Olen tehnyt jo viisi aloitusta joissa olen kysellyt missä Lieksan asioista tietävät ovat, mutta kaikki aloitukset on poistettu heti.
Miksi ei saa kysyä
10
55
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuo riko mitään sääntöä mutta siinnä on jotain muuta takana.
- Anonyymi
Joku paniikki Lieksan sivustolla päällä. Apinarikko tulee aika useaan pahoitellen.
No, ei minun elo siihen kaadu. Poistopolitiikka on outoa ollut jo hyvin kauan aikaa.
Minäkin olen tehnyt tänne muutaman aloituksen, mutta kaikki on poistettu.
Yhteen kerkisi tulla yksi vastaus, mutta muut katosi heti.
Nyt en tee enää yhtään, korkeintaan voin kommentoida johonkin asialliseen.- Anonyymi
Ilmankos sinuakaan eikä sinun alituksia ole enää näkynyt. Todella surullinen tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos sinuakaan eikä sinun alituksia ole enää näkynyt. Todella surullinen tilanne.
Voi kun hyppäisi alas piiroislouhen huipulta koko valehtelija joka toisinaan käyttää nimeä wanha toisinaan kamuttaja tai muita rekattuja nimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun hyppäisi alas piiroislouhen huipulta koko valehtelija joka toisinaan käyttää nimeä wanha toisinaan kamuttaja tai muita rekattuja nimiä.
Samaa mieltä myös täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun hyppäisi alas piiroislouhen huipulta koko valehtelija joka toisinaan käyttää nimeä wanha toisinaan kamuttaja tai muita rekattuja nimiä.
Et näköjään ole nähnytkään Piiroislouhia.
Palstan säännöt kieltävät Lieksaan liittyvien aiheiden käsittelyn. Mieluiten pitää kopioida aloitukseen suoraan joku ulkomaan uutinen kirjoittamatta mitään itse. Lisäpisteitä saa maahanmuuttajien solvaamisesta ja otsikkoon kannattaa laittaa joku epämääräinen huudahdus kuten Jess tai Ullatus.
- Anonyymi
Ullatus ullatus, tai sitten joku monialatuntija ei hyväksy eriäviä mileipiteitaä vaan poistattaa viestejä, ellei kysymyksessä on persujen haukkuminen natseiksi ja rasisteiksi.
- Anonyymi
Paljonkos nuo uusvanhat tulokkaat työllistävät kanttiksia ja kuinkas kauvan vielä
-kelasta muuhuvi on näille vapaas käytös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311352
- 1011044
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat305828- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56638Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603