SUOMEN ELIITTI - SAAKO SIITÄ KIRJOITTAA

Anonyymi

Vai pitäisikö puhua yhteiskuntaluokista vai mikäs niiden ryhmittymien nimi nykyään olikaan.

141

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hesarin timanttina on se tutkimus, kirjana julkaistu, jossa kerättiin eliitin näkemyksiä köyhistä tai alaluokasta, Herätti aikoinaan tyrmistystä.

      Itselle on kertynyt kokemuksia siitä, että yläluokalta siittiön osuuden perimään saaneena , mutta köyhässä kodissa kasvaneena lapsena lahjakkuudet ajoivat etenemään eliitin reviirille- En rupea omaa elämää tilittämään, mutta yleisellä tasolla otan kokemuksiani/näkemyksiäni esille. Ja toivon tietoa ja näkemystä muilta.

      • Anonyymi

        Minua kiinnostaa eliitin mahdollinen yhteys gang stalkingiin. Varsinkin omalla kohdallani.

        Tällä palstalla aikoinaan Holy Prophet kirjoitteli näkemyksiään, trollinakin pidettiin. Hän toi esille moneen kertaan sitä, että yliopistot ovat vainonpesiä ja lähteitä, Kun on alettu vainota, se jatkuu koko iän. Yliopistot olivat kokonaan eliitinreviiriä, vieläkin siellä ovat vallitseva rotu. Ovat vainonneet toisiaan, mutta on vainomyllyyn heitetty alempia kiusallisia henkilöitä. (Minut on.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa eliitin mahdollinen yhteys gang stalkingiin. Varsinkin omalla kohdallani.

        Tällä palstalla aikoinaan Holy Prophet kirjoitteli näkemyksiään, trollinakin pidettiin. Hän toi esille moneen kertaan sitä, että yliopistot ovat vainonpesiä ja lähteitä, Kun on alettu vainota, se jatkuu koko iän. Yliopistot olivat kokonaan eliitinreviiriä, vieläkin siellä ovat vallitseva rotu. Ovat vainonneet toisiaan, mutta on vainomyllyyn heitetty alempia kiusallisia henkilöitä. (Minut on.)

        GS on harhaa. Mielikuvitus maailma 2.0.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa eliitin mahdollinen yhteys gang stalkingiin. Varsinkin omalla kohdallani.

        Tällä palstalla aikoinaan Holy Prophet kirjoitteli näkemyksiään, trollinakin pidettiin. Hän toi esille moneen kertaan sitä, että yliopistot ovat vainonpesiä ja lähteitä, Kun on alettu vainota, se jatkuu koko iän. Yliopistot olivat kokonaan eliitinreviiriä, vieläkin siellä ovat vallitseva rotu. Ovat vainonneet toisiaan, mutta on vainomyllyyn heitetty alempia kiusallisia henkilöitä. (Minut on.)

        Gransatlking Hommaa pyörittää vapaamuuarit käyttävät halpana työvoimana vainoamiseen työttömiä ja eläkeläisiä näi sadalla tuhanella saadaa aikaan mittavaa vainoa. Poliisi on vapaamuurari johtoista ja auttaa tietolähteenä veljeskuntansa ritaria. Minulta poliis vei aseet kun sain selville vapaamuurarin nimen ja osoitteen rekisterinumerosta. Eivät itse vainoa kuin pakon edessä ja se oli vapaamuurari asianajalta lääkärintodistukseni saanti. Autooni asennettiin poliisi laitokselta lähtiessäni irrotettava seurantalaite. Kuukauden siälls autooni osui 21 kiven suihku ja kiinteä seuranta asennettiin. Tätä on jatkunut nyt 5 vuotta mutta poliisi suojaa rilkollistaan Näin kärähti seinäjoen puskantieltä 36b vapaamuurari kari rajala. On suoruittanut satujentuhansien edestä pimeää rahaa vainoamiseeni. Vaino jatkuu yhä poliisi antaa suojaa ja pikeuden tuomarit ovt vapaamuureita pääosin. Tästä syystä yhtäkään murhan tehnyttä poliisia ei ole tuomittu koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        GS on harhaa. Mielikuvitus maailma 2.0.

        Gs on vapaamuurarien ja poliisien yhteistyössä suorittamaa poliittista ja henkilökohtaista vainoa kansalaisa kohtaan. Poliisi vapaamuurari nauttii täyttä syyte suojaa koska syyttäjät ja tuomarit kuuluvat hyväveli muurarit kerhoon. Kansalaista laiteaan vainoamaan jos pitää kansalais oikeuksistaan kiinni eikä vaivu poliisin painostukseen. Poliisi asentaa seuranna autoosi ensin väliaikaisen sitten huolossa kiinteän. kaikki suomen lukkoliikkeet kuuluvat vapaamuurari omistukseen samoin turvatuotteita myyvistä firmoista suurin osa. Vapaam´uurarit pääsevät taloosi poliisin ja lukkoseppien avustuksella minun takanani vapaamyuurari antoi lukkosepälle merkin jonka näin peili lasita näi taloni avain saatiin laittomien kyylimisen suorittamiseksi. Kun sain vainoajani osoitteen ja nimen selville poliisi teksis kaksi perätöntä syytettä saadakseen aseeni pois jotta vainoamistani ei tarvitse hellittää. Oikeustoimi on täysin muurari tuomarien halinassa jokainen muuraia vastaan nostettu syyte tutkuinta kaatuu poliiisi
        jasyyttäjän ja tuomari voimin. Suomesta enää Euro vuonna 2020 vaikea löytää asianajo toimistoa joka ei ole veljeskuntaan kytköksissä. Vaikka kytköstä ei olis jokainen asianaja tietää poliisin käyvän painostukseen jos ei poliisin lavsatuksia NIELE JA SUORITA OIKEAOPPISETI. Kansalta kavalletaan Carunat Kemirat Eduskunnan veljeskunnan suorittamien valtion omaistuksien yhtiöittämisen keinoin. Jokaisessa puolueessa on muurari kyylijä tiedustelemassa veljskunalle samoin oikeusdenkäyneissä esim Puukartelli sujutetaan asianajaksi veljeskunna jäsen ja riskos suoritettaan siististi valjeskunnan jäsaenten voitoksi uskon Korona tukienkin livahtaneen veljeskunnan jäsenille kute vselka rahat jotka kohtiins aotetaan varomaksaJIEN KONTOLLE eu VOIMIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        GS on harhaa. Mielikuvitus maailma 2.0.

        TOTUUS POISTETAAN ESTETÄÄN!
        Tiedustelulain karuksi totuudeksi jää vähemmän kansanedustaja Talvitien julistama ”vakaa ja demokraattinen yhteiskunta”, kuin yritys etsiä törkyä henkilöistä, jotka tuovat totuutta esille vallankäyttäjistä ja heidän verkostoistaan. Näin itse asiassa on jo ennätetty Hybridikeskuksen puolesta ilmoittaa erääksi tarkoituksekseen tehdä ”paljastuksia”
        https://mvlehti.net/2018/04/01/hallintovaliokunta-kasitteli-tiedustelulakia-ja-perustuslain-muutosta-vaihtoehtoismedian-valvonnan-kiristamiseksi/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa eliitin mahdollinen yhteys gang stalkingiin. Varsinkin omalla kohdallani.

        Tällä palstalla aikoinaan Holy Prophet kirjoitteli näkemyksiään, trollinakin pidettiin. Hän toi esille moneen kertaan sitä, että yliopistot ovat vainonpesiä ja lähteitä, Kun on alettu vainota, se jatkuu koko iän. Yliopistot olivat kokonaan eliitinreviiriä, vieläkin siellä ovat vallitseva rotu. Ovat vainonneet toisiaan, mutta on vainomyllyyn heitetty alempia kiusallisia henkilöitä. (Minut on.)

        Gran stalking. Poliisi pistää alkuun seuranta laitteen autoosi. Tai linkittää puhelimesi seurantaan. Vapaamuurait ovat merkittävässä asemassa. Suunittelu rahoitus kulkee muurarimiesten kautta. Vain hätätilassa 2 kertaa olen saanut varsinaisen stalkkaajani perääni. Kaupungeissa poliisi seuraa sinua kameroiden kautta ostoskeskukset kadut ovat poliisin vavomien kameroiden aluetta. Pirulaiset pysyvät perässä vaikka kävellen matkassa ilman kännykkää. Menin stalkkaamista johtavan asunnon likelle kahvipaikkaan juuri kun sain kupin kahvia käteeni jo tuli turvajoukko sininen volvo kuten aina. Vasinaista häirintää suorittaa eläkeläiset työttömät joille maksetaan työstä. näille syötetään potaskaa jolla manipuloidaan heitä näkemään tietämään kaikenlaista. Manipuloidut sitten näkevät mitä on syötetty into on kova ilmeiseti palkkoiot on tuloskehitteisiä. Gran stalking uhriksi joutuu jos pitää kiinni oikeuksistaan kuten huoltajuudesta. Jos oikaiset vapaamuurain tekemiä rikosia oikaiset selvviä maipulaatio jouruja oikeisksi. Näillä henkilöillä on voimakas nastinen luonne pitävät muitä tyhminä ja suurentelevat omaa egoaan kaikin tavoin. Kun sitten puutut tälläiseen roskaan niin manipuloija ottaa muurariperheen sinua vastaan narsitisilla jutuillaan. Sitten alkaa ilkivalta tontillesi tukeudutaan ajellaan nurmikolla kaivatetaan postiloodan edustat alkaa tulla lappuja postilootaan tehdään ilkivaltaa vaikka metsästyksen varjolla ruokintapaikoilla. Kun teet lopuksi rikosilmoituksen alkaa poliisin juhla Kohta poliisi on lavastanut sinut seuraavaksi alkaa asianajasi jos ei vapaamuurari uhkailu Omani kuoli 2-3 kk heti kiristys jutun alkaessa. Poliisin lavstukseen hain 3 eri lääkärintodistusta Kaikki oli aivan OK. Poliisi on ammattitaitoine rikollinen toinen tekaistu juttu paljastui täysin lavastukseski tässä toinen asianajani toimi poliisin kätyrinä (yleensä vapaamuurari) Koko juttu olikin tekaistu ei löytynyt mistään oikeusasteesta. Riemastuin vaan asianajani poliisin kätyri soitti lavastajilleni näin juttu tehtiin 2-3 päivässä oikeusasteelle. Tein tietysti asiasta valituksen korkeinpaan oikeuteen laadin sen asianjani kanssa. Asianjain poliisin kätyri laskutti minua siitä jutusta ei kuulunu mitään sanottii kestää usein. Poliisin neuvokas toiminta sai valitysaikani loppumaan ja hävisin tämän kyllä poliisi osaa. Asianajani poliisin kätyri ei ollut jättänyt mitään korkeinpaan oikeuteen. Tämäkin oli poliisin ja asianajani yhteinen lavastus. Tein asiasta valituksen valvonta lautakunnalle ei mennyt perille sähköisesti vein paperit paikanpäälle. Tämänkin juttu lavastettiin koko minun osuuteti oli lautakunnalta poistettu vain asianajani lausuma tuli käsittelyyn. Poliisi on ovela rikollinen korkeasti koulutettu ammattitaitoinen poliis on vapaamuurarien oikea käsi joka johtaa lavastus kiristys ja lopuksi katoamis temput veljeskunnan tiliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua kiinnostaa eliitin mahdollinen yhteys gang stalkingiin. Varsinkin omalla kohdallani.

        Tällä palstalla aikoinaan Holy Prophet kirjoitteli näkemyksiään, trollinakin pidettiin. Hän toi esille moneen kertaan sitä, että yliopistot ovat vainonpesiä ja lähteitä, Kun on alettu vainota, se jatkuu koko iän. Yliopistot olivat kokonaan eliitinreviiriä, vieläkin siellä ovat vallitseva rotu. Ovat vainonneet toisiaan, mutta on vainomyllyyn heitetty alempia kiusallisia henkilöitä. (Minut on.)

        Miehen erottaa GS jengistä alle 5 sekunnis.. Toinen ei tiedä missä asuu ja se johtuu niistä Geeniistä jota housuihin saatiin. Oliko ne normaalit vai yläluokkaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTUUS POISTETAAN ESTETÄÄN!
        Tiedustelulain karuksi totuudeksi jää vähemmän kansanedustaja Talvitien julistama ”vakaa ja demokraattinen yhteiskunta”, kuin yritys etsiä törkyä henkilöistä, jotka tuovat totuutta esille vallankäyttäjistä ja heidän verkostoistaan. Näin itse asiassa on jo ennätetty Hybridikeskuksen puolesta ilmoittaa erääksi tarkoituksekseen tehdä ”paljastuksia”
        https://mvlehti.net/2018/04/01/hallintovaliokunta-kasitteli-tiedustelulakia-ja-perustuslain-muutosta-vaihtoehtoismedian-valvonnan-kiristamiseksi/

        ylläoleva on kirjoitettu tänne jälkeenpäin , hypätkää yli. Samoin seuraava, niiden tarkoitus on saada väärä käsitys tästä ketjusta, joka on KESKUSTELUA ELIITISTÄ


    • Anonyymi

      Suomen eliitti, onkohan sitä.....

      • Anonyymi

        Kuule, kyllä on

        hyvä, että kysyit. Motivaatiomi tuoda asiaa esiin, vahvistui,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, kyllä on

        hyvä, että kysyit. Motivaatiomi tuoda asiaa esiin, vahvistui,

        Googlaa: Suomen eliitti

        tulee monia otsikoita tarjolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaa: Suomen eliitti

        tulee monia otsikoita tarjolle

        tai itseasiassa eliitti Suomessa

        löytyy seuraavia otsikoita

        Näin Suomen huipputuloinen eliitti verkostoitui Iltalehti 2.9.2019

        Tutkimus: tällainen on Suomen eliitti Suomen kuvalehti.fi

        Väitöstutkimus: Taloudellinen eliitti saa sisäpiiritietoa , lobbaa lait ja hallitsee Suomea
        28.3.2018 yle.fi uutiset


      • Anonyymi kirjoitti:

        tai itseasiassa eliitti Suomessa

        löytyy seuraavia otsikoita

        Näin Suomen huipputuloinen eliitti verkostoitui Iltalehti 2.9.2019

        Tutkimus: tällainen on Suomen eliitti Suomen kuvalehti.fi

        Väitöstutkimus: Taloudellinen eliitti saa sisäpiiritietoa , lobbaa lait ja hallitsee Suomea
        28.3.2018 yle.fi uutiset

        Olin naperona kesätöissä raksalla.

        Siellä oli ulkuhuussi jonka seinään oli joku runoillut:
        - työn raskaan raatajat,
        syökää paskaa saatanat.

        Olipas laittamattomasti sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaa: Suomen eliitti

        tulee monia otsikoita tarjolle

        Tuli tosi paljon, kiitos, ainoastaan yksi, tuon lahtelaisfirman Eliittikatot oli ainoa joka soitti jotain kelloa.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Olin naperona kesätöissä raksalla.

        Siellä oli ulkuhuussi jonka seinään oli joku runoillut:
        - työn raskaan raatajat,
        syökää paskaa saatanat.

        Olipas laittamattomasti sanottu.

        Ja vasta nyt vanhempana ymmärsit ettei sitä tarkoitettu otettavaksi kirjaimellisesti?

        Vai oletko vieläkään ymmärtänyt sitä, kenties et.


      • nazi kirjoitti:

        Olin naperona kesätöissä raksalla.

        Siellä oli ulkuhuussi jonka seinään oli joku runoillut:
        - työn raskaan raatajat,
        syökää paskaa saatanat.

        Olipas laittamattomasti sanottu.

        Parolannummella, eli Hämeenlinnan Näkkileipämurskaaamo Oy:n varuskuntasairaalan vessan kaakeliin oli kirjoitettu tämä legendaarinen mietelause, joka sitemmin on levinnyt ilosanoman tavoin ympäri Suomea: Lapsikin osaa kusta lattialle, ole mies ja paskanna kattoon.


    • Anonyymi

      Googlehaku: MITÄ RIKKAAT TODELLA AJATTELEVAT

      Kun tämä 2019 ilmestyi, syntyi kohinaa ja naureskelua, ettei voi olla totta.

      Nyt on jo unohdettu. MUTTA NIIN NE EDELLEEN AJATTELEE, SUHTAUTUU JA VAIKUTTAVAT ASIOIHIMME

      • Anonyymi

        Tämä kokemus on 1990-luvulta, mutta tuskin täysin vanhentunut-

        Harrastustuttuni kertoi kertoi perheestä, jossa isäntä tuhosi maatilan elämäntyylillään. Äiti ja tietenkin lapset, mutta älykkäät lapset opiskelivat pitkälle. Yhdestä tuli lääkäri, toinenkin hankki loppututkinnon yliopistosta ja kolmannesta tuli terveydenhoitaja. Ohimennen olen tavannut kaikki. Ammattitaitoisesti tekivät töitään.

        Hienosta suvusta oleva kollegani haukkui heidät kaikki. Oli tehnyt yhteistyötä lääkärin kanssa. Oli kuulemma inhonnut tätä, ja inhosi niitä kahta muutakin, Raivoisan halventavaksi haukkui rutusakiksi, kun ovat sellaisesta perheestä.

        Olen näitä alaluokasta lähtöisin olevien ihmisten täysmitätöintejä joutunut kuulemaan, vaikka oli kyseessä opiskelleet tapaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kokemus on 1990-luvulta, mutta tuskin täysin vanhentunut-

        Harrastustuttuni kertoi kertoi perheestä, jossa isäntä tuhosi maatilan elämäntyylillään. Äiti ja tietenkin lapset, mutta älykkäät lapset opiskelivat pitkälle. Yhdestä tuli lääkäri, toinenkin hankki loppututkinnon yliopistosta ja kolmannesta tuli terveydenhoitaja. Ohimennen olen tavannut kaikki. Ammattitaitoisesti tekivät töitään.

        Hienosta suvusta oleva kollegani haukkui heidät kaikki. Oli tehnyt yhteistyötä lääkärin kanssa. Oli kuulemma inhonnut tätä, ja inhosi niitä kahta muutakin, Raivoisan halventavaksi haukkui rutusakiksi, kun ovat sellaisesta perheestä.

        Olen näitä alaluokasta lähtöisin olevien ihmisten täysmitätöintejä joutunut kuulemaan, vaikka oli kyseessä opiskelleet tapaukset.

        tarkennus_ äiti ja lapset kärsivät, lapset opiskelivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkennus_ äiti ja lapset kärsivät, lapset opiskelivat

        Arvostettu, pitkälle opiskellut , tohtoriksi väitellyt, teki pitkän uran kutsumustyönä. Kasvatustieteilijä, Nyt jo eläkkeellä. Vasta sitten kertoi kotitaustansa. Sanoi salanneensa sen huolellisesti, kun tiesi, mitä tapahtuisi.

        Isä oli juoppo. Veli kuoli huumeisiin, ei pystynyt tätä pelastamaan. - Jos tämä tausta olisi tullut julki, olisi ura loppunut siihen.


    • Anonyymi

      Globaalissa mittakaavassa kaikki Suomalaiset ovat Eliittiä.

      • Anonyymi

        Joo, mutta nyt ei paranneta maailmaa, vaan selvitellään minkälaiset kuviot ovat koti-Suomessa.


    • Anonyymi

      Tutkija, kirjailija Katriina Järvinen on kirjoittanut yhteiskuntaluokista, luokkaeroista, ylimpänä sitten eliitti.

      • Anonyymi

        Hän itse on lähtöisen uskonnollisesta työläisperheestä, - On opiskellut yliopistossa mm- kulttuurianantropologiaa ja sosiaalipsykolologiaa. ja muuta


      • Anonyymi

        Siellä se deep state oli kun tehtaitiin sipilän ekat miljoonat. Silloin päätettiin pministerin pesti.


    • Anonyymi

      Mestari ei halua, että kirjoitatte heistä. Puolue on muutenkin saanut viime aikoina kuraa niskaan, kun ilmaisi misogyniansa liian selkeästi.

      • Anonyymi

        Bromance miehiä. Oli aika yleistä Saksassa -30 luvulta alkaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bromance miehiä. Oli aika yleistä Saksassa -30 luvulta alkaen.

        Top Gear is quite queer. No, it's bromance.


    • Anonyymi

      Eiköhän ole ollut kauttaaikojen olleet ne Kirjanoppoineet ja Fariseukset jotka
      kusettavat ja käyttävät hyväkseen köyhää kansaa mielensä ja valtansa mukaan.
      Mihin ne seeprat raidoistaan pääsee,kun vallanpalleilla istuvat.

    • Anonyymi

      Taloudellinen eliitti

      eikös varallisuus jakudu suunnillen näin: 10 % omistaa 90 % maapallon ihmisten varallisuudesta

      Ennen Suomessa oli 20 perhettä; Honkajuuri, Virkkunen, Erkko, Serlachius, jne- Nykyään on tullut uusia rikkaita esim pelifirmojen ym kautta, mutta heillä ei laajaa tutkiverkostoa valtasukujen kautta.

      • Anonyymi

        Näemmä Suomen Eliitistä sai kirjoittaa, ei ole teksti kadonnut.

        Ja kun tuo 10% maapallon väestöstä omistaa 90% varallisuudesta niin ymmärrät kai että Suomen kansa kuuluu tuossa tilastossa tuohon 10%:iin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näemmä Suomen Eliitistä sai kirjoittaa, ei ole teksti kadonnut.

        Ja kun tuo 10% maapallon väestöstä omistaa 90% varallisuudesta niin ymmärrät kai että Suomen kansa kuuluu tuossa tilastossa tuohon 10%:iin.

        Ei todellakaan kuulu. Mutta siitä jäljelle jäävästä 10% meillä on reilu osuus.

        Olen 75 v ja ikäänkin kuuluu kelata elämäänsä. Vieläkin ihmettelen, miten olen voinut selviytyä siellä eliitin seassa. Kovat eväät korvien välissä ja julman vaativa lapsuus aktivoi kaikki geenit, jotka edesauttavat selviytymisessä.

        Ja kaksi arvovaltaista miestä, jotka auttoivat. Toinen takasi, ettei minua ilman pätevää syytä saa erottaa yliopistosta. Vainolle hän ei voinut mitään, tiesikö edes.
        Toinen oli biologinen isäni, joka vihasi minua. mutta auttoi sen verran, että paikkakuntaa vaihdettuani sain avattua pankkitilin itselleni. Ei olisi muuten onnistunut.

        Ihmettelen, miten ne, jotka ovat pelkästään omin voimin kouluttatuneet. ovat voineet selviytyä. Ei sellaisia ennen ollut. Oli juokusupojasta johtajaksi edenneitä teeseitse-miehiä, self made men.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan kuulu. Mutta siitä jäljelle jäävästä 10% meillä on reilu osuus.

        Olen 75 v ja ikäänkin kuuluu kelata elämäänsä. Vieläkin ihmettelen, miten olen voinut selviytyä siellä eliitin seassa. Kovat eväät korvien välissä ja julman vaativa lapsuus aktivoi kaikki geenit, jotka edesauttavat selviytymisessä.

        Ja kaksi arvovaltaista miestä, jotka auttoivat. Toinen takasi, ettei minua ilman pätevää syytä saa erottaa yliopistosta. Vainolle hän ei voinut mitään, tiesikö edes.
        Toinen oli biologinen isäni, joka vihasi minua. mutta auttoi sen verran, että paikkakuntaa vaihdettuani sain avattua pankkitilin itselleni. Ei olisi muuten onnistunut.

        Ihmettelen, miten ne, jotka ovat pelkästään omin voimin kouluttatuneet. ovat voineet selviytyä. Ei sellaisia ennen ollut. Oli juokusupojasta johtajaksi edenneitä teeseitse-miehiä, self made men.

        Siis olen äpärä. Sodanaikana eliittipsykopaatti käytti äitiäni hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis olen äpärä. Sodanaikana eliittipsykopaatti käytti äitiäni hyväksi.

        Nykyään opiskelu on tullut mahdolliseksi alemmillekin luokille. 2 tutkintoa ei takaa työtä Työttömiä tohtoreita on pilvin pimein, Se akateeminen työttömyys!

        Eli ketkä saavat työpaikan. Ne jotka kuuluvat SUKUUN tai eliitin verkostoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään opiskelu on tullut mahdolliseksi alemmillekin luokille. 2 tutkintoa ei takaa työtä Työttömiä tohtoreita on pilvin pimein, Se akateeminen työttömyys!

        Eli ketkä saavat työpaikan. Ne jotka kuuluvat SUKUUN tai eliitin verkostoihin.

        Yksi asia, joka on jäänyt mieleen eliittikollegoista ja muista eliittityökavereista,on hyvin suuret luulot itsestä sillä perusteella, että kuuluu hienoon sukuun. Se mielettömän ylhäinen puhetyyli ja asenne. että luokat eivät ole oikeita ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi asia, joka on jäänyt mieleen eliittikollegoista ja muista eliittityökavereista,on hyvin suuret luulot itsestä sillä perusteella, että kuuluu hienoon sukuun. Se mielettömän ylhäinen puhetyyli ja asenne. että luokat eivät ole oikeita ihmisiä

        Siis ALEMMAT luokat eivät ole oikeita ihmisiä.

        Olen joutunut kuulemaan kauheaa halveksunta, inhoa ja mitätöintiä sillä perusteella, että on huonosta kodista lähtöisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ALEMMAT luokat eivät ole oikeita ihmisiä.

        Olen joutunut kuulemaan kauheaa halveksunta, inhoa ja mitätöintiä sillä perusteella, että on huonosta kodista lähtöisin.

        köyhät ja vanhat ovat turhia suursyömäreitä tai torakoita keskusteluissaan mutta sitten taas mahtiporukoitten kanssa työskentelevät tavikset ja koulutetut ovat hyödyllisiä idiootteja=orjapiikapalvelijoita


    • Anonyymi

      Siitä varallisuudesta Suomessa

      yle uutiset 5.6.2018:

      VARALLISUUSEROT KASVAVAT - rikkain kymmenes omistaa likimpuolet suomalaisten kaikesta omaisuudesta.

      Pääomatulot kasaantuvat varakkaimmille. Annsiotuloerot ovat viime vuosina pysyneet samoina.

      • Anonyymi

        Auta armias, jos astut taloudellisen eliitin varpaille. Se on vaiettu salaisuus Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auta armias, jos astut taloudellisen eliitin varpaille. Se on vaiettu salaisuus Suomessa.

        No kun epäilen, että joutuu gang stalking listalle, joka kyllä nykyään on alkanut muuttua elektroniseksi häirinnäksi.


    • Anonyymi

      En tajua mikä siinä että Suomalaiset kansana kuuluvat maailman eliittiin on niin vaikea ymmärtää.

      Puhdasta vettä on yltäkylin (vaikka se onkin likaisempaa kuin muinoin), sairaala on jokaisen tavoitettavissa, kodit on lämpimiä ja kuivia, jos sellaista ei ole se on oma valinta (metsäjuopot). Huippulukan koulutus on jokaisen ulottuvilla, taasen omasta tahdosta kiinni hyödyntääkö sitä. Ja fattasta saa rahaa jos omat loppuu.

      Suurin osa siitä yltäkylläisyydestä missä Suomalaiset elää pidetään vain itsestäänselvyytenä. Mutta todellisuudessa miljardeille ihmisille maapallolla tämä ei ole totta, heillä ei ole mahdollisuutta mitenkään samaan.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä kanssasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi!

        Luin juuri valtamediasta, että köyhien itsemurhat ovat lisääntyneet. Kun ei raha riitä välttättömään.


    • Anonyymi

      Suomi ei olr tasa-arvoinen maa. Ei täällä voi vapaasti toteuttaa urahaaveitaan,

      Nyt koronan rajoitusten jälkeen nostettiin esille, että etäopetus asetti huono-osaiset lapset eriarvoiseen asemaan,

      MUTTA ei ole tarkoitus kirjoitella köyhien auttamisesta, vaan eliitistä.

    • Anonyymi

      koulusa käyneet. riistoporvari ryhmittymä. kuppaavat "laillisesti ryöstämällä" tavis suomalaisia tyhjätaskuiksi.

    • Anonyymi

      Vieä siitä prof. Anu Kantolan ja akatemiatutkija Hanna Kuuselan tutkimuksesta.

      Kaikenlaisten tokaisujen vietä huomion, on itse asia jäänyt taka-alalle,

      Vajaat 5000 tulonsaajaa muodostaa Suomen hyvätuloisimman promillen. Heidän veronsa tuottavat valtiolle v.2016 rahaa yhteensä 1,1 miljardia euroa.

      Nyt tärkeä kysymys:
      ONKO VARAKKAIDEN JA MUIDEN SUOMALAISTEN VÄLILLE AUKEAMASSA KUILU

      On tullut esille toiveita, päästä irtautumaan tästä yhteiskunnasta. Elää omillaan.

      Ovat sitä mieltä, että sosiaaliturva laiskistaa.

    • Anonyymi

      YHTEENVETO: OMISTUS JA TULOT

      - rikkain kymmenes omistaa liki puolet suomalaisten omaisuudesta

      - pääomatulot kasautuvat rikkaille

      - vajaa 5000 tulonsaajaa muodostaa Suomen hyvätuloisimman promillen
      ( heidän veronsa tuovat valtiolle rahaa yli miljardin euroa vuidessa)

      Tämä näin nätisti sanoin, Kerran vuodessa kun verokalenteri julkaistaan, voi sitten pitää kateusviikon.

      • Anonyymi

        No mitenkäs ovat onnistuneet omaisuutensa ja hyvätuloiset hommat haalimaan itselleen????

        Onko näkemyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitenkäs ovat onnistuneet omaisuutensa ja hyvätuloiset hommat haalimaan itselleen????

        Onko näkemyksiä.

        Ja verokalenterista puuttuu paljon rikkaimpia, kun eivät anna julkaista tietojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja verokalenterista puuttuu paljon rikkaimpia, kun eivät anna julkaista tietojaan.

        Aikojen kuluessa varmaankin luenteenpiirteinä ahneus ja oman voiton tavoittelu ovat auttaneet, Riistäminen. Bisnesälyksi voi kauniimmin nimittää joitakin juttuja. Psykopatia on varmaan ollut hyödyllinen persoonallisuushäiriö. Mutta myös taito yhteistyöhän verkostoitumisessa, hyväveljet. Oma yhteiskuntaluokka, jolla raja-aita ympärillä.


    • Anonyymi

      ENTÄS AATTEET

      Tällaista tullut vastaan:

      . monet eivät kannattaisi pohjoismaista tasa-arvoista hyvinvointimallia
      - ovat sitä mieltä, sosiaaliturvajärjestelmä passivoi ja laiskistaa
      - vastustavat jyrkimmin maahanmuuttoa
      - on ilmennyt vastustusta koulu-uudistukseen eli pakollinen, ilmainen toinen aste
      kaikille

      - (on ilmaistu toiveita, että voisivat irrottautua yhteiskunnasta ja elää omillaan)

    • Anonyymi

      SOSIAALISET SUHTEET, IHMISSUHTEET

      kirja: Katriina Järvinen - Laura Kolbe

      LUOKKARETKELLÄ HYVINVOINTIYHTEISKUNNASSA

      esittelyä: Suomalainen hyvinvointiyhteiskunta tasa-arvopyrkimyksineen on tuonut eri luokista lähtöisin olevia ihmisiä samoihin kouluihin, työpaikkoihin ja naapureiksi tavalla, joka luokkayhteiskunnassa olisi ollut mahdotonta, ------------Ulkomaalaisten joukosta suomalainen on helppo erottaa, mutta onko luokkatausta yhtä lailla tunnistettavissa,

      Onko tässä hyvä tilaisuus tutustua toisiin? Ehkä. Mutta on myös mahdollisuus tuntea eri arvoisuutta ja häpeää.

      • Anonyymi

        Emeritus professori Laura Kolbe on yksin kirjoittanut niteen YLÄLUOKKA, Mutta kun luuluu siihen itse, onko tarpeellista etäisyyttä tarkastella asiaa?


    • Anonyymi

      Jaaha, on poistettu yksi sääntöjen vastainen viesti.

      Yritän toisella lailla: googlaa katriina järvinen - löytyy otsikko: kuusi kuvaa: katriina järvinen nosti luokkaerot esiin

      klikkaile sitä sitten

      • Anonyymi

        Ulkomaalaisten joukosta erottaa suomalaisen helposti. Entä onko luokkatausta yhtä helposti tunnistettavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkomaalaisten joukosta erottaa suomalaisen helposti. Entä onko luokkatausta yhtä helposti tunnistettavissa.

        Onko sääntöjen vastaista kertoa, että areena.fi on paikka, jossa voi katsella aikaisemmin esitettyjä TV_ohjelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sääntöjen vastaista kertoa, että areena.fi on paikka, jossa voi katsella aikaisemmin esitettyjä TV_ohjelmia.

        Joskus pari vuotta sitten satuin katsomaam keskusteluohjelman, jossa Kolbe ja Järvinen olivat. KUN KÖYHÄ JA RIKAS RAKASTUVAT JA MUITA TARNOITA LUOKKAEROISTA

        Edelleen nähtävissä ym. paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus pari vuotta sitten satuin katsomaam keskusteluohjelman, jossa Kolbe ja Järvinen olivat. KUN KÖYHÄ JA RIKAS RAKASTUVAT JA MUITA TARNOITA LUOKKAEROISTA

        Edelleen nähtävissä ym. paikassa.

        Siinä nämä naista höpöttelivät kevyeen tyylin, miten luokkaero näkyy ihan arjessakin.

        Sitten yht-äkkiä terästäytyivät ja pitivät tietoiskun. Jaa taas palasivat höpöttelyyn, joka sekin rivien välissä sisälsi tietoa. Ja sama kuvio uudestaan. Lopussa pitivät kunnon vuodatuksen asioita. Ehkä ajattelivat, että jos se läpäise sensuuria, leikataan pois, mutta ei koko keskustelua hylätä,

        On vaarallinen aihe. Minulle tämä oli herätys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä nämä naista höpöttelivät kevyeen tyylin, miten luokkaero näkyy ihan arjessakin.

        Sitten yht-äkkiä terästäytyivät ja pitivät tietoiskun. Jaa taas palasivat höpöttelyyn, joka sekin rivien välissä sisälsi tietoa. Ja sama kuvio uudestaan. Lopussa pitivät kunnon vuodatuksen asioita. Ehkä ajattelivat, että jos se läpäise sensuuria, leikataan pois, mutta ei koko keskustelua hylätä,

        On vaarallinen aihe. Minulle tämä oli herätys.

        Kolbe aloitti keskustelun kertomalla, että pelkäsi ensimmäistä tapaamistaan Virtasen kanssa, koska tämä olisi työväenluokan tapaan suorapuheinen.

        Haa, siinä oli heti yksi selitys toistuviin pulmiini. Ei ollut kyse persoonallisuushäiriöstä, vaan yhteiskuntaluokan ominaisuudesta. (Ja tajusin, että tämän takia persut ovat sanimistensa takia jatkuvasti pulassa, esim.eduskunnassa.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolbe aloitti keskustelun kertomalla, että pelkäsi ensimmäistä tapaamistaan Virtasen kanssa, koska tämä olisi työväenluokan tapaan suorapuheinen.

        Haa, siinä oli heti yksi selitys toistuviin pulmiini. Ei ollut kyse persoonallisuushäiriöstä, vaan yhteiskuntaluokan ominaisuudesta. (Ja tajusin, että tämän takia persut ovat sanimistensa takia jatkuvasti pulassa, esim.eduskunnassa.)

        Mitäs yläluokka tekee, Hyssyttelee. Salaa. vaikenee, panee maton alle piiloon kaiken kielteisen. Ja nimenomaan omaan yhteiskuntaluokkaan kuuluvien mokat ja puutteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs yläluokka tekee, Hyssyttelee. Salaa. vaikenee, panee maton alle piiloon kaiken kielteisen. Ja nimenomaan omaan yhteiskuntaluokkaan kuuluvien mokat ja puutteet.

        Kokeilen meneekö seuraava esimerkki läpi, kun nyt on lähes 50 vuotta vanha.

        Opintoni olivat loppusuoralla, Olisin halunnut harjoittelijaksi Työterveyslaitokselle. Ensin oli:katsotaan. Sitten kerrottiin, että antavat paikan mieluummin toiselle.

        -Muilta kuulin,että tämä toinen oli nuori eliittinainen. Oli sairastunut psyykkisesti työpaikassaan. Nopeasti pois. Hommattiin paikka Kaakkois-Suomesta mielisairaalasta. Oli saanut ohjeet, ettei saa olla henkilökunnan kanssa tekemisissä, potilastyötä vaan, MUTTA kun oli niin kaunis. Joku lääk-kandi tuppasi seuraan ja huomasi heti, että nainen on ihan psyk.sairas. .
        Äkkiä pois. Suojatyöhön Työterveyslaitokselle. Ihan sieltä laitokselta kertoivat, että oli niin sairas, että piti panna ulos. Mutta siltikään minua ei haluttu. Taustani!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilen meneekö seuraava esimerkki läpi, kun nyt on lähes 50 vuotta vanha.

        Opintoni olivat loppusuoralla, Olisin halunnut harjoittelijaksi Työterveyslaitokselle. Ensin oli:katsotaan. Sitten kerrottiin, että antavat paikan mieluummin toiselle.

        -Muilta kuulin,että tämä toinen oli nuori eliittinainen. Oli sairastunut psyykkisesti työpaikassaan. Nopeasti pois. Hommattiin paikka Kaakkois-Suomesta mielisairaalasta. Oli saanut ohjeet, ettei saa olla henkilökunnan kanssa tekemisissä, potilastyötä vaan, MUTTA kun oli niin kaunis. Joku lääk-kandi tuppasi seuraan ja huomasi heti, että nainen on ihan psyk.sairas. .
        Äkkiä pois. Suojatyöhön Työterveyslaitokselle. Ihan sieltä laitokselta kertoivat, että oli niin sairas, että piti panna ulos. Mutta siltikään minua ei haluttu. Taustani!

        Tässä jutussa mukana olevat henkilöt ovat nykyään yli 80:siä tai edesmenneitä, En viitsi kertoa uudempia juttuja, vaikka nekin olisivat jo entisiä, MUTTA luulen,että samaan luokkaan kuuluvien suojelu jatkuu edelleen, vaikka ei näin räikeänä.

        Minkälaisia lääkäreitä onkaan hommissa.

        Psykiatreista kirjoitetaan muilla palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä jutussa mukana olevat henkilöt ovat nykyään yli 80:siä tai edesmenneitä, En viitsi kertoa uudempia juttuja, vaikka nekin olisivat jo entisiä, MUTTA luulen,että samaan luokkaan kuuluvien suojelu jatkuu edelleen, vaikka ei näin räikeänä.

        Minkälaisia lääkäreitä onkaan hommissa.

        Psykiatreista kirjoitetaan muilla palstoilla.

        Kyllä se suojelu jatkuu räikeänä lääkäriammattikunnassa. Hehän ovat tunnettuja lojaaliudesta. Kollegan virheitä ei potilaalle myönnetä-

        Ovat eliittiä, sieltä se tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se suojelu jatkuu räikeänä lääkäriammattikunnassa. Hehän ovat tunnettuja lojaaliudesta. Kollegan virheitä ei potilaalle myönnetä-

        Ovat eliittiä, sieltä se tulee.

        Sinäkin olisit voinut opiskella lääkäriksi.

        Kukaan ei estänyt.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Suomen "eliitti" on suomen henkisesti köyhin osaluokka.
      Heille rakkaus ja empatia ovat vierasperäisiä sanoja.

      Eliittikin kuoleee, heidät haudataan ja unohdetaan graniitti patsaidensa alle.
      Ei käy kateeksi.

      • Anonyymi

        Rahaeliitti on, mutta sitten on erikseen varakas sivistyneistö, oppineisto ja niissä ammateissa toimivat-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahaeliitti on, mutta sitten on erikseen varakas sivistyneistö, oppineisto ja niissä ammateissa toimivat-

        Mitä hissiyhtiö Koneen lapset ovatkaan kertoneet isästään, joka pani firman kukoistamaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hissiyhtiö Koneen lapset ovatkaan kertoneet isästään, joka pani firman kukoistamaan..

        Siis kotona hirviö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kotona hirviö.

        Kolbe ja Virtanen voisivat kirjoittaa kirjan: ELIITIN ÄPÄRÄT-

        Suomifilmien aiheisiin ovat kuuluneet, miten käy, kartanon ylioppilaspoika panee piian paksuksi. Huonosti. Usein menivät koskeen lapsensa kanssa.

        Tai kun isäntä teki piialle lapsen.

        Nykyään au-äiti pystyy elättämään lapsen. Äpärät eivät peri, Mikä on muu vaikutus lapsen elämään.

        Donnerin avioton poika kirjoitti kirjan. Kai toivoi, että isä olisi lukenut sen. Isä kuoli ennen kuin ilmestyi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolbe ja Virtanen voisivat kirjoittaa kirjan: ELIITIN ÄPÄRÄT-

        Suomifilmien aiheisiin ovat kuuluneet, miten käy, kartanon ylioppilaspoika panee piian paksuksi. Huonosti. Usein menivät koskeen lapsensa kanssa.

        Tai kun isäntä teki piialle lapsen.

        Nykyään au-äiti pystyy elättämään lapsen. Äpärät eivät peri, Mikä on muu vaikutus lapsen elämään.

        Donnerin avioton poika kirjoitti kirjan. Kai toivoi, että isä olisi lukenut sen. Isä kuoli ennen kuin ilmestyi,

        Myös kirjan otsIkolta ELIITIN MUSTAT LAMPAAT voisi kirjoittaa. Eiköhän haastatteluja saisi.


    • Anonyymi

      Suomen(kin) eliitti on yhtä salaliittoa. Se on olemassa ja tekee,mitä omaksi parhaakseen näkee.
      Pitää reviireistään kiinni ja pyrkii häätämään muut.

      Siitä ei voi tänne kirjoittaa edes sitä, mitä valtamediassa on julkaistu,

      Pitäisi valita oikeat kansanedustajat, jtka yrittäisivät viedä tasa-arvoisen hyvinvointiyhteiskunnan linjauksia eteenpäin.

    • Anonyymi

      ei saa, ellet halua koiria perääsi
      avainsana on : narsismi

      • Anonyymi

        Itse asiassa juuri, kun muistelin niitä eliittikollegoitani, tuli mieleen, että käyttyivät kuin narsistit. Mutta eihän ne nyt voi kaikki niitä olla,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa juuri, kun muistelin niitä eliittikollegoitani, tuli mieleen, että käyttyivät kuin narsistit. Mutta eihän ne nyt voi kaikki niitä olla,

        Vaikka haluaisi, vanhoja ihmetyksen aiheita palailee mieleen.

        Esim. olin mennyt uuteen työpaikkaan ja aikaan sinne tuli mieslääkäri. Heti alkuun hän poikkesi huoneeseeni ja huolettoman tuttavallisesti esitti, että on homo eikä halua kenenkään tietävän sitä. Sitten hän esitti, miten minun käyttäytyä, olla ja ilmeillä käytävillä, missä on muita ihmisiä. Että muut päättelisivät meillä olevan jotakin sutinaa.Mainitsi sitten 2 kollegaani aikaisemmissa työpaikoissaan. Olivat toimineet niin. TÄSSÄ ELIITTITYYPPI PYYSI TAVANMUKAISTA SALAAMISTA JA SUOJELUA. iHAN RUTIINIJUTTU HÄNELLE,
        Mutta järkytyin. En ikinä suostu moiseen hyväksi käyttöön. Mite ihmeessä kollegat olivat alentuneet moiseen.-Siten ihmeessä, että eliittikollegoille se rutiinisalaamistoimintaa.

        Ko. homo suuttui. Ei ollut tiennyt, etten ole eliittiä. Tästä kehkeytyi hengenvaaralliset kuviot minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka haluaisi, vanhoja ihmetyksen aiheita palailee mieleen.

        Esim. olin mennyt uuteen työpaikkaan ja aikaan sinne tuli mieslääkäri. Heti alkuun hän poikkesi huoneeseeni ja huolettoman tuttavallisesti esitti, että on homo eikä halua kenenkään tietävän sitä. Sitten hän esitti, miten minun käyttäytyä, olla ja ilmeillä käytävillä, missä on muita ihmisiä. Että muut päättelisivät meillä olevan jotakin sutinaa.Mainitsi sitten 2 kollegaani aikaisemmissa työpaikoissaan. Olivat toimineet niin. TÄSSÄ ELIITTITYYPPI PYYSI TAVANMUKAISTA SALAAMISTA JA SUOJELUA. iHAN RUTIINIJUTTU HÄNELLE,
        Mutta järkytyin. En ikinä suostu moiseen hyväksi käyttöön. Mite ihmeessä kollegat olivat alentuneet moiseen.-Siten ihmeessä, että eliittikollegoille se rutiinisalaamistoimintaa.

        Ko. homo suuttui. Ei ollut tiennyt, etten ole eliittiä. Tästä kehkeytyi hengenvaaralliset kuviot minulle.

        Minä kyllä lupasin säilyttää salaisuuden ja käyttäytyä "normaalisti" häntä kohtaan. Ei onnistunut "normaali" kummaltakaan,
        Hän oli narsisti. Perusti siihen työpaikkaan narsistin hovin ja narsistin koston kohteeksi jouduin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä lupasin säilyttää salaisuuden ja käyttäytyä "normaalisti" häntä kohtaan. Ei onnistunut "normaali" kummaltakaan,
        Hän oli narsisti. Perusti siihen työpaikkaan narsistin hovin ja narsistin koston kohteeksi jouduin.

        SIIS ELIITTI SUOJELEE OMIAAN JA SALAA NÄIDEN VIAT JA MOKAT.
        Niille, jotka eivät ole eliittiä, saa tehdä mitä vaan ja nekin, vaikka rikolliset teot salataan. On omaa kokemusta, vierestä nähtyä ja kuultua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SIIS ELIITTI SUOJELEE OMIAAN JA SALAA NÄIDEN VIAT JA MOKAT.
        Niille, jotka eivät ole eliittiä, saa tehdä mitä vaan ja nekin, vaikka rikolliset teot salataan. On omaa kokemusta, vierestä nähtyä ja kuultua.

        KOK eliitti lenätti Orpolapsia Venäjältä 3 toimittajaa ammuttiin ravintolan eteen. https://www.naistenaani.fi/katri-ikavalko-alykas-toimittaja-sateili-hyvyytta/


    • Anonyymi

      MUTTA ELIITIN SISÄLLÄ ON MYÖS KOVAA/RAAKAA KILPAILUA .ainakin tiedemaailmassa eli yliopistoissa. Kyynärpäät verillä taistellaan paikasta auringossa. Siellä on ajettu itsemurhaan ja tapettukin. Yliopistoja pidetään vainojen pesäpaikkoina. Joka siellä joutuu vainon kohteeksi, ei pääse siitä eroon, vaikka lähtee pois,

      Yliopistot ovat olleet täysin eliitin reviiriä. Nykyään on vähän nurkkaa pureskeltu auki.

    • Anonyymi

      Kolbe ja Järvinen mainitsevat, että nykyään eri luokat ovat enemmän tekemisissä keskenään. Ehkä tutustuvat ihmisinä toisiinsa-

      Ollaan samassa peruskoulussa, toivottavasti kohta toisen asteen koulutuksissa. Enimmäkseen vielä opettajat ovat ylempää keskiluokkaa siellä ylemmillä luokilla.
      Järvinen on tehnyt javaintoja siitä, että opettajat tykkäävät enemmän ylempien yhteiskuntaluokkien oppilaista.

      Ja on vielä tullut vastaan yläluokan äiti, joka on hermostuneena huutanut miltei apua huomatessaan lapsensa joutuvan tavallisten lasten kouluun.

      • Anonyymi

        Luokaton yhteiskunta on demarien propaganda jota ajoivat 60 luvulta alkaen kunnes koplasivat itsensä riittävän rikkaiksi.

        Sen jälkeen kun oma tili on täysi onkin kiire pitää huoli siitä että muiden tili pysyy tyhjänä.

        Tavoite ei oikeasti ollut missään vaiheessa saada kaikkien tilille jotain katetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luokaton yhteiskunta on demarien propaganda jota ajoivat 60 luvulta alkaen kunnes koplasivat itsensä riittävän rikkaiksi.

        Sen jälkeen kun oma tili on täysi onkin kiire pitää huoli siitä että muiden tili pysyy tyhjänä.

        Tavoite ei oikeasti ollut missään vaiheessa saada kaikkien tilille jotain katetta.

        Luokaton yhteiskunta ei ole mahdollinen, ellei sitten luokka- sanaa poisteta käytöstä,
        Raha, valta, oma etu, laumaan eli joukkoon eli meihin kuuluminen on jo eläimellinen vietti.
        Julmuus, tuhoaminen on perinnöllistä niille, jotka ovat pitäneet puolensa ihmisen kehityshistorian aikana.

        Raha ja valta kasaantuva joillekin .Perversioita riittää. Ketä mahtaa kuulua siihen Saksassa paljastuneeseen 30 000 jäsenen pedofiilirinkiin. Ja ketä jo paljastunut kuuluvaksi Epsteinin orgiaporukoihin, Kun Suomessa on paljastunut pedofiilirinkejä, kyllä on nopeasti vaiettu.

        PAHA, PAHA MAAILMA, MUTTA VOISIKO SUOMEN ELIITISTÄ PUHUA.


    • Anonyymi

      Kirjoitin narsismista. Ei julkaistu,Itse tutustuin aiheeseen yliopistokinikalla 1970-luvulla. Oli uusi asia.

      • Anonyymi

        Sillä vuosiluvulla pikku kunnassa, jonne muutin, oltiin kiinnostuneita: kerro lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä vuosiluvulla pikku kunnassa, jonne muutin, oltiin kiinnostuneita: kerro lisää.

        Satakunnassa kun valistin aiheesta, muut alueen psykologit kielsivät puhumasta asiasta, jota ei ole olemassa. Munaisin koko ammattikunnan. Vaikenin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satakunnassa kun valistin aiheesta, muut alueen psykologit kielsivät puhumasta asiasta, jota ei ole olemassa. Munaisin koko ammattikunnan. Vaikenin.

        Joskus parikymmentä vuotta myöhemmin alkoi mediassa olla jotakin ja ammattipiireissäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus parikymmentä vuotta myöhemmin alkoi mediassa olla jotakin ja ammattipiireissäkin.

        Sitten tapahtui tulvahdus, kun tavikset alkoivat tajua asiaa.Kaikki, joista ei tykätty, olivatkin narsisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten tapahtui tulvahdus, kun tavikset alkoivat tajua asiaa.Kaikki, joista ei tykätty, olivatkin narsisteja.

        Sieltä yliopistoklinikalta asia eo levinnyt ja kollegat satakunnassa käslivät pysyä hiljaa, Nyt tajuan, miksi olisin munannut koko ammattikunnan (eliittien osalta).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä yliopistoklinikalta asia eo levinnyt ja kollegat satakunnassa käslivät pysyä hiljaa, Nyt tajuan, miksi olisin munannut koko ammattikunnan (eliittien osalta).

        Olisin antanut diagnoosikuvauksen heidän persoonallisuudestaan


    • Anonyymi

      SISÄSIITTOISUUS ELIITISSÄ

      Oletteko tavanneet sisäsiittoisuuden takia kummallisia kasvonpiirteitä Minä olen.

      • Anonyymi

        Lisään vielä etten vinoile yllä olevassa viestissäni. Olen tavannut tällaisia ihmisiä. Jutellut heidän kanssaan. Ovat kertoneet keitä liian läheisiä yhdessä lapsia tehneitä on heillä taustassaan

        (muuten olen sisäsiittoisuuden seurauksia aikoinaan nähnyt maaseutukunnissa. )


    • Anonyymi

      Ei saa. Viestini estettiin. Entä tämä?

    • Anonyymi

      Varovasti kokeilen saanko kirjoitettua. Kun opiskelin H:gin yliopistossa -64 alkaen, rupesin heti käymään teattereissa. Kyllä nautin. Sitten joskus toisena vuotena menin taas veljen vaimon kanssa kansallisteatteriin. Ison näyttämön näytelmistä en tykännyt, mutta pienen näyttämön annista sitäkin enemmän.
      Eräs arvoisa herra näki,kun tulin eteisaulaan. Hyökkäsi kysymään, mitä siellä HEILLÄ on kokous. Sanoin meneväni pienelle näyttämölle-
      Tapasin hänet myöhemmin. Sanoi tarkistaneensa, että olin todella mennyt näytelmää katsomaan. MUTTA KAUHEAA. Kansallisteatteri kuuluu paremmalle väelle. Ei siellä tuollaiset alaluokan ihmiset saa käydä, Asialle pitää tehdä jotakin.

      • Anonyymi

        Olin yliopistovainon kohteena. Minulla oli palkattu stalkkeri, vaikka en sitä heti ymmärtänyt.

        Jaaha , viesti hävisi. Pienissä pätkissä sitten.

        Tämä stalkkeri pyysi minua kanssaan ruotsalaiseen teatteriin, pääsisin aitioon. En muistanut siitä käynnistä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin yliopistovainon kohteena. Minulla oli palkattu stalkkeri, vaikka en sitä heti ymmärtänyt.

        Jaaha , viesti hävisi. Pienissä pätkissä sitten.

        Tämä stalkkeri pyysi minua kanssaan ruotsalaiseen teatteriin, pääsisin aitioon. En muistanut siitä käynnistä mitään.

        Joskus myöhemmin kuljin ruotsalaisen teatterin ohi. Vahtimestari nähdessään minut, hyökkäsi kimppuuni. Huusi ja haukkui. Lähdin karkuun.
        Kun toisen kerran näin hänet, menin itse pyytämään, että kertoisi, mistä on kyse,
        Kertoi minun huudelleen aitiosta kauheuksia näyttämöllä olleelle näyttelijälle. Ihan vierasta juttua minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus myöhemmin kuljin ruotsalaisen teatterin ohi. Vahtimestari nähdessään minut, hyökkäsi kimppuuni. Huusi ja haukkui. Lähdin karkuun.
        Kun toisen kerran näin hänet, menin itse pyytämään, että kertoisi, mistä on kyse,
        Kertoi minun huudelleen aitiosta kauheuksia näyttämöllä olleelle näyttelijälle. Ihan vierasta juttua minulle.

        Kysyin stalkkerilta, mitä oli tapahtunut, Sama kertomus, henkilökohtaisia salaisuuksia olin huudellut.

        Vähitellen minulla muisti palasi osittain, Muistin aition. Joku mies tuli sinne ja sanoi:nyt. Muistan vain, että jotakin olin huutanut. Näyttelijä oli juossut näyttämöltä pois.( - Tämä oli minulle aivan vieras näyttelijä.) Sitten muista, että minut käytiin kaappaamassa aitiosta. Kannettiin. En pystynyt kävelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin stalkkerilta, mitä oli tapahtunut, Sama kertomus, henkilökohtaisia salaisuuksia olin huudellut.

        Vähitellen minulla muisti palasi osittain, Muistin aition. Joku mies tuli sinne ja sanoi:nyt. Muistan vain, että jotakin olin huutanut. Näyttelijä oli juossut näyttämöltä pois.( - Tämä oli minulle aivan vieras näyttelijä.) Sitten muista, että minut käytiin kaappaamassa aitiosta. Kannettiin. En pystynyt kävelemään.

        Tästä oli minulle kauheat ja pitkäaikaiset seuraukset. -En voinut enää käydä missään teatterissa muuallakaan Suomessa.

        Joskus paljon myöhemmin yritin käydä Tampereella työväen teatterissa pienellä näyttämöllä, Sieltä minut häädettiin pois rajusti elektronisella aseella ampuen-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä oli minulle kauheat ja pitkäaikaiset seuraukset. -En voinut enää käydä missään teatterissa muuallakaan Suomessa.

        Joskus paljon myöhemmin yritin käydä Tampereella työväen teatterissa pienellä näyttämöllä, Sieltä minut häädettiin pois rajusti elektronisella aseella ampuen-

        Tänne ei pystynyt kirjoittamaan asiasta. Kirjoitin liuskan verran selontekoaja. Yritin toimittaa paikalliselle koomikolle, teatterialan edustajalle. En tiedä, onko saanut.


    • Anonyymi

      Tänään on Hesarissa mielipidekirjoitus. Marjukka Liite kirjoittaa otsikolla

      KORKEAKOULUJEN TASA-ARVO RAKOILEE YLIOPISTOJEN ELIITTIALOILLA VALIKOITUEN YLÄLUOKKAISEMMAKSI KUIN MUILLA ALOILLA

      Korkeakoulutuksen saavutettavuus on muutakin kuin se juttu , että joka maakunnassa on korkeakoulu.

      Sosioekonomiset erot yliopisto-opiskelijoilla ovat tasoittuneet tuntuvasti, paitsi alimpien ryhmien osalta.

      Useiden tutkimusten mukaan erot ovat siirtyneet yliopistojen sisälle. Eliittialoilla eli lääketieteessä, oikeustieteessä, tekniikassa, kauppatieteissä ja nykyään myös psykologiassas on yläluokkaisempia opiskelijoita kuin esim.farmasiassa, yhteiskuntatieteissä ja kasvatustieteessä.

    • Anonyymi

      Nyt koronan runnoessa yhteiskuntaa ja pienten ja keskisuurten yritysten mennessä konkurssiin , eliitin tulon ovat moninkertaistuneet.

      • Anonyymi

        Kuluttajalla on mahdollisuus valita mitä tekee.

        Miksi vitussa pitää ostaa jostain Amazonista? Kukaan ei pakota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluttajalla on mahdollisuus valita mitä tekee.

        Miksi vitussa pitää ostaa jostain Amazonista? Kukaan ei pakota.

        Yhteiskunta on jakautumassa kahtia. Ei hyvä juttu.


      • Anonyymi

        Aivan hyvä jos kampaamot ja kosmetologit meneekin konkurssiin.

        Jokainen osaa leikata tukkansa ja kosmetologia on tarpeetonta hyysäystä.


      • Anonyymi

        Ja tatuointistudiot. Ne pitäisi lailla kieltää muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluttajalla on mahdollisuus valita mitä tekee.

        Miksi vitussa pitää ostaa jostain Amazonista? Kukaan ei pakota.

        Siis Suomessakin eliitin tulot ovat kaksin kolminkertaistuneet koronan aikana.


    • Anonyymi

      Kävin ketjun läpi nähdäkseni, mitä on jäljellä-

      Yksi viesti on poistettu. Se on se, jossa kerroin Pohjamaalla sijaitsevasta pikkukaupungista, jonne psyykkisesti sairastuneet terveyskeskuspsykologit siirrettiin eliittiyhteyksien avulla "töihin" eli hoitoon. Eivät he mitään sairasta porukkaa olleet. Terveyskeskustyö oli vaan liikaa eliittioloissa eläneille.

      • Anonyymi

        Viestejäni on valkopesty. Poistettu mm.se. miten eliittikollegat asennoituivat. Sillä. ei ollut mitään väliä, että päästään sekaisin oleva oli ehtinyt tehdä asiakastyötä, ennen kuin asia huomattiin. Harmitti vaan, etteivät kollegat ehtineet toimittaa Pohjanmaalle ennen kuin esimiehet huomasivat.

        Jostakin viestistä on poistettu verbejä ja tehty kirjoitusvirheitä, ettei vaikuttaisi uskottavalle.

        Niin, yksi viesti on poistettu sääntöjen vastaisena, muita sitten muuten vaan. Ja viesteitä on poistettu osia,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestejäni on valkopesty. Poistettu mm.se. miten eliittikollegat asennoituivat. Sillä. ei ollut mitään väliä, että päästään sekaisin oleva oli ehtinyt tehdä asiakastyötä, ennen kuin asia huomattiin. Harmitti vaan, etteivät kollegat ehtineet toimittaa Pohjanmaalle ennen kuin esimiehet huomasivat.

        Jostakin viestistä on poistettu verbejä ja tehty kirjoitusvirheitä, ettei vaikuttaisi uskottavalle.

        Niin, yksi viesti on poistettu sääntöjen vastaisena, muita sitten muuten vaan. Ja viesteitä on poistettu osia,

        ja tuonne heti alkuun 28.6. on lisätty gs-viesti ja sen perään myöhemmin 22.10. ja 13.12, pitkät viestit ehkä tarkoituksella, että leimaantuisi gs-ketjuksi.


        tai ehkä vain gs:n esille tuomiseksi

        tiedä häntä.


    • Anonyymi

      Huh, huh

      Kävin eliittinarsististalkkerihammaslääkärillä. Varasin netissä ajan, enkä tullut kunnolla katsoneeksi nimeä. Kun oli valmistunut 8 v-sitten, ei enää voinut olla murkkuikäinen koulukiusaajakaan.

      Mitä tykkäätte hammastarkastuksesta : nopealla vauhdilla kävi leuat/hampaat läpi.Huusi koko ajan reikä, reikä, reikä....ja aina välillä pisti terävällä piikillä. Sitten työnsi jotakin ikenen alle, kysyi hoitsulta: menikö jo viisi milliä,Odottelen tässä, mikä tauti puhkeaa vai oliko sirutus.

      Käytös oli aivan uskomattoman alkeellista. Oli yhden lajin ennätys .

      • Anonyymi

        ne reiät yleensä ilmoitetaan numeroina millä pinnalla reikää tai kariesta on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ne reiät yleensä ilmoitetaan numeroina millä pinnalla reikää tai kariesta on

        Vaivaa epäily, ettei edes ollut hl vaan muu stalkkeri. Hammaslääkäri tuskin sanoo hampaasta, että on huonossa hapessa. Ei hallinnut ammattikieltä. Ilmoitti, että pitää
        keskustella minun elämäntavoistani, jankutti hampaiden harjaamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaivaa epäily, ettei edes ollut hl vaan muu stalkkeri. Hammaslääkäri tuskin sanoo hampaasta, että on huonossa hapessa. Ei hallinnut ammattikieltä. Ilmoitti, että pitää
        keskustella minun elämäntavoistani, jankutti hampaiden harjaamisesta.

        Olen muualle kirjoittanut hammasasiasta enemmän. Seuraavastakin hampulista. Totean vaan , että ammattimoraalista ei ollut tietoakaan ja muutenkin olisi sopinut psykopaatille.


    • Anonyymi

      kun duunarin pentu pääsee opiskelemaan yhteiskuntaluokkaansa korkeammalle niin se on selvä että näkyy vähän joka asiassa. sitä vaan ei voi peitellä kumpaankaan suuntaa, erilaisuus näkyy kaukaa. ja siitä ei pääse eroon noin vain.

      • Anonyymi

        En haluaisi näyttää eliittityypille enkä varsinkaan käyttäytyä heidän tyyliinsä enkä olla eliittinarsisti. Olen kyllä käyttäytynyt sivistyneesti,koska olen sellainen ollut.

        Ovat itse asiassa pelänneet minua, nyt tajuan, korkean älykkyystasoni takia. Sitä kun ei ole pystynyt peittämään. Muistan aikoinani ihmetelleeni, miksi lääkärit vaikuttivat niin tyhmille. Yksi syy oli, että ÄO:ni oli niin paljon korkeampi.

        Nyt olen ollut yli parikymmentä vuotta rankan vainon kohteena ja se näkyy. Tämäkin kloppilääkäri tiesi sen. Ja vaino vaan jatkuu, vaikka olen kohta 76 v.


    • Anonyymi

      tulipas kiire nostaa ketjuja eteen

    • Anonyymi

      Onko raha sen eliittiarvon mitta?

      Itse tunnen miljonäärejä.
      Minusta raha ei ole eliitin mitta?

      Kerran eräs asiakas kysyi itseltäni: Paljonko ostit niitä
      Itseäni kiinnostaa: Mitä ihmisryhmää pidät eliittinä?
      nokian osakkeita (silloin kun nokian ensinmäinen osake anti
      alkoi)?

      Vastasin hänelle : Tunnen miljonäärejä enkä kadehdi heitä.
      Mutta jos näen tuossa kadulla kävelyllä kaksi aikuista ihmistä heidän lapset on jo aikuisia.
      He kävelevät siinä käsikädessä
      ja rakkaus huokuu edelleen heistä
      niin se on jotakin.
      Ei se ole sellaista että kaheditisin heitä
      vaan se on sellaista totuutta että se tekee
      itseni onnelliseksi.

      En siis kadehdi saati kumarra mitään (raha eliittiä).
      Miksi niin tekisin?

      Mielestäni ihmiset jotka osaavat rakastaa
      sekä näyttää ja jakaa Rakkautensa
      ovat se ainoa eliitti.

      Ihminen jolla on 100 miljoonaa
      rahaa ei ole eliittiä.

      Mutta se joka juoksee sairaalan portaat ylös
      koska hissi on niin hidas että
      hän ehtisi nähdä saattohoidossa olevan Äitinsä
      ennen kuin hän kuolee.
      Sitten hän löytää Äitinsä hän on kuollut.
      Hän koskettaa Äitiään, Äidin ruumis on vielä lämmin
      mutta hän on mennyt.
      Mies pyytää hoitajan paikalle.
      Hoitaja toteaa saman.
      Hän sanoo: Voitko olla täällä yksin
      kun pyydän lääkärin käymaan?
      Vastaan hänelle: "Hän on mun Äiti".

      Mielestäni tämä on sen eliitin määrre.





      Onko raha sen eliittiarvon mitta?

      Itse tunnen miljonäärejä.
      Minusta raha ei ole eliitin mitta?

      Kerran eräs asiakas kysyi itseltäni: Paljonko ostit niitä
      Itseäni kiinnostaa: Mitä ihmisryhmää pidät eliittinä?
      nokian osakkeita (silloin kun nokian ensinmäinen osake anti
      alkoi)?

      Vastasin hänelle : Tunnen miljonäärejä enkä kadehdi heitä.
      Mutta jos näen tuossa kadulla kävelyllä kaksi aikuista ihmistä heidän lapset on jo aikuisia.
      He kävelevät siinä käsikädessä
      ja rakkaus huokuu edelleen heistä
      niin se on jotakin.
      Ei se ole sellaista että kahedesin heitä
      vaan se on sellaista totuutta että se tekee
      itseni onnelliseksi.

      En siis kadehdi saati kumarra mitään (raha eliittiä).
      Miksi niin tekisin?

      Mielestäni ihmiset jotka osaavat rakastaa
      sekä näyttää ja jakaa Rakkautensa
      ovat se ainoa eliitti.

      Ihminen jolla on 100 miljoonaa
      rahaa ei ole eliittiä.

      Mutta se joka juoksee sairaalan portaat ylös
      koska hissi on niin hidas että
      hän ehtisi nähdä saattohoidossa olevan Äitinsä
      ennen kuin hän kuolee.
      Sitten hän löytää Äitinsä hän on kuollut.
      Hän koskettaa Äitiään, Äidin ruumis on vielä lämmin
      mutta hän on mennyt.
      Mies pyytää hoitajan paikalle.
      Hoitaja toteaa saman.
      Hän sanoo: Voitko olla täällä yksin
      kun pyydän lääkärin käymaan?
      Vastaan hänelle: "Hän on mun Äiti".

      Mielestäni tämä on sen eliitin määrre.

      Onko raha sen eliittiarvon mitta?

      Itse tunnen miljonäärejä.
      Minusta raha ei ole eliitin mitta?

      Kerran eräs asiakas kysyi itseltäni: Paljonko ostit niitä
      Itseäni kiinnostaa: Mitä ihmisryhmää pidät eliittinä?
      nokian osakkeita (silloin kun nokian ensinmäinen osake anti
      alkoi)?

      Vastasin hänelle : Tunnen miljonäärejä enkä kadehdi heitä.
      Mutta jos näen tuossa kadulla kävelyllä kaksi aikuista ihmistä heidän lapset on jo aikuisia.
      He kävelevät siinä käsikädessä
      ja rakkaus huokuu edelleen heistä
      niin se on jotakin.
      Ei se ole sellaista että kahedesin heitä
      vaan se on sellaista totuutta että se tekee
      itseni onnelliseksi.

      En siis kadehdi saati kumarra mitään (raha eliittiä).
      Miksi niin tekisin?

      Mielestäni ihmiset jotka osaavat rakastaa
      sekä näyttää ja jakaa Rakkautensa
      ovat se ainoa eliitti.

      Ihminen jolla on 100 miljoonaa
      rahaa ei ole eliittiä.

      Mutta se joka juoksee sairaalan portaat ylös
      koska hissi on niin hidas että
      hän ehtisi nähdä saattohoidossa olevan Äitinsä
      ennen kuin hän kuolee.
      Sitten hän löytää Äitinsä hän on kuollut.
      Hän koskettaa Äitiään, Äidin ruumis on vielä lämmin
      mutta hän on mennyt.
      Mies pyytää hoitajan paikalle.
      Hoitaja toteaa saman.
      Hän sanoo: Voitko olla täällä yksin
      kun pyydän lääkärin käymaan?
      Vastaan hänelle: "Hän on mun Äiti".

      Mielestäni tämä on sen eliitin määrre.

      36.02NYT TOISTETAAN

      • Anonyymi

        Noin, siinä sitä julkaistiin runoelmaa toistoa, että lukijat karkkoisivat. Odotas, kun adrenaliinitasoni laskee ja kontrolli paranee,KIRJOITAN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin, siinä sitä julkaistiin runoelmaa toistoa, että lukijat karkkoisivat. Odotas, kun adrenaliinitasoni laskee ja kontrolli paranee,KIRJOITAN.

        siis tarkoitus saada hammaslääkäriviestit jäämään niin taakse, ettei kukaan niitä lue.

        Runoelman henkilön älykkyys on aika matala. kun noin tunnevaltaisesti käsittelee aihetta,

        .Hyvin älykkäätkään eivät niin rahasta ymmärrä, mutta heidän tyylinsä käsitellä aihetta olisi toisenlainen: filosofisempi, laajempiin sfääreihin yltävä.

        ELIITTI ON IHAN MÄÄRITELTÄVISSÄ OLEVA IHMISJOUKKO YHTEISKUNNASSA. Heillä on valtaa, verkostoja, varallisuutta, myös oppineistoa. Heillä on omat toimintatapansa: kielteisten asioitten, mokien piilottaminen, salaaminen, vahva keskinäinen lojaalisuus.

        He salaavat omat asiansa, mutta alempiin yhteiskuntaluokkiin kuuluvien henkilökohtaisetkin asiat kuulutetaan julki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis tarkoitus saada hammaslääkäriviestit jäämään niin taakse, ettei kukaan niitä lue.

        Runoelman henkilön älykkyys on aika matala. kun noin tunnevaltaisesti käsittelee aihetta,

        .Hyvin älykkäätkään eivät niin rahasta ymmärrä, mutta heidän tyylinsä käsitellä aihetta olisi toisenlainen: filosofisempi, laajempiin sfääreihin yltävä.

        ELIITTI ON IHAN MÄÄRITELTÄVISSÄ OLEVA IHMISJOUKKO YHTEISKUNNASSA. Heillä on valtaa, verkostoja, varallisuutta, myös oppineistoa. Heillä on omat toimintatapansa: kielteisten asioitten, mokien piilottaminen, salaaminen, vahva keskinäinen lojaalisuus.

        He salaavat omat asiansa, mutta alempiin yhteiskuntaluokkiin kuuluvien henkilökohtaisetkin asiat kuulutetaan julki.

        Yksi helposti huomattava käyttäytyminen on halveksunnan esittäminen, ihan ääneen.


    • Anonyymi

      Johtopäätös:

      Eliitistä saa kirjoittaa, kukaan sitä ei koita estää.

      • Anonyymi

        Ei saa kirjoittaa kielteisiä asioita. On estetty tässäkin ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa kirjoittaa kielteisiä asioita. On estetty tässäkin ketjussa.

        Listaatko asiat mistä et saanut kirjoittaa.

        Kuka esti ja miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Listaatko asiat mistä et saanut kirjoittaa.

        Kuka esti ja miten?

        En pysty enää listaamaan, kun en aikoinaankaan sellaista tehnyt. Stalkkerit tekevät sitä, häiritsevät ja estävät kirjoittamista. Ylläpito/mode muuttaa tekstiäni, lyhentää, poistaa. tiivistää. Joskus heti lähettämisen jälkeen tulee ulos "kutistettuna", joskus myöhemmin huomaan tämän.- Tänäänkin toisessa ketjussa kirjoittamisen aikana iso osa poistettiin ja kirjoittaminen estettiin. Piti lähettää sellaisenaan. - Olen vahdinnan alainen. Ihan tavallista minulle. - Silloin kun kirjoitin tänne, oli paljon näitä ilmiöitä.- Niin ja on ihan tavallista, että viestini vaan yhtäkkiä katoaa tai minä lennän aloitussivulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty enää listaamaan, kun en aikoinaankaan sellaista tehnyt. Stalkkerit tekevät sitä, häiritsevät ja estävät kirjoittamista. Ylläpito/mode muuttaa tekstiäni, lyhentää, poistaa. tiivistää. Joskus heti lähettämisen jälkeen tulee ulos "kutistettuna", joskus myöhemmin huomaan tämän.- Tänäänkin toisessa ketjussa kirjoittamisen aikana iso osa poistettiin ja kirjoittaminen estettiin. Piti lähettää sellaisenaan. - Olen vahdinnan alainen. Ihan tavallista minulle. - Silloin kun kirjoitin tänne, oli paljon näitä ilmiöitä.- Niin ja on ihan tavallista, että viestini vaan yhtäkkiä katoaa tai minä lennän aloitussivulle.

        Kirjoitan usein asioista, joista ei suomi24:ssä saa kirjoittaa, vaikka niistä olisi kirjoitettu virallisessa mediassa.

        On todella älytöntä kysyä, KUKA ESTI, hitostako minä tiedän ja en todellakaan rupea kirjoittamaan, mitä, miten ja missä vaiheessa viestistä jotakin hävisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan usein asioista, joista ei suomi24:ssä saa kirjoittaa, vaikka niistä olisi kirjoitettu virallisessa mediassa.

        On todella älytöntä kysyä, KUKA ESTI, hitostako minä tiedän ja en todellakaan rupea kirjoittamaan, mitä, miten ja missä vaiheessa viestistä jotakin hävisi.

        Vedä se foliopipo päähäsi ja mene sängyn alle, niin kukaan ei lue salaa ajatuksiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedä se foliopipo päähäsi ja mene sängyn alle, niin kukaan ei lue salaa ajatuksiasi.

        kiitos nostosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan usein asioista, joista ei suomi24:ssä saa kirjoittaa, vaikka niistä olisi kirjoitettu virallisessa mediassa.

        On todella älytöntä kysyä, KUKA ESTI, hitostako minä tiedän ja en todellakaan rupea kirjoittamaan, mitä, miten ja missä vaiheessa viestistä jotakin hävisi.

        Harhaisen maailma on erilainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaisen maailma on erilainen.

        Minä en ole harhainen. Pulma on siinä, että tiedän liikaa.


    • Anonyymi

      osa on kerännyt rahansa ison palkan avulla ja reittä pitkin kipuamisella

      • Anonyymi

        -Niin ei pääse eliittiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Niin ei pääse eliittiin.

        onko sukari päässyt eliittiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko sukari päässyt eliittiin?

        Luin eräältä englanninkieliseltä alustalta jutun VOIKO HYVIN ÄLYKÄS PÄÄSTÄ ELIITTIIN?

        Kuvattiin esimerkkitilannetta. Siinä superälykäs. luova, innovatiivinen mies oli eliittifirmassa töissä. Hän nousi hierarkiassa ylöspäin ja palkka suureni, kun huomattiin hyödylliseksi. Sai tehdä töitään eliitin läheisyydessä-Nämä seurailivat häntä kuin hyvin tuottavaa eläintä. Eliittiin ei päässyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin eräältä englanninkieliseltä alustalta jutun VOIKO HYVIN ÄLYKÄS PÄÄSTÄ ELIITTIIN?

        Kuvattiin esimerkkitilannetta. Siinä superälykäs. luova, innovatiivinen mies oli eliittifirmassa töissä. Hän nousi hierarkiassa ylöspäin ja palkka suureni, kun huomattiin hyödylliseksi. Sai tehdä töitään eliitin läheisyydessä-Nämä seurailivat häntä kuin hyvin tuottavaa eläintä. Eliittiin ei päässyt.

        Normaali homma noiden psykosuhmureiden porukoissa.


    • Anonyymi

      Suhmurit ovat syyllisiä kaikkeen itsemurhista lähtien!

      • Anonyymi

        En tiedä, keiden itsemurhista puhut, mutta eliittiin kuuluvat terveyskeskuspsykologit ( muita ei juuri ollut) tekivät paljon itsemurhia. Eivät kestäneet työoloja. Muutkin psykologit.

        On jo niin vanha tapahtuma, että ehkä voin kertoa. Olin tullut uuteen työpaikkaan. Minulle tehtiin kaikki vaikeaksi, esitettiin perättömiä syytöksiä, jne. Sitten parin vuoden päästä eräs miespuolinen työntekijä syöksyi huoneeseeni ja sekava esitti, ettei vainoa minua enää ja pyytää, että muutkin lopettaa. Oli ollut tarkoitus, että lähden ja hänen vaimonsa saa paikkani. Meni jonkin aikaa ennen kuin kuulin, että vaimonsa oli tehnyt itsemurhan. Vaimolla oli jo saanut työpaikan naapurikaupungista. Työpaikka oli vapautunut, kun sen haltija psykologi oli tehnyt itsemurhan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, keiden itsemurhista puhut, mutta eliittiin kuuluvat terveyskeskuspsykologit ( muita ei juuri ollut) tekivät paljon itsemurhia. Eivät kestäneet työoloja. Muutkin psykologit.

        On jo niin vanha tapahtuma, että ehkä voin kertoa. Olin tullut uuteen työpaikkaan. Minulle tehtiin kaikki vaikeaksi, esitettiin perättömiä syytöksiä, jne. Sitten parin vuoden päästä eräs miespuolinen työntekijä syöksyi huoneeseeni ja sekava esitti, ettei vainoa minua enää ja pyytää, että muutkin lopettaa. Oli ollut tarkoitus, että lähden ja hänen vaimonsa saa paikkani. Meni jonkin aikaa ennen kuin kuulin, että vaimonsa oli tehnyt itsemurhan. Vaimolla oli jo saanut työpaikan naapurikaupungista. Työpaikka oli vapautunut, kun sen haltija psykologi oli tehnyt itsemurhan.

        No onneksi olen tehnyt elämäni ajan paskaduuneja jotka ei kelvanneet kellekkään. Olen säästynyt tuollaiselta vainoamiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onneksi olen tehnyt elämäni ajan paskaduuneja jotka ei kelvanneet kellekkään. Olen säästynyt tuollaiselta vainoamiselta.

        Kyllä siellä paskaduuneissakin on työpaikkakiusaamista ja vainoja. Mutta olet säästynyt, onnittelen.


    • Anonyymi

      Eliitti on kammottava ihmisryhmä. Niillä on päivänvalonkestävästikin paljon valtaa ja salaisesti todella paljon. Vain eliittiin kuuluvat ovat ihmisiä, muita voi kohdella ilman mitään omaatuntoa.

      • Anonyymi

        Nyt kun ikään kuuluen ja häirinnän kohteena ollen muistoja elämän varrelta palaa mieleen, niin eliitin kauheuksia riittää. Ovat olleet kovasti yhden mukaisia.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe