Ateisti, oletko tietoinen olento?

Anonyymi

Uskotko, että olet olemassa? Jos uskot olevasi olemassa, uskotko olevasi olento. Jos uskot olevasi olemassa oleva olento, uskotko olevasi tietoinen. Jos uskot olevasi tietoinen, todista olevasi.

16

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirkosta eronneiden määrä kertoo minun olevan olemassa.

      • "Kirkosta eronneiden määrä kertoo minun olevan olemassa."


        olet siis tie totuus ja elämä :-)


    • Anonyymi

      Olen sekä tietoinen että tietoinen tietoisuudestani, joka on pykälää vaikeampi asia. Täytän kaikki testit, joilla tietoisuutta psykologiassa testataan. Se riittää todisteeksi.

      Jos yrität kaataa väitteeni kyökkifilosofialla, sanoisin, ettei kannata edes aloittaa. Tiedän kognitiotutkimuksesta enemmän kuin sinä tulet ikinä tietämään.

      • Anonyymi

        Se ei ole selviytynyt rey osterrieth testistä.


    • Anonyymi

      Uskotko, että jumalia on olemassa? Jos uskot että jumalat ovat tietoisia olentoja, todista ne.

    • Anonyymi

      joo!

    • kekek-kekek

      Todistin.

      Nyt on anonyymin aloittajan vuoro todistaa että hän on juuri se anonyymi tämän keskusteluketjun aloittaja.

      • Anonyymi

        Teistä yksikään ei todistanut yhtään mitään. Ei edes olevansa olemassa oleva olento. Vastaukset ovat hölynpölyä eikä kukaan edes yritä vastata kysymyksiin. Selvästi vastaajat eivät ole tietoisia olentoja.

        Pitäisi löytyä todisteita tietoisuudestanne, eihän muuten ole mitään syytä uskoa sellaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teistä yksikään ei todistanut yhtään mitään. Ei edes olevansa olemassa oleva olento. Vastaukset ovat hölynpölyä eikä kukaan edes yritä vastata kysymyksiin. Selvästi vastaajat eivät ole tietoisia olentoja.

        Pitäisi löytyä todisteita tietoisuudestanne, eihän muuten ole mitään syytä uskoa sellaiseen.

        Sama pätee sinuun.


    • Olen tietoinen olento, koska ymmärrän kysymyksen siitä olenko tietoinen olento. Olen myös olemassa ja voin todistaa olemassaoloni kausaliteetillä, tarkoittaa että vastaan kysymykseen olemassaolostani. Kysymyksen ja vastauksen välillä on syy-seuraussuhde. Mikään jumala ei kykene tähän kausaliteetti testiin.

    • Anonyymi

      Tavataan torilla, niin huomaat hyvin nopeasti että se napakka potkuni persuuksiisi on erittän konkreettisesti olemassa.

      • Anonyymi

        Etkö kykenen muuhun kuin uhoamaan? Todista mieluummin se jumalasi olevaiseksi. Vai potkimalla luulet jumalan löytyvän?


      • Hyvä! Minäkin olen usein todennut että koivuhalkoterapia saa kartesiolaiset skeptikotkin toisenlaiseen mielentilaan.


      • Anonyymi

        Ja torisi sijaitsee?


      • Anonyymi

        Mikä jumala, etkö tajunnut että minä olen ateisti.


    • Anonyymi

      En todista. Voin elää asian kanssa, ettet usko minua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe