Salaa rakastan

Anonyymi

sinua nainen ja et tiedä sitä. Rakastan sinua todella paljon ja kun en osaa kertoa sinulle siitä, niin minun on rakastettava sinua salaa. Miten muuten? Ei tätä rakkautta mitenkään voi sammuttaa. Ei, se on mahdotonta! En osaa enkä pysty olla sinua rakastamatta, olet siihen aivan liian ihana. Jos tietäisit tunteeni, niin ymmärtäisit.
Ehkä vaistoat rakkauteni? Jotenkin sen on tapahduttava, että tulisit tietämään. Että et tiedä, se horjuttaisi mielesi tasapainoa, jos saisit tietää, miten pitkälle on tultu ja miten valtavasti olen sinuun kiintynyt. Sinä vain et tiedä, että täytät maailmani ja olet kaikkeni. Se nyt vain on niin, että kaikki ylisanat ovat kalpeita kuvaamaan sinua ja tunteitani sinuun. Ei sinun tarvitse sitä uskoa, koska minä tiedän. Miten tämän voisi ratkaista? Tulisitko vastaan, sinä tiedät, niin otaksun.

53

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi et mene hänelle kertomaan?

      • Anonyymi

        Koska se et ole sinä niin et voi tietää vaikka olisi jo kertonut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska se et ole sinä niin et voi tietää vaikka olisi jo kertonut

        Kyllähän se kertoisin sen mulle, ”menin kertoo jo.”
        Ota nami lohdukkeeksi🍬


    • Anonyymi

      Vaikea päätellä kuka vastaanottaja?

    • Anonyymi

      Kenelle tämä viesti on? Kuka olet, anna pieni vihje edes?

    • Anonyymi

      Valkotakkiset paikalle. Täällä on taas yks järkensä menettänyt rakkaustapaus.

      • Anonyymi

        Järkeni hän vei, sen ainoain. Kaksi ainokaista, hän ja järkiriepuni. Molemmat menivät.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAH HAH HAH ..voi polosta.

        Vai kortisoli lisääntyy voimakkaasti. Voi helkeutti ja minulla on aamulla kortisolin mittaukseen meno, nyt se siis paljastuu 😨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkeni hän vei, sen ainoain. Kaksi ainokaista, hän ja järkiriepuni. Molemmat menivät.

        Ei hätää! Järkiriepusi on hyvässä tallessa. Pesty, lingottu ja ripustettu saunaan kuivumaan.


    • Jos et heti mene kertomaan. minä puhallan tuon sinun tulen kuin kynttilät kakusta. 🌬🎂🥰

    • Anonyymi

      En tiennyt, enkä tiedä vieläkään. Vaiston varassa en uskalla tulla vastaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ehkä hän tietää, mutta ei vaan ole kiinnostunut siitä ja/tai sinusta ylipäätään.

    • Anonyymi

      Sinulla on kyllä vielä paljon parempi taito viestittää tunteita kirjoituksessasi kuin minulla, kirjoitat suorastaan täydellisesti. Tosin olet ilmeisesti yhtä huono kuin minä kertomaan niistä oikeaan osoitteeseen?

      Tämä osoite on väärä sikäli mikäli sinulla ei ole ihania meren värisiä silmiä.
      Kauniita.
      Syviä.

      • Anonyymi

        Oletko kuullut pelimiehistä, gigoloista?

        Ne juuri osaavat sanoittaa asioita hyvin, mutta surullisen kuuluisia ovat siitä ettei ne sanat olet totta kuin muutaman sekunnin. Eikä yksikään muutu sanoista teoksi.

        Oletko etelän gigoloihin heikkona etelänmatkoilla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuullut pelimiehistä, gigoloista?

        Ne juuri osaavat sanoittaa asioita hyvin, mutta surullisen kuuluisia ovat siitä ettei ne sanat olet totta kuin muutaman sekunnin. Eikä yksikään muutu sanoista teoksi.

        Oletko etelän gigoloihin heikkona etelänmatkoilla ?

        Arvaa mitä, naiset haluaisivat kuulla gigolotekstiä.
        😂
        Ei gigoloilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuullut pelimiehistä, gigoloista?

        Ne juuri osaavat sanoittaa asioita hyvin, mutta surullisen kuuluisia ovat siitä ettei ne sanat olet totta kuin muutaman sekunnin. Eikä yksikään muutu sanoista teoksi.

        Oletko etelän gigoloihin heikkona etelänmatkoilla ?

        Olisi mukavaa vaihtelua olla heikkona etelän gigoloihin. Toistaiseksi heikko kohtani sijaisee vain vähän matkaa etelämmäs.


      • Anonyymi

        Kiitos kauniista sanoista! Niin, olen huono kertomaan tunteistani hänelle. Pelkään kertoa ja pelkään myös häntä ja hänen reaktiotaan.

        Silmistä. Voi olla. Itse en osaa arvioida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoista! Niin, olen huono kertomaan tunteistani hänelle. Pelkään kertoa ja pelkään myös häntä ja hänen reaktiotaan.

        Silmistä. Voi olla. Itse en osaa arvioida.

        Jos ihmiset eivät pelkäisi kertoa tunteistaan, tämä palsta olisi tyhjä.

        Sinä varmaan tiedät, mitä silloin pelätään? Sitä, että menettää toisen kokonaan, ei kuule, ei nää, ei mitään. Kuka sellaista jaksaa?

        On silti parempi kertoa kuin olla kertomatta. Kerro vaikka vähän jos et uskalla tai voi kertoa kaikkea?

        Niin minä toimisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoista! Niin, olen huono kertomaan tunteistani hänelle. Pelkään kertoa ja pelkään myös häntä ja hänen reaktiotaan.

        Silmistä. Voi olla. Itse en osaa arvioida.

        En tarkoita sitä että sanot hänelle että"rakastan sinua vähän". Kyllä tuolla kirjoitustaidolla ihminen osaa kertoa jos ei suusta tule mitään.

        Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mukavaa vaihtelua olla heikkona etelän gigoloihin. Toistaiseksi heikko kohtani sijaisee vain vähän matkaa etelämmäs.

        Etelän gigoloista on turha haaveilla. He eivät arvosa naista pätkänkään vertaa. Ja miksi pitäisi, jos heidän pohjolan naisista saamansa kuva perustuu ostoseksiin.


    • Anonyymi

      Puolitoista vuotta vain ja,se on siinä, palaat omaksi itseksesi taas, ei huolta.

      • Anonyymi

        Puolitoista vuotta? Olen kärvistellyt paljon pidempään, eikä helpostusta ole tullut. Päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolitoista vuotta? Olen kärvistellyt paljon pidempään, eikä helpostusta ole tullut. Päinvastoin.

        3-5-vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3-5-vuotta?

        Pidempään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidempään.

        Älä höpsi. Et ole ollut "yksiavioinen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidempään.

        Lienetkö tuo sama joka kirjoittaa peruna illanjatkoviestit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolitoista vuotta? Olen kärvistellyt paljon pidempään, eikä helpostusta ole tullut. Päinvastoin.

        Älä välitä, et varmastikaan ole ainoa. Hyvin raskasta on tuntea vuosia voimakkaita rakkauden tunteita. Ja juuri kun kuvittelet että alkaa helpottamaan, tulee tunteet entistä voimakkaammin ravisuttamaan. Yritän vältellä näkemistä, ettei tulisi mitään kovin järisyttäviä kokemuksia. Hän tuskin kokee näin minua kohtaan. Sen huomaa asenteesta ja siitä, miten minulle puhuu. En edes enää haaveile yhteisestä elämästä, koska epäilen että se toteutuessaan olisi täyttä helvettiä hänen kanssaan.

        Yritän täyttää elämääni muilla asioilla, mutta tunteitaan ei pääse pakoon kuin korkeintaan hetkeksi. Viimeistään illalla ne käyvät taas armottomasti kimppuun. Pelkään, että en kestä tätä vaan sairastun jossain kohtaa vakavasti. Oikeasti en muuta toivoisi, kun voivani viettää tasaista ja rauhallista elämää ja unohtaa. Jos aloittajalle on vielä epäselvää voisiko jotain tulla, niin selvitä ihmeessä asia suoraan. Jotta saat edes siitä selvyyden, epätietoisuus on se mikä vie eniten energiaa.

        Joskus tunteet voivat olla iloinen asia, itselleni tuntuu olevan kirous.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä, et varmastikaan ole ainoa. Hyvin raskasta on tuntea vuosia voimakkaita rakkauden tunteita. Ja juuri kun kuvittelet että alkaa helpottamaan, tulee tunteet entistä voimakkaammin ravisuttamaan. Yritän vältellä näkemistä, ettei tulisi mitään kovin järisyttäviä kokemuksia. Hän tuskin kokee näin minua kohtaan. Sen huomaa asenteesta ja siitä, miten minulle puhuu. En edes enää haaveile yhteisestä elämästä, koska epäilen että se toteutuessaan olisi täyttä helvettiä hänen kanssaan.

        Yritän täyttää elämääni muilla asioilla, mutta tunteitaan ei pääse pakoon kuin korkeintaan hetkeksi. Viimeistään illalla ne käyvät taas armottomasti kimppuun. Pelkään, että en kestä tätä vaan sairastun jossain kohtaa vakavasti. Oikeasti en muuta toivoisi, kun voivani viettää tasaista ja rauhallista elämää ja unohtaa. Jos aloittajalle on vielä epäselvää voisiko jotain tulla, niin selvitä ihmeessä asia suoraan. Jotta saat edes siitä selvyyden, epätietoisuus on se mikä vie eniten energiaa.

        Joskus tunteet voivat olla iloinen asia, itselleni tuntuu olevan kirous.

        Tuossa oli paljon tuttua, eli samoja latuja on hiihdelty. Hän, nainen, on suloinen, mutta joskus tunteet tekevät elämästä raastavaa, ja kuten sanoit järisyttäviä kokemuksia joutuu kohtaamaan tuon tuostakin.

        Aloittajalta.


    • Anonyymi

      Miten toivoisit minun tulevan vastaan?

      • Anonyymi

        Ei vastaa koska ei toivo. Muuten loppuisi tämä josta saa paljon enemmän kun kyselijöitä enemmän kuin yksi.


    • Anonyymi

      Oletko kirjoittanut jotain samoilla sanoilla ennenkin?

      Miksi naisesi menettäisi mielensä tasapainon jos tietäisi tunteesi? Onko tilanteenne haastava ja oletat, että hän haluaa tai joutuu jäämään vanhaan, vaikka rakastaakin sinua? Mitäs jos hänkin rakastaa sinua ja haluaisi jatkaa kanssasi elämäntilanteista huolimatta. Mitä jos hän kokee sinut elämän suureksi rakkaudeksi? Itse ainakin koen naisena juuri noin, vaikka hän luultavasti ajattelee minut juuri niin kuin sinä hänet.

      Ei kannata laittaa ajatuksia toisen päähän. Rehellinen keskustelu on paljon rakentavampaa. Rohkeutta keskustelun aloittamiseen!

      • Anonyymi

        Niin ja näen omasta rakkaastani, että hänellä on tunteita. Välillä hän peittää sen, muttei se aina onnistu. 😉 Silti en tiedä, haluaako hän edetä tunteista huolimatta.


      • Anonyymi

        Olen kirjoittanut. Tunteet ovat vain niin voimakkaita, että laittavat kirjoittamaan.
        Kaikki on tietenkin mahdollista, mutta aikaa myöten tulee aina vain vaikeammaksi uskoa. Olisi pitänyt jo tapahtua jotakin, edes jotakin. Niitä toistaalta-juttujakin varmasti voi taustalla olla.


      • Anonyymi

        Pohjanmaan ladyn eli sinut senkin huumeköriläs.


    • Anonyymi

      En tiedä mutta ajattelin juuri tänää hänestä , miehestä näin: Olet rakkaus , olet minussa ,
      Lämpö sydämessä , aina vaan ,
      Lähelläsi on niin hyvä olla 2 , 5 tai 10 metriä ,
      Olen onnellinen , tuntuu niin hyvältä , luonnolliselta , kotoisalta..
      Salaa rakastan , ehkä silmistäni näkee sen.

      Näin hänet tänään.

      • Anonyymi

        En ole nähnyt häntä tänään. Aloittaja.


    • Anonyymi

      Huomaan että yrität mukailla sen yhden kirjoittelijan kirjoitustyyliä. ”Anna kun kerron, et mitenkään voi tietää, miten sinua halajan, siihen ei riitä paperi ei järki, voi sydänpoloista kun jne” Ihan hauskasti, vaikka et kyllä trollaakaan. Sitten vielä sellainen juttu, että jos on sujauttanut aiemmin tekstin sekaan jotain tunnisteita, niin niitä ei missään nimessä kannata käyttää toistuvasti, koska trollit tajuaa ne ja vastaa sulle ikäänkuin kohteenasi. Eli jos haluat kirjoitella hänelle, tee se tunnisteettomasti ja käytä ainoastaan sellaisia viittauksia, jotka liittyvät vaikka johonkin, mistä olette kahden kesken kirjoittaneet. Ja käytä vain kertaalleen, sillä siihen joku saattaa tarttua. Kannattaa myös kirjoittaa harvoin, jos häntä ahdistaa olla tunteiden kohde.

      • Anonyymi

        Unohda edellinen, huomasin että trolli aloitus


      • Anonyymi

        Viisaita kirjoitat.

        Kirjoitan kuitenkin itsenäni hänelle. Ei ole tarve matkia jne.

        Aloittaja.


    • Anonyymi

      hei mies saattaisin pitää ystävänä sinusta ja juttelu saattaisi onnistua, ilman mitään hämminki tilannetta. mutta mulla on mies sääntöjä koko joukko, sääntöjä siltä varalta jos jotain yllättävää tapahtuisi. enkä tiedä kuka olet ja toivon, että pahin pelkoni ei toteudu sinusta. joten en ole tekemässä minkäänlaista aloitetta, tämä tiedoksi nyt heti alkuun. muista säännöistä en palstalla juttele.
      "toivon siis, että ajattelet realistisesti oletettua tunnetta," minuun naiseen johon uskot tuntevan ihastusta. en ole mitenkään erityinen, olen ihan omanilainen arjessa.
      enkä lähde mihinkään hetken hurmio juttuun, en kenenkään miehen kanssa enää.

      • Anonyymi

        Näytä sitten tunteesi. Näytä vain ne


    • Anonyymi

      Salarakastamisia ei lasketa!

      • Anonyymi

        Ei niin yhtä tyhjän kanssa! Jii voi painua helvettiin käskyttämästä ja urputtamasta ja vonkaamasta ja nyyhkimästä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin yhtä tyhjän kanssa! Jii voi painua helvettiin käskyttämästä ja urputtamasta ja vonkaamasta ja nyyhkimästä!!

        Jii mieskö sinut noin suututti?


    • Anonyymi

      Miten voi rakastaa salaa... Yksipuolisesti. Onko se oikeaa rakkautta. Tai siis ei tiedä onko yksipuolista mutta eikö ois aika kertoo omat tunteet julki.

      • Anonyymi

        Olisi, olisi. Mutta kun se on niiiiiin vaikeaa. Hän voisi tehdä siitä helpompaa. Ehdottomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi, olisi. Mutta kun se on niiiiiin vaikeaa. Hän voisi tehdä siitä helpompaa. Ehdottomasti.

        Kuinka siitä voisi tehdä helpompaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka siitä voisi tehdä helpompaa?

        Jos nainen tulisi puolitiehen vastaan. Antaisi myönteisiä signaaleja, joku hyvä sana ja pientä flirttiä jne. Kyllä nainen osaa, ja hän myös jos vain tahtoo ja uskaltaa.


    • Anonyymi

      Se mitään rakkautta ole, jos se salassa pidetään.

      • Anonyymi

        Miksi ei ole rakkautta? Sinulla on tähän mielipiteeseesi jokin ajatus?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3430
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2780
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1952
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1817
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1723
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1582
    Aihe