2. Miehen aivot ovat yksinkertaiset.
Moni nainen tämän toki tietääkin, mutta Snyder korostaa, että jokainen nainen, joka pääsisi miehen pään sisään 10 minuutiksi, olisi järkyttynyt siitä, kuinka vähän siellä tapahtuu.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/seksiterapeutti-paljastaa-viisi-asiaa-joita-naiset-eivat-ymmarra-miehissa-kukaan-nainen-ei-voi-todella-ymmartaa/7546568#gs.ck1g9n
Feminististä valistusta
12
196
Vastaukset
- Anonyymi
Tyypillistä psykologista yksinkertaistamista tuo teksti. Miehet ovat yksilöitä ja siten meidän psyykkeemmekin ovat yksilöllisiä. Mukana oli myös itsestäänselvyyksiä.
- Anonyymi
Tiedättekö mikä sellainen nainen on joka käntyy kun viheltää sen perään.......se on hu....ra ja mikä sitten sellanen joka ei käänny kun viheltää........se on kuuro hu....ra
- Anonyymi
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kvanttietokoneiden_aikajana
Naiset ovat nyt ylivertaisilla aivoillaan kehittämässä kvanttitietokonetta. Ei näy yhtään miestä kehittäjien listalla. "Kun mies ajattelee jotain eroottista, hän ajattelee jotain hyvin yksinkertaista, kuten kumppaninsa vartaloa."
Näinhän se menee :-)- Anonyymi
Nainen ajattelee jotain hyvin monimutkaista, siis itseään.
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ajattelee jotain hyvin monimutkaista, siis itseään.
Tippaleipäaivolla on haasteensa.
Jos k*lli ei ole suussa, täytyy jotain pölöttää :-)
- Anonyymi
Kaikki tietävät. Jotkut vain elävät feminismistä ja miesvihasta
- Anonyymi
Eivät läheskään kaikki, meitä feministimiehiä viha ei kosketa millään lailla. Näin on. <3
Anonyymi kirjoitti:
Eivät läheskään kaikki, meitä feministimiehiä viha ei kosketa millään lailla. Näin on. <3
Kyllä se kuule koskettaa.
Heti kun feministi pääsee asemiin, ei feministimies ole kuin säälittävä takinkääntäjä, sukupuolensa pettäjä.
Juudas.
Tai vaikka ei olisikaan, kaikki naiset kuitenkin menevät tämän flanellipaitamiehen ohi, koska hän kuitenkin on mies.
Ja nainen on nainen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät läheskään kaikki, meitä feministimiehiä viha ei kosketa millään lailla. Näin on. <3
Feministimies ei ole mikään mies. MIES pitää omistaan huolta eikä vihaa omaa valkoista rotuaan neuroottisesti. Feministimies ei sitä paitsi kiinnosta edes niitä feministinaisia pätkääkään, paitsi korkeintaan jossain kullikarusellin vähiten miehistä seksikkyyttä vaativalla osasektorilla.
- Anonyymi
A massive load of shit. Ei helvetti mitä paskaa. Se on kyllä totta, että miehet ovat naisia ulkonäkökeskeisempiä, mutta eipä niiden alfa-luonnepiirteiden kehittäminenkään mitään yksinkertaista tai helppoa ole miehelle.
"Se on kyllä totta, että miehet ovat naisia ulkonäkökeskeisempiä"
Miesten ulkonäkökeskeisyyden tutkiminen voi olla haasteellista, ainakin jos sitä halutaan verrata johonkin muuhun ryhmään, vaikka naisiin.
Naisten ulkonäkökeskeisyys on taas havaittavissa kun menee ulos kadulle tai paikalliseen K-kauppaan.
Erityisesti yöelämässä naiset koreilevat ulkoisilla avuillaan.
Mielestäni paljon miehiä enemmän, vaikkakin miesten laittautumisinto on viime vuosina ollut kasvamaan päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654