Hienoa että kauppa jatkaa toimintaa uusilla yrittäjillä. Toivotan onnea ja menestystä !
k-market sinisalmi
20
2192
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut minunkin puolestani uusille yrittäjille! Kyläkauppojen aika ei vielä ole ohi.
- Anonyymi
Viekissä kaljan ostajia onneksi riittää.
- Anonyymi
Kauppa ei kannata pelkällä kaljan myynnillä,,,kyllä siellä kauppa pitää muutenkin käydä.
Miten pitkään Sinisalmi onkaan toiminut? Siinä on tainnut vierähtää jo useampi vuosikymmen.
- Anonyymi
Kaikkea se asiantuntija ilkeää kysyäkkin.
Anonyymi kirjoitti:
Ei asiantuntijakaan voi tietää kaikkea. Muistelen, että jo 1980-luvulla oli kauppa, varmaan jo aiemminkin? Onko palstalla tietäjiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No. Minä ilkeän hiukan enemmän. Kysymyksessään ei mielestäni ollut mitään vikaa. Minä olen tuntenut tuon suunnan kyliltä kaikki kaupat ja kauppiaat. Siihen aikaan (1960) oli ko. kauppoja myös viiden ja viidentoista kilometrin sektorilla useita. Mätäsvaarassa, Varpasessa, Kylänlahdessa, Höljäkässä. Lieksaa lähestyttäessä muistelen Jumalissakin olleen kyläkaupan aikoinaan, sillä siellä olen käynyt., sisällä. Nallekarkkia luvalla, luvalla ostamassa. Hymyilkää.
”pankon kohtelias kiistakumppani” - Anonyymi
Nyt olet myöhässä. Ei sua ollut olemassakaan silloin ,kun se kauppa aloitti.
AIantuntijoitahan on mutta eipä sulle kerrota, lue vaikka valemediasta. - Anonyymi
Lueppa Lieksan lehteä ko jutusta niin jospa asia selviis.
- Anonyymi
Nuotiomakkarat ostetaan sieltä, ja munkkikahvit Annukalta. Suosittelen Etelän turistillekin. Tervettä mieltä ajatukseen, ja oman sielunsa tuntoon, jne.
”Terve metsä ja ilmasto, ilman höpötystä.”- Anonyymi
Kyseinen paikka eikö ole Nurmijärvellä josta saa lieksan parhaat munkit ja monet muut leivonnaiset.
- Anonyymi
Tuota olen sitä mieltä että viekin kylällä ei kaljan tai tupakan myynnillä pärjätä. Sitä mieltä myös olen että kaksi täysin alaa paremmin tuntevaa hyppää kauppiaaksi pikku kylälle jossa juoru liikkuu nopeammin kuin vpk. Onnea kuitenkin yrittäjille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota olen sitä mieltä että viekin kylällä ei kaljan tai tupakan myynnillä pärjätä. Sitä mieltä myös olen että kaksi täysin alaa paremmin tuntevaa hyppää kauppiaaksi pikku kylälle jossa juoru liikkuu nopeammin kuin vpk. Onnea kuitenkin yrittäjille
Olihan Viekissä polttoaineiden myyntiäkin mutta paikalliset tankkasi ennen Lieksassa tai Nurmeksessa? Ilkisipä muuan asukas vielä valittaa kun polttoaineiden myynti loppui, mutta ko. henkilö ei koskaan Viekissä tankannut, kuulin. Ennen ajetaan kauemmas että saadaan 5 senttiä litralta halvempaa! Se on jotenkin katkeraa ihmisllä jos joku saa yrittämisestä tienattua leipänsä, sitä kun ruvetaan sitten pitämään miljonäärinä ja sehän ei passaa vaikka asia on aivan toisin! Kateus on kova sana nykyään, ja on ollut ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kesäaikaan hyvin asiakkaita piisaa. Valikoima samalla tasolla kun pysyy niin jatkossakin piisaa asiakkaita. Ja kyllä, Annukka Nurmijärvellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan Viekissä polttoaineiden myyntiäkin mutta paikalliset tankkasi ennen Lieksassa tai Nurmeksessa? Ilkisipä muuan asukas vielä valittaa kun polttoaineiden myynti loppui, mutta ko. henkilö ei koskaan Viekissä tankannut, kuulin. Ennen ajetaan kauemmas että saadaan 5 senttiä litralta halvempaa! Se on jotenkin katkeraa ihmisllä jos joku saa yrittämisestä tienattua leipänsä, sitä kun ruvetaan sitten pitämään miljonäärinä ja sehän ei passaa vaikka asia on aivan toisin! Kateus on kova sana nykyään, ja on ollut ennenkin.
Jamalissa oli kol.e kauöpaa. Keräsen,Honkasen ja Taunon kauppa.
Varpasessa omi viisi koulua ja yksi potsi jpka ammuttiin nälkävuonna 1974 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lie kummallakaan "yrittäjällä" kaupallista koulutusta taustalla? Palveluammatissa pitää olla neutraali (kaikki asiakkaat huomioitava), joten tatuodut kädet ja tissit piiloon kuten muissakin kaupoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lie kummallakaan "yrittäjällä" kaupallista koulutusta taustalla? Palveluammatissa pitää olla neutraali (kaikki asiakkaat huomioitava), joten tatuodut kädet ja tissit piiloon kuten muissakin kaupoissa.
Samaa minäkin mietin...
- Anonyymi
Lomailen kesäisin joitakin viikkoja Viekijärven kesämökilläni ja Viekin kauppa on silloin lähikauppani. Saan sieltä kaiken tarvitsevani ja jos mitä ei satu heti olemaan hyllyssä, se tilataan seuraavaksi käyntikerraksi.
- Anonyymi
Lapsuudessani emme asioineet Viekin kaupoissa kuin satunnaisesti, koska Jamalin kauppa oli meille paremmalla "hollilla", ns. liikenneyhteydet toimi paremmin - Sinisalmen kauppias Ollilla oli muuten myymäläauto jossakin 60-70 luvun vaihteessa, joka kävi meidänkin kylän perukoilla. Silloin tuli käytyä ostoksilla.
- Anonyymi
vai on viekissä kauppias vaihtunut..jo 4 vuotta sitten...se nainen joka oli siinä ennen kauppiaana oli tosi mukava...nyt en muista nimeä...no onnea uudelle yrittäjälle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747