Minkä takia valtio maksaa Wincapital sijoituksista takaisin menetetyn tappion joka on tuomittu valtiolle. Maksaako valtio minun Talvivaara tappion. tai muiden osaksijtuksien tappiot. Sijoituksia tehdessä jokainen tietää ottavasa riskin.
Win capital
Anonyymi
2
305
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtuipa melkoinen määrä virheitä yhteen lyhyeen tekstiin, ilmeisen tahallaan tai juovuksissa.
Korjataan vain yksi asia eli valtiohan ei maksa Winkapitaali-sijoituksista yhtään mitään. Valtio vain siirtelee ne Winkapitaalin törkeän petoksen varat voitolle jääneiltä takaisin hävinneille, siis huijatuille rikoksen uhreille. Koska rahaa jää myös yli, valtio pitää itse loput. Valtio voi sitten sijoittaa ne ylimääräiset rahat Talvivaaraan.- Anonyymi
Huijatut tekivät huonon sijoituksen, joka korvataan valtiolle kuuluvista varoista. Sama asia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko532301Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy182171Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1671854Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82321339Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1271269Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861144Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661065Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.101952- 84887
Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j70862