Koskaan ei olet tullut käytyä, mutta nyt näin mainoksen kyseisestä ravintolasta. Millainen on?
RItas Place kokemuksia?
8
684
Vastaukset
- Anonyymi
Ruokaa on montaa sorttia esillä ja syödä saa niin paljon kuin jaksaa, mutta pakko sanoa rehellinen mielipide, ruoka ei ole mitenkään hyvää.
Olen käynyt syömässä kymmenisen kertaa, ja todennut saman. Joten en käy enää,
en ole käynyt pariin vuoteen.
En tiedä onko tullut asiaan muutosta mutta ei kiinnosta mennä kokeilemaan. Liian monta pettymystä koettu. Kokki vaihtoon. - Anonyymi
Henkilökunta ei tykkää asiakkaista
- Anonyymi
Vaihtakaa nimi ripulis placeksi niin olemme lähenpänä totuutta ruoan puolesta.
- Anonyymi
Asiaton pilkka on tyhmää, mutta arvostella sopii. Teen itse niin paljon parempaa ruokaa että en maksa kymppiä noista mömmöistä. Mieluummin menen vaikka halpa halliin. Tilaa on ja ruoka on hyvää, sekä hölökunta on ystävällisempää.
En oikeasti ymmärrä miten Ritas on noinkin kauan menestynyt. Siinä lähellä liikekeskusta on thaimaalainen pieni ravintola. Sielläkin on parempi ruoka ja parempi ilmapiiri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaton pilkka on tyhmää, mutta arvostella sopii. Teen itse niin paljon parempaa ruokaa että en maksa kymppiä noista mömmöistä. Mieluummin menen vaikka halpa halliin. Tilaa on ja ruoka on hyvää, sekä hölökunta on ystävällisempää.
En oikeasti ymmärrä miten Ritas on noinkin kauan menestynyt. Siinä lähellä liikekeskusta on thaimaalainen pieni ravintola. Sielläkin on parempi ruoka ja parempi ilmapiiri.Mutta ei se Hallin Lehmä tee itte niitä ruokia, siellä on mieskokki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei se Hallin Lehmä tee itte niitä ruokia, siellä on mieskokki.
Ei mitään tietoa kuka kokkaa mutta paskaa sapuskaa tekee.
- Anonyymi
Hesaas ymmärtää et omistajan kansallisuuden mukainen nimi. Mut et tääl römpsäperäl vaik ois ahlasist omistaja niin eikös se suomenkieli ruotsi saame vaan. Kyl ne jazz vieraat ulkomailta nykyisin kunnioittavat sitä yhä enempi. Kolonialismi pitäis ol ohi vai haluttaisko ol Englannin takapihalla Pohjois Irlannissa?
- Anonyymi
Aikanaan käytiin useinkin syömässä.
2024 marraskuussa käytiin lounaalla. Luulin että edelleen Suomalainen paikka.
Onko sitten vaihtanut omistaajaa. Nyt henkilökuntana hyvin syönyt kiinalaisukko.
Kaikki ruoka 11.00 aikaan päivällä kylmää ja oudosti maustettua.
Pizzaa tuli buffaan hyvin rauhalliseen tahtiin tunnin aikana. Ei kerinnyt mukaan.
Sapuskan lajitkaan oikein näyttänyt enää miltään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882