Isoja rintoja kun saa hyvällä, suudella imeä. Nam nam
Isot rinnat nam
6
55
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on isot rinnat.Tykkään kun ne öljytään liukkaiksi ja sitten puristellaan ja ahmitaan suulla,imetään nännejä ja runkataan niiden väliin...huoh.
- Anonyymi
jor-kki kirjoitti:
Voih kun saisin niitä hyvällä...
Tykkäisit varmaan....Nyt piää itse hieroa niitä ja käyttää vibraattoria,en tiedä monta orkkua saan pian...mutta pakko saada,oon niin märkänä nyt.
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäisit varmaan....Nyt piää itse hieroa niitä ja käyttää vibraattoria,en tiedä monta orkkua saan pian...mutta pakko saada,oon niin märkänä nyt.
Suudella imeä ottaa hampailla kiinni nam
- Anonyymi
Olen himoinnut pienestä pitäen runkaten käteen monta kertaa päivässä seksiä isorintaisten ja uhkeapyllyinen naisten kanssa... Haluun ihan hirveesti nautiskella nuollen imien ja lutkuttaen sun taivaallisia tissejäsi... Olen 53 v vapaa paksukullinen bitop Helsingin seudulta haluun päästä myös nauttimaan sun täyteläisestä pyllystäsi janaimaan sun kiihottavaa kiimaista pilluasi [email protected]
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.234481Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma993088Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1992909Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.522542- 791295
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk651066Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie25932- 66866
Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril112780Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA45780