Ehkä olisin liian

Anonyymi

herkkä hänelle. Paljon sattui jotkut asiat.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmasti sattui.

    • Anonyymi

      Kun ei olla suhteessa, ei ole velvoitteita toisia kohtaan eikä niiden odottaminenkaan ole reilua. Jos haluaa suhteen, on uskallettava tehdä aloite.

      Alun epävarmuus on kovaa. Siihen on yksinkertainen ratkaisu, avoimen keskustelun aloittaminen ja tunteiden kertominen. Kun päästään alkuun, päästään myös muodostamaan yhteisiä rajoja mikä on ok ja mikä ei. Kannattaa muistaa.että alussa kun ei vielä tiedä että toinenkin rakastaa ja haluaa juuri sinut, pelkkä jollekin toiselle juttelu ja hymyily voi saada aikaan lieviä mustasukkaisuuden tunteita. Kun ei tiedä, ettei hymyilyn takana ole kuin tavallista vuorovaikutusta, eikä se ole kuin hyvänmielen osoitus, iskee oma epävarmuus ja menettämisen pelko. En halua ketään muuta kuin hänet.

      Itse ainakin haluaisin poistaa häneltä epävarmuuden tunteen.Hänellä ei olisi mitään syytä pelätä sillä en ole koskaan aiemmin tuntenut samalla lailla. Osaan kyllä arvostaa sitä mitä olen kohdannut! Ymmärrät, että olen tosissani kunhan pääsisimme joskus alkuun.

    • Anonyymi

      Voihan hänkin olla herkkä. Se ei näy aina ulospäin, varsinkaan jos ei tunne kovin hyvin.

    • Anonyymi

      Mää en ole kovin herkkä vaikka nainen olenkin, valitettavasti.

    • Anonyymi

      Mitkä asiat sattuivat?

      • Anonyymi

        Palstan törkyjutut!


      • Anonyymi

        Torjunta ja jotkut sanat, kun kysyin eräitä juttuja, viileys....kun itse ihan rakastunut ja herkimmillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torjunta ja jotkut sanat, kun kysyin eräitä juttuja, viileys....kun itse ihan rakastunut ja herkimmillään.

        Millä tavoin torjui sut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavoin torjui sut?

        Ei ainakaan halunnut minulta yhtä juttua ja muutenkin antoi ymmärtää, että ei mahdollisuuksia minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torjunta ja jotkut sanat, kun kysyin eräitä juttuja, viileys....kun itse ihan rakastunut ja herkimmillään.

        Mutta mieti mistä viileys saattoi johtua?
        Otitko huomioon lainkaan toisen henkilökohtaista tilannetta siinä hetkessä?
        Millainen olit naista kohtaan, sillä hetkellä.
        Kävikö näin, että nainen luki sinua kuin avointa kirjaa rivi riviltä, ja huomasi sinusta, että olette aivan eri paria ihmisinä?
        Mielestäni kaikenlaisiin henkilökohtaisiin juttuihin, ei voida mennä ihmisen kanssa, jonka seurassa olet ensi kertaa. Kertoiko nainen sinulle jostain hyvin tärkeästä, mutta arasta asiasta vaikka olit vieras ihminen hänelle.
        Miten kuulemaasi suhtauduit, vaikuttiko huono/välinpitämätön suhtautuminen tilanteeseen. Millaisen kuvan jätit toisen ihmisen muistiin itsestäsi ja kodistasi, jossa tapasimme toisemme ensi kertaa jossa nainen oli sinun vieraana.
        Kävikö näin, että vain yksi mies oli ylitse muiden ja onnistui jotenkin käyttäytymään tavalla, joka kertoi aikuisesta, vastuullisesta miehestä.
        Sen pituinen se, valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan halunnut minulta yhtä juttua ja muutenkin antoi ymmärtää, että ei mahdollisuuksia minulla.

        Oletko varma, että tulkitsit tilanteen oikein? Ehkä hänkin on vain epävarma, esimerkiksi siitä mitä sinä tunnet häntä kohtaan. Ehkä hän pelkää kuollakseen mokaamista tai että juttunne vielä sattuu häneen ja pahasti. Ehkä hän on kokemattomampi kuin luulet, eikä aivan tiedä miten toimia, eikä uskalla puhua siitä sinulle. Joskus siellä itsevarman pinnan alla on siinä kohtaa hyvin arka tyyppi, kun tunteet astuvat peliin. Älä vedä mitään outoja johtopäätöksiä juttelematta hänen kanssaan.


    • Anonyymi

      Niinpä, sitä voi olla ennen ja ehkä jälkeen enemmänkin.

    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat kun sanot olevasi herkkä?

    • Anonyymi

      Kieltämättä kun olen tietynlaisesti käyttäytyvä mies juttuineni niin mietin satutanko tietämättäni jotain herkempää naista.

      Vaikea sanoa vain missä se raja kulkee kenenkin kohdalla jos kuitenkin muuten yrittää ymmärtää jne.

      Jos nainen ei sano mikä loukkaa niin sitähän ei voi tietää.

    • Anonyymi

      Niin sattui. Paljon.
      Ja sattuu edelleen.
      Ja koko ajan tulee uutta satuttavaa vastaan.
      Mutta ehkä aika auttaa.
      Lieventämään kipua.

    • Anonyymi

      Joskus tuntuu että mitä herkempi ihminen niin sitä lujempaa lyödään.

    • Anonyymi

      Itse tiedän että hän on liian kova minulle. En tosin ole pohtinut yhteensopivuutta enää pitkiin aikoihin. Niin vääriä tekoja ei voi antaa anteeksi.

    • Anonyymi

      Joskus tuntuu että ihminen otetaan tarkoituksella satutettavaksi.

      • Anonyymi

        Omalla kohdalla koen juuri noin.


      • Anonyymi

        Tuota olen itsekin miettinyt !

        Mikä järki on ängetä toisen elämään, haluta parisuhteen ja heti ensimmäisestä päivästä lähtien suhteessa haukkua, valehdella, pettää ja tehdä kaikella selväksi että se toinen ei ole mitenkään arvokas eikä erityinen ylitse muiden kumppani ehdokkaiden. Oikeastaan vaan kakkaläjä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe