Olen ajatellut muuttaa osan rahavarallisuudesta kryptorahastoihin. Näistä päällimmäiseksi on noussut bitcoin.
Nyt olen siinä vaiheessa että pitää valita jokin lompakko, jota voin käyttää tietokoneelta ja älykännykästä. Eli käyttötapa ei muutu muuksi kuin nytkään muutoin kun siltä osin että varallisuuteni ei sijaitse enää pankin tietokoneessa, vaan omassani.
Lompakko-ohjelmia tuntuu olevan lukuisia. Onko kokemusta? Mitä kannattaisi käyttää?
Ledger Nano on yksi esille noussut ja toinen BreadWallet, joka ainakin toimii Applen puhelimissa.
Kryptolompakko
3
479
Vastaukset
- Anonyymi
Pilvi lompakko kuten Coinbase. Kun laitat kaksivaiheisen kirjautumisen kuntoon crypto t turvassa. Toimii omalla asiakasohjelmalla kuin
web läpi.
Setelitankkaus onnistuu Bittimaatti & co kautta QR koodin helposti. Coinbase app on QR ruutu tankkausta & Coupons nostoa varten.
https://www.coinbase.com/join/pirhon_0? - Anonyymi
Itse ostan Ledger Nano:n, mutta toisaalta kannattaako jos taas tulee crash.
- Anonyymi
Mikäli haluaa ottaa riskejä ei kannata Layer 1 lohkoketjuihin sijoittaa vaan niiden alla toimiviin projekteihin, Bull Run vasta aluillaan ja sieltä saisi hyviä nousuja muutamien projektien kanssa. Ethereumin alla esimerkiksi OpenGPU tai NeuralAI vaikuttavat pitkässä juoksussa hyviltä kohteilta.
Solanan alla 99.9% pelkkää paskaa, ei kannata koskea siellä oleviin projekteihin tosin muutamia pelejä kuten Star Atlas, BR1:Infinite tai Decimated voisi olla hyviä kohteita ainakin pitää silmällä.
Huomioithan että ylläolevat kohteet eivät ole sijoitusvinkkejä ja sinun tulee tehdä aina omat taustatutkimuksesi ennen sijoituspäätöstä.
Kryptolompakon kohdalla suosittelen Hardware wallettia jossa voit säilyttää kryptosi turvallisesti: https://kryptolompakko.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31696Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632