Venäjä ja Yhdysvallat nappasivat yhdessä al-Baghdadin

Anonyymi

Tällaisissa operaatioissa maiden sotilasjohdot ovat etukäteen yhteydessä keskenään välttääkseen väärinkäsityksiä ja mahdollista keskinäistä friendly fire-tapauksia. Venäjä on muina miehinä jatkanut pientä vihanpitoa islamisteja kohtaan Idlibissä ja tuudittanut al-Baghdadin porukat siihen uskoon, että mikäs hätä tässä on. Ja sitten tuli jenkkikommandot ja teki styrankille viraltapanomenettelyn. KABOOM

23

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä arvostan eniten että muslimi johtajalle annettiin puolueeton oikeudenkäynti ennen sen helvettiin räjäytystä.
      Yleistyyköhän tapa kuinka oikeutta muslimijohtajille jaetaan...

      • Anonyymi

        Sanoisin, että islamistijohtaja.


      • "Sitä arvostan eniten että muslimi johtajalle annettiin puolueeton oikeudenkäynti ennen sen helvettiin räjäytystä.
        Yleistyyköhän tapa kuinka oikeutta muslimijohtajille jaetaan..."

        Jos osaisit lukea uutisia, niin tietäisit, että häntä pyydettiin antautumaan, mutta hän räjäytti itse räjähdysliivinsä ja tappoi samalla kolme lastaan. Vai valehteletko taas tarkoituksella?


    • Anonyymi

      Venäjä ja Yhdysvallat nappasivat yhdessä al-Baghdadin.

      Ensin Venäjä tappoi al-B:n ja nyt sitten USA pari vuotta myöhemmin.

      Seuraavana taitavat olla tappojonossa Israel ja sitten Beshmerga Kurdit?

    • Anonyymi

      Luuleeko joku, että kaikki tieto tapauksesta jaetaan heti kaikkien kesken?

    • Anonyymi

      Al-Bagdadin tappaminen on vasta alussa. Kestää varmasti vielä useita, mahdollisesti kymmeniä vuosia ennenkun hänestä saadaan henki lopullisesti pois.

    • Anonyymi

      Suomen al-baghdadin tappovuoro tullee ajankohtaiseksi tuolla 2073 hujakoilla.

    • Anonyymi

      Eläköön kansojen välinen ystävyys ja solidaarisuus.

    • Anonyymi

      Venäjä vakauttaa läsnäolollaan Syyrian ja se suo Trumpille ilomielin onnistumisen kokemuksia.

    • Anonyymi

      Hukka perisi jenkit Syyriassa, jos Venäjä ei olisi siellä läsnä.

      • Anonyymi

        Venäjä raotti Syyrian ilmatilaa.


    • Anonyymi

      Venäjä väittää että ei ole ollut mitenkään mukana al naghdadin tapossa eikä ole huomannut olisi mitenkään operoineet idlipissä väitetyn tapon aikana.

      • Anonyymi

        Nasse se vain väittää, ihminen pettää.

        Ei täällä voi tietää, mitä Syyriassa oikeesti tapahtuu.


    • Anonyymi

      ''Venäjä ja Yhdysvallat nappasivat yhdessä al-Baghdadin''
      No todellisuus on tietysti ihan toinen, mutta epätoivo pistää ryssänassen varastamaan irtopisteitä joka paikasta.

    • Anonyymi

      Presidentti Trump ilmoitti USA:n armeijan tappaneen ISIS-johtajan täsmälleen samaan aikaan kun huomattava kohu Yhdysvaltojen joukkojen ja panssarivoimien lisäkeskityksistä Syyrian öljykenttien ryöväämiseksi ja pitämiseksi USA:n hallinnassa alkoi.

      USA:n joukot ovat valmiita avaamaan tulen mm. Venäjän ja Turkin armeijaa vastaan ”puolustaessaan” nyt omaksi katsomiaan Syyrian öljytuotannon lähteitä. USA siis uhkaa koko maailmaa sodalla.

      Näin keskitettiin länsimedian huomio myyttisen ISIS-johtajan täysin todisteettomasti tapahtuneeseen surmaamiseen. Kaiken lisäksi kerrotaan, että al-Baghdadin ”ruumis on haudattu merelle”, siis aivan kuten väitettiin tapahtuneen Osama bin Ladenin ruumiille – hävittäen todisteet.

      Siis, haloo – kuka uskoo tätä löyhää jenkkien Hollywood-mediastunttia?

      • Anonyymi

        ''Siis, haloo – kuka uskoo tätä löyhää jenkkien Hollywood-mediastunttia?''
        Kannattaisiko kysyä että kuka uskoo noita sinun houreitasi?
        Bostikkia näyttäisi kyllä menevän, mutta todellisuudesta ei ole tietoakaan.


      • Anonyymi

        Kyllä niitä Hollyvood uskovaisia Suomessa on ja paljon.


    • Anonyymi

      Myyrä teki likaisen työn, kaivoi tunnelin ja varasti kalsarit.

      • Anonyymi

        Venäläisiä vaan vituttaa kun eivät itse kykene vastaavaan toimintaan. Toinen potutuksen aihe heillä on kun eivät nyt saa Syyrian öljyjä itselleen, hähäääää.


    • Anonyymi

      merikkalaiset vain haluavat asiasta kunnian itselleen, näillä perinteisillä al-Baghdadin paluu satuiluillaa.

    • Anonyymi

      Venäjä tappoi "al-Baghdadin" kaksi jo vuotta sitten.

      Nyt USA kävi vain antamassa FRIENDLY FIREA tukemilleen Syyrian terroristeille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1419
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      150
      692
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      683
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      630
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      536
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe