No niin, nyt niitä tunnisteita

Anonyymi

Kaikkea aikansa. Naiskaivattu pistää seuraavan kolmen päivän aikana jonnekin tänne Ikävä-osioon selvän tunnisteen, jonka vain minä ja hän tiedämme. Huomion herättävä otsikko tai eka rivi on valttia. Tai sitten ihan vaan tähän. Mutta ehkä se ei olisi tarpeeksi agenttimeininkiä?

Muussa tapauksessa tiedän varmasti ettei hän ole täällä ja voin poistua.

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laita kuule jätkä ihan itse niitä tunnisteita.
      Kukaan ei halua tollasta käskyttävää ukkelia.

      • Anonyymi

        Voi anteeksi jos pahoitin mielesi. En keksinyt parempaakaan puhuttelutapaa ihmiselle, jonka täällä olemisesta en ole varma.

        Tunnisteita olen itse pistänyt ja nähnyt myös, mutten sellaista minkä ainoastaan hän tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi anteeksi jos pahoitin mielesi. En keksinyt parempaakaan puhuttelutapaa ihmiselle, jonka täällä olemisesta en ole varma.

        Tunnisteita olen itse pistänyt ja nähnyt myös, mutten sellaista minkä ainoastaan hän tietää.

        Mikä tämä tunniste juttu on???

        Etkö voi itse laittaa nimeäsi etu ja sukunimi ja kaivattusi etu ja sukunimeä?

        Tai laittaa tekstaria ihan puhelimeen ?

        Meinaat mieluummin 50 vuotta etsiä neulaa heinäsuovasta palstoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tämä tunniste juttu on???

        Etkö voi itse laittaa nimeäsi etu ja sukunimi ja kaivattusi etu ja sukunimeä?

        Tai laittaa tekstaria ihan puhelimeen ?

        Meinaat mieluummin 50 vuotta etsiä neulaa heinäsuovasta palstoilla?

        Kolmesta päivästä puhuin, en 50 vuodesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tämä tunniste juttu on???

        Etkö voi itse laittaa nimeäsi etu ja sukunimi ja kaivattusi etu ja sukunimeä?

        Tai laittaa tekstaria ihan puhelimeen ?

        Meinaat mieluummin 50 vuotta etsiä neulaa heinäsuovasta palstoilla?

        Epäilen tässä olevan vain asioita mitä he keskenään tietävät💕eikä ulkopuoliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi anteeksi jos pahoitin mielesi. En keksinyt parempaakaan puhuttelutapaa ihmiselle, jonka täällä olemisesta en ole varma.

        Tunnisteita olen itse pistänyt ja nähnyt myös, mutten sellaista minkä ainoastaan hän tietää.

        Jos olisit hän, muistaisit varmaan yli kahden vuoden takaa, kun et muistanut nimeäni. Se tuntui pahalta, kun olin olettanut, että ilman muuta muistat sen. Olit silloin kotipaikkakunnallani, veden äärellä.
        Oletan, että et ole kertonut sitä kellekään.


    • Anonyymi

      🤭🤭🤫
      No niin muidut, 3 päivää ollaan hiljaa vaan niin päästään tästä käskyttäjä-länkyttäjästä! 👍

      • Anonyymi

        Itsekin käskytät täällä vähän väliä. Milloin mistäkin! Et sinäkään ole mikään maailman napa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin käskytät täällä vähän väliä. Milloin mistäkin! Et sinäkään ole mikään maailman napa.

        Ollaan/päästään ei ole käskytysmuoto vaan passiivi.
        Vittu kävisitte ne koulunne loppuun saatana!!


    • Anonyymi

      Mikset itse laita tunnisteita naiskaivatustasi? Aika säälittävää touhua ap.

    • Anonyymi

      Mä pidän määrätietoisista miehistä 😍 Tiedätkö sä ap sen naisen ikää?

      • Anonyymi

        Tooooosi määrätietoista!


        Minulle mies on määrätietoinen kun tulee ovelleni ja sanoo: kuuleppas likka, nyt loppuu tämä pelleily. Aletaan parisuhteeseen. Haluan sut ja sä haluat mut.


        Tämä kirjoittelu täällä on määrätietoisuuden irvikuva!


    • Anonyymi

      Sun kirjoitustyyli on kyllä liian hyökkäävä, en usko että tuolla tavalla saat kaivattusi paljastamaan tunteensa sua kohtaan.

      • Anonyymi

        Ei hyökkäävä mut kirjoitusten takaa paljastuu ällö, naisilta tyrkkyviestejä kerjäävä ätmi. Haluaa hetken kuvitella olevansa hyvinkin haluttu ja kiinnostava, toisin kuin tosielämässä.

        Osuiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyökkäävä mut kirjoitusten takaa paljastuu ällö, naisilta tyrkkyviestejä kerjäävä ätmi. Haluaa hetken kuvitella olevansa hyvinkin haluttu ja kiinnostava, toisin kuin tosielämässä.

        Osuiko?

        Ootte te ilkeitä ämmiä, yök!


    • Anonyymi

      Mitä sitten tapahtuu jos/kun tunnistat hänet??

      • Anonyymi

        Vähintään vastaan suoraan siihen viestiin, onhan se turvallinen puheenaihe tällaisessakin paikassa kun on vain kahden tiedossa.


    • Anonyymi

      Tämä voi osua vain yhteen. En pelkää tunnistautua hänelle, muille tämä tuskin sanoo mitään. Jos hän tunnistaa, sittenpähän tietää varmasti että ikävöin edelleen. Olen antanut hänelle pienen lippiksen, pienet hanskat ja pienen tuolin. Hän on pelastanut minut pulasta kun olen hajamielisyyttäni mokannut. Arvostan hänen ammatillista osaamistaan.

      • Anonyymi

        Kuka on istunut minun pienessä tuolissani?!
        Kuka on käyttänyt minun pientä lippistäni?!
        Kuka on sovitellut minun pieniä hanskojani?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on istunut minun pienessä tuolissani?!
        Kuka on käyttänyt minun pientä lippistäni?!
        Kuka on sovitellut minun pieniä hanskojani?!

        Kuulostaa seitsemältä kääpiöltä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa seitsemältä kääpiöltä..

        Mahdotonta. Laita kaivattusi nimikirjaimet edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on istunut minun pienessä tuolissani?!
        Kuka on käyttänyt minun pientä lippistäni?!
        Kuka on sovitellut minun pieniä hanskojani?!

        Ei tuo kysymys olisi hänelle vaikea. 😉 P.s. Terveisiä vaan keski-Eurooppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo kysymys olisi hänelle vaikea. 😉 P.s. Terveisiä vaan keski-Eurooppaan.

        Keski-Eurooppalaisellakin luulisi olevan nimikirjaimet. Ehdit vanhainkotiin ennen kaivattusi löytämistä👴


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on istunut minun pienessä tuolissani?!
        Kuka on käyttänyt minun pientä lippistäni?!
        Kuka on sovitellut minun pieniä hanskojani?!

        Voi ihanuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo kysymys olisi hänelle vaikea. 😉 P.s. Terveisiä vaan keski-Eurooppaan.

        Ja kirjottelet tänne suomi24 palstalle suomeks :D mitä vittua.


    • Anonyymi

      Alkaako ap sukunimesi K.lla?

      • Anonyymi

        Ei todellakaan. Pitäiskö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan. Pitäiskö?

        Sanooko pulla mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan. Pitäiskö?

        Jos sukunimesi alkaisi samalla kirjaimella kuin minun, niin olisi pieni mahdollisuus, että olisit se, jota kaipaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan. Pitäiskö?

        Tämä 15:28 kirjoittanut tyyppi ei ole oikea ap. Ei tässä ole tarvetta kommentoida kirjaimia, ikää tai muuta.

        Toivottavasti ei ainakaan erilaisiin tulkintoihin kaadu tämä. Minä, hän korkeintaan 1 muu hlö voi olla tilanteessa.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä 15:28 kirjoittanut tyyppi ei ole oikea ap. Ei tässä ole tarvetta kommentoida kirjaimia, ikää tai muuta.

        Toivottavasti ei ainakaan erilaisiin tulkintoihin kaadu tämä. Minä, hän korkeintaan 1 muu hlö voi olla tilanteessa.

        -ap

        Keltainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keltainen

        Työkaveri


    • Anonyymi

      Ei ne tunnisteet täällä auta. Nössöt.

      • Anonyymi

        Tiellä poikittain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiellä poikittain?

        L.v mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        L.v mies?

        Puhut n viittä kieltä sujuvasti. Matkustelet paljon. Olet miljonääri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut n viittä kieltä sujuvasti. Matkustelet paljon. Olet miljonääri.

        ✋😡😡💃


    • Anonyymi

      Voit poistua.

      • Anonyymi

        Hän lähti jo juoksee äläkä kiinni yritä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän lähti jo juoksee äläkä kiinni yritä.

        Opiskelija


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun tein aloituksen, ajattelin että kolmessa päivässä saan selvyyden. En saanut! En vastannut mihinkään, mutta yksi oli todella hyvä. Ongelma siinä on se, että periaatteessa se voi myös olla henkilöltä, joka vain esittää olevansa hän.

      Päätin jo tuon nähdessä, että jos alkuperäisessä ajassa ei ratkea, niin pyöräytän uuden samanlaisen 3 päivän periodin käyntiin. Varmuuden vuoksi. Olisi karseaa, jos se ihan oikeasti olisi hän ja häipyisin.

      Max 1 ylimääräinen hlö tilanteessa. Tunniste voi olla hyvin pieni, lähes mitätönkin. Sellainen, jota toisena esiintyjä ei tietäisi.

      • Anonyymi

        Nyt jätkä perkele


      • Anonyymi

        Pihalla


    • Anonyymi

      Mikä mielenterveys ongelmaisten huone tämä on? Ärhäköitä vastauksia ja äreitä ihmisiä. Suoranaista hyökkäämistäkin tuntemattomia kohtaan.
      Joskus joku haluaa että ikävä palstalla tietää juuri oikea henkilö että viesti on hänelle, miksi siitä nostetaan kauhea älämölö?
      Voi laittaa tunnisteita jotka molemmat tietää mutta ei ulkopuoliset. Te jotka kaipaatte jotakuta tai joilla on sanottavaa näillä palstoilla jollekin henkilökohtaisesti vaikka ei ne aina tavoitakaan täällä kohdettaan.
      Parasta jos viestin voi lähettää henkilökohtaisesti jotakin muuta kautta.

      • Anonyymi

        Parempi ärhäkkäät vastaukset kuin kuin se imelä siirappi joka saa veret valumaan korvista ja silmistä kun lukee jonkun psykiatrisen potilaan harhaisilta tuotoksilta kuulostavaa liirumlaarumlässytystä. Eivät varmaan ikinä ole olleet oikeassa parisuhteessa kun jutut on sitä tasoa.


    • Anonyymi

      Tällä kierroksella sain varmuuden. Ei ole täällä. Ihan vastauksena noihin joihinkin ehdotuksiin, joita en kommentoinut.

      Nyt voin poistua hyvillä mielin tietoisena siitä että tänne jäämisestä ei olisi ollut mitään hyötyä.

      • Anonyymi

        Hyvä päätös, ei täällä haikailu vie asioita eteenpäin. Mutta vaikka hän ei tänne kirjoita ei se tarkoita etteikö voisi olla kiinnostunut tai voisi kiinnostua susta.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe