Edunvalvoja ottanut irtaimistovakuutuksen 10 vuotta sitten Ifistä vuokralaisen takia. Nyt vuokralainen on särkenyt keittiökaapeista lähtien kaiken, muttei korvausta tule koska ois pitänyt olla ”vuokravakuutus” joka tuli vasta 2 vuotta sitten voimaan. Tosi hienosti Ifiltä vastuuta pakoiltu, eli ei kannata paljon vakuutella.
Nm kp hoitaja joka ei voinut vaikuttaa mitenkään vakuutuksiin
Vahinkorvausta ei tipu:(
7
180
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kenen edunvalvoja on ottanut minkä vakuutuksen ja mihin?
- Anonyymi
Onhan se nyt ihan oikein että korvausta ei tule jos ei ole vakuutusta.
- Anonyymi
Jos on ainoastaan irtaimistovakuutus niin ei se korvaa kiinteitä rakenteita eli mainittuja kaapinovia ym. kiinteää. Eli vakuutusyhtiö toiminut aivan oikein.
- Anonyymi
Jos vahingot johtuneet vuokralaisen tahallisesta toimninnasta, ei normaali kotivakuutus korvaa. Se on vaan "onnettomuuksia" varten.
Vuokralainen korvausvelvollinen kyllä ja hänen vastuuvakuutuksensa (no ei tän tyyppisillä yleensä ole) korvaa sitten. - Anonyymi
Meillä oli tollanen samantyyppinen tilanne ja saatiin korvaukset. Joillakin ne on samassa. Vakuutusyhtiöissä on todellakin suuria eroja ja kannattaa lukea ehdot tarkaan.
- Anonyymi
Yleensä pienellä painettuihin ehtoihin on oleellinen piilotettu massiivisen tuuban joukkoon
- Anonyymi
Fiksuimmat vuokranantajat vaativat nykyään vuokralaiselta kotivakuutuksen joka korvaa myös vuokralaisen aiheuttamat vahingot kiinteälle omaisuudelle.
Useimmat eivät tätä tajua vaan vaativat vain tavallisen kotivakuutuksen josta vuokranantaja ei saa mitään korvausta.
Osa ei vaadi mitään vakuutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242411Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442027Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä271891Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818