Minkä takia valtio maksaa Wincapital sijoituksista takaisin menetetyn tappion joka on tuomittu valtiolle. Maksaako valtio minun Talvivaara tappion. tai muiden osaksijtuksien tappiot. Sijoituksia tehdessä jokainen tietää ottavasa riskin.
Win capital
Anonyymi
2
86
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtuipa melkoinen määrä virheitä yhteen lyhyeen tekstiin, ilmeisen tahallaan tai juovuksissa.
Korjataan vain yksi asia eli valtiohan ei maksa Winkapitaali-sijoituksista yhtään mitään. Valtio vain siirtelee ne Winkapitaalin törkeän petoksen varat voitolle jääneiltä takaisin hävinneille, siis huijatuille rikoksen uhreille. Koska rahaa jää myös yli, valtio pitää itse loput. Valtio voi sitten sijoittaa ne ylimääräiset rahat Talvivaaraan.- Anonyymi
Huijatut tekivät huonon sijoituksen, joka korvataan valtiolle kuuluvista varoista. Sama asia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192602Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262524Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592013Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua331973Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3711481- 601103
- 2591039
- 541037
- 146943
- 45928