten nukkua päikkärit jos tarvii. Yleensä mies nukkuu.
Pitää meillä olla yhteistäkin aikaa. Sit jos kun valvottaa ajatukset ja kiusaamisetkin ne ei ole kivoja viime vuosi oli kamala.
Näkyyhän se sit. Vahvana stressinä. Iltasin taas väsään asioita kun tarvitsee tukikortteja ja taas myös kokeeseen valmistumisia.
Ja silloin myös on uupumus jaksojakin enemmän. Tuki meillä on molemmin puolin vahvaa .
Mutta nyt mä alan oikeasti nukahtaa.
Huomenta!