katkot lyhyemmiksi.

Anonyymi

Kutosen mainnoskatkot ärsyttävn pitkiä varsinkin leffoissa, kestää 7-9 minuuttiin. Eihän siellä kaupallisia tiedotteita montaa ole mutta joka katkolla näytetää monen monta ohjelma-esittelyä, tuommonen ärsyttää.
Foxilla taas ovat yö-aikaan lyhentäneet katkoja, luulen että sen vuoksi että vähätkin katsojat lyövät toosan kiinni ja käyvät nukkumaan.

3

1328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Fox siinä mielessä hyvin lyhentäneet mainoskatkojen määrää juuri ilta-ja yöaikaan. Tosin Foxin mainoskatkot joskus mielivaltaisia. Toisinaan leffojen mainoskatkot laitetaan ihan ihmeellisiin paikkoihin kuten erään leffan yhteydessä, kun lähetysaikaa oli ohjelmatiedon mukaan 9 minuuttia, tähän väliin laitettiin mainoskatko, nyt oletetaan että leffa jatkuisi katkon jälkeen mutta kun 6 minuutin mainoskatko ohi, alkaakin leffan lopputekstit pyöriä ruudussa.

    • Anonyymi

      Kutonen on peräisin lehmän peräsuolesta kuten yleensäkin maksukanavat ihan sama mitä roskaa ja sontaa laitetaan katsottavaksi hui hai ei mitään väliä ei auta katsojien kommentit ja palaute ne menee suoraan öö-mappiin ei järki päätä pakota koska sitä ei ole yhtään siellä yläkerrassa,siellä työskentelevät on pelkkiä nukkeja ja marionetteja joita voi ohjailla ylempää ihan oman mielensä mukaan.

    • Anonyymi

      Aivan pazka kanava, mainoskatkot jo pahimmillaan yhtätoista minuuttia. Viisiminuuttia ohjelmaa ja taas tauolle. Ohjelmatkin ihan sieltä ihtestään, törkykanava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe