Aiotko lopettaa

Anonyymi

tämän mitä meillä nyt on? Se ajatus vain tuli päähäni, enkä saa sitä pois. Surullista, jos näin tapahtuu kun näinkin pitkälle jo ollaan päästy. Se ei myöskään olisi sellainen, niin kaunis loppu, jonka minä olisin meille toivonut.

Naiselta

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saapas ilmat, ei kenkään kanssa mitään.

    • Anonyymi

      Kyllä me mun mielestä voidaan jatkaa ihan samalla tavalla kuin tähänkin asti. Nähdään välillä kerran viikossa, välillä tiiviimmin, välillä on taas pidempään taukoa. kunnioitan sinua. Ja pidän kauniin näköisenä, vaikkei tuntemukseni olekaan romanttisia.

      • Anonyymi

        Jos mies sanoisi noin minulle, niin dumppaisin saman tien. Miten voi tapailla toista ja pitää ikään kuin varalla? Antaa toisen luulla että on jotain, vaikkei itsellä ole mitään romanttisia tunteita? Eri asia, jos nainen tietää ja asia on sille ok, mutta sitäkään en silti oikein tajua.


      • Anonyymi

        Ei ollut sulle. Tässä ei ole kyse mistään seksisuhteesta.
        -ap


    • Anonyymi

      Tiedät että en koskaan lopeta

      • Anonyymi

        Sitä toivon. - ap


      • Anonyymi

        Puolen yön jälkeen astuvat esiin nämä joilla todellisuus ja ymmärrys on kadonnut kauas pois.
        Tai ehkä tarkoitettiinkin että joku jo tietää että vastaaja ei koskaan lopeta itsensä viihdyttämistä palstoilla juuri tällä tavalla. Surullista touhua.


      • Anonyymi

        Tiedänhän minä .
        Ihan tarkkaan.
        Et sinä koskaan lopeta tätä palstaleikkiäsi.
        Tämä on jo niin syvällä sinussa
        että mihinkään muuhun et kykene
        etkä mitään muuta halua.
        Koskaan enää et pääse tästä irti.
        Mutta onko sillä väliäkään.
        Koska sinä itse valitsit tämän tavan ja tien.


    • Anonyymi

      En ole koskaan ajatellut lopettaa. Sinä olet. Puheet lopusta puistattavat minua aina.

    • Anonyymi

      Huomenta.Minä aion lopettaa. Tiedän nyt selvemmin mitä haluan. Elämän on mentävä eteenpäin. Tässä olemme jumissa olleet jo vuosikausia!

      • Anonyymi

        Eikö teidän juttuanne muka olisi saanut eteenpäin?


      • Anonyymi

        Ota sinä sitten se lopullinen askel vaikkei se olekaan sitä mitä minä haluan. Olet oikeassa siinä että elämän on jatkuttava. - ap


    • Anonyymi

      No pakko todeta että kovin pitkälle ei vielä ole edetty kun nettipalstalla leikitään tuntemista kenen kanssa vain, matkaa on aika pitkälti keskusteluun oikean ja tarkoittamasi henkilön suhteen.

      • Anonyymi

        Itsehän hoet tämän tästä, että ei tästä tuu mitään. Sitten taas muuta. Se on pahinta.
        Haluut sä, että oon mielisairaalassa lopulta.
        Etsinhän täältä positiivista viestiä, niin on helpompi elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän hoet tämän tästä, että ei tästä tuu mitään. Sitten taas muuta. Se on pahinta.
        Haluut sä, että oon mielisairaalassa lopulta.
        Etsinhän täältä positiivista viestiä, niin on helpompi elää.

