Laulaja Jarkko Ahola

Anonyymi

Kuka on jarkko aholan Tyttöystävä ? Oletteko joskus nähneet ? Kuulleet mainittavan tv , lehti, tai Radiohaastattelussa ? En ole. Eikä kukaan ikinä ole. Tyttöystävää kuuluisalla ja tunnetulla laulajalla ei ole, eikä ole ollut. Ehkäpä torikka. . .

127

45457

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Sama juttu antti tuiskun tyttöystävän kanssa..

      • Anonyymi

        Monta vuotta asunut saman naisen kanssa. Tiedoksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta vuotta asunut saman naisen kanssa. Tiedoksi!

        Antaa ihmisten elää omaa yksityiselämäänsä! Eikö ole mitään parempaa tekemistä tai puhumista kuin syynätä toisten elämää? Siis tämä tuolle keskustelun aloittajalle.


      • Anonyymi

        Et tiedä mistä puhut, joten parasta olla sanomatta yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tiedä mistä puhut, joten parasta olla sanomatta yhtään mitään.

        Onpa älytön vastaus. Mistä sinä tiedät, kuka tuo kirjoittaja on ja mitä hän tietää? Ehkä hän tietää enemmän kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa älytön vastaus. Mistä sinä tiedät, kuka tuo kirjoittaja on ja mitä hän tietää? Ehkä hän tietää enemmän kuin sinä.

        Ei tiedä.


    • Anonyymi

      Sillähän on lapsi.

      • Anonyymi

        Niin on Toivolan Janillakin.


    • Anonyymi

      Kuka on Jarkko Ahola?

      • Anonyymi

        Rolling stones, Deep Purple, Black Sabbath ym. muut olivat nuoruuteni suosikkeja. Olen 69v nainen. Jarkko Ahola on uusi suosikkini. Aivan loistava laulaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rolling stones, Deep Purple, Black Sabbath ym. muut olivat nuoruuteni suosikkeja. Olen 69v nainen. Jarkko Ahola on uusi suosikkini. Aivan loistava laulaja.

        Totta👍


    • Anonyymi

      Tämmöiset keskustelun aiheet pitäisi kieltää! Tästä ei tule mitään muuta kuin turhaa juoruamista ja ihmisen herjaamista.

      • Anonyymi

        Jarkko ei halua roikkua linssiluteena. Perhe on ja se on hänen asiansa.
        Kun on loistava artisti löytyy näitä mustamaalaajia.
        Hävetkää moukat
        Maagikko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarkko ei halua roikkua linssiluteena. Perhe on ja se on hänen asiansa.
        Kun on loistava artisti löytyy näitä mustamaalaajia.
        Hävetkää moukat
        Maagikko

        Olisi kiva tietää miltä näistä ihmisistä, jotka kirjoittaa täällä törkeyksiä ja aloittavat tarpeettomia keskustelun aiheita, tuntuisi jos heidän yksityiselämäänsä alettaisiin syynätä juorupalstoilla tai missä vaan. Kyllä siinä itku tulisi puseroon heti. Pitäisi järjen vähän tulla päähän! Ja kuten olen sanonut jo aiemmin, mitä se kellekkään kuuluu, toisen ihmisen oma elämä?! Jo tämä "julkkisjuoru" palsta on tarpeeton!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarkko ei halua roikkua linssiluteena. Perhe on ja se on hänen asiansa.
        Kun on loistava artisti löytyy näitä mustamaalaajia.
        Hävetkää moukat
        Maagikko

        Ei hänellä oo perhettä. on vain . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarkko ei halua roikkua linssiluteena. Perhe on ja se on hänen asiansa.
        Kun on loistava artisti löytyy näitä mustamaalaajia.
        Hävetkää moukat
        Maagikko

        Mistä sinä nyt olet keksinyt että hänellä on perhe? Ei ole koskaan maininnut sanallakaan perheestä tai lapsista (muista kuin vanhemmistaan ja sisaruksistaan), ei ole sormusta sormessa, ei ole koskaan nähty julkisuudessa minkään perheen kanssa, missä se Jarkko sitä perhettä piilottelee, jossain kellarissa? Ja miksi hermostut noin kovasti tällaisesta ihan normaalista keskustelusta? Itsehän sinä täällä levität juoruja jostakin perheestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä nyt olet keksinyt että hänellä on perhe? Ei ole koskaan maininnut sanallakaan perheestä tai lapsista (muista kuin vanhemmistaan ja sisaruksistaan), ei ole sormusta sormessa, ei ole koskaan nähty julkisuudessa minkään perheen kanssa, missä se Jarkko sitä perhettä piilottelee, jossain kellarissa? Ja miksi hermostut noin kovasti tällaisesta ihan normaalista keskustelusta? Itsehän sinä täällä levität juoruja jostakin perheestä.

        Nostalgian radiokanavalla viime lokakuussa Katja Ståhl mainitsi asiasta tehdessään haastattelua. Ottaen huomioon, että tekvät 11 osaa Elämäni Biisiä yhdessä keväällä niin voisi olettaa ettei höpsinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nostalgian radiokanavalla viime lokakuussa Katja Ståhl mainitsi asiasta tehdessään haastattelua. Ottaen huomioon, että tekvät 11 osaa Elämäni Biisiä yhdessä keväällä niin voisi olettaa ettei höpsinyt.

        Kyllä höpisi ihan turhia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nostalgian radiokanavalla viime lokakuussa Katja Ståhl mainitsi asiasta tehdessään haastattelua. Ottaen huomioon, että tekvät 11 osaa Elämäni Biisiä yhdessä keväällä niin voisi olettaa ettei höpsinyt.

        No niinpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hänellä oo perhettä. on vain . .

        just


      • Anonyymi

        Saako mummo vastauksen kysymykseeni. Poistettiinko minun viestini vai ei. Olenko liian vanha tähän palstalle laittamaan kommentteja. Minulla ei ole dementiaa eikä mitään muutakaan sellaista. En sitten kirjoita enää jos olen liian vanha. Tykkään vaan Jarkko Aholan lauluista. Olen Jarkko Aholan fani. Mummo. Haluaisin vastauksen.


    • Anonyymi

      Tässä taas näkee, että kun joku ankea ihminen aloittaa näin herjaavan ja typerän keskustelun ketjun, kaikki lapselliset ihmiset tulee nurkista ulos ja alkavat puhumaan törkeitä. Ja miten on mahdollista, että näitä viestejä ei poisteta, vaikka kaikki suurin piirtein ovat sääntöjen vastaisia!!

    • Anonyymi

      IKINÄ siis IKINÄ ei ole jarkolla ollut mitään naista.... (Laittakaas kuva tyttöystävästä tai vaimosta!)

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi laittaa kuva vaimosta/tyttöystävästä jos hän kerran haluaa pysyä pois julkisuudesta? Pitäisikö sinun alkaa miettiä omaa suuntautumistasi ja jättää Jarkko rauhaan? Vai miksi juuri hän SINUA kiinnostaa 🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi laittaa kuva vaimosta/tyttöystävästä jos hän kerran haluaa pysyä pois julkisuudesta? Pitäisikö sinun alkaa miettiä omaa suuntautumistasi ja jättää Jarkko rauhaan? Vai miksi juuri hän SINUA kiinnostaa 🤤

        Just niin. Jarkolla on oma elämä kuten kaikilla muillakin.


      • Anonyymi

        MIKSI?????


    • Anonyymi

      Älkää jatkako tätä keskustelua. Hullut haluaa vaan reaktioita täällä, että saavat jatkaa vihapuhettaan.

      • Anonyymi

        On se outoa, että vaikka tällä palstalla on mukamas säännöt joita pitää noudattaa, ylläpito ei vaan poista asiattomia viestejä. Näköjään Suomessa on niin ihmeellinen sananvapaus, että herjata ja haukkua saa ihan vapaasti, eikä kukaan puutu asiaan. Juntteja lisääntyy surullisella vauhdilla. Käytöstapoja ei kaiketi kotona enää opeteta.


    • Anonyymi

      Miksi muusikon yksityiselämä kiinnostaa sinua niin paljon? Eikö sinulla ole omaa elämää? Ahola on loistava laulaja-lauluntekijä ja hänen konserttinsa ovat hienoja. Se että hän on ammattinsa puolesta julkkis, ei tarkoita että hänen olisi kerrottava myös yksityiselämästään. Kohdellaan muita niin kuin haluttaisiin itseä kohdeltavan.

      • Anonyymi

        Ihan vain aihetta sivusta seuranneena on sanottava että jos Aholalla on todella perhettä, hänen olisi reilua mainita siitä. Julkisuudessa perhettä ei tietenkään tarvitsisi esitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vain aihetta sivusta seuranneena on sanottava että jos Aholalla on todella perhettä, hänen olisi reilua mainita siitä. Julkisuudessa perhettä ei tietenkään tarvitsisi esitellä.

        Reilua? Miten niin? Ei siinä ole mitään epäreilua, ettei kerro suhdestatustaan julkisesti :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reilua? Miten niin? Ei siinä ole mitään epäreilua, ettei kerro suhdestatustaan julkisesti :D

        No esim. siksi, että asiaa ei tarvitsisi vatvoa juorupalstoilla;) Ja JOS on perhettä, miksi sitä ei voisi kertoa? Sehän olisi ihana asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No esim. siksi, että asiaa ei tarvitsisi vatvoa juorupalstoilla;) Ja JOS on perhettä, miksi sitä ei voisi kertoa? Sehän olisi ihana asia.

        Mitä se sinulle tai kellekkään muulle kuuluu???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinulle tai kellekkään muulle kuuluu???

        Jos ihminen on kihloissa tai naimisissa, se yleensä julkistetaan pitämällä sormusta vasemmassa nimettömässä.
        Jokainen voi itse tykönään miettiä miksi näin on.

        ps. tämä ihan vain yleisenä pohdintana joka ei missään tapauksessa kohdistu kehenkään tiettyyn henkilöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen on kihloissa tai naimisissa, se yleensä julkistetaan pitämällä sormusta vasemmassa nimettömässä.
        Jokainen voi itse tykönään miettiä miksi näin on.

        ps. tämä ihan vain yleisenä pohdintana joka ei missään tapauksessa kohdistu kehenkään tiettyyn henkilöön.

        Ja taas, mitä se sinulle kuuluu, toisten ihmisten elämät?? Mene elämään omaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taas, mitä se sinulle kuuluu, toisten ihmisten elämät?? Mene elämään omaasi.

        Elän koko ajan omaa elämääni mutta en komerossa muille huudellen vaan toisten joukossa. Koska olen näkevä ja kuuleva, tarkkailen luonnollisesti kaikenlaista ympärillä tapahtuvaa.
        Suosittelen kaikille!


      • Anonyymi

        Tämä aihe joka on yleisellä keskustelupalstalla kuuluu yhtä paljon kaikille.
        Mitään keskustelua ei kanssasi kuitenkaan synny joten lopetan nyt tähän.
        Hyvää päivän jatkoa ja piste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reilua? Miten niin? Ei siinä ole mitään epäreilua, ettei kerro suhdestatustaan julkisesti :D

        Itse asiassa se olisi ihan reilua. Tietää sitten kun Ahola tulee yöelämässä juttelemaan, että onko siinä vapaa vai varattu mies. Saattaisi yöseura kiinnostaa jos olisi vapaa!


      • Anonyymi

        Hei mummeli, pysy sinä poissa täältä palstalta niin muut saavat keskustella rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei mummeli, pysy sinä poissa täältä palstalta niin muut saavat keskustella rauhassa.

        Haha, hyvä heitto. Sinulla ei ole aavistustakaan kuka olen. Ja paras niin. Mummeli en kyllä todella ole.


      • Anonyymi

        hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vain aihetta sivusta seuranneena on sanottava että jos Aholalla on todella perhettä, hänen olisi reilua mainita siitä. Julkisuudessa perhettä ei tietenkään tarvitsisi esitellä.

        Ei ole pakko kenenkään sanoa mitään yksityiselämästään, jos ei halua, ei edes julkkisten. Lopettakaa tämä typerä keskustelu. Mummo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha, hyvä heitto. Sinulla ei ole aavistustakaan kuka olen. Ja paras niin. Mummeli en kyllä todella ole.

        Et varmasti ole, olet todella fiksu nuori, jolla ei ole päässä muuta kuin sahanpuruja. Voitko jotenkin kieltää osallistumiseni keskusteluun. Siitä vaan tee se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elän koko ajan omaa elämääni mutta en komerossa muille huudellen vaan toisten joukossa. Koska olen näkevä ja kuuleva, tarkkailen luonnollisesti kaikenlaista ympärillä tapahtuvaa.
        Suosittelen kaikille!

        Se on sinun valintasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei mummeli, pysy sinä poissa täältä palstalta niin muut saavat keskustella rauhassa.

        Oletko jo lopettanut. Etkö saanut tukea. Voi harmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vain aihetta sivusta seuranneena on sanottava että jos Aholalla on todella perhettä, hänen olisi reilua mainita siitä. Julkisuudessa perhettä ei tietenkään tarvitsisi esitellä.

        Aaettä, huikeeta tuo kommenttisi: "Ihan vain aihetta sivusta seuranneena on sanottava että jos Aholalla on todella perhettä, hänen olisi reilua mainita siitä. Julkisuudessa perhettä ei tietenkään tarvitsisi esitellä." Missä hänen pitäisi perheensä sitten esitellä, Sinulle yksityiseksi-köh?


    • Anonyymi

      Kenenkään ei ole pakko kertoa lehdille yksityiselämästään, se riittää, että laulaa!!

      • Anonyymi

        Mitä varten täällä ees vastataan tähän tajuttomaan juoruketjuun? Ihmiset, jotka keskittyvät toisen yksityiselämän keskusteluun, uteluun ja syynäämiseen, ovat itse jotain vailla omassa elämässään. Sääliksi käy heitä. Älkää antako heille lisää tulta pesään jatkamalla tätä keskustelua juorupalstalla.


    • Anonyymi

      Eihän niistä puhuta, koska Jarkko Ahola on hieno Hartwall-suosioluokan artisti, joka on onnistunut pitämään yksityiselämänsä ja persoonansa kokonaan poissa julkisuudesta.

      • Anonyymi

        Ja jos kirjoitan, ettei se laulajana miellytä, kun huuuuuutaaa suoraa huutoa, niin miksi tämä poistetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos kirjoitan, ettei se laulajana miellytä, kun huuuuuutaaa suoraa huutoa, niin miksi tämä poistetaan?

        Annas kun arvaan.. Tämä on Kotimaiset julkkisjuorut-palsta, eikä laulamisesta keskustelu kuulu tänne. (olen muuten täysin eri mieltä Jarkon laulamisesta mutta koska se ei ole juoruamista, en sano enempää.)


      • Anonyymi

        Juurikin näin!!!


    • Anonyymi

      On muuten ollut. Asunut yhdessäkin.

      • Anonyymi

        Asuipa kenen kanssa hyvänsä, niin mulla menee radio kiinni just, kun alkaa huutamaan!!


    • Anonyymi

      Upea laulaja, Hartwallit täyten vetävä ja telkkarissa näkyväkin artisti, josta muutoin kukaan ei tiedä yhtään mitään. Hieno yhdistelmä.

    • Anonyymi

      Tosi komee mies.

      • Anonyymi

        Seiskan juoruissa on kuva tästä tosi komeesta miehestä jonkun hampurilaisravintolan tiskillä. Herahtaa rasvat suupieleen kun katselee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskan juoruissa on kuva tästä tosi komeesta miehestä jonkun hampurilaisravintolan tiskillä. Herahtaa rasvat suupieleen kun katselee...

        Jarkko on vaan niin ihana, voi kun sais. ♥️♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jarkko on vaan niin ihana, voi kun sais. ♥️♥️

        Just niin.... Ihana on... Ja kenen lienee tai kenen kanssa hengailee. Vakituiseen tai hetken niin onnet hänelle. Minä voisin pistää Jarkon pulloon ja kutitella. Ja katsella kaihoten. No onhan se namee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin.... Ihana on... Ja kenen lienee tai kenen kanssa hengailee. Vakituiseen tai hetken niin onnet hänelle. Minä voisin pistää Jarkon pulloon ja kutitella. Ja katsella kaihoten. No onhan se namee.

        Onko täällä joku ikäraja jonka ikäiset saa kirjoittaa tälle palstalle. Olen 69v ja tykkään Jarkko Aholasta. Yks hullu kirjoittaa että mummot eivät voi kirjoittaa tälle palstalle. Suomessa on äänivapaus, joten minulla on lain mukainen oikeus kirjoittaa mielipiteeni mihin vain. Tykkään Deep Purplesta, Black Sabatista, rollareista ym. Olivat olivat nuoruuteni suosikkeja ja ovat edelleen. Tykkään sellaisesta musasta. En pysty kuuntelemaan nykyajan suomalaista musiikkia. Kirka oli ainoa suomalainen josta tykkäsin. Voisitko vastata jotain mulle.


    • Anonyymi

      Se on 43-vuotias ukko eikä semmosilla ole "tyttöystäviä" , kyä ne ihan aikuisia muijia on kaikki :D
      Kai ny Tampereella ihmiset sen näkee kaupalla ja vaikka missä milloin kenenkin kanssa. Ihan syö ja paskoo kuten kaikki.
      Niin on tavallinen ihminen ettei tiusta muita manserokuja erottais, jollei olisi siunattu hyvällä äänellä.

    • Anonyymi

      Minusta on todella käsittämätöntä olla utelias toisen ihmisen yksityiselämästä?
      Minulla itselläni on aina ollut sääntö, ettei yksityiselämästäni puhuta ja jos kuulen jotain niin potkut tulee.
      En puutu muiden elämään enkä halua minun yksityiselämääni puututtavan.
      Jos ei ole muuta puhumista kuin muiden asiat on parempi olla hiljaa.
      Kunnioitusta todella lahjakkaalle miehelle!!!!!!

      • Anonyymi

        jes


      • Anonyymi

        Samoin, ja aloittaja voisi opetella äidinkieltä, siis mikäli on kantasuomalainen, jos ei ole, sitä suuremmalla syyllä, samoin kuin, "Anonyymi
        24.10.2019 00:40"


      • Anonyymi

        Samoin. Oli koko perheen suosikki aikanaan. Jopa mies. jonka suosikit siihen aikaan oli Olavi Virta ja Kari Tapio, lämpeni kunnolla Teräsbetonille.


    • Anonyymi

      On esiintyny tv-ohjelmassa Kenen Biisi. Ihan ok laulaja. Mitä ihmettä kiinnstaa kenenkää yksityisyys🤔. Sit alettais juoruu ja arvostelee on ihan hyvä et jotkut ymmärtää pitää yksityisyyden 🤗. Näillä kirjoittajilla oma elämä tylsää kun pitäis muiden juttuja revitellä täällä .

    • Anonyymi

      Entäs kotopellon lapsi ja vaimo???

      • Anonyymi

        Laulaa ihan hyvin, mutta joka ikisessä kappaleessa on joku HUUTOkohtaus, jota ei pysty kuuntelemaan!!!?


    • Anonyymi

      Ei ne niitä julkisuuteen tuo jotta myyvät paremmin.

      • Anonyymi

        ???


    • Anonyymi

      Uusi tyttöystävä ainakin haluaa julkisuutta itse, kun postaa kuvia itsestään ja Jarkosta some tileilleen.

      • Anonyymi

        Erikoista, että mies itse on nyt niin halukas, että hänen yksityiselämä tulee kaikille tietoon. Ei ollut aiemmin.


    Ketjusta on poistettu 142 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe