Olen tehnyt jo viisi aloitusta joissa olen kysellyt missä Lieksan asioista tietävät ovat, mutta kaikki aloitukset on poistettu heti.
Miksi ei saa kysyä
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuo riko mitään sääntöä mutta siinnä on jotain muuta takana.
- Anonyymi
Joku paniikki Lieksan sivustolla päällä. Apinarikko tulee aika useaan pahoitellen.
No, ei minun elo siihen kaadu. Poistopolitiikka on outoa ollut jo hyvin kauan aikaa.
Minäkin olen tehnyt tänne muutaman aloituksen, mutta kaikki on poistettu.
Yhteen kerkisi tulla yksi vastaus, mutta muut katosi heti.
Nyt en tee enää yhtään, korkeintaan voin kommentoida johonkin asialliseen.- Anonyymi
Ilmankos sinuakaan eikä sinun alituksia ole enää näkynyt. Todella surullinen tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos sinuakaan eikä sinun alituksia ole enää näkynyt. Todella surullinen tilanne.
Voi kun hyppäisi alas piiroislouhen huipulta koko valehtelija joka toisinaan käyttää nimeä wanha toisinaan kamuttaja tai muita rekattuja nimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun hyppäisi alas piiroislouhen huipulta koko valehtelija joka toisinaan käyttää nimeä wanha toisinaan kamuttaja tai muita rekattuja nimiä.
Samaa mieltä myös täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Et näköjään ole nähnytkään Piiroislouhia.
Palstan säännöt kieltävät Lieksaan liittyvien aiheiden käsittelyn. Mieluiten pitää kopioida aloitukseen suoraan joku ulkomaan uutinen kirjoittamatta mitään itse. Lisäpisteitä saa maahanmuuttajien solvaamisesta ja otsikkoon kannattaa laittaa joku epämääräinen huudahdus kuten Jess tai Ullatus.
- Anonyymi
Ullatus ullatus, tai sitten joku monialatuntija ei hyväksy eriäviä mileipiteitaä vaan poistattaa viestejä, ellei kysymyksessä on persujen haukkuminen natseiksi ja rasisteiksi.
- Anonyymi
Paljonkos nuo uusvanhat tulokkaat työllistävät kanttiksia ja kuinkas kauvan vielä
-kelasta muuhuvi on näille vapaas käytös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924657
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843882Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1443534Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152625Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292554- 432151
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881699