Hullu näyttelijä?

Anonyymi

Riihimäellä hullu näyttelijä.

71

2516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sieltä se taas tuli. Aloitit uuden ketjun. Kateus riivaa vieläkin.

    • Anonyymi

      Kyllä Riihimäellä on ainakin kaksi hullua näyttelijää.

    • Anonyymi

      Onhan täällä niitä, mutta kuka itsesi lisäksi?

      • Anonyymi

        vaikka et näyttelijä olekkaan, vaan oikea kaheli


    • Anonyymi

      Kuka on mielestämme "normaali".Sellainen, joka on tarpeeksi samanlainen kuin minä/me.
      Mitä erilaisempi on, sitä hullumpi mielestämme.
      Eri yhteiskuntaluokissa käyttäydytään ja ajatellankiin asioista erilailla. Nyt tutkimuksessa kävi ilmki, että yläluokka pitää häiriytymisem merkkeinä sellaisia keskiluokan käyttäytymis/ajattelutapoja, jotka ovat erilaisia kuin heidän, mutta siinä keskiluokassa peruskauraa.

      Luovuus kukoistaa epävakaassa päässä. Ilman luovuutta ihminen ehkä selviäisi tavanomaisen elämän vaatimuksista.

      • Anonyymi

        Koita nyt hukkakaura rauhoittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt hukkakaura rauhoittua.

        En puolusta tässä Akua henkilönä, vaan yleensä hulluksi haukkumisen kohdetta. Ja vanhasta tottumuksesta "valistan" mt-asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En puolusta tässä Akua henkilönä, vaan yleensä hulluksi haukkumisen kohdetta. Ja vanhasta tottumuksesta "valistan" mt-asiassa.

        Toisen hulluus ja / tai erilaisuus on paljon helpompi huomata kuin omansa, joka on aina läsnä. - Nm. Tottumusjuttu


    • Anonyymi

      Paasikiven Artsi ja Lee Cooper oli Rixun kovimpia jäbiä aikoinaan, ihan toista kun nää hirviniemet ja katajat.

      • Anonyymi

        Vähän taitaa olla eri alojen ihmisiä nuo mainitsemasi, toinen oli juoppohullu rikollinen ja toinen oikeasti sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän taitaa olla eri alojen ihmisiä nuo mainitsemasi, toinen oli juoppohullu rikollinen ja toinen oikeasti sairas.

        Lee Cooper oli lapsena väkivaltaisesti rikottu. Ihmiset tiesivät, mitä hänelle tehtiin, kukaan ei kai yrittänytkään puuttua.


      • Anonyymi

        Eivät oo enää! Toinen ei oo edes hengissäkään.Liekkö toinenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät oo enää! Toinen ei oo edes hengissäkään.Liekkö toinenkaan.

        Niin, minkälainen on ihminen, joka ottaa edesmenneitä onnettomia esiin, voidakseen pönkittää oloaan,

        Riihimäellä on ohjaamo, jonne nuoret pulassa olevat voivat mennä puhumaan avuntarpeestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lee Cooper oli lapsena väkivaltaisesti rikottu. Ihmiset tiesivät, mitä hänelle tehtiin, kukaan ei kai yrittänytkään puuttua.

        Lee Coopper oli syntymästään lähtien hullu, siitäkin huolimatta vaikka hänen isänsä suorittamat hoitometodit olivat hiukan erikoiset.


      • Anonyymi

        Eix ne enää näyttele?


    • Anonyymi

      Kylähullut ovat piristävä ja tervetullut vaihtelu tavallisiin normihulluihin verrattuna. - Nm. Mitä näyttelet

    • Anonyymi

      Onhan Riihimäellä suosittu hullu näyttelijä, se vihreän talon isäntä.

    • Anonyymi

      Koska Akun hovioikeus? Sen piti olla 2019. Mitäs tässä kuukausi aikaa?

      • Anonyymi

        Tänään illalla telkussa.
        Psykoosissa ja läheiset ei auta.


    • Anonyymi

      Salaliittoteorian ketjussa esitetään väite/näkemys, että mm.putouksen sketsihahmoissa on käytetty hyväksi malleina stalkattuja

      Riksussa on molemmat. En ole katsellut putousta. Hämärästi muistan, että ehkä eka hahmo oli joku tiukka ja hillitty naisihminen.
      Sittemmin muistan arvostelua ylenmääräisistä alapääjutuista. En ainakaan niihin ole voinut mallina ollut.

      Osaisiko joku valaista asiaa. Toivoo riksunvainottu

      • Anonyymi

        Salaliittoteorian ketju on (noin) Stalkkauksen "uhrit" stalkkaavat

        tänään 13.35
        "Etkö kehtaa myöntää, että kuten Putous myös 90-luvun Iltalypysy ja Hymy pyllyyn käsikirjoitukset ovat saaneet ideansa uhrin stalkkaamisesta ja esim roolihahmot ovat hänen elämäänsä liittyviä henkilöitä. Myös Peteliuksen Apuva.hahmo on otettu tosielämästä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaliittoteorian ketju on (noin) Stalkkauksen "uhrit" stalkkaavat

        tänään 13.35
        "Etkö kehtaa myöntää, että kuten Putous myös 90-luvun Iltalypysy ja Hymy pyllyyn käsikirjoitukset ovat saaneet ideansa uhrin stalkkaamisesta ja esim roolihahmot ovat hänen elämäänsä liittyviä henkilöitä. Myös Peteliuksen Apuva.hahmo on otettu tosielämästä"

        Iltalypsy jäi mieleen, koska tämä vaalealettinen naishahmo oli ihan pomoni Tarjan näkäköinen ja samoja ilmeitäkin. Roolihahmo oli hirveän ilkeä puheinen- Muistaakseni sen takia ohjelmsa lopetettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltalypsy jäi mieleen, koska tämä vaalealettinen naishahmo oli ihan pomoni Tarjan näkäköinen ja samoja ilmeitäkin. Roolihahmo oli hirveän ilkeä puheinen- Muistaakseni sen takia ohjelmsa lopetettiin.

        Ministerin on nyt turha muiluttaa minua Ahvenistolle. Minä en näitä juttuja keksinyt. En tiedä ovatko huuhaata vai totta.


    • Anonyymi

      Nyt kun joku salaliittoteoriassa nämä jutut otti esille, lähti haku liikkeelle päässäni. Kaikenlaista asiaa vahvistavaa on noussut esiin.

      Jostakin syystä pidin Putousta vastenmielisenä ohjelmana. Jos perustuu stalkattujen matkimiseen, rääpimiseen, ei ihme.

      • Anonyymi

        Tässä ihan kopioituna viesti, eilen 00.50

        "Mitä se lisäarvo sitten olisi? Sitäkin, että vainotaan yhtä henkilöä ja kirjoitetaan kaikki Putouksen skesit vainotun elämästä. Kun muuten ei oma mielikuvitus riittäisi vastaavaan. Sitten kuitataan palkintoja, voi vitsi, kunn ollaan niin parhaita, lahjakkaita ja neroja."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ihan kopioituna viesti, eilen 00.50

        "Mitä se lisäarvo sitten olisi? Sitäkin, että vainotaan yhtä henkilöä ja kirjoitetaan kaikki Putouksen skesit vainotun elämästä. Kun muuten ei oma mielikuvitus riittäisi vastaavaan. Sitten kuitataan palkintoja, voi vitsi, kunn ollaan niin parhaita, lahjakkaita ja neroja."

        Siis minä, riksunvainottu, en luule, että minua salkkaamalla on tehty kaikki Putouksen sketsit.
        MUTTA`OLENKO JOILTAKIN OSIN JOUTUNUT HIRVINIEMEN MATERIAALIKSI
        Hänhän voisi itse vastata.

        Tässä aikojen kukuessa minulle on vinkattu, että poliittisen porukan suunnalta on sralkkausta tullut. En ole voinut asiaa sen enempää tutkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis minä, riksunvainottu, en luule, että minua salkkaamalla on tehty kaikki Putouksen sketsit.
        MUTTA`OLENKO JOILTAKIN OSIN JOUTUNUT HIRVINIEMEN MATERIAALIKSI
        Hänhän voisi itse vastata.

        Tässä aikojen kukuessa minulle on vinkattu, että poliittisen porukan suunnalta on sralkkausta tullut. En ole voinut asiaa sen enempää tutkia.

        Googlasin Marja Tyrnin. Ei mitään tekemistä kanssani. Ei minusta saa edes sketsihahmoa.


    • Anonyymi

      Joko viesti kulkee.

    • Anonyymi

      Koska Aku Hirviniemi hovioikeus on?

      • Anonyymi

        Aku ei ole mitään peteriin verrattuna.


    • Anonyymi

      Taiteilija voi olla hullu, mutta moraali saisi olla kunnossa.

      • Anonyymi

        ppp on pyytänyt anteeksi saamelaisilta ja manneilta. Olisi pitkä listaa anteeksipyynnön kohteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ppp on pyytänyt anteeksi saamelaisilta ja manneilta. Olisi pitkä listaa anteeksipyynnön kohteita.

        Ainoo miltä ppp pitää pyytää anteeksi, on häntä äänestäneiltä


    • Anonyymi

      Koska se Aku Hirviniemi hovioikeus on? Tietääkö kukaan?

    • Anonyymi

      Salaliittoteirian kahdessa ketjussa väitetään. että jehovat ovat käsikirjoittaneet Putousta. Nimikin mainitaan.

      • Anonyymi

        Niin, tosi tv-tähdet istuu sohvalla ;) jos ymmärrät mitä tarkoitan


      • Anonyymi

        Koska se tulee esittää?


      • Anonyymi

        Koska se tulee esittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se tulee esittää?

        Korona kyllästyttää, siksi otan esille toisen aiheen.

        Kun on kerrottu, että jehovat ovat käsikirjoittaneet Putouksen, mietin suhteeni jehoviin. Kun äitini kuoleman jälkeen arvattavasti perin jotakin, sain jehovat kimpuuni. Jouduin menemään poliisilaitokselle kertomaan, minkälainen paperi minut oli pakotettu allekirjoittamaan.
        Muuta en muista, mutta kyllähän sellaisenkin voisi kostaa.

        Työpaikallani olin joutunut johdon määrään työpaikkakiusaamisen kohteeksi- Ihan rikollisiin tekoihin mentiin. Ja lähdinhän minä pois- Akun äiti oli siellä töissä. En juurikaan ollut tekemisissä hänen kanssaan.

        Muita yhteyksiä Akun perheeseen ei ollut, häneen itseensä ei mitään. Ennen Putousta. Jätän jotakin sen jälkeen kertomatta.

        Kun nyt on kerrottu. että Putouksen sketsihahmossa on käytetty mallina stalkattua , henkilöä. minua? NIIN KYSYN AKULTA ITSELTÄÄN PITÄÄKÖ PAIKKANSA? Tai muut jotka tietävät. kertokaa,

        Haalin kokoon vainoni kokonaiskuvaa. Olisi lukijoiden kiva tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona kyllästyttää, siksi otan esille toisen aiheen.

        Kun on kerrottu, että jehovat ovat käsikirjoittaneet Putouksen, mietin suhteeni jehoviin. Kun äitini kuoleman jälkeen arvattavasti perin jotakin, sain jehovat kimpuuni. Jouduin menemään poliisilaitokselle kertomaan, minkälainen paperi minut oli pakotettu allekirjoittamaan.
        Muuta en muista, mutta kyllähän sellaisenkin voisi kostaa.

        Työpaikallani olin joutunut johdon määrään työpaikkakiusaamisen kohteeksi- Ihan rikollisiin tekoihin mentiin. Ja lähdinhän minä pois- Akun äiti oli siellä töissä. En juurikaan ollut tekemisissä hänen kanssaan.

        Muita yhteyksiä Akun perheeseen ei ollut, häneen itseensä ei mitään. Ennen Putousta. Jätän jotakin sen jälkeen kertomatta.

        Kun nyt on kerrottu. että Putouksen sketsihahmossa on käytetty mallina stalkattua , henkilöä. minua? NIIN KYSYN AKULTA ITSELTÄÄN PITÄÄKÖ PAIKKANSA? Tai muut jotka tietävät. kertokaa,

        Haalin kokoon vainoni kokonaiskuvaa. Olisi lukijoiden kiva tietää.

        Joskus vielä kun oli Asematapahtuma, kävin siinä aukiolla vilkaisemassa myyntikojuja. Siellä oli myös esiintymislava. Kun kuljin sen ohi, minut pysäytti Sku Hirviniemen tuijotus. Se oli intensiivinen, syvälle porautuva ja virne naamalla merkitystä täynnä. Olin ihmeissäni. Ihan vieras ihminen tuijottelin kuin olisi käsitellyti minut sisuksia myöten.

        Tilanne tallentui "vastausta vaille olevien tapahtumien arkistoon."

        Nyt kun Putous-hahmo nousi esiin somessa, heräsi kysymys siitäkö löytyy vastaus.

        Vai siitä, että kun kuullut paljon juttuja jostakin vieraasta ihmisestä ja sitten törmää häneen, voi tulla olo: ahaa, hahaa, minäpä tiedän sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vielä kun oli Asematapahtuma, kävin siinä aukiolla vilkaisemassa myyntikojuja. Siellä oli myös esiintymislava. Kun kuljin sen ohi, minut pysäytti Sku Hirviniemen tuijotus. Se oli intensiivinen, syvälle porautuva ja virne naamalla merkitystä täynnä. Olin ihmeissäni. Ihan vieras ihminen tuijottelin kuin olisi käsitellyti minut sisuksia myöten.

        Tilanne tallentui "vastausta vaille olevien tapahtumien arkistoon."

        Nyt kun Putous-hahmo nousi esiin somessa, heräsi kysymys siitäkö löytyy vastaus.

        Vai siitä, että kun kuullut paljon juttuja jostakin vieraasta ihmisestä ja sitten törmää häneen, voi tulla olo: ahaa, hahaa, minäpä tiedän sinusta.

        Vähän Aku-aiheesta sivuun. Kun olin allekirjoittanut Jehovien paperin, laiha akka sanoi, että menetät nyt tämän asunnonkin, mutta eihän sillä ole väliä, sinähän joudut loppuiäksi laitokseen. Eli on ollut lahjakirja.
        Stalkkerini ovat kertoneet, että on olemassa erilaisia papereita, joilla kuolemani jälkeen saa omaisuuteni. Ylksi menee ylitse muiden. Yllättyisin, jos tietäisin, mikä se on. - Onneksi en kuolemani jälkeen tiedä mitään.


    • Anonyymi

      Hullujahan ne riihimäkeläiset näyttelijät. Mutta eikös näyttelijät olekin yleensäkin hulluja.

      • Anonyymi

        On se aikamoinen ihme, jos ei ole ja tule hullun elkeitä, kun työn luonteeseen kuuluu katsella ja tutkia mm. sitä, miten ihmiset yleensä ja yleisesti tapaavat käyttäytyä, olla ja toimia. Näyttelijä kertoo esiintyessään myös sinusta. - Nm. Ole vähemmän hullu


      • Anonyymi

        On väitetty että Pirkkalan Turkka olis hullu, oli selkeästi mielissään


    • Anonyymi

      Katselin eilen Fb-sivulla ko. näyttelijän version Olen suomalainen -biisistä korona-aiheeksi väännettynä. Se oli hyvä ja olisin antanut pojot, jos videon loppu ei olisi ollut sellainen kuin se oli. - Nm. Alasveto

    • Anonyymi

      akun biisi mahtava myös loppukavennys pitää aina olla

      • Anonyymi

        Nii-in, mutku se ei ollut ... hmmm ... se todellakin oli "kavennys". - Nm. Hah


    • Anonyymi

      Koska Aku menee hovioikeuteen??

    • Anonyymi

      Aku Hirviniemi joutuu hovioikeuteen kahdesta seksuaalirikoksesta toukokuussa

      Aku Hirviniemi (kesk.) kuvattuna Kanta-Hämeen käräjäoikeudessa 17.5.2019. Alustavan aikataulun mukaan hovioikeuskäsittely pidetään 19.5.–20.5.2020.
      Aku Hirviniemi (kesk.) kuvattuna Kanta-Hämeen käräjäoikeudessa 17.5.2019. Alustavan aikataulun mukaan hovioikeuskäsittely pidetään 19.5.–20.5.2020.

    • Anonyymi

      Tänään Hesarin nyt.liitteesä netissä on artikkeli Akusta, joka tekee komiikkajuttujaan ihan vaan silkasta ilosta.

      • Anonyymi

        Juttu oli naurettavan mustavalkoinen, Aku siis valkopestiin.

        Ovat aikoinaan ottaneet kantaa vainooni. Kun olisin vastaanottoon jättänyt tietoja vainostani, se tiedettiin tietenkin etukäteen. Jouduin kunnon komiikkapilailun kohteeksi, ihan oli rekvisiittaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttu oli naurettavan mustavalkoinen, Aku siis valkopestiin.

        Ovat aikoinaan ottaneet kantaa vainooni. Kun olisin vastaanottoon jättänyt tietoja vainostani, se tiedettiin tietenkin etukäteen. Jouduin kunnon komiikkapilailun kohteeksi, ihan oli rekvisiittaakin.

        Rekvisiittaan kuului "se" kassakone, antiikkinen, koristeellinen. "Sen" kanssa jouduin tekemisiin edellisen kerran ABC:n kirjakaupassa, jossa pökerryksissä jouduin kuuntelemaan, mitä olin puhunut ruokapaikassa pöytäkaverille "siitä " kassakoneesta, joka ei ollut vain koristeena, vaan jonka avoimeen lokerolaatikkoon pantiin rahaa ja annettiin takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rekvisiittaan kuului "se" kassakone, antiikkinen, koristeellinen. "Sen" kanssa jouduin tekemisiin edellisen kerran ABC:n kirjakaupassa, jossa pökerryksissä jouduin kuuntelemaan, mitä olin puhunut ruokapaikassa pöytäkaverille "siitä " kassakoneesta, joka ei ollut vain koristeena, vaan jonka avoimeen lokerolaatikkoon pantiin rahaa ja annettiin takaisin.

        Sen kassakoneen takana seisoi mies hupiteatterivaatetuksessa: yhdistelmä vanhanaikaista konnaria, aluksen kapteenia ja sirkustirehtööriä. Aivan samanäköinen vaate oli päällään stalkkerilla, joka kerran tuli Järvenpäästä junaan. Miten sattuikin tulemaan vastapäätä istumaan. Päästeli suustaan tanakkaa tekstiä, kertoi muka omasta elämästään, mutta välillä lipsahti "sinähän",
        Niin se Järvenpää, sieltä menomatkalla tulee junaan stalkkereita ja paluumatkalla poistuu. Nykyään onneksi harvemmin. Ja siihen laumaan kuuluva oli tiskin takana Sanomatalom vastaanotossa.


    • Anonyymi

      Tämä ei liity Akuun suoraan, mutta kylläkin niihin raameihin, joihin asia sijoittuu.

      Opin kassakoneesta. Olen sen jälkeen lähettänyt tietoa suoraan rikostoimittajille. Kertonut tietäväni, etteivät voi gang stalkingia käsitellä, mutta jos kirjoittaisivat pari artikkelia muusta kiusaamisesta/vainoamisesta. Ainakin semmoisia ilmestyi, - Ja sitten tuli julki tämä Rebekka Härkösen maalittamisjuttu.

      Kyllä muissakin lehdissä tietoa on gang stalkingista ja myös siitä, että on niin vaarallinen aihe, ettei sitä voi käsitellä.

    • Anonyymi

      Minun puolestani voitte ihan rauhassa haukkua hulluksi tätä näyttelijää, jonka moraalin tasoa on syytä epäillä.

      • Anonyymi

        Naapurin Jami näytteli kalua kadulla ja se laitettiin kaappiin, siellä se Jami on taas kadulla näyttelemässä


    • Anonyymi

      Selailin tuota vuosia sitten aloittamaani ketjua :Mitä rikoksia.....

      Siellä oli viesti, jossa nimim.Kokoomukso on Akun hyvä ystävä.. Sillee. Toivottavasti vitun silpoja Hellariystäväsi ei sentään ole.

    • Anonyymi

      Kumpiko meistä parempi, aku vai minä.

      Kun aku haluaa saada ihmiset nauramaan, sen pitää vääntää naamaa ja kehoa, heittää herjaa ja hohottaa.
      Minun ei tänäänkään tarvinnut muuta kuinka sujuvasti kävellä laarien ja hyllyjen vierestä vilkaisten tarjontaa, niin tavaroiden asettellijoilla oli täysi työ pidätellä naurua. eikä oikein onnistunutkaan, meinaan Prismassa.

    • Anonyymi

      SINÄ HULLU NÄYTTELIJÄ

      Minulle tehtiin 60.luvulla temppu, jolla minulle saatiin hankittua elinikäinen banni kaikkiin suomen teattereihin. Olen kyllä silloin tällöon testannut, onko vielä voimassa. Nykyään GS estää minulta

      Voisitko käydä lukemassa seuraavan ketjun lopusta. Jouduin kirjoittamaan ylimalkaisesti, ei julkaistu muuta,

      https://keskustelu,suomi24.fi/t/16444954/suomen-eliitti---saako-siitä-kirjoittaa

      • Anonyymi

        nyt toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt toimii

        siis on poistettu toimiva linkki, jonka olen saanut muualle kirjoittaa, vai onko sieltäkin poistettu

        no kai saa kertoa, että salaliittopalstalta ketju löytyy


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      rebekka 22 sokerideittailija on mies :) , aluksi epäilin , mutt kuultuani äänen videolla asia varmistui

      • Anonyymi

        Kalliala sano,,, kikkelis kokkelis silloin Aku tuli HULLUKSI.


    • Anonyymi

      No täytyihän velipoika ottaa esille, kun siskostaan on ihan taidevärikuvan kera Aamupostissa juttu, jossa niin selkeästi kerrotaan tämä toisen asteen maksuttomuusaloite myös vuotta aiemmin syntyneille, jos vaikka olivat olleet kymppiluokalla.

      Yleensä AP on minun stalkkereille antanut suurta myönteistä huomiota.

      • Anonyymi

        siis joku oli nostanut ketjun 0.30.


    • Anonyymi

      niin, että miksi taas uusi ketju

      • Anonyymi

        niin, että mikä uusi ketju

        miksi nostit tämän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin, että mikä uusi ketju

        miksi nostit tämän

        Riihimäellä HULLU näyttelijä.
        Olen huolissani kaupungin terveydestä.


    • Anonyymi

      Mitä se näyttelee ?

    • Anonyymi

      On vähän sekava ketju, mutta kyllä siinä kalikoita heitellään. Nyt vaan kuuntelemaan , mitä koira tekee

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe