Kun ottaa imovanea/zopinoxia 2kpl,samaan aikaan kun alkaa juomaan,saa halvan kännin koko illaksi.Tämä lääke 1,5-2kertaistaa(2 50-kilosilla muijilla,muilla 1,5-kertainen) oma kokemuksen TUNTUMALLA alkoholin vaikutuksen elimistössä.Saattaa väsyttää aluksi,mutta se menee pikkuhiljaa ohi.Toisaalta myö se,että Jos ei ole aikaisemmin käyttänyt näitä unilääkkeenä,voi olla kyllä että tulee tuu-tuu huolematta kofeiinitableteista.Edellyttää myös hyvin nukuttua yötä alle ja 1 kofeiinitabletti samaan aikaan otettuna tämän 1 lääkkeen kanssa(=jos otat kaksi niin sitten 2.Mutta kahta unilääkettä ei kannata ottaa samalla kertaa,muuten väsyttää liikaa.Varoitus!Älä ota koko illan aikana enempää kuin 2 kpl:ta silloin saattaa lähteä muisti.Ite otin kerran 3,5 ja niin kävi.Vaikka kuinka vähän oisit juonu.Testiympäristö 30 vuotias mies,110 kilogrammaa
Imovane/Zopinox + kaljaa niin saa halvan kännin
5
1738
Vastaukset
- Vice 1%
Eipä tuosta juuri mitään oikeasti saa irti.
Väsymystä ja tokkuraisuutta lähinnä...- gfgfgf
Viina ja napit onkin vitun loistava/keksliäs idea!! ONNNEA!
- Mr. Toleranssi
gfgfgf kirjoitti:
Viina ja napit onkin vitun loistava/keksliäs idea!! ONNNEA!
Kymmenen vuotta sitten lähti puolituttu frendi ajasta ikuisuuteen, kun latasi kurkusta alas kaikkea mahdollista ja huikkaa päälle. Itse vedin eilen neljä 7.5 mg Imovanea, kaksi 10 mg Diapamia, yhden 20 mg Oxycontinin, 2 mg Alprazolamia ja kaksi bisseä päälle. Ei näkynyt pikku-ukkoja eikä kuulunut ääniä, joiden aiheuttajaa ei ole olemassakaan, mutta kaikenkaikkiaan järjetön teko. Vitutti, kun ei tullut uni ja olisi se lopullinenkin unikin kyllä kiinnostanut. Olen tosin 8 kuukautta vetänyt onnettomuuden seurauksena jos jonkinlaista yrttiä ja aloittanut morfiinilla. Lääkkeet ovat lääkkeitä ja viina on viinaa. Ne eivät toimi keskenään, ellei sitten kiinnosta lähtö Tuonelaan autuaammille pamimaille. Suosittelen välttämään lääkkeiden ja viinan komboa.
- A.A.
Mr. Toleranssi kirjoitti:
Kymmenen vuotta sitten lähti puolituttu frendi ajasta ikuisuuteen, kun latasi kurkusta alas kaikkea mahdollista ja huikkaa päälle. Itse vedin eilen neljä 7.5 mg Imovanea, kaksi 10 mg Diapamia, yhden 20 mg Oxycontinin, 2 mg Alprazolamia ja kaksi bisseä päälle. Ei näkynyt pikku-ukkoja eikä kuulunut ääniä, joiden aiheuttajaa ei ole olemassakaan, mutta kaikenkaikkiaan järjetön teko. Vitutti, kun ei tullut uni ja olisi se lopullinenkin unikin kyllä kiinnostanut. Olen tosin 8 kuukautta vetänyt onnettomuuden seurauksena jos jonkinlaista yrttiä ja aloittanut morfiinilla. Lääkkeet ovat lääkkeitä ja viina on viinaa. Ne eivät toimi keskenään, ellei sitten kiinnosta lähtö Tuonelaan autuaammille pamimaille. Suosittelen välttämään lääkkeiden ja viinan komboa.
Mä en puhunutkaan tässä että kaikkea mahdollista.Sitä paitsi lopussa oli merkintö 30 vuotias 110 kg mies.Toisekseen mun äiti on joutunu silloin tällöin ottamaan 2 imovanea,kun yhellä ei tullu uni.Eikä tosiaankaan ollu kännissä muuten:
tässä googlella imovanesta vielä lainaus http://www.tohtori.fi/laakkeet/tuote.php3?ID=663":Alkoholin samanaikaista käyttöä tulee välttää Imovane-hoidon aikana. "
Diapamista taas sitten:Alkoholi ja muut keskushermostoa lamaavat aineet lisäävät diatsepaamin myrkyllisyyttä. http://www.tohtori.fi/laakkeet/tuote.php3?ID=370
kattokaa nettiosoitteet vaikka ite jos ette usko.
Mutta niinkun mä sanoin ekassa kolumnissa,pitää olla aikaisempaa unilääkkeiden "normaalikäyttöä" alla,muuten ei onnistu ja tulee se sekava olo mitä tämä yksi oli kirjoittanut kommentissaan...
- tulee
kun ottaa 10 Antabus poretablettia ja ½litran pullon kossua perään.
Avautuu ihan uusia maailmoita ja pääsee ymmärryksen ylemmälle tasolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232