Pankko.fi/Lieksan palsta on hyvä tietolähde

Anonyymi

siellä on joka alan asiantuntija vastaamassa kaikkiin kysymyksiin.

Tietoa riittää kyllä.

22

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Bensadieselin valmistus luo työtä ja hyvinvointia myös maahanmuuttajille.

    • Anonyymi

      Vastaa, vaikka ei kysyttäisikään....itselleenkin.

      • Anonyymi

        kuntouttava työtoiminta on hyvä ajanviete vauhdittamossa on viityisä paikka saa lekotella sohvalla juoda kahvia sa vielä 9 euroa kannattaa hakeutua kuntouttavan työtoiminnan asiakkaalla on kissanpäivät tiedossa verorahoilla saa hyvää hoitoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuntouttava työtoiminta on hyvä ajanviete vauhdittamossa on viityisä paikka saa lekotella sohvalla juoda kahvia sa vielä 9 euroa kannattaa hakeutua kuntouttavan työtoiminnan asiakkaalla on kissanpäivät tiedossa verorahoilla saa hyvää hoitoa

        Hyvä kun edes joku tykkää. Enempi on niitä, kun ei tykkää. Mikäs siinä on aikaa vietellessä ja samalla kuntoutuu työmarkkinoille. Rahaakin saa tupakka-askin verran per päivä. Kyllä valtio huolen pitää omistaan. Huolehtii myös vieraista vaikka ei siellä soffilla taida paljon vieraita vierailla.


      • Anonyymi

        On niin hupaisaa kun pönttö vastaa itselleen. Väitti Lieksassa ollen useita autopaloja. Oli yksi. Yritti edelleen selittää oli useita. ?eikä Tukholmassa pommit räjähteneet. Hänellä on suvakki Media hallussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin hupaisaa kun pönttö vastaa itselleen. Väitti Lieksassa ollen useita autopaloja. Oli yksi. Yritti edelleen selittää oli useita. ?eikä Tukholmassa pommit räjähteneet. Hänellä on suvakki Media hallussa.

        Se lukee kiihkeästi MV:tä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se lukee kiihkeästi MV:tä.

        Niin lukee vaikka väittää ettei lue sekä Pt mediaa. Jos ei lukisi ei tietäisi. Syyttää muita lukijoiksi ja jotta lainaavat mv: stä juttuja. On se vekkuli.


      • Tässä on joulupukki. 🎅


    • Joku muukin peukuttaa alitusta. Huisaa! 👯‍♂️

      • Anonyymi

        Joko alat keskustella itsesi kanssa? Saat aikaan väittelyn ja vääristelyn oman itsesi kanssa.


      • Anonyymi

        Hän, ei koskaan, tai silloin tällöin, keskustele itsensä kanssa, ei kera. Olen sopivasti läsnä. Kalvetkaa. Ymmärtämätöntä on olla hakematta ajatuksen huumoria. Se ajatus on suolaamista. Epäreilusti ei suolata pidä. Huonosti liian suolattu aina maistuu, kaikkialla.

        No kukin suolaa ajatuksensa kyvyillään. Minä jatkan vain hymyillen;)

        https://www.youtube.com/watch?v=wj0OowzVmNQ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän, ei koskaan, tai silloin tällöin, keskustele itsensä kanssa, ei kera. Olen sopivasti läsnä. Kalvetkaa. Ymmärtämätöntä on olla hakematta ajatuksen huumoria. Se ajatus on suolaamista. Epäreilusti ei suolata pidä. Huonosti liian suolattu aina maistuu, kaikkialla.

        No kukin suolaa ajatuksensa kyvyillään. Minä jatkan vain hymyillen;)

        https://www.youtube.com/watch?v=wj0OowzVmNQ

        Siihen keinuun en lähde, ihailkoot omia napojansa ihan keskenään.


    • Mielenkiintoinen on tämä syytös, että olen palstalla agitaattori. Mitä kohteliaimmin kieltäydyn tästä arvonimestä. Minä en ole se, joka tekee tänne päivittäin uusia Jess-aloituksia ja henkilöön meneviä provoja, vaan pelkästään vastaan niihin, koska joku muu haluaa aiheista keskustella.

      • Keskustelen kyllä mielelläni aiheista kuten kansainvälinen politiikka ja valemedia, koska joku muu tekee niistä aloituksia koko ajan, vaikka nämä aiheet eivät palstalle varsinaisesti kuulukaan. Mutta jos joku muu ei aloituksia tekisi, en niitä tekisi minäkään.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Keskustelen kyllä mielelläni aiheista kuten kansainvälinen politiikka ja valemedia, koska joku muu tekee niistä aloituksia koko ajan, vaikka nämä aiheet eivät palstalle varsinaisesti kuulukaan. Mutta jos joku muu ei aloituksia tekisi, en niitä tekisi minäkään.

        Väitätkö jottet valehtele ja vääristele, koskaan?


      • Anonyymi

        Nyt tuli taas pankon totuuksia, kaiva esiin persut tähänkin ketjuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli taas pankon totuuksia, kaiva esiin persut tähänkin ketjuun.

        Persujen kaivaminen joka asiaan on mielestäni pelkkä tyhjänpäiväinen sivupolku. Ei pankko ole ainoa syyllinen siihen kaivuhommaan. Ihmismielen koukerot, aivotoiminta, psyyken hajallisuus, irtiotot mukavat, ja suomi24 keskustelun koukerot ja lonkerot ovat aika monimuotoisia kokonaisuudessaan. Voisihan sitä verrata vaikka ilmastonmuutoksen tutkimiseen. No, pylly pois tyynyltä.
        Perussuomalaiset ovat kyllä tietyllä tavalla ottaneet ns. viestikapulan haltuunsa. Tässä piilee nyt sellainen vaara, että jos muiden puolueiden politiikka ei tokene järkevämmäksi, niin suuri kansanosa tahtomattaankin siihen völjyyn lipsahtaa luiskahtaen. No miksi? Siksi, että kyllähän joku roti ja roteva olla pitää. Pelkkä eturinnehymy ei meitä suuremmin jatkossa auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen kaivaminen joka asiaan on mielestäni pelkkä tyhjänpäiväinen sivupolku. Ei pankko ole ainoa syyllinen siihen kaivuhommaan. Ihmismielen koukerot, aivotoiminta, psyyken hajallisuus, irtiotot mukavat, ja suomi24 keskustelun koukerot ja lonkerot ovat aika monimuotoisia kokonaisuudessaan. Voisihan sitä verrata vaikka ilmastonmuutoksen tutkimiseen. No, pylly pois tyynyltä.
        Perussuomalaiset ovat kyllä tietyllä tavalla ottaneet ns. viestikapulan haltuunsa. Tässä piilee nyt sellainen vaara, että jos muiden puolueiden politiikka ei tokene järkevämmäksi, niin suuri kansanosa tahtomattaankin siihen völjyyn lipsahtaa luiskahtaen. No miksi? Siksi, että kyllähän joku roti ja roteva olla pitää. Pelkkä eturinnehymy ei meitä suuremmin jatkossa auta.

        Rinteen ja muiden kaveriensa suurin ongelma taitaa olla miten saada muilutettua ne isis akat ja pennut Suomeen, ettei kukaan huomaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinteen ja muiden kaveriensa suurin ongelma taitaa olla miten saada muilutettua ne isis akat ja pennut Suomeen, ettei kukaan huomaisi.

        Arvopohja Antti johtaa pikavippi valtiota.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Keskustelen kyllä mielelläni aiheista kuten kansainvälinen politiikka ja valemedia, koska joku muu tekee niistä aloituksia koko ajan, vaikka nämä aiheet eivät palstalle varsinaisesti kuulukaan. Mutta jos joku muu ei aloituksia tekisi, en niitä tekisi minäkään.

        Ns. "suvaitsevaiset" vihervasemmiston puolelta lukevat paljonkin vastamediaa, osahan sanoo jopa tutkivansa sitä.

        Vastamediaa ei todellisuudessa kannata sanoa valemediaksi, sillä hyvin suurelta osalta niiden jutut pitävät paikkansa. Esim. Pt-media joka kirjoittaa pääasiassa Ruotsin tapahtumista, kirjoitti tänään että eräässä Tukholman lähiössä oli taas ammuttu suoraan asuntoon. Ja näin tosiaan oli tapahtunut, eli paikkansa pitää.

        Vastamediat ovat tarpeellisia, sillä ne ovat pakottaneet valtamediankin kertomaan asoista vähän rehellisemmin - jopa Ylen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö jottet valehtele ja vääristele, koskaan?

        Ei pönttö myönnä valehdelleesa tai vääristelyjään. Jos myöntäisi hä olisi sillon ollut väärässä. Jos kieltäsi silloinkin olisi väärässä. Koska on jäänyt monesti kiinni valehtelusta. Kun vaikenee ei tarvitse selittää. Tämä kertoo hänen suvakki totuudesta.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe