Mitä hemskattia, kuinka tylsää, osta hampparin niin ranskikset pitää ostaa erikseen!!?!?!??!?!?! Hampparit on jo ne pelkästään kalliita ja siihen jotkut vitskan ranskikset päälle!!!! En enä käy.
Amerikan diner
20
1590
Vastaukset
- Anonyymi
Mäccäriltä kun ostat euron hampurilaisen niin ei sielläkään saa ranskalaisia kaupan päälle. ATERIAAN sitten sis. ranskikset ja niin on Dinerillakin.
- Anonyymi
dineristä ei saa eurolla hampparia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
dineristä ei saa eurolla hampparia.
Mäkkäristäkin saa vain juuston.
- Anonyymi
Totta typerä päätös "ravintolalta" myydä ranskikset erikseen niin kuin jossain pikaruokaravintolassa. Tämä ravintola on kuitenkin sellainen perinteinen ravintola missä tilaat annoksen siinä on ne lisukkeetkin. Eli jos tilaat grillipihvin, maksaa 15,00€ pitääkö siihen sitten tilata perunat erikseen, kastike ja muut lisukkeet,,, vastaus on EI, ei muuallakaan. Menee nurin, tai noh tuleepa syötyä vähemmän ulkona, hyvä minulle.
- Anonyymi
Saahan ravintola toki itse päättää konseptistaan, ja tehdä ruokailusta kuinka vaikeaa tahansa. Asiakkaat siinä sitten äänestää jaloillaan, missä syö. Semmosta se...
- Anonyymi
Tyypillistä Seinäjoki mallia..jota tullaan näkemään mm.koko Ideaparkin.ensimmäinen kuukausi.kierretään ne pakolliset ekat ruokakierrokset.sitten valittaen pihalle....pahaa,liian pieni,kallis,kylmä,...olis pitäny syödä kotona tai piikis...
- Anonyymi
Totta on .
- Anonyymi
Tyypillistä ympäri maailman siellä missä on tarjontaa.
Ei kukaan ravintolassa halua grilliluukun tasoista toimintaa. Jos haluaisi, olisi mennyt jo alunperinkin sinne grilliluukulle.
Mutta tyypilliseen tapaan asiakashan on väärässä. Ja sitten ihmetellään, että mihin ne turhakkeet katosi? Ai mitkä turhakkeet, no ne mitkä sotkee vaan paikkoja ja valittaa. Muuten olisi kivaa ravintolassa, jos siellä vaan ei olisi niitä hemmetin asiakkaita! - Anonyymi
Juu, kaupasta saa ranskiksia (tai tehdä itse perunoista) kun osaa ne uuniin laittaa Tms. niin homma on hanskassa.
Nykyajan laitteilla kaikki hoituu kotona ja rasvassakin voi liotella, jos siltä tuntuu.
Seurakaan ei ole pilattu, kun on omaperhe. Tausta mölinän voi itse valita tai nauttia vain puheensorinasta. - Anonyymi
No nyt saatte olla tyytyväisiä. Diner lopettaa tilalle tulee siipiravintola eli saa ostaa pikkuruisia kanansiipiä joissa on enemmän pikkuruisia luunsirpaleita kuin lihaa.
- Anonyymi
Loppuu se siipeilykin.Ei pysy pelkillä kanapaloilla pystyssä ravintola kuin ehkä jossain Tampereella.
- Anonyymi
Kyllä on huippuveto hookilta tulla seinäjoelle, kylän paras ravintola ehdottomasti. Dinerissa en käynyt montaakaan kertaa mutta hookissa aion kyllä käydä säännöllisesti kunhan henkilökunta ei ole sama dinerin vanha tylsimys joukkio.. Terveisin läski hampparinsyöjä
- Anonyymi
Riippu_tissi kirjoitti:
Dinner oli vähä vinksahtanu paikka. Ja kana ei lihota
Ei varsinkin jos se on uppopaistettu.
- Anonyymi
Olis nyt siihen tullut Bik Nik jo olis ollut In.
- Anonyymi
Jos se nimenomaan toimii American Diner-tyylillä, niin on täysin selvää että mitään ranskalaisia ei hampurilais-ateriaan kuulu.
Kyllä ulkomailla kysytään "do you want fries with that?", ei ne kuulu automaattisesti ateriaan. Kun monet ei perunoista piittaa, en minäkään. - Anonyymi
No. Konkurssihan siitä seurasi sitten. Kävijäkadosta nimittäin.
- Anonyymi
Sen omistaa no-ho oyj ja päättivät sulkea. Ei siis konkurssi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen omistaa no-ho oyj ja päättivät sulkea. Ei siis konkurssi.
onko pakko syödä noissa pikarehu paikoissa
- Anonyymi
Kallistahan siellä oli. Ei mikään hampurilainen 17 euroa voi maksaa. 8e alkaa olla jo maksimi hinta ja sekin saa olla siihen hintaa tosi iso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138