Hei! Tarvisin kipeästi apua. Tilanne on siis se, että ahmin aina jos on ruokaa saatavilla. Esimerkiksi jääkaappia en voi ikinä ostaa täyteen ruokaa, koska muuten ahmin kaiken samana päivänä. Joudun siis oikeastaan joka päivä käydä kaupassa ostamassa kyseisen päivän ruuat jotten ahmisi. Olen siis täysin normaalipainoinen nuori nainen eikä sitä ehkä uskoisi ulkoapäin, mutta se on todellisuus. Tilanne on hyvin hankala, koska tulee kalliiksi aina käydä kaupassa, enkä voi tehdä isoja määriä ruokia jääkaappiin halvalla. Minua ahdistaa tämä todella paljon ja haluaisin vain olla normaali.. Onko kellään muulla tällaista? Tarvisin vertaistukea ja vinkkejä mitä tehdä jotta saisin tämän lopetettua.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3971602- 1411032
- 661026
- 861014
- 92940
- 94721
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku131698- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50649En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634