Huh, huh. Pääsimpä kunnon liukkaille eilen. Vaimoni oli törmännyt kaupungilla kahteen vanhaan panokumppaniinsa. Miehet ovat kaveruksia, joten siitä muisteloiden jälkeen toisen miehen kämpille. Miehet olivat molemmat laskeneet pari satsia spermaa vaimon pilluun. Vaimoni tuli sieltä suoraan kotiin, laittoi vain tekstarin minulle, että pysy kotona ja varo liukkaita. Arvasin mistä on kyse. Muna pystyssä odotin valmiina. Vaimon saavuttua riisuin hänet. Tunnustelin kädelläni hänen pilluansa ja otin pois vessapaperitukon, jonka hän oli miesten luota lähtiessään pilluunsa jotta spermat eivät valuisi pois, pillu oli aivan spermassa. Työnnyyin hänen sisäänsä, ja voi sitä ihanaa liukkauden ja vastaanottavaisuuden tunnetta hänen tavarassaan. Puristukset tuntuivat terskassani kun panin hänen turvonnutta pilluaan. En kyllä kauan kestänyt laukeamatta. Suosittelen.
Liukkaille
16
1580
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan jees. Mut pitäs ite olla katsojana, ja sit liukkaille...M55 (ja N60)
- Anonyymi
Varmasti aika kiihottavaa katsoa vierestä kun omaa vaimoa pannaan toisen miehen toimesta.
- Anonyymi
Olen itse mukana katsomassa ja panemassa vaimoani kaverini kanssa.
Olemme ksverin kanssa psnneet vaimoani yli 10 vuotta ja hän saa panna vaimoani aina kun haluaa ja hän panee kanssani 3-5yötä kuukaudessa kanssani kimpassa ja käy välillä pika panolla jolloin minä vien lapset leikkipuistoon että vaimo saa rauhassa panna vakimiehen lanssa ja vaimo soittaa noin tunnin päästä ja ilmoittaa että voidaan tulla kotiin. - Anonyymi
Tulkaa tänne näet kun vieraan kalu naisille tekee taikoja mies saa jatkaa kun vieraan sperma on pillua liukastanut
Anonyymi kirjoitti:
Olemme ksverin kanssa psnneet vaimoani yli 10 vuotta ja hän saa panna vaimoani aina kun haluaa ja hän panee kanssani 3-5yötä kuukaudessa kanssani kimpassa ja käy välillä pika panolla jolloin minä vien lapset leikkipuistoon että vaimo saa rauhassa panna vakimiehen lanssa ja vaimo soittaa noin tunnin päästä ja ilmoittaa että voidaan tulla kotiin.Oi, sinulla on ihana vaimo. Tahtoisin itse samaa. Pari kertaa ollut. Nyt ollut vähän hiljaisempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti aika kiihottavaa katsoa vierestä kun omaa vaimoa pannaan toisen miehen toimesta.
Niin on, ensimmäisen kerran jälkeen panin vaimoani viikon aikana 17 kertaa ja vaimo tuli ensimmäistä kertaa raskaaksi.
- Anonyymi
Olen 40v ison kullin omaava ja voisin ja haluaisin tulla liukastamaan vaimosi kunnolla niin pääsisit katsomaan ja liukkaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme ksverin kanssa psnneet vaimoani yli 10 vuotta ja hän saa panna vaimoani aina kun haluaa ja hän panee kanssani 3-5yötä kuukaudessa kanssani kimpassa ja käy välillä pika panolla jolloin minä vien lapset leikkipuistoon että vaimo saa rauhassa panna vakimiehen lanssa ja vaimo soittaa noin tunnin päästä ja ilmoittaa että voidaan tulla kotiin.Sitten vaimosi suukottelee lapsianne huulilla joilla on imenyt sadoissa tautisissa vituissa käynyttä kyrpää. Tartuttaa lapsiinne sukupuoliherpeksen ja hpv:n.
- Anonyymi
Puhu omasta puolestasi tai ukkosi ne asiat tiedät paremmin.Mikäs vitun arvuuttaja sä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu omasta puolestasi tai ukkosi ne asiat tiedät paremmin.Mikäs vitun arvuuttaja sä olet.
Katos oikeen kun osui ja upposi suoraan hermoon mutta niinhän se menee jotta totuus tekee kipeää.
- Anonyymi
Oma tyttöystävä on tapaillut exäänsä säännöllisen epäsäännöllisesti ja käytännössä joka kerta pillussa on miehen spermat. Tyttöystävän mukaan mies ei ole päässyt tapaamaan muita naisia ollenkaan heidän eronsa jälkeen ja haikailee tyttöystäväni perään ja perää. Vaikka mies ei tiedäkään että hänellä on minulta täysi siunaus asialle, minulle se sopii erinomaisesti. Minua kiihottaa kun miehellä on tunteet ja toiveet mukana seksissä vaikka tyttöystäväni on tehnyt selväksi ettei palaa suhteeseen.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät mistä olet tullut.Mitä täältä kyselet.
- Anonyymi
Kiva uni heräsit ja päästit kissan ulos.
- Anonyymi
Minä olisin nuollut ensin ihanaa vastanussittua ja spermaista pillua
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1893195Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382