Onko kukaan mun ystävä

Roikumme täällä narulla pidämme kiinni ettemme vain tippuisi tuuli riepottaa ja vesi kastelee kietouduimme yhteen pitäen kiinni ettemme lennä pois. Myrsky kasvaa, rakeet pistelee, puiden oksat piiskaavat. Me kulumme, me vanhenemme, rypistymme, reikiinnymme, lopulta paistaa aurinko ,joka lämmittää ja irtauduimme mutta olemme lähellä toisiamme ja toisten turvana.
23<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 23

Vanhimmat

Kuulostaa kovalta kohtalolta. Käykö sun ystäville aina noin köpelösti?

Äänestä

Tää on nyt.

Äänestä
  • Aloittaja

Olet tosi ystävä💕

Äänestä

Valtakunta olet ihan ok, mutten usko sinulla olevan lapsia. Silloin kun lapseni olivat vielä pieni ja koululaisia, olivat kädet täynnä hommia. Ruuanlaittoa monta kertaa päivässä, leipomista, siivoamusta, kuljetuksia, ulkoilua, läksyissä auttamusta, pelaamista, satujen lukemusta lapsille, tapoeluiden selvittelyä jne jne. Jos sinulla olisi laosia,et pystyisi okenaan täöllä niin usein ja yöllökin.

Äänestä
  • Aloittaja

Nonii mulla onkin mies.

Äänestä

• Aloittaja

Tällä hetkellä imetän kahta lasta.

Äänestä

• Aloittaja

Sit se että kuvitellaan että oon joku toinen, niin sitä en ole.🤔

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Nonii mulla onkin mies.

Juu, ymmärrän sen. Oli minunkin lapsilla isä, mutta siltikin. Miten ehdit olla täöllä ja huomasin, että olet yölläkin niin miten jaksat olla päivisin lasten kanssa, jos yöllä valvot? Olen ymmärtänyt, että sinulka on useampua lapsia niin varmasti vievät aikaasi kuitenkin vaikka onkin mies kuvioissa.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Juu, ymmärrän sen. Oli minunkin lapsilla isä, mutta siltikin. Miten ehdit olla täöllä ja huomasin, että olet yölläkin niin miten jaksat olla päivisin lasten kanssa, jos yöllä valvot? Olen ymmärtänyt, että sinulka on useampua lapsia niin varmasti vievät aikaasi kuitenkin vaikka onkin mies kuvioissa.

Tajuatko nyt kellon ajan nyt? Minulla älylaite ”kännykkä” kulkee mukana nimimerkki johon tulee viesti jos joku kirjoittaa en aina tiedosta uusia viestejä palstalle tulevia vain minua kaipaavia minulle kirjoitettuja.

Sama kun sinulle tulee tekstiviesti.
    Tai ystävän kanssa seurustelet kotona.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Välähtääkö nyt?

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Ei siis minusta chatti kaveriksi ole😁

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Sit se että kuvitellaan että oon joku toinen, niin sitä en ole.🤔

En ole niin kirjoittanut, että olet joku toinen. Kirjoitin vain, että minun on hankala uskoa, että sinulla on niinkin monta lasta, koska palstailet niin usein ja tosiaan yölläkin

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Kirjautuminen tapahtuu vain näpäytyksellä kun älylaite kännykkä tallentaa puolestasi salasanat.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Nyt nukkuu vauva ja taapero ja hyppään iltakävelyllä juoksumatolle. Ikävä kyllä en ole tässä tavotettavana hetkeen.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

En ole niin kirjoittanut, että olet joku toinen. Kirjoitin vain, että minun on hankala uskoa, että sinulla on niinkin monta lasta, koska palstailet niin usein ja tosiaan yölläkin

Noh joku kiusaa minua sillä.🥺sillä sanoin.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Välähtääkö nyt?

Entä yöllä? Ei tarvitse hermostua.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Entä yöllä? Ei tarvitse hermostua.

Mitä siitä?

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Mitä siitä?

Mikä valvottaa öisin ? Tai nukutko pitkään aamuisin niin että rytmisi on sellainen, että valvot yöllä ja nukut pitkään aamusta?

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Mikä valvottaa öisin ? Tai nukutko pitkään aamuisin niin että rytmisi on sellainen, että valvot yöllä ja nukut pitkään aamusta?

Nukun ihan just ja mies on meillä aamuvirkku mutta lomalla ei haittaa kun välii katsoo pitkää netlix yöllä.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Muutenkin annetaan toisten nukkua päikkärit jos tarvii. Yleensä mies nukkuu.

Pitää meillä olla yhteistäkin aikaa. Sit jos kun valvottaa ajatukset ja kiusaamisetkin ne ei ole kivoja viime vuosi oli kamala.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Näkyyhän se sit. Vahvana stressinä. Iltasin taas väsään asioita kun tarvitsee tukikortteja ja taas myös kokeeseen valmistumisia.
    Ja silloin myös on uupumus jaksojakin enemmän. Tuki meillä on molemmin puolin vahvaa .

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Mutta nyt mä alan oikeasti nukahtaa.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi kirjoitti:

Huomenta!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

Roikumme täällä narulla pidämme kiinni ettemme vain tippuisi tuuli riepottaa ja vesi kastelee kietouduimme yhteen pitäen kiinni ettemme lennä pois. Myrsky kasvaa, rakeet pistelee, puiden oksat piiskaavat. Me kulumme, me vanhenemme, rypistymme, reikiinnymme, lopulta paistaa aurinko ,joka lämmittää ja irtauduimme mutta olemme lähellä toisiamme ja toisten turvana.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu