Minkä takia valtio maksaa Wincapital sijoituksista takaisin menetetyn tappion joka on tuomittu valtiolle. Maksaako valtio minun Talvivaara tappion. tai muiden osaksijtuksien tappiot. Sijoituksia tehdessä jokainen tietää ottavasa riskin.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Mahtuipa melkoinen määrä virheitä yhteen lyhyeen tekstiin, ilmeisen tahallaan tai juovuksissa.
Korjataan vain yksi asia eli valtiohan ei maksa Winkapitaali-sijoituksista yhtään mitään. Valtio vain siirtelee ne Winkapitaalin törkeän petoksen varat voitolle jääneiltä takaisin hävinneille, siis huijatuille rikoksen uhreille. Koska rahaa jää myös yli, valtio pitää itse loput. Valtio voi sitten sijoittaa ne ylimääräiset rahat Talvivaaraan.- Anonyymi
Huijatut tekivät huonon sijoituksen, joka korvataan valtiolle kuuluvista varoista. Sama asia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561747
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5531513Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1801499Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va281966Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "178938- 58816
- 58786
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26750- 63739
- 56738