" Raamattu lupaa suuren herätyksen ennen Jeesuksen paluuta."
Olen kuullut toisenlaisiakin kommentteja.
Eli eksytys on ainakin tullut ja se toimii häpeilemättömän avoimesti,sitä salaamatta.Liberaalipalkkaeksyttäjäpahapaimenten suusta kuuluukin monenlaisten syntien suojelua ja salkintaa.Heidän ylpeytenään on heidän häpeänsä.
Viittaako puhuja siihen jakeenpaikkaan, jossa Herra antaa Henkensä moniin palvelijoihinsa eri ikäisiin ja kaksisukupuolisiin, poikiin ja tyttäriin?
Homostelu on iljettävyyttä, kauhistus , luonnollisen vastaista.
Kuulin väitteen
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei mielikuvitus riitä noihin iljetyksiin asti, koska - Luojalle kiitos! - olen saanut syntyä puhtaalla mielellä.
- Anonyymi
Hes.12:22 Biblia (1776) Sinä ihmisen poika, mikä sananlasku on teillä Israelin maalla, että te sanotte: että se viipyy niin kauvan, niin kaikki ennustus turhaan raukee. Alaviite: 2Piet.3:4.
Kai siinä väkisinkin herää.
- Anonyymi
Ei lupaa. Herätystä on koko ajan tasaiseen tahtiin, ilman isompaa hullabaloota. Kristinusko leviää voimakkaasti erityisesti Afrikassa ja Aasiassa. Afrikassa kasvu on noin 3% vuodessa ja Aasiassa noin 2%. Lukumäärät isoja näin väkirikkailla alueilla. Esim. Afrikassa on yli 600 milj. kristittyä. Raamatun mukaan Jeesus tulee kun niiden lukumäärä, jotka ovat kuulleet Kristuksesta tulee täyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257