Minkä takia valtio maksaa Wincapital sijoituksista takaisin menetetyn tappion joka on tuomittu valtiolle. Maksaako valtio minun Talvivaara tappion. tai muiden osaksijtuksien tappiot. Sijoituksia tehdessä jokainen tietää ottavasa riskin.
Win capital
Anonyymi
2
308
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtuipa melkoinen määrä virheitä yhteen lyhyeen tekstiin, ilmeisen tahallaan tai juovuksissa.
Korjataan vain yksi asia eli valtiohan ei maksa Winkapitaali-sijoituksista yhtään mitään. Valtio vain siirtelee ne Winkapitaalin törkeän petoksen varat voitolle jääneiltä takaisin hävinneille, siis huijatuille rikoksen uhreille. Koska rahaa jää myös yli, valtio pitää itse loput. Valtio voi sitten sijoittaa ne ylimääräiset rahat Talvivaaraan.- Anonyymi
Huijatut tekivät huonon sijoituksen, joka korvataan valtiolle kuuluvista varoista. Sama asia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2643231Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.751281- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039- 63931
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48923- 48824
- 47772
- 41762
- 39708