Veikkaus valehtelee asiakkailleen

Anonyymi

VÄITE 2: Jostain pelistä voittaa vähän väliä pikkuvoittoja ja toisista taas tosi harvoin mutta vähän enemmän, vaikka peleissä on sama palautusprosentti. Pelejä taidetaan peukaloida jotenkin.

TARUA: Pelejä ei peukaloida, vaan ilmiössä on kyse pelien erilaisesta volatiliteetista. Volatiliteetti ei vaikuta pelin palautusprosenttiin, vaan se määrittää pelin riskitason. Matalan volatiliteetin peleissä voittoja tulee usein, mutta ne ovat pieniä. Korkean volatiliteetin peleissä voittoja taas tulee harvemmin, mutta ne ovat suurempia. Volatiliteetti ei siis ratkaise pelin todennäköisyyksiä, vaan se tekee peleistä erilaisia.

No ihan varmastihan noita pelejä peukaloidaan. Pienenkin ”voiton” jälkeen kaikki kynitään takaisin, korkojen kera, ettei vain jäisi voitokle. Veikkaus on huijari, varas ja valehtelija. Täysin noraaliton, rahanahne huijari ihan 100%.
T. Entinen asiakas

9

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Naurettava väite ettei muka peukaloida. Eihän ahne veikkaus jakaa vaan saada sitä itselleen.
      On sairasta että tällaisen huijauksen annetaan jatkua. Yksityinen firma olisi jo lakkautettu sääntörikkomusten vuoksi mutta varas ja huijari veikkaus vain jatkaa kusetustaan sekä sumutustaan.

    • Anonyymi

      Niin paljon hämärää toimintaa liikkuu veikkauksen ympärillä,en ihmettelisi jos
      sieltä paljastuisi todellinen väärinkäytösten vyyhti?

    • Anonyymi

      Missä on suomen Poliisi poliisi suojelee hyviäherroja.
      Jos oisi kyse saaristonhelmestä poliisi hyökkisi rintamana. Rikollisjäejsetö suojelee omiaan ja on omiensa hallinassa.

      • Anonyymi

        Miksi suomalainen joka muuttaa osoitteensa ulkomaille. Ei voi pelata Veikkauksen pelejä??

        Kertokaa miksi tällainen sääntö? Mikä tekee suomalaisesta näin eriarvoiseen??
        Olisiko aika päivittää Veikkauksen säännöt?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi suomalainen joka muuttaa osoitteensa ulkomaille. Ei voi pelata Veikkauksen pelejä??

        Kertokaa miksi tällainen sääntö? Mikä tekee suomalaisesta näin eriarvoiseen??
        Olisiko aika päivittää Veikkauksen säännöt?????

        Miksi ei voi ??
        ''Veikkaus.fi palvelun käyttö ulkomailla on mahdollista etuasiakkaille, mikäli paikallinen lakisäädäntö sen sallii. Tietyissä peleissä ja palveluissa on erikseen asetettuja estoja rajatuissa maissa.''


    • Anonyymi

      luulen että veikkauksen automaattipeleissä voitolla olevien laskemiseksi riittää yhden ihmisen sormet.
      muut on tappiolla
      toiset vähemmän ja toiset enemmän jopa 200 000 jotkut

    • Anonyymi

      Missä on poliisi ? Paatero sanoi, että Veikkauksen tehtävä on nyhtää peliongelmaisilta se miljardi joten pitää pelejä tietenkin kiristää.

      Missä on rahat ? Ettekö te ongelmaiset nyt pelaa HÄH

    • Anonyymi

      Sama jatkuu 2024 veikkauksen peleissä. Se että matalan volatiliteetin peleissä pieniä voittoja tulisi useammin ei todellakaan pidä paikkaansa. Tämä on ns. suuri sumutus pelaajia kohtaan. Tuon on huomannut varmasti moni joka on Veikkauksen pelejä pelannut. Voittoja tulee todennäköisesti silloin kun tietty rahamäärä on sijoitettu eli hävitty peliin. Niin ja tähän on laskettu kaikkien pelaajien sijoittamaan summa. Veikkaus tekee näitä pelejä joita ei pelata juuri ollenkaan ja juuri niistä ei todennäköisesti voita ollenkaan, kun isot voitot yleensä voitetaan juuri näistä suosituista peleistä, mitä pelataan paljon. Aina kun ilmestyy uutuuspeli, niin siitä annetaan ensimmäistä kertaa pelatessa aika hyviäkin voittoja jopa pienellä panoksella ja jonkin ajan kuluttua voitot loppuvat. Tämä on ihan suunniteltua toimintaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe