Kaulasta näkee naisen iän, samoin käsistä.
Sulla on ryppyinen kaula
80
1512
Vastaukset
- Anonyymi
Kestän katsella!
- Anonyymi
Niin? Entä sitten? Yritätkö jotenkin loukata,keksi parempaa :) Ikääntyminen on lahja,elämän lahja,onni on vanheta
- Anonyymi
Kunhan läpisee. :) Miksi välittää tuommoisesta.
- Anonyymi
Niin sitten? 🤷
Myös pulleilla ihmisillä voi olla ns ryppyjä kaulassa...Itselläni oli lihavempana sellainen poikittainen ruttu kaulassa. Vaikka kaksoisleukaakaan ei ollut. Läskiryppy.- Anonyymi
Kaikki ollaan yksilöitä. Mulla on just sellainen kaulassa ollu aina. Oon terve, iältä 25 ja painan 47 😂😂
- Anonyymi
Sowhat? Iän kuuluukin näkyä, ettei alaikäiset erehdy
- Anonyymi
Niinpä
- Anonyymi
Jokainen vanhenee, joten mitä sitten. Mä olen jo vanha mummeli, tunnen itseni paljon paljon vanhemmaksi kuin mitä oikeasti olen, näin vanha ei oikeasti enää kelpaa muuhun kuin madonruuaks😂😂😂😂
- Anonyymi
Höpöhöpö <3
- Anonyymi
Miehen kirjoittama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen kirjoittama.
Niin onkin, kirjoittelee itse katkeruuksissaan noita aloitusslurreja ja vastaa muka sovinnaisesti naisena jotain aivan utopistista paskaa. Onhan tuota jotain ns mummelia haukkunut jo tovin täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen kirjoittama.
Huumorintaju on taitolaji... 🙄 Kaikki eivät ymmärrä huumoria..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumorintaju on taitolaji... 🙄 Kaikki eivät ymmärrä huumoria..
Ehkä sulla jäi ymmärtämättä. ;)
- Anonyymi
Mutta se, kaula ei ole poikki.....
- Anonyymi
Sulla ei ole kalua, sehän on sellainen vauvan pipuli aikuisella äijällä. Jos valita saan, olen mielelläni nainen ryppyisine kauloineni, kuin äijä mitättömällä pipulilla varustettuna. Säälin sua, onhan toi aika tragedia sulle, ja heille jotka erehtyy sun kanssa vakisuhteeseen : )
- Anonyymi
Aloittaja on nainen, jolta vanhempi nainen vei miehen. Jotenkin en ihmettele jos käytös on tuillaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on nainen, jolta vanhempi nainen vei miehen. Jotenkin en ihmettele jos käytös on tuillaista.
Joo, sopivasti joku toinen puhuu sun ajatuksia. Sopivasti.
- Anonyymi
Ja plääh, tietäähän sen tyhmempikin, että sinä mies täällä kehittelet tarinoita kaikkiruokaisesti nuoremmista ja vanhemmista. Minä taas en kenenkään pipuleista tiedä, mutta väittäisin, että ei se kovin mittava voi tuolla kaoottisella käytöksellä olla. Ihmisen läpi voi nähdä itse kukin millä orientaatiolla sitten ikinä
- Anonyymi
Kaikki me vanhenemme joten kuoppaan vuan ja multoo piälle💀
- Anonyymi
On onneksi niitäkin miehiä, joille on ihan luonnollista, että nainenkin vanhenee, ja näyttää siitä huolimatta miehesn silmiin hyvältä kaikkine elämän tuomine lisineen. Sun kaltaiselle tuskin löytyy ikinä sitä oikeaa, aina löydät naisesta, kuin naisesta vikoja. Mutta totuus taitaa olla, se että niillä toisesta etsimilläsi epäkohdilla peittelet omaa olematonta itsetuntoasi, tai yritä kohottaa toista niittaamalla. Hyvät jatkot valitsemallasi tiellä, tuskin onnellisella sellaisella.
- Anonyymi
Yhdyn edelliseen! 😃
- Anonyymi
Sileät kädet mulla on 30-vuotiaaksi naiseksi, kaulassa on juu ehkä uurteita mutta ne on tullut ihan liiasta toimistotyöstä (huono asento) pääosin kuitenkin asiasta josta en tähän avaudu.
- Anonyymi
Voi sentään.....ikää ryppyineen tulee sinulle myös.
- Anonyymi
Pöh mulla huivi kaulassa ja käsineet, ja kynttilätkin keksitty. Monet sällit likinäköisiä!
- Anonyymi
En ole ikinä ikääni valehdellut missään ja mulle on yhdessä paikassa toitotettu jatkuvasti iästäni eli tiedän olevani liian vanha joka asiaan ja paikkaan. Mun ikäiset joutais varmaan jo saunan taakse, itsekin olen omalla kohdalla sitä mieltä, ei mulla ole mitään käyttöä enää näin vanhana.
- Anonyymi
Vanha sielu jäntevässä kropassa sääli.
- Anonyymi
Harva osaa arvostaa kunnon helttaa! 🐔
Varsinkaan nuoret kukkoilijat. 🤭- Anonyymi
Iiik! Eikö kukoilla ole helttaa? Monilla on jopa kaksi. Ylä- ja alapäässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iiik! Eikö kukoilla ole helttaa? Monilla on jopa kaksi. Ylä- ja alapäässä.
Tiedätkö mitään maanvetovoimasta? Kannattaisi panostaa hyödylliseen tietojenhakuun sensijaan että näkee ihmisen rypyistä vaivaa. Ellei ne rypyt haittaa kantajansa niin miten ihmeessä haittaa aloittajaa?
- Anonyymi
Ethän olisi katselemasa ilman puhelintasi? Mieti nyt kumpaa kaipaat parhaimmillasi?
- Anonyymi
Sulla taas on aivan lauta perse ja lauta rinnat,ei rintoja juuri nimeksikään.
- Anonyymi
Mä oon stadilainen gimma . Mulla ei oo ku yks ryppy ja mä tsittaan sen päällä.
T. Satu 77v.- Anonyymi
Onko tullu ryppy rakkauteen.
- Anonyymi
Loistavaa! 😀👍
- Anonyymi
Siis ed. kommentti sulle! 😀👍
- Anonyymi
Ja sulla, yök, huonot hampaat
- Anonyymi
Vittuu sää et mitään mun hampaita oo nähny ,senkin tirkistelijä.Saatko kiksejä sekopää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittuu sää et mitään mun hampaita oo nähny ,senkin tirkistelijä.Saatko kiksejä sekopää?
Makiaa, nyt osui trollia selvästi arkaan paikkaan😺
- Anonyymi
Huonot hampaat saa korjattua mutta mitenkäs vanhuuden tuomat rypyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä se trolli kovasti yrittää nyt naisväkeä painaa alaspäin... kuinka huonosti voi ihmisellä mennä, että päätyy tuohon jamaan. Nyt varmaan ajattelet mato tanassa, että ryppyslurri osuu ja uppoaa ja olen juuri se vanha nainen, johon kohdistat katkeruutesi tällä kertaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella ikävää, jos ei ole omat legot suussa, niin ne vanhat pojaat kertoo. Klonksuu. Klonksuu. Haju ei katoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menisit töihin niin olisi sinullakin vanhempana varaa Botox pistoksiin yms.
- Anonyymi
Niin ja liiassa käytössä levinneet alapäänreiät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menisit töihin niin olisi sinullakin vanhempana varaa Botox pistoksiin yms.
Etsi mulle työ. . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja liiassa käytössä levinneet alapäänreiät!
Ei se reikä käytöstä levene vaan lihakset veltostuu ilman treeniä ja limakalvot heikkenee. Ei taida isäntä olla kovin tuttu noiden värkkien kanssa. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se reikä käytöstä levene vaan lihakset veltostuu ilman treeniä ja limakalvot heikkenee. Ei taida isäntä olla kovin tuttu noiden värkkien kanssa. 😂
No et sinäkään. Vastikään yksi nainen nosti syytteen ex ukkoansa vastaan kun tällä naisella oli paikat levinneet.
- Anonyymi
Jokainen vanhenee, joten mitä sitten. Mä olen jo vanha mummeli, tunnen itseni paljon paljon vanhemmaksi kuin mitä oikeasti olen, näin vanha ei oikeasti enää kelpaa muuhun kuin madonruuaks😂-----
Minäkin olen vanha mummeli, yhden pojan mummo. Enkä tunne itseäni vanhaksi ollenkaan. Itse asiassa en tunne itseäni minkään ikäiseksi, olen vain minä.
Pukeudun sellaisiin vaatteisiin joista pidän, en marttakenkiin ja paksuihin ruskeisiin sukkiin ja kaapuihin koska olen elänyt jo suht. kauan. Pidän hiukseni pitkinä, tosi pitkinä koska tykkään niistä niin.
Viihdyn nuorten ja lasten seurassa, seuraan kiinnostuneena elämää ja maailman tapahtumia. Liikun paljon ja olen aktiivinen. Opiskelen asioita mm. vieraita kieliä.
Olen ollut yh kahdelle lapselleni melkein heidän koko ikänsä. Me olemme hyvin läheisiä. En ole uutta miestä ottanut enkä yrittänyt lapsilleni mitään isukki-puolta hankkia ja siitä lapset ovat nyt aikuisina minua kiittäneet.
En ole ryppyinen, äitini puolelta perinyt hyvän ihon joka ei rypisty helposti. Totta kai ikä näkyy, miksi ei saisi? Ei se minua häiritse ja se mitä muut ajattelee on yksi ja sama minulle. Olen aina ollut oman tieni kulkija, karavaani kulkee koirat haukkuvat.
Niin että elämäniloa ja riemua viimeiseen minuuttiin mummelit! Ja papatkin. Kolottaa sieltä ja särkee tältä mutta elämä on elämistä varten!- Anonyymi
Ei nainen jaksa kanssasi kinata😅
- Anonyymi
Naamaa pystyy korjaamaan, mutta kaulaa ja käsiä ei, eli kyllä se vanhuus sieltä näkyy kumminkin :)
- Anonyymi
Aivojenajattelukeskuksen korjaaminen on hieman hankalampaa.
- Anonyymi
Ihan samalla tapaa kaulaa ja käsiäkin voi korjata kuin kasvojakin. Kaulalle sopii lievimmässä tapauksessa botox ja timanttihieronta. Kaulan ihon kiristäminen ja leukalinjan korjaus on aivan tavallisia kirurgisia toimenpiteitä jos haluaa isomman työn teettää. Käsille on olemassa myös hoitoja joilla kädet saadaan nuorekkaammiksi.
- Anonyymi
Ja sinulla onkin extra ryppyinen ryppyreikä
- Anonyymi
Saa noin sanoa kun kiukuttaa. Hyvä Tiina!
- Anonyymi
Somekaulako?
- Anonyymi
Olettepas te ikäviä. Ihminen vanhenee ja luonnollisesti tulee ryppyjä, hampaat voivat olla huonot sairauksien takia tai muuta sellaista. Ottakaa rennosti.
- Anonyymi
En ymmärrä näitä aloituksia. Ei kukaan meistä ole täydellinen, Harva haluaisi olla edes täydellinen ja vielä harvempi etsii täydellistä. Aika harvalle on kaulan, käsien tai edes naaman rypyt oleelliset paria valitessa. 😂 Luulenpa, että täysjärkisillä nuo asiat ei edes yllä toivelistalle.
Joku voi etsiä ensisijaisesti nuorta kaunista/komeaa timmi kroppaista heistä. Joku toinen taas toivoo sopivaa luonnetta ja vaikka älykkyyttä. Kolmas etsii elättäjää, neljäs rakkautta ja viides useampaa asiaa samaan aikaan. Jollekin kokemattomuus on este. Toiselle aiemmat lapset, aiempi avioliitto, koulutuksen puute, erilaiset elämän arvot.
Vakka kantensa löytää. Hyvä esimerkki kun olin joskus kahden ihan pienen lapsen yksinhuoltaja, voisi ajatella, että se olisi este monelle. Käytännössä kuitenkin kun jutteli oman ikäluokan miesten kanssa, ei yksikään nähnyt tuota haitaksi. Moni pikemminkin sanoi, että saman ikäinen lapseton epäilyttää, koska saattavat etsiä vain ”sperman luovuttajaa”. Tosin se, että en ole tekemisissä kuin fiksujen miesten kanssa vaikuttaa mielipiteeseen. Enkä tosin muista olisi edes kiinnostunut. 😂 Kun aloin sitten 1.5v totaalikieltäytymisen (ei baaria, ei keskustelua vieraiden kanssa, ei nettitreffejä) jälkeen käydä taas yöelämässä 1krt/1-2kk löytyi pari reilussa puolessa vuodessa.
Siis ei sillä ole mitään väliä kelpaako kaikille, kunhan kelpaa sille yhdelle oikealle. Mihin niitä muita parisuhteessa tarvitaan?- Anonyymi
Laihat vasta onkin ryppysiä, ja kaikki vanhenee.
- Anonyymi
Totta varmaankin. En ole niin katsellut kaulaani, mutta otaksun että viiskymppisellä noin on närreet ja munat.
- Anonyymi
On ja ihan helvetisti muuallakin ryppyjä. Lisäksi oon niin oahasisuinen ja ruma kuin piru. Minut kannattaa teikäläusen kiertää kaukaa. Olen myös sairas monella tapaa. Saattaa olla myös tarttuvuakin tauteja, vaarallusia sellaisia. Hampaat lihkeilee ja uskon, että henkikin haisee pilantunerlta kalan mädiltä. Köyhäkin oon. Kilometriä lähemmäksi ei kannata aloittajan tulla. Pysy siellä vaan!
- Anonyymi
Pervoista pervoin oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pervoista pervoin oot.
Aivan. Kannattaa kiertää senkin takia.
- Anonyymi
Hyvä sittenhän et minua katsele, päästiin sustakin👍
- Anonyymi
Kymmenen pojoa tästä vastauksesta👍👍
- Anonyymi
Hyväksyn itseni sellaisena kuin olen. Hyväksytkö sinä?
- Anonyymi
Eikö ihmisillä tosiaankaan ole mitään syvällisempää ja järkevämpää keskusteluaihetta kuin naisen kaulan rypistyminen? Ihmettelen vaan?
- Anonyymi
Nauran kippurassa... yli 60 vastausta tähän aloitukseen, hyvä minä.
- Anonyymi
Oot ihan seko
- Anonyymi
Plussapisteitäkö vai sääli sellaisiako haet?
Maksetaanko trollauksesta? - Anonyymi
Muakin naurattaa, kun et yhtään positiivista vastausta ole saanut!
- Anonyymi
Muutama hyvä kommentti tuli,mutta muuten muilla meni herne nenään aikalailla. Taitaa vanheneminen olla kova paikka monille. Tots vaan on, ettäjos elämää riittää ja ikää kertyy, tulee myös ryppyjä. Lisäisin vielä, että silmistä näkee myös iän melko tarkkaan. Tälläkin palstalla on mummoja, mummeja paljon, hyväksykää itsenne ryppyineen, niin elämä on helpompaa. Sisäinen kauneus on kauneinta.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Kauneus löytyy muualta kuin ulkokuoresta. Aito, hyväntahtoinen, empaattinen, suurisydäminen, sielukas ihminen on aina kaunis. Pinnallinen, ahne, omaa etua tavoitteleva ihminen ei ole kaunis vaikka ulkokuori olisi kuinka korea.
- Anonyymi
Uskon että ihmiset enimmäkseen hyväksyvät oman vanhenemisensa normaalina elämiseen liittyvänä asiana. Aloittajan vittuileva provokaatio saa ihmiset reagoimaan juuri näin. Jotain vastaavaa tapahtuu koulukiusaajan ja kiusaajan toimesta työpaikoilla. En tiedä mihin tarpeeseen se ap:lla vastaa, mutta minusta se on joka tapauksessa surullista ja loukkaavaa vanhempia ihmisiä kohtaan. Minä en naura kippurassa.
Mietin, että mistä sinä löydät sisäistä kauneutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon että ihmiset enimmäkseen hyväksyvät oman vanhenemisensa normaalina elämiseen liittyvänä asiana. Aloittajan vittuileva provokaatio saa ihmiset reagoimaan juuri näin. Jotain vastaavaa tapahtuu koulukiusaajan ja kiusaajan toimesta työpaikoilla. En tiedä mihin tarpeeseen se ap:lla vastaa, mutta minusta se on joka tapauksessa surullista ja loukkaavaa vanhempia ihmisiä kohtaan. Minä en naura kippurassa.
Mietin, että mistä sinä löydät sisäistä kauneutta.Olen sisäisesti hyvinkin lämmin ihminen, emaattinen ja muut huomioiva. Täällä palstalla on paljon kiusaamista ja hyökätään viattomien kimppuun suotta. Ei tarvitse montaakaan ketjua avata, kun näkee palstan tason ja siksi en täällä koskaan kirjoittelekaan. Monet ikävöivät varmasti tosissaan ja heidät haukutaan täysin. Käsittämätöntä käytöstä aikuisilta ihmisiltä. Itse heitin vähän huumorilla tuon aloituksen ja kaikenlaista sieltätulikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sisäisesti hyvinkin lämmin ihminen, emaattinen ja muut huomioiva. Täällä palstalla on paljon kiusaamista ja hyökätään viattomien kimppuun suotta. Ei tarvitse montaakaan ketjua avata, kun näkee palstan tason ja siksi en täällä koskaan kirjoittelekaan. Monet ikävöivät varmasti tosissaan ja heidät haukutaan täysin. Käsittämätöntä käytöstä aikuisilta ihmisiltä. Itse heitin vähän huumorilla tuon aloituksen ja kaikenlaista sieltätulikin.
Minä en ymmärrä negatiivisen provon merkitystä. Paha kerryttää pahaa ja hyvä lisää hyvää elämään. En löytänyt tästä huumoria. Aikuisena enkä muutoinkaan.
20.39 tigrutoivottaa ei kirj.
🐅
- Anonyymi
70....
- Anonyymi
Nämä ketjut tuottavat juuri pahaa henkeä ns. ikävä palstalle.
- Anonyymi
Eikös juuri nimimerkki valtakuntaa kohtaan hyökätty? Ja hän on empaattisimpia henkilöitä täällä. Siinäkin on kateus taustalla, hän eiintyy kauniilla kasvoillaan, on rehellinen ja nuori. Sitten juuri nämä kurttunaamat hyökkäävät kimppuun.
- Anonyymi
Eihän tuossa aloituksessa ole mitään pahaa, kaikilla yli 50v tulee ryppyjä, se on luonnollista. Miksi sitä ei saisi sanoa? Pitäisikö valehdella ja sanoa.. oletko nuoren näköinen, ihan 30v ? Tässä nähtiin, että osalle, suurimmalle osalle palstalaisille ikääntyminen ja sen tuomat rypyt ovat ongelma. Mieluisaa iltaa kaikille .
- Anonyymi
Tarjallako?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6416008Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?324094HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2962535- 1331835
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311513Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3841454Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101243- 131243
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76962- 115935