        Kuulehan sinä siinä, pahasti mättää sillä suunnalla jos ja kun syyttää tuntemattomia, anonyymejä kirjoittajia omasta, mahdollisesta joutumisesta mielisairaalaan näiden viestien
        takia. Et sinä tunne ketään etkä voi myöskään tunnistaa viestejä itsellesi oleviksi.
        Jo sillä kohtaa menee metsään pahemman kerran. Miksi omit näitä jos kerran haet positiivisia viestejä ja ryvet sitten näiden kanssa marttyyrinä noin. Voisi olla itsellesi parasta jättää palstat kokonaan. Silloin ei ainakaan tarvitse syytellä tuntemattomia syyttä suotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan sinä siinä, pahasti mättää sillä suunnalla jos ja kun syyttää tuntemattomia, anonyymejä kirjoittajia omasta, mahdollisesta joutumisesta mielisairaalaan näiden viestien
        takia. Et sinä tunne ketään etkä voi myöskään tunnistaa viestejä itsellesi oleviksi.
        Jo sillä kohtaa menee metsään pahemman kerran. Miksi omit näitä jos kerran haet positiivisia viestejä ja ryvet sitten näiden kanssa marttyyrinä noin. Voisi olla itsellesi parasta jättää palstat kokonaan. Silloin ei ainakaan tarvitse syytellä tuntemattomia syyttä suotta.

        Minusta teille kaikille tekisi hyvää olla kirjoittamatta palstalle. Ihan sinullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan sinä siinä, pahasti mättää sillä suunnalla jos ja kun syyttää tuntemattomia, anonyymejä kirjoittajia omasta, mahdollisesta joutumisesta mielisairaalaan näiden viestien
        takia. Et sinä tunne ketään etkä voi myöskään tunnistaa viestejä itsellesi oleviksi.
        Jo sillä kohtaa menee metsään pahemman kerran. Miksi omit näitä jos kerran haet positiivisia viestejä ja ryvet sitten näiden kanssa marttyyrinä noin. Voisi olla itsellesi parasta jättää palstat kokonaan. Silloin ei ainakaan tarvitse syytellä tuntemattomia syyttä suotta.

        Peukkua tälle, jos anonyymien viestien takia meinaa että joutuu mielisairaalaan niin silloin on jo se pahin tapahtunut, oikea elämä on vaihdettu nettipalstan korvike - elämään ja tässä on tulos. Mutta kaikkein tärkein - syytä ei voi sälyttää yhdenkään palstalla kirjoittavan niskaan vaan syy ja syyllinen löytyy kun vastaaja vilkaisee peiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan sinä siinä, pahasti mättää sillä suunnalla jos ja kun syyttää tuntemattomia, anonyymejä kirjoittajia omasta, mahdollisesta joutumisesta mielisairaalaan näiden viestien
        takia. Et sinä tunne ketään etkä voi myöskään tunnistaa viestejä itsellesi oleviksi.
        Jo sillä kohtaa menee metsään pahemman kerran. Miksi omit näitä jos kerran haet positiivisia viestejä ja ryvet sitten näiden kanssa marttyyrinä noin. Voisi olla itsellesi parasta jättää palstat kokonaan. Silloin ei ainakaan tarvitse syytellä tuntemattomia syyttä suotta.

        Komppaan.


    • Anonyymi

      Pakko kai tähän on vastata, ettet vielä luule aloittajaksi.

      Olet sitten aloittaja tai joku näistä vastaajista, niin pellelily asian kanssa ei kiinnosta. Keskity ihmeessä tasokkaaseen ja kauniiseen elämääsi niinkuin olet koko ajan tehnyt. Minä keskityn omaani. Ja siinä niihin ihmisiin, jotka koskettavat ja joiden kanssa on hyviä keskusteluja ja lämpöä.

      • Anonyymi

        Ei vittu sentäs, mistähän sinäkin siinä tiedät kenenkään kirjoittajan elämästä muka niin paljon että tiedät luokitella sen tasokkaaksi ja kauniiksi, ettekö te ihmiset itse huomaa ja ymmärrä miten syvälle te olette vajonneet nettimaailman paskasyövereihin ja uitte siellä nyt tietämässä
        muiden, tuntemattomien ihmisten asioita. Mitä täällä yksikään piittaa paskaakaan sinun elämästäsi ja mitä siihen kuuluu. Eikä siitäkään oletko aloittaja vai et, kukaan ei sinua tunne eikä tiedä sinusta mitään. Miksi kuitenkin huseeraat täällä noin tyhmiä kirjoittaen etkä keskity niihin hyviin keskusteluihin ja lämpöön??


    • Anonyymi

      Kauankohan täällä pitää maleksia että pää sekoaa noin totaalisesti kuin on nähtävillä.

    • Anonyymi

      Lopettaa minkä?

    • Anonyymi

      Ketjun perusteella näyttää että teillä ei oo yhtään mitään olemassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1763
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1441
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      889
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      225
      852
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe