Daimlerin huijaussaaga jatkuu

Anonyymi

Nyt takaisinkutsun kohteena ihanasti ruostuvat diesel sprintterit:

"Daimler kertoi KBA:n päättäneen kuulemistilaisuudet tietyistä Mercedes-Benz-ajoneuvoista, joissa on OM651-dieselmoottorit, ja on määrännyt Daimlerin suorittamaan takaisinkutsuja.

Bild am Sonntag kertoi sunnuntaina, että Mercedes-Benz Sprinter-pakettiautot, joiden tuotanto päättyi vuonna 2016, sisältävät laittomasti toimivan moottorinohjausjärjestelmän."

moottori.fi/ajoneuvot/jutut/daimler-takaisinkutsuu-jalleen-paastoongelmia-mahdollisesti-sadoissa-tuhansissa-mercedes-benzin-pakettiautoissa/

37

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entäpä sitten?
      Vaikuttaa mihin?

      • Anonyymi

        Jos tosiaan olet niin tyhmä ettet ymmärrä mihin vaikuttaa, niin luultavasti tarvitset apua ihan jo pyllyn pyyhinnässäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tosiaan olet niin tyhmä ettet ymmärrä mihin vaikuttaa, niin luultavasti tarvitset apua ihan jo pyllyn pyyhinnässäkin.

        No kerro toki mitä vaikuttaa autoilijan arkeen??
        Älä ala poika nimittelemään tuntematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro toki mitä vaikuttaa autoilijan arkeen??
        Älä ala poika nimittelemään tuntematta.

        Äläpäs nyt turhaan trollipelle pojittele muita, kun et itse tajua näistäkään asioista tuon taivaallista. Olet näköjään niitä idiootteja jotka kuvittelevat ettei asiat liity millään tavalla toisiinsa? Aika monellehan tuo realisoituu ihan sen takaisinkutsun muodossa, mutta muitakin vaikutuksia tuon jätin kompuroinnilla saattaa näkyä ihan arkielämässäkin. Tämä on autoaiheinen keskustelupalsta, ja Daimlerin perseilyt oleellisesti liittyvät aiheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs nyt turhaan trollipelle pojittele muita, kun et itse tajua näistäkään asioista tuon taivaallista. Olet näköjään niitä idiootteja jotka kuvittelevat ettei asiat liity millään tavalla toisiinsa? Aika monellehan tuo realisoituu ihan sen takaisinkutsun muodossa, mutta muitakin vaikutuksia tuon jätin kompuroinnilla saattaa näkyä ihan arkielämässäkin. Tämä on autoaiheinen keskustelupalsta, ja Daimlerin perseilyt oleellisesti liittyvät aiheeseen.

        Köyhätero on niin kateellinen naapurin fiksulle Mesemiehelle.
        Muista, ei Tojosta saa autoa, eikä paskasta suklaata, vaikka kuinka vatkaisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpäs nyt turhaan trollipelle pojittele muita, kun et itse tajua näistäkään asioista tuon taivaallista. Olet näköjään niitä idiootteja jotka kuvittelevat ettei asiat liity millään tavalla toisiinsa? Aika monellehan tuo realisoituu ihan sen takaisinkutsun muodossa, mutta muitakin vaikutuksia tuon jätin kompuroinnilla saattaa näkyä ihan arkielämässäkin. Tämä on autoaiheinen keskustelupalsta, ja Daimlerin perseilyt oleellisesti liittyvät aiheeseen.

        Takaisinkutsut ja softa päivitys, ongelmako?? Hoituu huollon yhteydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhätero on niin kateellinen naapurin fiksulle Mesemiehelle.
        Muista, ei Tojosta saa autoa, eikä paskasta suklaata, vaikka kuinka vatkaisi!

        Mersupersu hermostui taas. Ei tuo Daimlerkaan ihan suklaalta vaikuta, vaikka onhan siinä se "Daim".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takaisinkutsut ja softa päivitys, ongelmako?? Hoituu huollon yhteydessä.

        Nämä takaisinkutsut on sinusta tietysti vain osoitus siitä että Daimler pitää huolta asiakkaistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä takaisinkutsut on sinusta tietysti vain osoitus siitä että Daimler pitää huolta asiakkaistaan?

        No jos on ongelma, niin hyvä jos korjataan ja kun se hoituu huollon yhteydessä sofapäivityksellä, niin en näe sitä kovin isona ongelmana. Jatkuvasti autoja kutsutaan päivityksiin ja korjauksiin ja jos siitä ei ole asiakkaalle jatkuvaa tai pysyvää harmia, niin miksi se ahistaa sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos on ongelma, niin hyvä jos korjataan ja kun se hoituu huollon yhteydessä sofapäivityksellä, niin en näe sitä kovin isona ongelmana. Jatkuvasti autoja kutsutaan päivityksiin ja korjauksiin ja jos siitä ei ole asiakkaalle jatkuvaa tai pysyvää harmia, niin miksi se ahistaa sinua?

        Mersumyyjä yrittää peitellä asian todellista laitaa puhumalla huollosta.

