Miehelle toinen nainen pantavaksi

Anonyymi

Mistähän mahtaisi löytyä parhaiten toinen nainen miehelle pantavaksi? Onko jollain tietoa asiasta? Aviomiehelle pitäisi löytää toinen nainen pantavaksi, koska olen hänen ainoa seksikumppaninsa ja uskoisin, että hän hyötyisi jos olisi kokemusta myös muista naisista ja vieläpä luvan kanssa

16

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta mitä se toinen nainen siitä hyötyisi? Kukaan nainen tuskin haluaa alkaa jollekin aviomiehelle naintipatjaksi.

      • Anonyymi

        Jos et kykene vastaamaan kysymykseen, älä kommentoi ollenkaan. Kysyin selkeästi mistä löytyy naisia joita asia voisi kiinnostaa. Ellet tiedä, älä tule viisastelemaan. No niin , onko jollain tietoakin asiasta?


    • Anonyymi

      Vaikka täältä jos annat selviä mun miehelle?

      • Anonyymi

        Kirjoitusvirhe.....Jos annat seksiä mun miehelle.
        .


    • Anonyymi

      Täällä olis kans pari, joka kaipais heteroparia. Tosin ollaan jo 55/60v. Nuoria?

      • Anonyymi

        Hämeenlinnassa ollaan 52/61v. Terve pari lapset muuttaneet omilleeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinnassa ollaan 52/61v. Terve pari lapset muuttaneet omilleeen.

        Mä voisin olla halukas miehesi kanssa
        harrastelemaan, olen samaa ikäluokkaa ja kotona on käynyt vähiin. Olisitko sinä
        harrastuspaikalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä voisin olla halukas miehesi kanssa
        harrastelemaan, olen samaa ikäluokkaa ja kotona on käynyt vähiin. Olisitko sinä
        harrastuspaikalla?

        Mieheni jo eläkkeelä valtion virasta mut urheilee ja hyvässä kunnossa. Olemme kippailleet vuosia sillon tällöin. Itse työ elämässä mukana voit päivisin myös olla kahdestaan mieheni kans.


      • Anonyymi

        Vanhainkodissa on teille paikka fossiilit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinnassa ollaan 52/61v. Terve pari lapset muuttaneet omilleeen.

        Kappas....mites Teihin yhteyden sais? T. Pari 55/60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni jo eläkkeelä valtion virasta mut urheilee ja hyvässä kunnossa. Olemme kippailleet vuosia sillon tällöin. Itse työ elämässä mukana voit päivisin myös olla kahdestaan mieheni kans.

        Ok, palataan. Jos saan jonkun yhteystiedon otan yhteyttä heti.
        Tähän nyt totean muodon vuoksi:), että tällaista olen parikertaa aikaisemmin
        viritellyt, mutta ennen H- hetkeä on selvinnytkin, että on vaan se herra, eikä rouvaa lainkaan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeenlinnassa ollaan 52/61v. Terve pari lapset muuttaneet omilleeen.

        kiinnostaisko varattu kolmanneksi heteropohjalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, palataan. Jos saan jonkun yhteystiedon otan yhteyttä heti.
        Tähän nyt totean muodon vuoksi:), että tällaista olen parikertaa aikaisemmin
        viritellyt, mutta ennen H- hetkeä on selvinnytkin, että on vaan se herra, eikä rouvaa lainkaan:)

        Meille käynyt samoin. Mistä päin olette


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, palataan. Jos saan jonkun yhteystiedon otan yhteyttä heti.
        Tähän nyt totean muodon vuoksi:), että tällaista olen parikertaa aikaisemmin
        viritellyt, mutta ennen H- hetkeä on selvinnytkin, että on vaan se herra, eikä rouvaa lainkaan:)

        Juuri näin. Ei seillä mitään naista ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas....mites Teihin yhteyden sais? T. Pari 55/60

        Siellä missä on mätänemis pisteessä oleva persesuoli


    • Anonyymi

      Nyt tais mennä puurot ja vellit ja anonyymit sekaisin:):) Mä olen se yksin kontaktia hakenut vanhempi rouva.

      Hämeenlinnalaisille....eläkkeellä olevalle
      herralle ja hänen vaimolleen vastasin. Ja vaimo haki miehelleen toista naista.
      Siinä yhteydessä esitin tuon kainon kokemukseni/epäilykseni että aikaisemmin parissa yriyksessäni rouvat hävis ennen H-hetkeä:):)

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe