ZyXEL P-870HN-51b päivitys, mikä uusin ja mistä?

Anonyymi

Modeemi hajosi ja ajattelin ottaa vanhan toimivan ZyXEL P-870HN-51b laajakaistamodeemin väliaikaisesti käyttöön. Ongelma on firmware, mistään ei tunnu löytyvän tietoa ko. modeemin uusimmasta firmware-päivityksestä saati päivityksen lataussivua. Muistaakseni ZyXEL modeemeista löytyi jokunen vuosi sitten pahoja haavoittuvuuksia, liekö ne jo korjattu. Osaako joku auttaa? Firmware Version: 1.00(AANH.0)

6

2442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsekin kaipaisin tietoa tähän. Onko sitten näin, että tuo 1.00 on uusin?

• Anonyymi

1.12

• Anonyymi

Minulla oli Telian Zyzel modeemi ja laaja kaista mutta se lakkoili kauan aikaa ja lopulta loppui kokonaan toimimasta. Vaihdoin toisen liikkeen 4g-modeemiin. Paljon parempi näin. Ja halvempi.

Koskaan ei selvinnyt, missä vika oli.

Telian laskutuskin oli kummallista nyhtämistä palveluista joita en ollut edes tilannut.

• Anonyymi

Tämä kyllä ei ollut se, mitä kysyin...

• Anonyymi

Kyllä se zyxelisi toimii ihan, mutta pari pientä juttua kannattaa tehdä asetuksiin:
      -irrota adsl-johto, tee reset eli virta päälle n. 10 sekuntia reset-nappi pohjassa
      -konffaus vain sisäverkosta päin(tämän pitäisi olla default-asetus)
      -vaihda oletus-salasana, se tarrassa oleva pitää katsoa vuotaneeksi, mieluiten vähintään 12 satunnaista merkkiä. Kirjoita paperille!
      -määritä konffaus-IP, eli sisäverkon osoite valitse, sitten muuta oma ip staattiseksi,
      aseta tämä ip modeemiin ja katso että pääset loginin tekemään modeemiin.
      -Tämän jälkeen määrittele DHCP-alueen ulkopuolelle tuo yo. IP-osoite, eli
      jaa vaikka aliverkosta 192.168.1.x 32 ensimmäistä IP:tä, mutta static on vaikka x=100, jolloin modeemi ei anna em. osoitetta käyttöön.
      -tee kaikki muut konffikset, mitä tarvitset wlanit, yms.
      -Tämän jälkeen väännä dhcp takaisin päälle, jolloin et pääse enää muuttamaan modeemin asetuksia ennen kuin asetat taas staattisen osoitteen.
      -Tuo on kohtuullisen robusti nyt, mutta ei täydellinen, koska web-käyttöliittymään
      pääsee kyllä yhä käsiksi väärentämällä IP-paketteja, mutta parempaan ei tässä
      enää taida päästä, ellei sitten ala kikkailemaan openWRT:n asentamista, mutta se on jo haastavaa!

• Anonyymi

Tajusin tästä pläjäyksestä yhtä paljon kuin sika satelliitista joten samalla tätä kirjoittaessani olen kävelemässä zyxel kainalossa kohti syväkerääjää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8757
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3449
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2640
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2020
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1747
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1432
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      67
      1044
    Aihe