        Kyse on siis viranomaisten määräyksellä toimeenpannusta takaisinkutsusta. Syynä Daimlerin törkeä asiakkaiden huijaus ja laeista piittaamattomuus. Firman tuloskunto on muutenkin kyseenalainen, ja erityisesti bulkkituotteiden laatu huonontunut vuosi vuodelta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos on ongelma, niin hyvä jos korjataan ja kun se hoituu huollon yhteydessä sofapäivityksellä, niin en näe sitä kovin isona ongelmana. Jatkuvasti autoja kutsutaan päivityksiin ja korjauksiin ja jos siitä ei ole asiakkaalle jatkuvaa tai pysyvää harmia, niin miksi se ahistaa sinua?

        Sehän minua ahdistaa kun paljastuin toissa talvena tosi nolosti ja omalla nimelläni. Sen jälkeen sekä minä itse että muut ovat paljastaneet minusta monia noloja juttuja.


      • Anonyymi

        "Bild am Sonntag kertoi sunnuntaina, että Mercedes-Benz Sprinter-pakettiautot sisältävät laittomasti toimivan moottorinohjausjärjestelmän."

        Tämmöstä oli siis uutisessa trollit. Voitte yrittää selitellä.


    • Anonyymi

      Hyvä on tietää mitä huijauslafkalle kuuluu. Taitaa tulla lisää tulosvaroituksia...

      • Anonyymi

        Löytyykö montakin automerkkiä joka ei olisi jollain tapaa "kärynnyt" vastaavista asioista?


      • Anonyymi

        Laatukin on nykyään heikkoa, omistajien kokema luotettavuus brittiläisessä laatutukimuksessa muiden saksalaisten kanssa erittäin huono...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laatukin on nykyään heikkoa, omistajien kokema luotettavuus brittiläisessä laatutukimuksessa muiden saksalaisten kanssa erittäin huono...

        Joo ei ne merssut tahdo kestää...
        https://www.is.fi/autot/art-2000006242934.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö montakin automerkkiä joka ei olisi jollain tapaa "kärynnyt" vastaavista asioista?

        Löytyy kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei ne merssut tahdo kestää...
        https://www.is.fi/autot/art-2000006242934.html

        Mikä tahansa kestää huollettuna. Varsinkin jos kilsat ajetaan nopeasti taksikäytössä. Mutta päästöhuijaus takaisinkutsuja on vain muutamalla merkillä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opel! Lepo!

        Opel peelo.


    • Anonyymi

      Mese on parras hujamaankin

      T: mesemiäs

      • Anonyymi

        Tunnen itseni premiumhuijatuksi. Se tunne on ihana.


    • Anonyymi

      Tero spämmää paskallaan täälläkin.
      Neuvo: Älä tuo rotiskoasi Mersuni vierelle. Luulevat minua köyhäksi.

      • Olen tosissani. Mersuni maksoi monta tonnia vaikka sen arvo on vain pari tonnia. Sitä ennen minulla oli Dodge Caliber ja se vasta täyspaska olikin, ei katsastusta ilman parin tonnin remonttia. Etuakselistosta puslat aina paskana enkä osaa itse merkanttina tehdä tuollaisille ongelmille mitään. Eikä teidän tarvitse mitään luulla köyhyydestäni, perseaukinen luuserihan minä olen koko ikäni ollut vaikka muuta epätoivoisesti esitänkin.


    • Anonyymi

      Lähteeköhän Daimlerinkin TJ lusimaan niin kuin kävi Audin TJ:lle.

      • Anonyymi

        En tiedä, mutta saksalainen huijaa aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mutta saksalainen huijaa aina.

        Nämähän jäi taas kiinni rikoksesta, tällä kertaa oli kartellisakot mitkä lankesi VW:n, Daimlerin ja BMW:n maksettavaksi.

        Aikamoisia rikollissyndikaatteja sakemannien autotehtaat.


    • Anonyymi

      Terot defenssiiveineen...

      • Anonyymi

        Ei tule loppua hapankaalien dieselgatelle.


    • Anonyymi

      Normi ihmiselle ei ole mitään haittaa noista huijaus jutuista mutta kun asia korjataan on.

      • Anonyymi

        Voi voi miten lapsellinen ja tietämätön olet.


    • Anonyymi

      Hommaan saksalaisen vaikka se olisi viimeinen tekoni päällä maan!
      Kuolen ainakin saksalaisen auton tekemä mielihyvän tunne huulillani!

      Wir bauen für den sieg!

      • Anonyymi

        Ai miten se huuliin vaikuttaa?


    • Anonyymi

      Mersunkin myynti kyykkäsi:

      Saksan autotuotanto vajosi viime vuonna syvimpään aallonpohjaan 25 vuoteen.

      Volkswagen, BMW ja Daimler AG valmistivat autoja viime vuonna vähemmän kuin koskaan vuoden 1996 jälkeen.

      www.kauppalehti.fi/uutiset/saksan-autoteollisuus-syvimmassa-aallonpohjassa-25-vuoteen-tuotanto-putosi-sadoilla-tuhansilla/a77430f9-8eae-4901-b08f-0576fa7bd908

      • Anonyymi

        Tuolla joku kysyi että mihin vaikuttaa. No näköjään jatkuva kusettaminen vaikuttaa mm. myyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla joku kysyi että mihin vaikuttaa. No näköjään jatkuva kusettaminen vaikuttaa mm. myyntiin.

        Vaikuttaako?? Eihän noita vuosia sitten valmistettuja saa kuin käytettyinä ja päivitettyinä, uusissa ei noita systeemejä taas ole.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe