Yleisesti ottaen taloyhtiöiden hallitusten jäsenet ja puheenjohtajat (hyvin moni) luulee itsestään liikoja.. näin he ajattelevat: ”Minä olen taloyhtiön hallituksessa, korkea-arvoinen henkilö yhteiskunnassa! Minulla on OIKEUS tähän ja tähän ja tähän! Minä ylitän säännöt ja lain! Etkö näe kruunua päässäni!?” Nousee hattuun monella.
”Välitetään kiukkunne eduskunnalle jospa he muuttaisivat lakeja pyynnöstänne... :) Varsinkin kun näkevät kruunun päässänne”
Taloyhtiöiden hallitukset
13
99
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ne luulee mutta ei niille kannata antaa mitääb sen kummemmin valtaa. Mä sanoin suorat sävelet viime yhtiökokouksessa asiasta etteivät luule liikoja. Edellinen puheenjohtaja puuttui siihen kun olen vuokrannut autopaikkani,niin sanoin sille kokouksessa että asia ei hänelle kuulu ja hermostuin muutenkin totaalisesti ja haukuin sen kyttääjäksi. Nyt luojan kiitos se on muuttanut pois. Yksi sääntö on että ei anna hallitukselle mitään valtaa ,ja jokaisella meillä on oma elämä.
Millä perusteella hallitset tuota vuokralle antamaasi autopaikkaa, onko se kirjattuna yhtiöjärjestykseen omistamasi huoneistoon kuuluvana, vai omana osakeryhmänään?
- Anonyymi
"Edellinen puheenjohtaja puuttui siihen kun olen vuokrannut autopaikkani,niin sanoin sille kokouksessa että asia ei hänelle kuulu"
Olet vuokrannut omistamasi autopaikan, josta maksat vastikkeen, vai olet edelleenvuokrannut taloyhtiöltä vuokraamasi autopaikan, jonka kuvittelet olevan "oma autopaikkasi"? Jälkimmäisessä tapauksessa miten asia ei hallituksen puheenjohtajalle kuuluisi? Yleensä taloyhtiön omistamien paikkojen jälleenvuokraaminen on kiellettyä, koska autopaikat ovat yhtiön omistamia, joten yhtiö määrää niiden säännöt. Tällöin paikat ovat asukkaiden käyttöön tarkoitettuja, eikä bisneksen tekoa varten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Edellinen puheenjohtaja puuttui siihen kun olen vuokrannut autopaikkani,niin sanoin sille kokouksessa että asia ei hänelle kuulu"
Olet vuokrannut omistamasi autopaikan, josta maksat vastikkeen, vai olet edelleenvuokrannut taloyhtiöltä vuokraamasi autopaikan, jonka kuvittelet olevan "oma autopaikkasi"? Jälkimmäisessä tapauksessa miten asia ei hallituksen puheenjohtajalle kuuluisi? Yleensä taloyhtiön omistamien paikkojen jälleenvuokraaminen on kiellettyä, koska autopaikat ovat yhtiön omistamia, joten yhtiö määrää niiden säännöt. Tällöin paikat ovat asukkaiden käyttöön tarkoitettuja, eikä bisneksen tekoa varten.sinä ja sinä sun bisnekset jostain autopaikasta...se on minulle kuuluva asunto kohtainen paikka ja jos siitä olisi kiinni etteikö saisi vuokrata niin voisin vaikka laittaa sen auton omille nimilleni. TODEN TOTTA MYÖS ETTÄ LUULETKO MUN RIKASTUVAN TOLLA BISNEKSELLÄ...OTA JÄRKI KÄTEEN.
- Anonyymi
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Millä perusteella hallitset tuota vuokralle antamaasi autopaikkaa, onko se kirjattuna yhtiöjärjestykseen omistamasi huoneistoon kuuluvana, vai omana osakeryhmänään?
kuule ihan on omana kirjattu ja piste.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinä ja sinä sun bisnekset jostain autopaikasta...se on minulle kuuluva asunto kohtainen paikka ja jos siitä olisi kiinni etteikö saisi vuokrata niin voisin vaikka laittaa sen auton omille nimilleni. TODEN TOTTA MYÖS ETTÄ LUULETKO MUN RIKASTUVAN TOLLA BISNEKSELLÄ...OTA JÄRKI KÄTEEN.
Vaikutat sen verran hankalalta tyypiltä kirjoitustaidostasi ja huutamisestasi päätellen, joten luultavasti ihan aiheesta sinulle huomautellaan. Järki käteen nyt oman asenteen kanssa. Siellä taloyhtiössä elää muitakin kuin sinä. Sinulle oikea paikka olisi tönö keskellä metsää, niin et häiritse muita, eivätkä muut sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat sen verran hankalalta tyypiltä kirjoitustaidostasi ja huutamisestasi päätellen, joten luultavasti ihan aiheesta sinulle huomautellaan. Järki käteen nyt oman asenteen kanssa. Siellä taloyhtiössä elää muitakin kuin sinä. Sinulle oikea paikka olisi tönö keskellä metsää, niin et häiritse muita, eivätkä muut sinua.
Tajuatko että tässä kirjoitusjutussa en ollut minä pääaiheena vaikka niin näköjään luulet??!! MÄ SANON SUORAAN JOS ON JOTAIN SANOTTAVAA JA MUN ELÄMÄÄNI EI TALOYHTIÖN ASUKKAAT PUUTU.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko että tässä kirjoitusjutussa en ollut minä pääaiheena vaikka niin näköjään luulet??!! MÄ SANON SUORAAN JOS ON JOTAIN SANOTTAVAA JA MUN ELÄMÄÄNI EI TALOYHTIÖN ASUKKAAT PUUTU.
Ja taloyhtiö on kohta tuolla asenteella Vankeinhoitolaitos :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko että tässä kirjoitusjutussa en ollut minä pääaiheena vaikka niin näköjään luulet??!! MÄ SANON SUORAAN JOS ON JOTAIN SANOTTAVAA JA MUN ELÄMÄÄNI EI TALOYHTIÖN ASUKKAAT PUUTU.
:DD Ei muuta kuin hyvää jatkoa ja onnea taloyhtiössä asumiseen! Sitä tulet tuolla asenteella tarvitsemaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule ihan on omana kirjattu ja piste.,
Eli omistat oikein ihan autonpaikan hallintaan oikeuttavan osakkeen. Onneksi olkoon. Et taida siis ymmärtää edes mitä eroa on hallintaan oikeuttavan osakkeen omistamisessa, kuin OMISTAMISESSA. Pitäisikö sinun nyt kuitenkin ostaa se pystymetsätontti ja bygata sinne raakalaudasta torppa, niin sitten sinullekin valkenee mitä se OMISSA NIMISSÄ OLEVA OMANA KIRJATTU OMISTAMINEN ON!!!!!!! Sinunlaisiasi kukaan ei halua eikä tarvitse taloyhtiöihin rettelöimään.
- Anonyymi
Hallitus vähän niinkuin on yhtiökokouksen valitsema. Ei hallitus mene yhtiökokouksen edelle päätöksissä. Kannattaa varmaan mennä sinne yhtiökokoukseen valitsemaan parempi hallitus tai asettua itse ehdolle. Mutta sitten kun se hallitus on valittu, niin onhan sillä tiettyä valtaa riviosakkaaseen nähden yhtiökokouskaudella normaalissa päätöksenteossa.
- Anonyymi
Mistähän asiasta aloittajaa on kyykytetty kun noin kovasti kiukuttaa.
- Anonyymi
Aina ne HUUTAA kovemmin, jotka eivät käy yhtiökokouksessa saati sitten asettuvat ehdolle hallitukseen.
Monet luulevat, että joku alue tai paikka on heidän, vaikka tosiasiassa näin ei ole. Kun asiasta ensin huomautetaan niin alkaa hirveä älämöö siitä miten ihmisten asioihin puututaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592