Katsoin sarjan, ensimmäisenkin katsoin aikanaan.
Suosittelen! Erittäin hyvä ja esitteli jälleen monta hyvää kasvutarinaa.
Antaa erinomaisen kuvan Suomen armeijasta ja varusmieskoulutuksesta.
Naissotilaat 2
6
1014
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin armeijan jo 80-luvulla. Osa asioista on muuttunut, varusteet ovat esim. paljon parempia. Komppanian päällikön tulohaastattelu oli muutoin entisellään, tietokone vaan oli ilmestynyt pöydälle.
Itse en ehtinyt aikanaan "jännittää" armeijaan menoa, sain peruutuspaikan vain n. viikkoa ennen. Siihen aikaan kapiaiset olivat aika jäykkänaamaisia, nykyään vaikuttavat melkein ihmisiltä. - Anonyymi
Tuttuja on maisemat.Kovin on muuttunut Öbbnäs sitten 80-luvun alun.
- Anonyymi
Antaa erinomaisen kuvan nykynuorison heikosta kunnosta ja naisten kuvitelmista päästä helpolla huipulle.
- Anonyymi
Antaa erinomaisen kuvan Suomen armeijan alennustilasta.
- Anonyymi
Iso osa naisista sopii vain töpinän puolelle, muualla ovat vain tiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso osa naisista sopii vain töpinän puolelle, muualla ovat vain tiellä.
Tai kohta ne vähäiset palvelukseen kelpuutetetut peräkammaripojat ovat töpsässä tai rättijakelussa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109875YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57724
- 57700
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69641Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41637