Katsoin sarjan, ensimmäisenkin katsoin aikanaan.
Suosittelen! Erittäin hyvä ja esitteli jälleen monta hyvää kasvutarinaa.
Antaa erinomaisen kuvan Suomen armeijasta ja varusmieskoulutuksesta.
Naissotilaat 2
6
1003
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin armeijan jo 80-luvulla. Osa asioista on muuttunut, varusteet ovat esim. paljon parempia. Komppanian päällikön tulohaastattelu oli muutoin entisellään, tietokone vaan oli ilmestynyt pöydälle.
Itse en ehtinyt aikanaan "jännittää" armeijaan menoa, sain peruutuspaikan vain n. viikkoa ennen. Siihen aikaan kapiaiset olivat aika jäykkänaamaisia, nykyään vaikuttavat melkein ihmisiltä. - Anonyymi
Tuttuja on maisemat.Kovin on muuttunut Öbbnäs sitten 80-luvun alun.
- Anonyymi
Antaa erinomaisen kuvan nykynuorison heikosta kunnosta ja naisten kuvitelmista päästä helpolla huipulle.
- Anonyymi
Antaa erinomaisen kuvan Suomen armeijan alennustilasta.
- Anonyymi
Iso osa naisista sopii vain töpinän puolelle, muualla ovat vain tiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso osa naisista sopii vain töpinän puolelle, muualla ovat vain tiellä.
Tai kohta ne vähäiset palvelukseen kelpuutetetut peräkammaripojat ovat töpsässä tai rättijakelussa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329