https://yle.fi/uutiset/3-5945516
Kokeilkaa tai onko ketään joka on kokeillut.... haluan vain auttaa enkä muuta.
Superfoodista ratkaisu?
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
MS-tautia ei voi parantaa. Tuokin artikkelissa mainittu henkilö sai ruokavaliolla oireet kuriin.
Mistään ei tosin käynyt ilmi, mikä oli hänen lähtötasonsa. Ilmeisesti oireet eivät alunperinkään olleet merkittäviä, kun kerran jaksoi Thaimaan reissulle lähteä. Oma kuntoni romahtaa välillä jopa 20 plusasteen kohdalla, koska lämmönsietokyky on heikentynyt olennaisesti MS-taudin takia. - Anonyymi
Hitto, työelämässä olen "vielä" mutta aika skeptinen olen tämän oman Mäsäni kanssa MUTTA tuo kertomus luo Hiieeman uskoa..
Ongelma on se: Sinun iässä minulla oli varmaan Ms osittain päällä...en vain aina voinutkaan sitä tietääkkään.
Sitten "tappotuomio" tuli kirkkaalta taivaalta n. 40-50v ilman konkreettisia oireita.
(näkö puolittain lähti)
Yritän varmasti ohjeittesi mukaan elämäntapamuutosta koittaa, joskin myöhäistä voi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2402734- 1011144
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221098Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 63851
- 42839
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238825- 130820