Tämä ei sitten ole trolli

Anonyymi

vaan aito tunteenpurkaus. Rehellisesti sanottuna haluan kuolla. En jaksa enää sairauttani. Se vie kaikki voimani ja haluni elää. Olen sairauteni vanki, oman mieleni vanki. Sen päälle fyysiset sairaudet. Elämäni on yhtä helvettiä! Olen moneen kertaan pitänyt veistä reisivaltimon päällä ja ajatellut, että nyt minä viillän! Valitettavasti monitietoisuudessa on vaikea tappaa itseään. Joku puolista vielä uskoo huomiseen ja puoliahan riittää eläimeen asti. 9 hullua mekastaa pään sisällä, tuhoten toisten elämiä. On helvettiä, kun ei voi hallita kehoaan eikä pysty muistamaan tekojaan. Toivon kuolevani pian. Minusta on pelkkää harmia. Olen rasite omalle ympäristölleni sekä yhteiskunnalle. Maailma on parempi paikka ilman minua. Ja tämä ei ole mitään sääli pessimismiä vaan realismia. Jos saisin valita sivupersoonahäiriön ja kuoleman väliltä, valinta olisi hyvin helppo. Eipä kukaan puolista minua kuuntele. Olen niin yksin ja hukassa! Koen terapian vievän pelkästään alaspäin. Ei maalaaminen eikä kirjoittaminen tuo enää helpotusta. Olen niin kovin väsynyt! En usko enää parantumiseen enkä tulevaan. Ymmärrän nyt kylmän totuuden itsestäni. Olen paha, mutta haluan olla hyvä, parempi ihminen. Mutta miten? Tuntuu että teen kaiken väärin. Valitsen väärät sanat, toimin tilanteissa väriin, en sovi joukkoon, olemassaoloni tuntuu ahdistavan yhtä sun toista ihmistä. Olen kaikin tavoin ja teen kaiken aina väärin! Kaipa toisten ihmisten harjoittama pahuus rikkoi minut niin pahasti ettei minulla ole edes itsetuntoa eikä oikein opittuja käytös- ja toimintamalleja päässäni. Mitä enää pystyy tekemään?
Miten rikkinäisestä voi enää ehjää saada? Kun palojakin puuttuu? Missään ei ole enää järkeä, pelkkää tuskaa, kärsimystä, surua, ahdistusta ja pelkoa itseään ja ympäristöään kohtaan. Olen niin kovin väsynyt, yksin ja hukassa. Haluan saada rauhan, kuolema sen minulle suokoon, toivottavasti pian. Hyvää yötä.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hajotettu saviastia joka odottaa nurkassa uudelleen muotoilua.

    • Anonyymi

      Olen pahoillani, raskas on taakkasi. Toivottavasti kuitenkin päätät elää ja saat toimivaa apua häiriösi suhteen. Luin kirjoituksesi ja itkin.

    • Anonyymi

      Olen pahoillani ja surullinen. Sairautesi ei ole helppo. Ymmärrän halusi kuolla. Ystäväni sairasti samaa ja hänellä oli 6 eri puolta. Hän päätyi lopulta itsemurhaan. Tunnetaakka ja helvetilliset kokemukset olivat liikaa hänen sietokyvylle. Suren hänen pois menoaan, mutta ymmärrän hänen tekonsa.

      Pyydän, harkitse tarkkaan. Kuolemaa ei saa tekemättömäksi. Jos kuitenkin siihen päädyt, muut sitä kunnioittakoot. Toivon todella, että kuitenkin löytäisit vielä sisältäsi toivon ja voiman, joka kantaisi sinut uuden elämän alkuun.

      Muista ettei sairaus ole sinun syytä. Sinä olet syytön! Toisten ihmisten pahat teot ja muut ympäristötekijät ovat sinulle tuon aiheuttaneet. Muista, että kannat toisten pahuutta rakenteissasi et omaasi. Sinussa on hyvää, sinun pitää löytää tie takaisin itseesi.

      Voimia sinulle ja rukoilen puolestasi. Jaksa uskoa vielä tulevaan. Älä luovuta.

    • Anonyymi

      Olet vahva, kun jaksat tänne vielä kirjoittaa. Vaikka olosi nyt surkea. Sä tulet selviytymään, usko pois! Ne kusipäät jotka ton sulle aiheutti, saavat vielä kärsiä nahoissaan. Siitä pitää huolen KARMA. Voimia!

      • Anonyymi

        Ei heilläkään, joilla on dissosiatiivinen identiteettihäiriö, ole oikeutta tuhota muiden elämiä. Joten ei huudella karmasta, jos omatkaan teot eivät huutelua kestä.

        Tämä täysin sivusta, en tunne tällaisia henkilöitä. Ilmeisesti ovat kokeneet todella kovia usein jo varhaislapsuudessa, sympatiat siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei heilläkään, joilla on dissosiatiivinen identiteettihäiriö, ole oikeutta tuhota muiden elämiä. Joten ei huudella karmasta, jos omatkaan teot eivät huutelua kestä.

        Tämä täysin sivusta, en tunne tällaisia henkilöitä. Ilmeisesti ovat kokeneet todella kovia usein jo varhaislapsuudessa, sympatiat siitä.

        Disso ei koskaan tee sitä tietoisesti tahallaan. Disso ei pysty hallitsemaan eikä välttämättä tiedostamaan omaa käytöstä.
        Ihmiset jotka taas ovat aiheuttaneet toiselle tuon tilan ovat kyllä tehneet sen tietoisesti. Ei ole disson syytä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Disso ei koskaan tee sitä tietoisesti tahallaan. Disso ei pysty hallitsemaan eikä välttämättä tiedostamaan omaa käytöstä.
        Ihmiset jotka taas ovat aiheuttaneet toiselle tuon tilan ovat kyllä tehneet sen tietoisesti. Ei ole disson syytä!

        yhtä hyvin voisi sanoa kaikista muistakin, että he eivät ole vastuussa omasta käytöksestään ja mitä se muille aiheuttaa. tämä ajattelutapa johtaa kuitenkin vain itselle mieleisten ihmisten mielivaltaiseen suosimiseen.

        netissä kun on paljon näitä disso-tarinoita oikeilla nimillä ja kuvilla, uskon kyllä heistä sen, että heidän persoonallisuutensa on rikkoutunut poikkeuksellisen pahasti (raiskauksia, koulukiusausta jne.).

        en sitten tiedä, miten tuomioistuimet käsittelevät näiden sivupersoonien tekemiä rikoksia. onko ihminen syyntakeinen vai syyntakeeton???!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhtä hyvin voisi sanoa kaikista muistakin, että he eivät ole vastuussa omasta käytöksestään ja mitä se muille aiheuttaa. tämä ajattelutapa johtaa kuitenkin vain itselle mieleisten ihmisten mielivaltaiseen suosimiseen.

        netissä kun on paljon näitä disso-tarinoita oikeilla nimillä ja kuvilla, uskon kyllä heistä sen, että heidän persoonallisuutensa on rikkoutunut poikkeuksellisen pahasti (raiskauksia, koulukiusausta jne.).

        en sitten tiedä, miten tuomioistuimet käsittelevät näiden sivupersoonien tekemiä rikoksia. onko ihminen syyntakeinen vai syyntakeeton???!!!

        Taas yksi joka luulee tietävänsä aiheesta. Älä yleistä! Kirjoituksesi on syyllistävä dissoa kohtaan. Se on helppo huudella kun et tiedä aiheesta kunnolla mitään! Pystytkö asettumaan disson kenkiin? ET!!! Tiedätkö, mitä he kokevat päivittäin? ET!!! Ota asioista kunnolla selvää ennen kuin tulet tänne pätemään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhtä hyvin voisi sanoa kaikista muistakin, että he eivät ole vastuussa omasta käytöksestään ja mitä se muille aiheuttaa. tämä ajattelutapa johtaa kuitenkin vain itselle mieleisten ihmisten mielivaltaiseen suosimiseen.

        netissä kun on paljon näitä disso-tarinoita oikeilla nimillä ja kuvilla, uskon kyllä heistä sen, että heidän persoonallisuutensa on rikkoutunut poikkeuksellisen pahasti (raiskauksia, koulukiusausta jne.).

        en sitten tiedä, miten tuomioistuimet käsittelevät näiden sivupersoonien tekemiä rikoksia. onko ihminen syyntakeinen vai syyntakeeton???!!!

        No huh! Vihaat selkeästi mieleltään järkkyneitä ihmisiä. Yleistät, hyvin vaarallista. Halvennat kirjoituksella dissoja ja heidän kokemia kauhuja. Et näköjään osaa erotella asioita toisistaan. Surullista!


    • Anonyymi

      Jos oot T-kirjaimella alkava, niin siitä vaan. :D

      • Anonyymi

        Onpa rumasti sanottu! Onko tämä T-kirjain sit jotain tehnyt sinulle? Vai mistä moinen asenne?


      • Anonyymi

        Mitä jos itse painuisit helvettiin!


    • Anonyymi

      Todella vakavalta tilanteesi kuulostaa. Voitko mennä rukoiltavaksi jonnekin seurakuntaan? Jos tietäisin paikkakuntasi, voisin suositella joitain paikkoja tai ihmisiä.

      • Anonyymi

        Ei hyvää päivää! Vakavasti sairas ihminen ei ansaitse tulla uskonlahkon huijaamaksi. Te tieteen kieltävät uskonlahkolaiset olette aiheuttaneet peruuttamatonta vahinkoa miljoonille terveillekin! Lääketiede auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvää päivää! Vakavasti sairas ihminen ei ansaitse tulla uskonlahkon huijaamaksi. Te tieteen kieltävät uskonlahkolaiset olette aiheuttaneet peruuttamatonta vahinkoa miljoonille terveillekin! Lääketiede auttaa.

        Olen itse sitä mieltä, että Jumalan luo ja rukoiltavaksi ovat tervetulleita kaikki; terveet ja sairaat. Ei sielunhoidossa tehdä eroa sen välillä, onko ihminen terve vai sairas. Jokaisella on oikeus pyytää sielunhoitoa ja rukousapua eikä sitä saa myöskään evätä koskaan keneltäkään. On tietysti myös sellaisia tapauksia sielunhoidossakin, että voi tarvita muuta lisäksi. Silloin on hyvä tunnistaa omat osaamisen rajat ja ohjata eteenpäin. Sielunhoito ja lääketiede voi myös toimia rinnakkain toisiaan täydentävinä. Toivon, että lääketieteessäkin reunailmiöiden tai ei-lääketieteellisten-ilmiöiden kohdalla osattaisiin reilusti myöntää oma osaamattomuus. Näin ei kuitenkaan aina ole, valitettavasti. Niin ikään usein papit, sielunhoitajat ja rukouspalvelijat suhtautuvat lääketieteeseen pääosin myönteisesti. Lääketiede ei ole kuitenkkaan jumala eikä koko totuus ihmisestä ja maailmasta, silti siinä on paljon totuudellista. Lääketieteen piirissä tehdään myös välillä virheitä lääkäreiden osalta ja ne seuraukset eivät ole aina helppoja korjata. Sen vuoksi on ensiarvoisen tärkeää ymmärtää, mikä kuuluu lääketieteen piiriin ja mikä ei kuulu.

        Ei uskonnollinen maailmankatsomus kiellä tiedettä eikä lääketiedettä. Lääketiede on kuitenkin liian kapeakatseinen tieteenala selvittämään ja antamaan vastaus kaikkiin ihmistä koskeviin kysymyksiin ja ilmiöihin. Pidän ihmistä fyysis-psyykkis-sosiaalis-hengellisenä entiteettinä ja suhtaudun lääketieteeseen osittain myönteisesti. Tiedän myös uskovia lääkäreitä, jopa ylilääkäreitä, jotka ottavat hengellisen todellisuuden ja hengelliset ilmiöt vakavasti ja ymmärtävät myös omat rajansa ja rajallisuutensa niiden kohdalla. Se, jos mikä, on viisautta.


    • Anonyymi

      Ei ihminen itse itseään voi korjata. Moni on rikkinäinen tai menee rikki tässä maailmassa syystä tai toisesta. Vaikka ihmisestä itsestään tuntuisi, ettei ole korjattavissa tai että mitään ei olisi tehtävissä, siitä ne Jumalan mahdollisuudet vasta alkaa. Ymmärrän, että rikkinäisyys ja ongelmat voi olla syviä. Eheytyminen vie aikaa ja sille tulee antaa aikaa. Joillakin se kestää koko loppuelämän. Kannattaa silti valita elämä ja antaa mahdollisuus itselleen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe