Tunnelmat eivät ole katossa tällä hetkellä. Olen liian huono ihminen sinun rinnallesi ja epäilen sinun häpeävän minunkaltaistani ihmistä, kuuluthan jotenkin parempaan ihmisluokkaan. Siksi pysyttelenkin maan alla, ja taidan kadota muutenkin lähettyviltäsi ja ehkä koko seudulta. Ei ole ihmisarvoista elämää kokea tällaista.
Olen huono sinulle
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hei kuka lienetkään, ei noin saa ajatella. Mikä hänestä paremman tekisi, kaikilla ihmisillä on sama ihmisarvo.
- Anonyymi
On hän parempi, kun viihtyy parempien seurassa.
- Anonyymi
Tai pitäisi olla. Käytännössä ei kuitenkaan ole. Lakikaan ei ole kaikille sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai pitäisi olla. Käytännössä ei kuitenkaan ole. Lakikaan ei ole kaikille sama.
Ehkä hän ei ajattele noin? Sinä vain uskot niin?
- Anonyymi
Ei ole toinen parempi toista. Ei ainakaan meillä ihmisillä ole oikeutta eikä kykyä arvioida toisten ihmisten arvoa. Me emme näe kuin pintaa. Emme tunne toisen sielunelämää, historiaa tms, joten jos tuomitsemme tai arvostelemme, teemme sen aina puutteellisin perustein. Vai Jumala voi tuomita, ja hänkin mieluummin armahtaa, Jokainen ihminen on uniikki ja arvokas.
- Anonyymi
Älä ajattele noin! Et voi hänen puolestaan päättää mitä hän arvostaa. Mitä jos olet juuri se hänen puuttuva puolikas?
- Anonyymi
Jos hän ajattelisi noin kun annat ymmärtää niin silloin sinun onkin parempi pysyä hänestä erossa, koska ei ole silloin arvoisesti. Vaan ylimielinen ja raukka, joka ei ansaitse kunnollista ihmistä rinnalleen.
parempaan ihmisluokkaan?
itse en luokittele tai kastita ihmisiä tai lokeroi..
vaikka toki parisuhteessa täysin erilaiset ihmiset ehkä eivät voikaan onnistua mutta sekin täytyy aina itse ensin kokea =) ja kokeilla miten toimii...parempaan ihmisluokkaan?
itse en luokittele tai kastita ihmisiä tai lokeroi..
vaikka toki parisuhteessa täysin erilaiset ihmiset ehkä eivät voikaan onnistua mutta sekin täytyy aina itse ensin kokea =) ja kokeilla miten toimii...parempaan ihmisluokkaan?
kaikki ollaan ihmisiä kuitenkin...- Anonyymi
Ei sinussa ole mitään mitä pitäisi hävetä.
- Anonyymi
Miksi et ilmaise tuota mitä sanot mitenkään? Luuletko, että mies on tehty kivestä ja kestää kaikki vaikka et sano yhtään hyvää sanaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212328Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2071964Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j581490Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1741306- 551228
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751036Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa63952Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36907- 52884
- 56851