Kaipaan Ari Koivusta

Anonyymi

En ole nähnyt Koivusen esiintyvän missään muutamaan vuoteen. Hän ei ole vieläkään mukana Raskasta Joulua - kiertueella eikä hän esiinny enää myöskään musikaaleissa. Amoral-yhtyekin on hajonnut..

Osaisiko joku kertoa, onko toivoa päästä kuulemaan Aria vielä joskus jossain? Mitään tiedotetta ei ole myöskään hänen nimeään kantavilla Facebook-sivuilla.

21

2499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa minäkin tässä olen ihmetellyt, kun ei löydy mistään mitään tietoa. On ollut poissa laulukuvioista ainakin pari vuotta ääniongelmien vuoksi. Kävin RJ- konserteissa pitkälti Arin vuoksi. Paluuta odotellen....

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä viimeisimmät Arin esiintymiset taitaa olla 2019 helmikuun keikat Kannuksessa ja Kauhajoella JP Leppäluodon ja Netta Skogin kanssa.

    • Anonyymi

      Itsekin toiveikkaasti odottavalla kannalla, jos vielä pääsisi keikoille joskus. Mitään varmistusta sille, onko ääniongelmat selätetty, en ole löytänyt mistään. Aikoinaan haastattelussa sanoi, että haluaisi pitää vuoden tauon keikkailusta ja pelata biljardia tms. Uusimmat asiaa koskevat kommentit olen nähnyt facessa. Raskaan joulun kiertueen solistijulkistuksessa facebookissa Erkka kommentoi kommenteissa, että Ari on jättäytynyt toistaiseksi pois henkilökohtaisten syiden vuoksi. Arin facebookissa ak-team vastasi kommenteissa tiedusteluun tulevista keikoista näin: Ari on tosiaan keikkatauolla vielä jonkin aikaa, ilmoitellaan kyllä täällä heti kun keikkoja taas on tulossa. Omalta kohdaltani siis jatkan kärsivällisesti odottelua, onneksi on runsaasti vanhoja keikkavideoita helpottamassa tehtävää.

      • Anonyymi

        Odotellaan, on jo kolmas RJ, ilman Aria. Keikkataukoa saa pitää, jos siltä tuntuu, mutta moni on huolestunut, kun mitään selityksiä ei ole kuulunut, lähinnä se vaan on huolestuttanut, että ei vaan ole kipeä.


      • Anonyymi

        Mitä ääniongelmia, ei kai mitään vakavaa?
        Paras Raskasta joulua esiintyjistä, youtubesta sentään näkee. Hyvää musiikkia teki itsekin, toivottavasti jatkaa, mutta tietysti parasta kun tekee mikä itsestä tuntuu parhaalle.


    • Anonyymi

      Täällä myös yksi huolestunut. Instagramkin täysin päivittämättä. Toivon mukaan hiljaisuus tarkoittaa mahdollista parantumista, että toivoa laulun jatkumisesta ei ole kokonaan menetetty.

    • Anonyymi

      Kolmas RJ ilman Aria, vain Arin laulamana sylvian joululaulu saa kylmätväreet! Ehkä ensi jouluna sitten nähdään ja kuullaan Aria. Hyvää joulua!

    • Anonyymi

      Hänellä on varmaan elämässään tärkeämpiä asioita, joista ei kannata julkisuudessa metelöidä. Kyllähän varmaan palaa kehiin, kun on otollinen aika.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä ettei Raskasta joulua ole mitään ilman Koivusen loistavia tulkintoja, hänen äänessä on jotain maagista, varsinkin silloin, kun ei yritä mitään, antaa tulla vaan. sylvian joululaulu ihana. Angels are calling, vau

    • Anonyymi

      Samaa olen itsekin harmitellut,kun ei Koivusta näy/kuulu enää muuta kuin vanhoilta videoilta.Ihan mieletön ääni hällä.Niin sääli ettei esiinny.Toivottavasti tekee vielä uuden nousun.

      • Anonyymi

        Kyllä, todellakin odotellaan ja uskon hänen äänen ja karsiman vaan kasvavan iän myötä. Kunhan nyt ensin tulisi takaisin kuvioihin..... :/


    • Anonyymi

      MInäkin toivoisin että Arista alkaisi kuulua jotakin. Hänellä on upea ääni ja hyvä tulkinta kappaleista. Voisi alkaa levyttämään ja esiintymään uudestaan, mutta ymmärtää sen, jos on jotakin esteitä tai haluaa olla tauolla.

    • Anonyymi

      Ollut jotenkin huolestuneet fibat Arista, kun ei kuulu mitään mistään. Kaikki se lahjakkuus, eikä sielulla rauhaa... Toivon todella, että Ari on kunnossa ja poissaolo johtuisi henkilökohtaisista syistä *positiivisessa* mielessä. Jotenkin ei vain tunnu siltä.

      Ari tuskin näitäkään palstoja itse lukee, mutta ajatukset, sydämet ja lämpö on nyt hänen luonaan. Jos olisin uskovainen, voisin jopa rukoilla, mutta koska en ole, lähetän vain lämpimiä ajatuksia. <3

    • Anonyymi

      Täti-ihminenkin kaipaa Aria, toivoo miehestä kuuluvan vielä ja toivoo kaikkea vain hyvää Hänelle❣️

    • Muistan kun Ari Koivunen oli Idolsissa, hän lauloi ainakin Iron Maidenin kappaleen "Evil that men do" mikä sopi hänelle tosi hyvin. Missähän lienee nykyään?

    • Oli yhtenä vuonna Raskasta joulua -kiertueella, ainakin oli mukana, kun näytettiin tv:ssä kiertueen tv-taltiointi. En muista mikä vuosi oli kyseessä.

    • Anonyymi

      Minäkin kaipaan. Ari Koivusen tulkinta Sylvian joululaulusta on paras tulkinta ikinä, mitä olen kyseisestä kappaleesta koskaan kuullut. Kyllä siinä on ihmistä siunattu upealla lauluäänellä kertakaikkiaan, pakko sanoa. Toivottavasti kuullaan vielä jatkossakin hänen tulkintojaan.

      • Anonyymi

        Siis uusia...Onhan hänen esityksiään netissä.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä upea sielukas ääni, paras RJ laulaja en ole käynyt enään RJ konserteissa kun Ari ei ole laulamassa


    • Anonyymi

      Samaa mieltä, upein Sylvian joululaulu, mitä koskaan olen kuullut!

    • Anonyymi

      Arin piti olla RJ-kiertueella 2017, mutta ilmoitti sairastuneensa ja sen jälkeen ei ole Arista kuulunut mitään. Olisi kiva tietää, että on kunnossa ja milloin nähdään ja kuullaan Arista!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe