Hommasin uudet nastarenkaat ja näissä nastat näyttää olevan aika syvällä mutta eikös noiden pitäisi jonkun ajan päästä nousta ylemmäs. Renkaat eivät kuitenkaan ole mitkään halvimmat mahdolliset.
Nastat syvällä uusissa renkaissa
6
189
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit ostanut vähän halvemmat niin saisit nukutuksi.
- Anonyymi
Ei ne nastat mihinkään nouse.
- Anonyymi
Köyhän ei kannata ostaa halpaa, varsinkaan talvirengasta. Top5 renkaat rengastesteistä on turvallinen valinta. Jos se on satasen tai kaksi kalliimmat kuin jotkut pingpongit niin se paljoa tee vuodessa kun jaetaan 3-4 vuodelle.
- Anonyymi
Top 3 järkevintä.
- Anonyymi
Minä nastoitan itse renkaani aina.Tuhansia 1970 luvun nastoja joilla tekeekin jotain ja liimaan ne kiinni niin pito vaan paranee kun rengas kuluu eikä bastat irtoa. Lisäksi laillista kun tekee itse ja omiin renkaisiin.
- Anonyymi
Uusien nastarenkaiden nastan pistoiskuvoimaa tienpintaa kohti on vähennetty ja sitä kompensoitu lisäämällä reilusti nastojen määrää. Tämä onkin vähentänyt asfaltin kulumista oleellisesti ja se on todella vähäinen verrattuna muutamia vuosia vanhempiin nastarenkaisiin. Myös melutaso on vähentynyt oleellisesti sekin. Samaan aikaan pito on kuitenkin parantunut entisestään.
Näin, jos ostit laaturenkaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065