Taloyhtiöiden hallitukset

Anonyymi

Yleisesti ottaen taloyhtiöiden hallitusten jäsenet ja puheenjohtajat (hyvin moni) luulee itsestään liikoja.. näin he ajattelevat: ”Minä olen taloyhtiön hallituksessa, korkea-arvoinen henkilö yhteiskunnassa! Minulla on OIKEUS tähän ja tähän ja tähän! Minä ylitän säännöt ja lain! Etkö näe kruunua päässäni!?” Nousee hattuun monella.
”Välitetään kiukkunne eduskunnalle jospa he muuttaisivat lakeja pyynnöstänne... :) Varsinkin kun näkevät kruunun päässänne”

13

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ne luulee mutta ei niille kannata antaa mitääb sen kummemmin valtaa. Mä sanoin suorat sävelet viime yhtiökokouksessa asiasta etteivät luule liikoja. Edellinen puheenjohtaja puuttui siihen kun olen vuokrannut autopaikkani,niin sanoin sille kokouksessa että asia ei hänelle kuulu ja hermostuin muutenkin totaalisesti ja haukuin sen kyttääjäksi. Nyt luojan kiitos se on muuttanut pois. Yksi sääntö on että ei anna hallitukselle mitään valtaa ,ja jokaisella meillä on oma elämä.

      • Millä perusteella hallitset tuota vuokralle antamaasi autopaikkaa, onko se kirjattuna yhtiöjärjestykseen omistamasi huoneistoon kuuluvana, vai omana osakeryhmänään?


      • Anonyymi

        "Edellinen puheenjohtaja puuttui siihen kun olen vuokrannut autopaikkani,niin sanoin sille kokouksessa että asia ei hänelle kuulu"

        Olet vuokrannut omistamasi autopaikan, josta maksat vastikkeen, vai olet edelleenvuokrannut taloyhtiöltä vuokraamasi autopaikan, jonka kuvittelet olevan "oma autopaikkasi"? Jälkimmäisessä tapauksessa miten asia ei hallituksen puheenjohtajalle kuuluisi? Yleensä taloyhtiön omistamien paikkojen jälleenvuokraaminen on kiellettyä, koska autopaikat ovat yhtiön omistamia, joten yhtiö määrää niiden säännöt. Tällöin paikat ovat asukkaiden käyttöön tarkoitettuja, eikä bisneksen tekoa varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Edellinen puheenjohtaja puuttui siihen kun olen vuokrannut autopaikkani,niin sanoin sille kokouksessa että asia ei hänelle kuulu"

        Olet vuokrannut omistamasi autopaikan, josta maksat vastikkeen, vai olet edelleenvuokrannut taloyhtiöltä vuokraamasi autopaikan, jonka kuvittelet olevan "oma autopaikkasi"? Jälkimmäisessä tapauksessa miten asia ei hallituksen puheenjohtajalle kuuluisi? Yleensä taloyhtiön omistamien paikkojen jälleenvuokraaminen on kiellettyä, koska autopaikat ovat yhtiön omistamia, joten yhtiö määrää niiden säännöt. Tällöin paikat ovat asukkaiden käyttöön tarkoitettuja, eikä bisneksen tekoa varten.

        sinä ja sinä sun bisnekset jostain autopaikasta...se on minulle kuuluva asunto kohtainen paikka ja jos siitä olisi kiinni etteikö saisi vuokrata niin voisin vaikka laittaa sen auton omille nimilleni. TODEN TOTTA MYÖS ETTÄ LUULETKO MUN RIKASTUVAN TOLLA BISNEKSELLÄ...OTA JÄRKI KÄTEEN.


      • Anonyymi
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Millä perusteella hallitset tuota vuokralle antamaasi autopaikkaa, onko se kirjattuna yhtiöjärjestykseen omistamasi huoneistoon kuuluvana, vai omana osakeryhmänään?

        kuule ihan on omana kirjattu ja piste.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinä ja sinä sun bisnekset jostain autopaikasta...se on minulle kuuluva asunto kohtainen paikka ja jos siitä olisi kiinni etteikö saisi vuokrata niin voisin vaikka laittaa sen auton omille nimilleni. TODEN TOTTA MYÖS ETTÄ LUULETKO MUN RIKASTUVAN TOLLA BISNEKSELLÄ...OTA JÄRKI KÄTEEN.

        Vaikutat sen verran hankalalta tyypiltä kirjoitustaidostasi ja huutamisestasi päätellen, joten luultavasti ihan aiheesta sinulle huomautellaan. Järki käteen nyt oman asenteen kanssa. Siellä taloyhtiössä elää muitakin kuin sinä. Sinulle oikea paikka olisi tönö keskellä metsää, niin et häiritse muita, eivätkä muut sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat sen verran hankalalta tyypiltä kirjoitustaidostasi ja huutamisestasi päätellen, joten luultavasti ihan aiheesta sinulle huomautellaan. Järki käteen nyt oman asenteen kanssa. Siellä taloyhtiössä elää muitakin kuin sinä. Sinulle oikea paikka olisi tönö keskellä metsää, niin et häiritse muita, eivätkä muut sinua.

        Tajuatko että tässä kirjoitusjutussa en ollut minä pääaiheena vaikka niin näköjään luulet??!! MÄ SANON SUORAAN JOS ON JOTAIN SANOTTAVAA JA MUN ELÄMÄÄNI EI TALOYHTIÖN ASUKKAAT PUUTU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuatko että tässä kirjoitusjutussa en ollut minä pääaiheena vaikka niin näköjään luulet??!! MÄ SANON SUORAAN JOS ON JOTAIN SANOTTAVAA JA MUN ELÄMÄÄNI EI TALOYHTIÖN ASUKKAAT PUUTU.

        Ja taloyhtiö on kohta tuolla asenteella Vankeinhoitolaitos :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuatko että tässä kirjoitusjutussa en ollut minä pääaiheena vaikka niin näköjään luulet??!! MÄ SANON SUORAAN JOS ON JOTAIN SANOTTAVAA JA MUN ELÄMÄÄNI EI TALOYHTIÖN ASUKKAAT PUUTU.

        :DD Ei muuta kuin hyvää jatkoa ja onnea taloyhtiössä asumiseen! Sitä tulet tuolla asenteella tarvitsemaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule ihan on omana kirjattu ja piste.,

        Eli omistat oikein ihan autonpaikan hallintaan oikeuttavan osakkeen. Onneksi olkoon. Et taida siis ymmärtää edes mitä eroa on hallintaan oikeuttavan osakkeen omistamisessa, kuin OMISTAMISESSA. Pitäisikö sinun nyt kuitenkin ostaa se pystymetsätontti ja bygata sinne raakalaudasta torppa, niin sitten sinullekin valkenee mitä se OMISSA NIMISSÄ OLEVA OMANA KIRJATTU OMISTAMINEN ON!!!!!!! Sinunlaisiasi kukaan ei halua eikä tarvitse taloyhtiöihin rettelöimään.


    • Anonyymi

      Hallitus vähän niinkuin on yhtiökokouksen valitsema. Ei hallitus mene yhtiökokouksen edelle päätöksissä. Kannattaa varmaan mennä sinne yhtiökokoukseen valitsemaan parempi hallitus tai asettua itse ehdolle. Mutta sitten kun se hallitus on valittu, niin onhan sillä tiettyä valtaa riviosakkaaseen nähden yhtiökokouskaudella normaalissa päätöksenteossa.

    • Anonyymi

      Mistähän asiasta aloittajaa on kyykytetty kun noin kovasti kiukuttaa.

    • Anonyymi

      Aina ne HUUTAA kovemmin, jotka eivät käy yhtiökokouksessa saati sitten asettuvat ehdolle hallitukseen.

      Monet luulevat, että joku alue tai paikka on heidän, vaikka tosiasiassa näin ei ole. Kun asiasta ensin huomautetaan niin alkaa hirveä älämöö siitä miten ihmisten asioihin puututaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe