Olen huono sinulle

Anonyymi

Tunnelmat eivät ole katossa tällä hetkellä. Olen liian huono ihminen sinun rinnallesi ja epäilen sinun häpeävän minunkaltaistani ihmistä, kuuluthan jotenkin parempaan ihmisluokkaan. Siksi pysyttelenkin maan alla, ja taidan kadota muutenkin lähettyviltäsi ja ehkä koko seudulta. Ei ole ihmisarvoista elämää kokea tällaista.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei kuka lienetkään, ei noin saa ajatella. Mikä hänestä paremman tekisi, kaikilla ihmisillä on sama ihmisarvo.

• Anonyymi

On hän parempi, kun viihtyy parempien seurassa.

• Anonyymi

Tai pitäisi olla. Käytännössä ei kuitenkaan ole. Lakikaan ei ole kaikille sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai pitäisi olla. Käytännössä ei kuitenkaan ole. Lakikaan ei ole kaikille sama.

Ehkä hän ei ajattele noin? Sinä vain uskot niin?

• Anonyymi

Ei ole toinen parempi toista. Ei ainakaan meillä ihmisillä ole oikeutta eikä kykyä arvioida toisten ihmisten arvoa. Me emme näe kuin pintaa. Emme tunne toisen sielunelämää, historiaa tms, joten jos tuomitsemme tai arvostelemme, teemme sen aina puutteellisin perustein. Vai Jumala voi tuomita, ja hänkin mieluummin armahtaa, Jokainen ihminen on uniikki ja arvokas.

• Anonyymi

Älä ajattele noin! Et voi hänen puolestaan päättää mitä hän arvostaa. Mitä jos olet juuri se hänen puuttuva puolikas?

• Anonyymi

Jos hän ajattelisi noin kun annat ymmärtää niin silloin sinun onkin parempi pysyä hänestä erossa, koska ei ole silloin arvoisesti. Vaan ylimielinen ja raukka, joka ei ansaitse kunnollista ihmistä rinnalleen.

• parempaan ihmisluokkaan?

itse en luokittele tai kastita ihmisiä tai lokeroi..
      vaikka toki parisuhteessa täysin erilaiset ihmiset ehkä eivät voikaan onnistua mutta sekin täytyy aina itse ensin kokea =) ja kokeilla miten toimii...

itse en luokittele tai kastita ihmisiä tai lokeroi..
      vaikka toki parisuhteessa täysin erilaiset ihmiset ehkä eivät voikaan onnistua mutta sekin täytyy aina itse ensin kokea =) ja kokeilla miten toimii...

kaikki ollaan ihmisiä kuitenkin...

• Anonyymi

Ei sinussa ole mitään mitä pitäisi hävetä.

• Anonyymi

Miksi et ilmaise tuota mitä sanot mitenkään? Luuletko, että mies on tehty kivestä ja kestää kaikki vaikka et sano yhtään hyvää sanaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      121
      2328
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      207
      1964
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      58
      1490
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      174
      1306
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1228
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1036
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      63
      952
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      907
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      884
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      851
    Aihe